manga_preview
Boruto TBV 09

Jouninská skúška - 01 Súboj s Jiraiyom

Jeden rok po tom čo Naruto odišiel s Jiraiyom z Konohy sa Naruto veľmi veľa naučil a stal sa omnoho silnejší. Naučil sa od Jiraiyu veľa nových techník a už bol na úrovni Jounina. Mnohokrát vyzval Jiraiyu na súboj, ale ani raz sa mu nepodarilo zvíťaziť.

Jedného dňa Naruto vstal, obliekol sa a išiel na miesto, kde z Jiraiyom trénuje každý deň. Ale keď tam prišiel, Jiraiya tam nebol. No vtom si Naruto všimol na zemi papierik, na ktorom bolo napísané:

Naruto, je mi ľúto ale teraz mám veľa práce.
Musel som odísť takže spolu teraz nemôžeme trénovať.
Stretneme sa o týždeň pred Skrytou oblačnou dedinou.
Budem ťa tam čakať.

Jiraiya

„Určite zasa išiel špehovať dievčatá,“ hneval sa Naruto, „Nemôže ma aspoň raz zobrať zo sebou?“ Ale nemohol s tým nič robiť, tak sa teda vybral do Skrytej oblačnej.

Cesta mu trvala šesť dní, ale keď už pred sebou videl brány, niekto ho schmatol a potiahol dozadu. Naruto sa otočil a zistil, že to je Jirayia.
„Hej, čo ma ťaháš, stačilo na mňa zavolať.“ skríkol Naruto a začal Jiraiyu trieskať po hlave. „Necháš ma ti to vysvetliť alebo ma tu budeš trieskať?“ spýtal sa Jiraiya. Keď sa Naruto konečne ukľudnil, Jiraiya začal vysvetľovať. „Pozorne počúvaj, Naruto, vyzývam ťa na súboj a keď ma porazíš, niečo ti poviem,“ povedal.
Naruto súhlasil.

Jiraiya ani nestihol povedať štart a Naruto už zaútočil.
„Kage bunshin no jutsu!“ zreval a vedľa neho sa objavili dva klony. Jeden z nich zaútočil na Jiraiyu. No ten sa ľahko vyhol Narutovmu úderu a zničil klon. Ale ešte si ani nestihol vydýchnuť a Naruto znova zaútočil. „Rasengan!“ zreval Naruto.
Jiraiya urobil to isté a obidva Rasengany sa stretli. Ale Jiraiyov Rasengan bol silnejší, odhodil Naruta dozadu. To Naruta nahnevalo. „Kage bunshin no jutsu!“ zakričal znovu a zasa sa objavili dva klony. Naruto zaútočil a klony zostali vzadu. „Rasengan!“ zvolal.
Ale bolo to márne. Jiraiyov Rasengan bol opäť silnejší a odhodil Naruta dozadu. Ale Naruto, ktorý na Jiraiyu zaútočil, bol iba klon. Vtom sa za Jiraiyom objavil pravý Naruto. „Rasengan!“ zvolal a Jirayia dostal priamy zásah.
Potom Naruto vytvoril jeden klon a zvolal: „Žabí meč!“.
V jeho ruke sa objavil oranžový meč.
Naruto a klon vyskočili, namierili na Jirayiu meč a zvolali: „Furrogu Rasengan!!!!!!“.
Okolo meča sa začala obklopovať chakra, ktorá sa otáčala stále rýchlejšie a rýchlejšie až sa nakoniec od meča odtrhla a plnou silou zasiahla Jiraiyu do brucha. Jiraiya bol v bezvedomí.

„Hej vstávaj!“ zvolal Naruto a oblial Jiraiyu kýblom vody.
Jiraiya sa zobudil. „Vyhral som, takže mi povedz, čo si mi chcel povedať.“ povedal Naruto.
„Ako chceš,“ povedal Jiraiya, „keď som pred týždňom odišiel, išiel som do Konohy.“
„Prečo?“
„Aby som ťa prihlásil na Jouninské skúšky“ odpovedal Jiraiya.

Poznámky: 

Tak toto je moje prvé FF. Dúfam že sa vám páčilo. Pre tých ktorý nechápu,tento príbeh sa odohráva za predpokladu že Naruto sa v Chuuninskej skúške v ktorej Orochimaru zaútočil na Konohu stal Chuuninom.

4.61702
Průměr: 4.6 (47 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2010-10-09 23:30 | Ninja už: 6180 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

zajimavé

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, Ne, 2010-07-04 19:01 | Ninja už: 5246 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Kakashi YES

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2010-04-26 18:59 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hned první díl a už se nemůžu dočkat co bude dál. Doufám, že přibyde další díl co nejdříve.
P.S. Připomnělo mi to Chuninskú skúšku, která je stále rozepsaná Smiling . Jsem zvědavá jak to bude poklračovat dalej.

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Ne, 2010-04-25 20:34 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

mno nevypadá to zase tak špatně Smiling uvidíme jak napíšeš další díl Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan