manga_preview
Boruto TBV 09

Dar Krvi...Začiatok všetkého 01

Najkrajšie na bezvedomí je to, že nevnímate bolesť, nevnímate, že ležíte na zemi a okolo vás všetko horí, nevnímate, ako váš otec zomiera, ako na vás volá, nevnímate nič. Ale zrazu sa preberiete a nič nie je ako predtým. Všetko okolo vás je zničene. Spálene a rozsekané, ako po výbuchu bomby. Dom v ktorom ste prežili celé svoje detstvo je preč. Ostali iba trosky ,uhlie. Vaša rodina je preč, jednoducho neostalo nič a vy tam stojíte a dúfate, že je to len sen. Dúfate, že sa preberiete a všetko bude ako predtým. Že vstanete, zídete do kuchyne, pozdravíte otca a matku a naraňajkujete sa, že prežijete ďalší príjemný deň. Lenže to sa už nestane. Nič nebude ako predtým. Nikdy viac...
Práve keď tá predstava začne byť neznesiteľná objíme vás to ticho. Upadnete do milosrdného bezvedomia. Bezvedomia mimo krutej reality. Jednoducho sa zložite na zem a vypnete. Lenže raz sa prebudíte do skutočného sveta. Otvoríte oči v očakávaní, že vás budí matka. Lenže nad vami sa neskláňa jej tvár, to vidíte iba obhorené zbytky stropu miestami aj s plamienkami, ale tie nie sú obyčajné, sú čierne, magické. A vtedy sa vám to všetko prehrá, celý večer keď sa to tak zmenilo. Nechýba veľa a takmer zošaliete.
„Nie, Nie, Nie, NIE!” vás sa to predsa nemohlo stať. Prečo práve ja? Pýtate sa stále dookola. Prečo ešte žijem? Prečo som nezomrel s nimi.
A potom príde plač, najprv sa ho snažíte zadržať, ale potom to už nejde. Dáte tomu voľný priechod, plačete, celé vaše telo sa natriasa vzlykmi, plačete až slzy odplavia časť vašej bolesti, nie veľa, iba trošku, malý kúsoček akurát taký aby ste začali trochu uvažovať. A začnete sa pýtať: Čo teraz? Čo budem robiť? Čo bude nasledovať..
Pomaly som si utrel uslzenú tvár. Ani som si nevšimol, že som si ju ešte viac zašpinil uhlím. Aj keby som si to všimol bolo by mi to jedno. Veď čo je špinavá tvár oproti tomu čo sa stalo?
Vstal som a obzeral som si zvyšky domu, vyzeralo to ako zhorenisko. Ešte stále bolo cítiť tu silu ktorá to spôsobila. Miestami ešte horeli čierne plamene.
Začal som prechádzať troskami a hľadať niečo čo by malo ešte nejaký úžitok. Hlavne som sa snažil niečím zamestnať nech nemyslím na to čo sa stalo a vyhýbal som sa miestam kde som predpokladal že bude otcove...Zatriasol som hlavou.
„Nemysli na to!” môj hlas sa ozýval v tom tichu. Znel zvláštne, ako výčitka, napriek všetkým snahám sa mi vybavila otcova prísna tvár a ja som pocítil ako mi po tvári stekajú slzy. Sklonil som hlavu a prešiel do zadnej časti domu. Nie domu, do zadnej časti toho čo býval môj domov.
Zastal som v portálovej miestnosti. Dúfal som, že portál bude ešte fungovať. Celú podlahu pokrývali trosky. Ich odhrabávanie by mi trvalo večnosť. Normálnemu človeku by to trvalo večnosť.
Ustúpil som a zdvihol pravú ruku. Sústredenie mi šlo ťažko ale nakoniec som to zvládol. Okolo ruky sa mi mihotal modrý dym. Sústredil som sa a trosky odleteli v záblesku modrého svetla. Rozleteli sa na všetky strany, keď už to vyzeralo, že ma časť trafí zmenili smer a dopadli za mňa. Bolo to ako výbuch bomby. Použil som telekinézu. Mágiu ak chcete. Na svete nežije veľa ľudí ktorí by to dokázali. Vlastne iba dvaja...po všerajšku iba jeden...JA.
Znova som vykročil. Výbuch telekinézy trosky dokonale odpratal, počítajúc aj kúsky malé ako necht. Po zemi sa tiahol dokonalý kruh. Celý bol vyplnený znakmi. Vám by sa zdali ako kadejaké háky báky ale ja som videl runu cestovania, runu spojenia, runu, začiatku a konca a viacero ďalších. Bez nich by to nešlo. Vstúpil som do stredu kruhu a zavrel oči.

Sústredil som sa na runy, prebúdzal som ich a dodával im silu. Začali žiariť červeným svetlom. Okolo mňa sa vytvorila pologuľa tiež červenej farby a potom ma zasiahol ten pocit. Cítil som ako sa rozpadávam na milióny atómov ktoré následne „vcucol“ portál. Potom som sa zložil o tisíce kilometrov ďalej. Ako moje atómy znova zapadali do seba bol neuveriteľne dobrý pocit. Človek sa cítil ako znovuzrodený. Napokon som stál v kruhovej miestnosti s rovnakým portálom aký ma dostal sem.
Počul som vrzgot a otočil sa.
„Čo tu preboha robíš?” zdesene sa spýtal asi štyridsaťročný muž v čiernom plášti so striebornými výšivkami. Mal krátke žlté vlasy a veľký nos, toto človeku udrelo do oči ako prvé.
„Takže Taran je...je mŕtvy?” Taran môj otec. Odvykol som si od jeho mena. Pre mňa to bol jednoducho otec. Ani tentoraz som neodpovedal. Videl som jeho zhrozený pohľad. Obsahoval strach, súcit, prekvapenie, otázku. To všetko dohromady.
Videl som taktiež ako stojí. Váha či nema prísť ku mne a či ma nemá utešiť. Ale neurobil to. Otočil sa a povedal:
„Poď.” nič viac nič menej.
Neostávalo mi nič iné ako sa za nim pobrať. Viedol ma dlhými chodbami. Tie boli kamenné, zrejme časť nejakej staršej budovy. Napredovali sme a ja som sa snažil pojať čo najviac informácii. Nebolo toho veľa, chodby boli holé bez obrazov, výzdoby alebo čohokoľvek podobného, tak som si aspoň zapamätal cestu. Možno sa mi to raz zíde.
Nakoniec sme zastali. Pred nami boli obrovské dvojkrídlove dvere. Boli ozdobené všelijakými vzormi a sem tam som zahliadol aj runy. Môj sprievodca na mňa pozrel, v jeho pohľade som zazrel váhanie a obavy. Hľadel na mňa niekoľko sekúnd a potom s povzdychom priložil ruku presne do stredu dverí. Privrel oči a okolo ruky mu prebleskol hnedý záblesk a dvere sa otvorili. Odhalili obrovské kamenné nádvorie. Všade boli stromy, lavičky, trávniky zaberali polovicu nádvoria.Okolo neho pri stenách na určených miestach nachádzali súsošia. Boli ich päť. Prvé znázorňovalo bojovníka s priezračným mečom v ruke. Naokolo neho bola kupola ktorá vyzerala ako zo skla, ale nebolo to tak, lebo sa nedala rozbiť, ako som neskôr zistil. Ďalšia ukazovala postavu v dlhom plášti s vystretou rukou, za postavou sa dvíhala ľadová stena. Na ďalšej bola žena, nič nerobila, iba stála. Oproti predchádzajúcim sochám to bolo zvláštne. Štvrtá socha znázorňovala viacero postáv, všetky boli rovnaké. A posledná socha bola žena, kľačala nad zraneným bojovníkom a hojila mu rany. Vedel som, že každá socha kekei genkai nejakého klanu. Budem sa musieť na ne opýtať. Až teraz som si všimol študentov miesta kde som sa nachádzal. Po celej škole prechádzali ninjovia z rôznych kútov sveta. Ich vek sa pohyboval v rozmedzí 14 až 20 rokov. Takže môj vek nebol dôvod prečo si ma tak obzerali. Mal som vtedy 16 a ťahal som na 17. Vtedy som si uvedomil, že som celý špinavý a oblečenie mám dotrhané. Upsss. Pozrel som na svojho sprievodcu ktorý si ma tiež pobavene obzeral.
V tmavých chodbách to zrejme nebolo vidno.
„To ste ma nemohli upozorniť?” sykol som naňho. Tvár mu zvážnela ale jeho oči ešte stále pobavene zazerali. Musel som fakt vyzerať ako strašidlo keď zabudol na to prečo som tu. Zrejme si na to aj spomenul lebo jeho pohľad zvážnel.
„Poď.” zopakoval a mne zas neostávalo nič iné ako ho nasledovať. Vykročil po chodníku a ja som cítil ako sa za mnou otáčajú zvedavé alebo pohŕdajúce tváre študentov.

Poznámky: 

Tak a po strašne strašne strašne /o 5 minut/ strašne strašne Smiling dllllhom čase sem niečo pridávam Smiling)
V skutočnosti to vyzera inak len som to tosku prepisal aby to pasovalo do naruto sveta Smiling viac menej pisem nieco ako knihu a uz mam nejakych 30 ci kolko stran Smiling toto je len zlomok a som zvedavy na vas nazor a podla neho sa rozhodnem co dalej Smiling) kto by mal zaujem o nejaky spoiler a chcel by si to precitat v original verzii a nechyba mu kritika staci PM a dohodneme sa Smiling

5
Průměr: 5 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele AK
Vložil AK, Út, 2011-07-26 16:12 | Ninja už: 5075 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Je v tom cítiť talent a chuť, no jedna vec mi tu poriadne chýba, a to čiarky. Využívaš tu prevažne často súvetia a tie bez čiarok neplnia svoju funkciu. Aj pred spojky ako "lebo", "ale" a podobne treba písať čiarky, pauzy sú potrebné. Eye-wink

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, Út, 2010-04-27 15:31 | Ninja už: 5516 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Jak sem řekla, je to procítěné, poutavé a stále to má v sobě obyčejný příběh Smiling
Takže Laughing out loud
Tou procítěností myslím to, že veškeré popisy okolí jsou na velmi vysoké spisovatelské úrovni Laughing out loudSmiling
Poutavost rozebírat nebudu, šak už ten název je safra do očí poutavý Laughing out loud
A nejlepší je, že si stále udržuješ příběh (pro mě zatím) obyčejného kluka Smiling
Skvělé, jdu dál Smiling

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2010-04-27 15:47 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Nooo...takže k prvej vete Laughing out loud ďakujeeem Laughing out loud
k druhej vete...takže?...ďakujeeem Laughing out loud
k tretej vete...a ja som myslel, že moje opisi stoja za nič Laughing out loud
k štvrtej vete..ďakujem a čo sa tyka putaveho nazvu men sa velmi nezda Smiling dokonca som premýšľal, že to premenujem Smiling
k ...eee...asi šiestej...nie piatej vete Laughing out loud...môžeš to upresniť? Smiling a k poslednej...super...bež bež Laughing out loud Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, Út, 2010-04-27 15:55 | Ninja už: 5516 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Celý ten díl popisuješ jednu postavu...A teď: Zhořel mu dům, rodiče pravděpodbně mrtví-celkový dojem alespoň trochu citlivého člověka je, že je to chudák Laughing out loud
Takže začátek je tragický...
Do toho jeho síla, telekineze: Dost často chtěná schopnost, ale přesto naprosto nereálná, čili tady je ta tajemnost Laughing out loud
To už jsou dva body a teď k tomu ještě přidáš popis obyčejného kluka Smiling
Vím, že to tak píše hodně lidí, ale:
1)Píšeš dost dobře
2)Věty v sobě ukrývají jistou procítěnost
3)Skvělý nápad
Smiling

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2010-04-27 15:59 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Ejha Laughing out loud to musela písať nejaká odborníčka Laughing out loud...pekný výpočet a k tomu samé lichôtky Laughing out loud Fakt dik za krásny koment Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, Út, 2010-04-27 16:10 | Ninja už: 5516 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Odbornička Laughing out loud...To jo (ironie)

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Po, 2010-04-26 20:50 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Hmm... tak. Kde začať? No rozhodne to začína prevelice zaujímavo Eye-wink a dosť nezvyčajne. Na takúto poviedku som ešte nenarazila, čiže táto ma omnoho viac, eh, zaujíma? Laughing out loud Ináááč, milujem tvoj štýl písania Eye-wink Smiling fakt. Po prvom odseku som nemohla odtrhnúť oči... človek má pocit, ako by si tam bol a zapísal všetky svoje pocity a tak Smiling Wrr xD proste super Smiling

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2010-04-27 06:10 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Shocked dakujem Smiling som rad ze sa to da citat Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, So, 2010-04-24 17:25 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Paní... takže toto bude s tématikou Naruta.. hm..Laughing out loud Pekné..Laughing out loud A zaujímavé Laughing out loud
táák, a mohol by si mi poslať aj originál? Laughing out loud S radosťou skritizujem, aj keď si nie som istá či tam bude, čo kritizovať Laughing out loud Predom, dík Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2010-04-27 06:11 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Je tam co skritizovat ale nic si neskritizovala Laughing out loud ale no co uz Laughing out loud a dik za pochvalu Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2010-04-23 19:18 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Pá, 2010-04-23 20:09 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

ďakujem ďakujem Smiling) a časom to snaď bude lepšie Smiling ved uz mam napisanych 30 stran...mozno viac Smiling nieje to na motiv Naruta...takze to budem musiet upravovat Smiling) ale kto chce original a skritizuje mi to s radostou mu to poslem cele Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>