manga_preview
Boruto TBV 11

Až za hrob...Zbohom Uchiha 1.

,,Niéééééééééé..." Vykríkol Naruto zo slzami v očiach sklonený nad Sasukem. Nedalo sa mu už pomôcť. Jeho zranenia po zásahu Rasengane boli rozsiahle. Sasuke zaslepený pomstou sa ho snažil zabiť. Obaja šialene na seba vrhali útoky. Ich boj sa nadobro skončil, keď jeden s nich sa stal porazeným. Tým porazeným bol Sasuke.

Sasukeho nádychy a výdychy každou minútou slabli. Z úst mu tiekol prameň rudej krvi.
,,Na-Naruto...p-prepač mi za v-všetko..." Zašeptal potichu Sasuke.
,,Heh?!" Naruto si utrel slzy a pozrel sa na Sasukeho v jeho náruči. Ten sa na neho pozeral bezvládnym pohľadom. Nedokázal vydržať ten pohľad, preto sklonil hlavu. Bolo mu ho ľúto. Cítil sa vinný za jeho zranenie. Takto to nechcel. Nechcel aby to takto skončilo. Mal ho rád ako brata, ktorého nemal. Bol pre neho priateľom i rivalom, s ktorým vždy súperil. Možno ho znenávidel za jeho odchod z Konohy, ale niekde hlboko v srdci mu bol schopný odpustiť. Jediná Sakura brala jeho odchod ťažko. Milovala ho, aj keď on si ju nevšímal.
Po tom, ako odišiel z Konohy sa väčšina vecí zmenila. Dokonca i ona...
Naruto prestal ďalej premýšľať. Nemohol, pretože Sasukeho stav sa zhoršoval. Začal vykašliavať krv. Bol na tom veľmi zle. Jeho pľúca boli značne poškodené. Pozrel sa mu na tvár. Ústa mal celé od krvi. Všimol si pohyby jeho pier. Snažil sa niečo povedať, dokonca sa chcel aj nadýchnuť, ale nemohol. Naruto mu opatrne otočil hlavu na bok, aby mohol vypľuť krv z úst, ktorá sa mu v nich nahromadila.
Pomaly ho otočil späť a utrel mu zakrvavené ústa. Sasukemu bolo lepšie, i keď jeho zranenia mu spôsobovali bolesť.
,,Sasuke...?" Prehovoril ako prvý Naruto. V jeho hlase sa dal vyčítať smútok a strach o neho.
,,Prečo si..." Nedopovedal, pretože Sasukeho tichí a chvejúci sa hlas ho prerušil.
,,S-sľub m-mi jedno, že sa po-postaráš o Sakuru." Po týchto slovách sa Sasuke nezmohol už na nič okrem posledného úsmevu. Bol koniec. Sasukeho srdce navždy dobilo. Jeho život sa skončil. Zomrel Narutovi v náručí.

,,Sľlubujem!" Naruto bol akoby neprítomný. Mysľou blúdil spomienkami na Sasukeho. Dve skupiny ninjov stojacich niekoľko metrov od nich to celé pozorovali. Ich výrazy v tvárach dávali najavo náznaky smútku a šokovania nad Sasukeho porážkou. Kiba z Akamarom, Hinata ,Shino stáli ako skamenený v šoku, zatiaľ čo Ino premýšľala nad Sakurou a reakciou na Sasukeho smrť. Chouji a Shikamaru sa radili z Kakashim, že by mali niečo podniknúť.
,,Kakashi-sensei mali by sme ihneď niečo podniknúť."
,,Máš pravdu Chouji..." Prikývol Kakashi a pozrel sa na Naruta, ktorý sedel na zemi držiac Sasukeho telo.
,,Hmm Naruto je s toho celý vykoľajený. Navrhujem, aby sme sa čím skôr vrátili do Konohy so Sasukem a pochovali ho. Musíme taktiež informovať Hokage-sama a Sakuru o jeho smrti."
Navrhol Shikamaru pri pohľade na Naruta. Obaja súhlasili, že je najlepšie sa vrátiť späť do Konohy. Kakashi šiel oznámiť ostatných o ich návrate do Konohy, zatiaľ čo Shikamaru kráčal k Narutovi. Ten tam kľačal z tvárou plnou sĺz a pozeral sa bezmyšlienkovo na mŕtve telo jeho priateľa.
,,Naruto...poď vraciame sa späť do Konohy. Zober Sasukeho a odchádzame." Oznámil Shikamaru a položil mu ruku na rameno. Ten bol akoby v tranze ale po chvíli sa spamätal.
,,Dobre tak poďme." Naruto sa zodvihol, vzal Sasukeho do náruče a spolu zo Shikamarom prišli k ostatným.

Poznámky: 

uff hádam že je to aspoň jak-tak dobre napísané lebo ma šlak trafí...další napad na FF seriu ma nepustil tak čo už sa dá robiť..dufam že sa vám to bude aspoň trocha páčiť i ked je to tragický začiatok ktorý sa celý zvrtne

4.9
Průměr: 4.9 (10 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Út, 2010-06-29 21:53 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

To je jedno. jen ať konečně vím, o co tam jde...Sticking out tongue

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Út, 2010-06-29 21:55 | Ninja už: 5226 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

prezradím ti len že tam ide o zvrat jednajuci sa ohladom sasukeho ,,smrti"..vác prezrádzať nebudem


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, St, 2010-06-30 13:59 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Tím komentem jsem myslela spíš skrytou otázku, jestli bude druhá kapča doopravdy až v září...Sticking out tongue

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, St, 2010-06-30 14:10 | Ninja už: 5226 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

ano ...možná sa nájde aj výnimka v polovici augustu ...ja nevím už si v poradí páta ktorej sa nelubi moja absencia v písaní


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Mish
Vložil Mish, So, 2010-06-19 15:32 | Ninja už: 5169 dní, Příspěvků: 617 | Autor je: Recepční v lázních

Rozhodně si přečtu pokráčko! moc se těším... Laughing out loud

We live alone, we die alone. Everything else is just an illusion. (Orson Welles)

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, So, 2010-06-19 15:59 | Ninja už: 5226 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

hmmm dalšie pokračko bude o niečo neskoršie a nebude to bohvie aký napínák


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, So, 2010-06-19 09:34 | Ninja už: 5226 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

danke za upozornenie ...o vím že moc to nerozpisujem ale v dalšom dieli to už dajak porozumitelne dorobím...vím že tato seria bude ani z mojich všetkých oničom....


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Taya-chan
Vložil Taya-chan, So, 2010-06-19 00:10 | Ninja už: 5311 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

Nebylo to špatné ale chybí tomu délka. Je to krátké a moc strohé. Nikde se moc nerozepisuješ jak, kde, proč se setkali Sasuke a Naruto. Nechci ti dávat rady na to nejsem ten pravý člověk ale zkus to nějak vylepšit. Jinak povídka pěkná těšim se na pokračování.