manga_preview
Boruto TBV 07

Gaara a Aiko

Gaara a Aiko

Aiko je kunoichi ze skryté kamenné vesnice. Nedávno oslavila své dvacáté narozeniny. Její rodiče jsou oba mrtví, zemřeli při obraně vesnice, když byla Aiko ještě malá. Vychovávali ji teta a strýc, měli i své vlastní děti, dva syny, kteří se jmenovali Daisuke a Isamu. Přijali Aiko jako svou vlastní sestru. Žili spolu šťastně, až do jejích patnáctých narozenin, tehdy se to stalo.
Aiko seděla doma a čekala na ostatní, až dorazí ze svých misí domů. Mezitím připravila večeři, ale stále se nikdo nevracel. Po chvíli usnula.
Najednou ji probudilo bouchání na dveře, tak šla otevřít. Venku stáli dva ninjové a podle jejich výrazů ji došlo, že se stalo něco zlého.
„Co se stalo?“ zeptala se.
„Našli jsme je všechny mrtvé……..“ řekl jeden z nich. To bylo vše co slyšela, protože omdlela.
Když se vzbudila, ležela v nemocnici. Jak nejrychleji to šlo, tak z nemocnice odešla. Po pohřbu se vrátila do domu po rodičích a bydlela tam sama, nechtěla se s někým sbližovat, protože si uvědomovala, že všichni její blízcí umírají.

Jako každé ráno se vzbudila, umyla se a zastavila se před zrcadlem, kde si začala česat své dlouhé hnědé vlasy. Pozorněji si prohlédla svůj obraz v zrcadle, bledou pleť, hnědé oči, pod kterými byli nyní nehezké kruhy, protože téměř celou noc proplakala a štíhlou postavu. Nikdy si nepřipadala hezká, ale často o ní lidé říkali, že její krása je až nadpozemská. Nikdy tomu nevěřila. Už ji nebavilo pozorovat se v zrcadle, tak si šla sednout ke stolu a nasnídat se, ale v tu chvíli někdo zaklepal na dveře. Otevřela a přede dveřmi stál ninja, podíval se na ni.
„Aiko, máš jít ihned k tsuchikagemu.“ a odešel.
Zajímalo ji co je tak důležitého, tak vyrazila. Po chvíli dorazila do sídla tsuchikageho a zaklepala na dveře. Když se ozvalo „dále“, tak vešla dovnitř. U okna seděl tsuchikage a prohlížel si ji.
„Aiko mám pro tebe mírovou misi v Písečné vesnici. Tento svitek dones jejich kazakagemu.“
„Jistě, tsuchikage-sama.“ Šla ještě domů pro nějaké jídlo a pití, aby měla na cestu a potom se vydala do skryté písečné vesnice.
Cesta ji trvala přes týden. Došla k bráně do Suny a u ní stáli dva ninjové.
„Co tě přivádí k nám do Písečné?“ zeptal se jeden.
„Přicházím z Kamenné vesnice, náš tsuchikage mi dal tento svitek, abych ho předala vašemu kazekagemu.“ Na víc se neptali a pustili ji dovnitř. Velmi se jí Písečná líbila. Došla až k nejvyšší budově ve vesnici, vzala za kliku a vstoupila. Po chvíli stála přede dveřmi, které vedly do kazekageho kanceláře, tak zaklepala. Ozvalo se „dále“, vstoupila dovnitř a poklonila se. Potom začala hlavu pomalu zvedat nahoru a když ji zvedla, střetla se s těma nejkrásnějšíma očima na světě. Byly pastelově zelené, koukala na něho a nemohla přestat, ale nakonec ji z toho dostal jeho hlas.
„Co vás ke mně přivádí?“ I jeho hlas byl krásný, prohlédla si ho celého, tedy to co bylo vidět, když seděl za stolem. Byl nádherný, jeho krvavě rudé rozcuchané vlasy, jak si s nimi pohrával vítr, se k němu nesmírně hodily. Odkašlal si a to ji probralo.
„Nezlobte se, přicházím z kamenné vesnice, náš tsuchikage-sama mi dal tento svitek, abych vám ho předala.“ Prohlédl si ji od shora až dolů, potom se malinko usmál.
„Tak říkáte, že mi tsuchikage posílá mírový svitek.“
„Ano, kazekage-sama.“ A podala mu ten svitek. Vzal si ho od ní a začetl se.
„Mohu se zeptat jak se jmenujete?“
„Aiko, kazekage-sama.“
„Já se jmenuji Sabaku no Gaara. Stačí, když mi budete říkat Gaara a můžete mi tykat.“ Nejdříve na něho nevěřícně koukala, ale potom přikývla.
„Dobře Gaaro, ty mi taky tykej, myslím, že nejsi o moc starší než já.“ Gaara se na ni trošku usmál.
„A kolik ti je let, teda jestli se můžu zeptat.“
„Je mi devatenáct a tobě bude maximálně dvacet pět let, viď?“
„Hm……, máš celkem dobrý odhad, popravdě mi je dvacet dva.“ A zase se nepatrně usmál tím jeho nádherným úsměvem.
„A kdy se máš vrátit? Zůstaneš ještě v Suně?“
„No, asi bych tu ještě zůstala, protože jsem unavená.“
„Dobře, můžeš zůstat v našem domě.“
„Ráda.“ Odešli z kanceláře a zamířili do domu, kde bydleli píseční sourozenci. Gaara Aiko představil svého bratra a sestru. Potom ji zavedl do pokoje pro hosty, kde stráví tuhle noc.

Ráno se Aiko vzbudila, poděkovala za přenocování, rozloučila se s kazekagem a vyrazila zpátky do kamenné.
Po měsíci Aiko zrovna snídala, když někdo zaklepal na dveře, otevřela a opět za nimi stál ninja.
„Tsuchikage si přeje s tebou mluvit.“ Aiko se tedy vydala do tsuchikageho sídla.
„Aiko, jsem rád, že jsi tady. No a teď k věci. Přišla mi zpráva z Písečné od kazekageho, že by tě chtěl vidět.“ Nevěděla co na to má říct, tak pokračoval tsuchikage.
„Píše, že brzy dorazí k nám do vesnice.“

Za týden do vesnice dorazil kazekage a ihned se ptal po Aiko. Když se sešli, tak se Gaara trošku začervenal.
„Aiko, rád tě vidím. Chtěl bych se tě zeptat, jestli bys semnou šla do Suny a už tam semnou zůstala?“ Aiko se na něho podívala.
„Ano, moc ráda.“

Poznámky: 

Tak jednorázovka. snad se bude líbit.

4.391305
Průměr: 4.4 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, St, 2013-11-20 21:03 | Ninja už: 3833 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Je to pěkný Laughing out loud jen si oprav to, že na začátku říkala, že je jí dvacet a dole zase devatenáct Smiling jinak není ten konec trochu rychlej? Přeci jen se v podstatě znali jen pár hodin?!

Obrázek uživatele Sawoi-sama
Vložil Sawoi-sama, Po, 2010-11-22 18:26 | Ninja už: 5473 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

škoda Sad myslím že to je len jednorazovka Sad nerozmýšľaš nad pokračovaním? Smiling celkom ma to zaujalo a myslím že aj veľa iných ľudí Smiling určite 5* :D

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away

"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."

"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Út, 2010-11-23 08:12 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

díky. no zatim bych to nechala jak to je. třeba časem na něco přijdu. jsem ráda, že se ti líbí.

userbarz.com

Obrázek uživatele mbak4
Vložil mbak4, Po, 2010-11-22 17:51 | Ninja už: 4890 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

heh ten koniec je srandovny, ale inak fajn

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Út, 2010-11-23 08:13 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

díky Laughing out loud

userbarz.com

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2010-05-02 00:12 | Ninja už: 5305 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Ja to vzdám s tými mojimi Laughing out loud možem sa snažit kolko chcem, ale nikdy neopíšem Gaaru tak dobre. Achjo

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Ne, 2010-05-02 08:10 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

prosim tě a tim chceš říct co? že já píšu jak? já si myslim, že píšeš mnohem líp než já! takže žádný takový, že nebudeš psát, protože to bych nepřežila bez tvých ff.

userbarz.com

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2010-05-02 11:37 | Ninja už: 5305 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

noo proste, mozem sa snazit kolko chcem a neopisem ho, tak ako ma byt. A ty to vies, proste, vies ho vystihnut. Si naozaj super Smiling no a co sa tyka tych mojich Ff, asi ich dopisem. Ved New Life je venovaný Tebe, takže asi hej, a hate or Love je venovaný Kesumi Laughing out loud nemam na vyber Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Ne, 2010-05-02 14:06 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

no to bych řekla:D musíš je dopsat. ale mě se moc líbí jak píšeš fakt!

userbarz.com

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2010-05-02 15:14 | Ninja už: 5305 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

díky Laughing out loud sem rada, že nekomu sa to páči Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Ne, 2010-05-02 15:19 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

dyť se to líbí dost lidem.

userbarz.com

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2010-05-02 15:20 | Ninja už: 5305 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

hmmm... Laughing out loud

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Ne, 2010-05-02 16:03 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

no fakt, si přečti komentáře a uvidíš

userbarz.com

Obrázek uživatele klara.filipova
Vložil klara.filipova, So, 2010-05-01 18:47 | Ninja už: 5129 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

jj bylo to hezký a můžu se zeptat jak se jmenuje ten blog já byych se tam koukla

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Ne, 2010-05-02 08:11 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

dík. jakej blog myslíš?

userbarz.com

Obrázek uživatele Sabaku no Yuri
Vložil Sabaku no Yuri, So, 2010-05-01 18:12 | Ninja už: 5192 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

nádherná povídka .... hlavně když tam je Gaara že:D... jak si tak čtu tak kouám , že Gaaru by to chtělo naklonovat Laughing out loud

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Po, 2012-06-25 08:28 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

děkuju. jj Gaara je nejlepší! no je o něj docela zájem Laughing out loud

userbarz.com

Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, Čt, 2010-04-29 18:54 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan

myslim ze kus odflaknute Laughing out loud...ale aj tak...namiesto aiko si tam mala dat mna Laughing out loud.....gaara je len moy Laughing out loud



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Po, 2012-06-25 08:29 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

tak to je smůla, protože Gaaru nikomu nedám Laughing out loud

userbarz.com

Obrázek uživatele BuBLLa
Vložil BuBLLa, Čt, 2010-04-29 13:58 | Ninja už: 5128 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

jééj to je zlate ... Laughing out loud

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Pá, 2010-04-30 17:32 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

díky moc

userbarz.com

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, St, 2010-04-28 21:08 | Ninja už: 5305 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

krásne Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Pá, 2010-04-30 17:29 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

děkuju

userbarz.com

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2010-04-28 18:27 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Z toho konce snad každý pochopí, o čem tvá povídka byla xD

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Po, 2012-06-25 08:29 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

jj Smiling a díky, že jste mi jí vydaly.

userbarz.com