manga_preview
Boruto TBV 09

O posledním Jinchuriki 09

Nečekaná návštěva

„Dobře Naruto, teď si chvíli odpočiň.“ zavolala Konan a ukázala na místo vedle Sakury. Naruto si setřel pot z čela a zakousl do připravené svačiny. Bylo krásné sobotní ráno. Ve vesnici byl klid. Sluneční paprsky ohřívaly každý kout této země. Sakura, Konan a Naruto trénovali kousek za vesnicí, kde byl klid a příjemný stín. Právě se hlasitě smáli nějakému Narutovu vtipu, když Konan přistála ve vlasech malá papírová vlaštovka. Rychlým pohybem ji rozevřela. Tohle písmo znala a věděla, co brzo přijde. „Pro dnešek končíme.“ prohlásila a stoupla si. Naruto začal protestovat, ale dobře mířená Sakuřina rána ho umlčela. Naruto se Sakurou se odebrali do svých domovů. Konan se posadila pod strom a čekala. K večeru začalo pršet. Po dvou hodinách vytrvalého deště. Přišel. Už z dálky viděl několik tmavých postav jdoucích tmou, k ní ale přišla jen jedna. Konan se třásla zimou. Byla promočená až na kost a ledový vítr ji obíral o zbytky tepla.
„Konan, víš proč jsem přišel.“ prohlásil a posadil se vedle ní. Sotva poznatelně přikývla.
„Peine, chci zpátky k vám. Nechci se už dál přetvařovat. Zvládnu to vyřešit rychle.“
„Vydrž to ještě jeden měsíc lásko.“ prohlásil a přiložil dlaně k uším. Konan na něj zvědavě pohlédla a pak se rozesmála. Pein zrudl a snažil se ji uklidnit.
„Když ony ty piercingy hrozně studí.“ vykoktal nakonec ze sebe. Konan se přestala smát a přikývla.
„Ale dá se to vydržet.“ řekla mu a ukázala na směrem k vesnici. Zvedli se a odkráčeli do tmy.

„K večeru byli spatřeni neznámí lidé v okolí naší vesnice. Okamžitě vyhlašuji poplach, protože by to mohla být nějaká tajná operace Akatsuki. Gai, Kakashi a Konan, odveďte obyvatelé Konohy do bezpečí.“ řekla Tsunade a všichni se rozeběhli podle rozkazu.

„Už začala evakuace.“ prohlásil Deidara, když slezl ze svého výtvoru. Hidan s Kakuzem už netrpělivě postávali.
„Díky blondýno.“ prohlásil Hidan a sledoval Deidarovu reakci.
„Drž hubu ty jeden náboženskej fanatiku!“ zařval rudý blonďák. Hidan zareagoval okamžitě. Kosa proletěla vzduchem a blonďaté vlasy se pomalu snesly na zem. Než však stačil vytočený Deidara něco udělat, obklopilo je deset nijnů z Listové.
„Ou, nějací zmrdi odhalili naši tajnou operaci.“
„Neodhalili by ji, kdybyste tu vy dva neřvali.“ ozval se Kakuzu. Ninjové z Konohy se zatvářili překvapeně. Než ale stačili cokoliv říct, zabodly se jim do zad otrávené kunaje.
„Chcem to mít rychle za sebou, ne?“ prohodil Sasori a utřel si krev z obličeje.
„Stejně nechápu, proč musíme k***a zabíjet nějakou naprosto bezcennou růžovovlasou holku.“
„Díval jsem se jestli na ni není vypsaná nějaká odměna, ale nic.“ řekl Kakuzu, když prohledával mrtvé ninje. Sasori si zvědavě prohlížel Deidaru.
„Deidaro.“
„ Co chcete mistře Sasori?“
„Máš hezký sestřih.“ řekl a začal se chechtat. Čtyři postavy se rozběhly směrem k vesnici.

„Lady Tsunade, u lesa byly nalezeny těla našich mužů.“ ohlásila Shizune.
„Kdo, jak?“
„Nejspíš to byl člen Akatsuki, zabil je otrávenými zbraněmi.“
„Zatraceně. Okamžitě ho musíme najít. Povolej tým Gai, Konan, Kakashi.“

„Zdravím, doufám, že vám nepřekážím při plnění vašeho úkolu.“ prohlásil jen tak Kakuzu a zasmál se.
„Kdo jsi zakuklenče?“
„Kakuzu, Gai.“ řekl a podal mu ruku.
„Zdravím dobrý příteli, jistě jsem ti někdy pomohl.“
„Proto jsem vás vyhledal, potřebuji najít tuhle dívku. Pomohl by jste mi?“ zeptal se a ukázal Gaiovi fotku holky s růžovými vlasy. Gai si ani nevšiml, že Kakashi a Konan leží omráčení za ním.
„Máte štěstí Kakuzu, tahle dívenka je z naší vesnice, nejspíš bude v nemocnici nebo u naší Hokage.“
„Jste můj zachránce Gai.“ řekl Kakuzu. Gai už chtěl něco říct, když ho Kakuzu praštil po hlavě.
„Ale to v Akatsuki nic neznamená.“
„Nemusel jsi Konan praštit tak silně, Hidane.“ řekl Sasori jen tak, ale Hidana to pěkně namíchlo.
„Mně nebude žádná zkurvená loutka říkat, co mám dělat!“
„To že jsem ze dřeva ještě neznamená, že nemám dobré srdce.“ prohlásil Sasori a nevšímal si Hidanovy kosy, která mu prosvištěla nad hlavou.
„Kdo ti, ty tupče, řekl, že máš dobré srdce? Jsi profesionální zabiják!“ zařval Hidan a svalil se na zem, kde se šíleně chechtal.
„Zjistil jsem, kam schovali ty lidi.“ řekl Deidara, který právě seskočil ze svého výtvoru. Nechápajícím pohledem přejel Hidana a ukázal na další tři výtvory.
„Tak poletíme?"

Poznámky: 

Rozhodla jsem se pokračovat a snad někdy v budoucnu dokončit tuhle fanfikci.

4.555555
Průměr: 4.6 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele morce10
Vložil morce10, Út, 2010-09-07 19:14 | Ninja už: 5825 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

Nahodou, me se to libi Smiling

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Po, 2010-06-14 11:02 | Ninja už: 5570 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

des a hroza take slabe hodnotenie som davno nedal celkovo priemer bol asi 3* ...autor je urcite nejaky konan fanatik ..... su tam neobjasnene veci ... vela veci ... napr kde v r**i bol kakashi a ako to ze niekomu pridelili jeho team? ... kde je sai? ... jak to ze je tam naruto taka lama? ako to ze umieral na jed ked ma kyuubiho-sama? jhe to slabe .... cele je to len nejaka nepodarena parodia a nazov mal byt ... o konan, ktora sla na navstevu do konohy ...... taky prijebany nazov by sa k tomu hodil

Obrázek uživatele Kondara
Vložil Kondara, Po, 2010-06-14 14:33 | Ninja už: 5570 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

Tož díky za názor, neříkám že je to nějaké mistrovské dílo a budu se snažit odstranit ty nejasnosti. Tuto serii jsem začala psát před rokem, možná dýl, kdybych věděla jak se to do budoucna vyvine, dala bych asi jiný název.