manga_preview
Boruto TBV 08

Jouninská skúška - 02 O krok bližšie k titulu Hokage

"Jouninské skúšky ?" spýtal sa prekvapený Naruto.
"Presne tak" odpovedal Jiraiya, "Ale nemusíš ich robiť keď nechceš. Voľba je iba na tebe".
"Robíš si srandu?" spýtal sa Naruto, "Jasne že ich budem robiť. Toto je moja veľká šanca. Keď urobím tieto skúšky budem už len krôčik od titulu Hokage".
"Že som sa vôbec pýtal" pomyslel si Jiraiya.
Naruto bol štastím celý bez seba. No vtom sa zarazil.
"A nemá ísť na tú skúšku celý tým?" spýtal sa.
"Neboj sa už som to z Kakashim vybavil" ukľudnil ho Jiraiya.
"Supéér, Jouninská skúška, Jouninská skúška" spieval si Naruto, "Všetkých tam porazím a možno sa do mňa Sakura zamiluje".
Zatiaľ čo si Naruto spieval Jiraiyovi sa vybavilo ako prihlásil Naruta na skúšku.

Jedného dňa si Tsunade nechala zavolať všetkých Jouninov aby nominovali svojich žiakov na skúšku.
"Teraz Kakashi" povedala.
"Hatake Kakashi, tým 7: Uzumaki Naruto, Haruno Sakura" povedal Kakashi, "V mene Hatake Kakashiho nominujem..."
"Kakashi!!" zvolal Jiraiya, "Koho sa chystáš prihlásiť?"
"Sakura je dosť silná aby mohla ísť na skúšku ale keďže neviem ako sa Naruto zlepšil tak si nie som istý" odpovedal Kakashi.
"Mal by si prihlásiť aj Naruta, veľmi sa zlepšil a už ťa skoro prekonal" povedal Jirayia.
"Hmm, no neviem" pochyboval Kakashi.
"Len kľud, pripravil som mu malý test" oznámil Jiraiya.
"Test?" spýtal sa Kakashi, "Aký?".
"Vyzvem ho na súboj, keď ma porazí dovolím mu to" odpovedal Jiraiya.
"Nie je to trochu tvrdý test?" spýtal sa Kakashi.
"Ale prosím ťa, ten test čo si im pripravil ty v tom tréningu prežitia nebol tvrdý?" spýtal sa Jiraiya.
"Tak fajn, uvidíme" súhlasil Kakashi.
"Kakashi, nominovať ho musíš teraz" upozornila ho Tsunade.
"Viem ako to urobíme Jiraiya" povedal Kakashi, "Teraz ho nominujem ale keď ťa neporazí tak mu o tom nepovieš. Diskvalifikujú ho".
"Tak fajn" súhlasil Jiraiya.
"Kakashi, pokračuj v nominácii" povedala Tsunade.
"Hatake Kakashi" pokračoval Kakashi, "Tým 7: Uzumaki Naruto, Haruno Sakura. V mene Hatake Kakashiho nominujem obidvoch na Jouninskú skúšku".
"Som zvedavý ako to Naruto zvládne" prestal spomínať Jiraiya.

Na druhý deň Naruto vstal veľmi zavčasu. Už sa nemohol dočkať Jouninskej skúšky. Keď sa zobudil už aj Jiraiya, obaja išli do Skrytej oblačnej. Zastavili pred Ninja akadémiou.
"Tak tu sa bude konať skúška" povedal Jiraiya, "Tu máš prihlášku. Choď do miestnosti 26".
Jiraiya dal Narutovi prihlášku a odišiel. Naruto išiel dovnútra. Keď vstúpil do miestnosti 26 uvidel tam asi stovku ninjov. Medzi nimi uvidel aj známe tváre. Bola tam Sakura, Neji, Tenten, Lee, Kiba, Hinata a Shino.Keď sa pozrel na ľavú stranu miestnosti strašne sa zľakol. Pozerala sa naňho trojica ninjov z Mlžnej. To mu vôbec nevadilo ale eden z nich sa naňho pozeral priam krvilačným pohľadom. Vtom sa v triede zjavil blesk. Stále sa zväčšoval a zväčšoval a vtom sa na jeho mieste zjavil Jounin zo Skrytej oblačnej.
"Volám sa Murakami Baiko, vitajte na Jouninskej skúške" povedal Jounin.

4.783785
Průměr: 4.8 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2010-10-09 23:34 | Ninja už: 6176 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good ff

Obrázek uživatele Kai-san
Vložil Kai-san, Ne, 2010-05-09 22:34 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Takhle to utnout v nejlepším.To si děláš srandu?Rýchle další díl PLEASE!!!
Parádní povídka

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-05-09 21:02 | Ninja už: 5523 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jej jsem tak nažhavená, nemůžu se dočkat.