manga_preview
Boruto TBV 09

Žltý Blesk 001 : Príbeh Hrdinu

Prológ:

Prišiel som do hlavnej knižnice v Konohe, aby som sa dozvedel niečo o histórie Konohy. O do mňa, ako kageho, to každý očakával a ja som sa tiež zaujímal o mojich predkov. Dlho som sa hrabal v historických knihách, no nič zaujimavého som nenašiel. Vybral som sa cez regále do čitateľskej miestnosti. Vtedy my na hlavu nečakane spadla kniha.
„Au, čo to ma sakra znamenať!“ Povedal som si a zdvihol knihu zo zeme.
„Žltý Blesk: Hrdina z Listovej.“ Bolo na obálke knihy. Vzal som si ju a dalej som pokračoval do čitateľskej miestnosti kde som sa posadil. Otvoril som knihu pričom som začiatok preskočil a dostal sa hned k úvodu. Pravdepodobne išlo o denník, no teraz som už začal čítať.

Žltý Blesk 001 : Príbeh Hrdinu

Dnes oslavujem dvanásť rokov a tým aj úspešne dokončenie akadémie. Konečne sú za mnou tie nudné prednášky, ktoré som už dávno poznal na spameť. Taktiež som sa mal zoznámiť s mojim učiteľom a tímom. Prestal som hľadieť na oblaky a rozbehol sa do našej triedy. Tam už stali moji dvaja spolužiaci a čakali v laviciach. Rozhodol som sa s nimi zoznámiť. Priznám sa, to dievča ma od prvého pohľadu veľmi zaujalo. Boli veľmi pekná a mala dlhé červené vlasy.
„Aho,j volám sa Namikaze Minato, zatiaľ sme nemali tu česť sa spoznať.“ Dievča sa na mňa milo usmialo a povedala mi: „Ach ahoj, prepáč, ale nevšimla som si ťa. Moje meno je Uzumaki Kushina.“ Povedala mi ked v tom nám do reči skočil ten chlapec, čo sedel vedľa.
„Prestaň s tým. To je moje dievča!“ Kushina sa zdesene postavila z lavice a buchla Inara po hlave.
Kushina mu na to odpovedala: „Nemysli si, že sa zaujímam o chlapcov, ako si ty!“ A otočila sa od nás.
Inaro sa škrabal po hlave, na ktorej mu narástol veľký hrboľ. Ja som mu podal ruku, aby som mu pomohol zo zeme. No aj on sa radšej začal dívať iným smerom. Tak, lepší začiatok si neviem predstaviť.
V tom sme na chodbe začuli kroky. Na to sa otvorili dvere a dnu vstúpil ninja Jounín, mal Jouninskú vestu, a na nej červený plášť, taktiež mal dlhé biele vlasy a bol pomaľovaný po tvári červenou farbou. Vypadal naozaj podivne. Pozeral na nás, ako na vyorané myši, a potom povedal: „Poďte za mnou. Pohovoríme si niekde inde.“
Tak sme aj urobili a v pokoji išli za ním na strechu budovy, na ktorú bol dobrý výhľad na hlavy Hokage, aké boli vytesané do skaly nad Konohou.
Sensei vtedy povedal: „Mali by sme sa zoznámiť. Moje meno je Jiraiya a som známy skôr ako Žabý pustovník. Som majster v Ninjutsu a vôbec ten najlepší ninja pod slnkom!“ Povedal nám s revom. My sme nechápali, kto je to vlastne zač. O žiadnom žabom pustovníkovi sme nikdy nepočuli.
„Mal by som vás aspoň trochu poznať, preto budem rád, ak sa predstavíte.“ Ako prvý začal Inaro.
„Chcem sa jedného dňa stať Jouninom a nájsť si krásnu ženu! Moje meno je Inaro Gorazu.“ Povedal, pričom sa naširoko usmial.
„Nemám žiaden veľký sen. Chcem proste žiť ako ostatný normálnym životom. Volám sa Kushina Uzumaki.“ Povedala Kushina.
Nakoniec som došiel na rad ja.
„Volám sa Namikaze Minato a mojím snom je stať sa Hokagem! Tomu verte!“ Jiraiya sa na mňa pozrel a pritom sa v duchu usmial, potom však povedal.
„Zo slov prejdeme k činom. O päť minút sa stretneme na tréningovej ploche. Kto tam nepríde, pošlem ho späť do akadémie.“ Povedal prísne a zmizol v oblaku dymu.

O tých päť minút som už stál na mieste spolu s ostatnými. Len senseia nebolo nikde. Prišiel ku nám až po desiatich minútach a povedal nám: „Táto skúška rozhodne o tom, či si vás vezmem do týmu. Vašou úlohou bude získať veľký zvitok, ktorý mam na chrbte. Dúfam, že ste to všetci pochopili, lebo opakovať to nebudem!“
Fajn, pomyslel som si. Ihned som skočil do krovia, aby ma nebolo vidno a tak aj moji spoločníci. Našťastie si nik netrúfol na neho priamo, pravdepodobne by nás porazil.
Takže, musím dobre zhodnotiť situáciu a pripraviť svoj plán. Schytil som svoje kunaie a hodil ich po senseiovi, čím som aj odkryl svoju polohu. Jiraiya sa tomu bez problémov uhol a rozbehol sa na proti mne. Začal ma naháňať, no bol som dosť rýchly. Ked už to vyzeralo, že ma má, hodil som priamo na neho kunai. Ako som čakal, bez problémov sa uhol a s kľudným revom na mňa vyskočil s päsťou. Vtedy som zrazu zmizol. Kým sa Jiraiya spamätal, stál som za jeho chrbtom a snažil sa dať ten zvitok dolu. Nešlo to a tak som vytiahol kunai, aby som odrezal kožené pásy ktoré ho držali, no už bolo neskoro.
Sensei mi vtedy povedal: „Musím priznať, že si veľmi rýchly, no myslím, že si bleskovo rýchli. To je pozoruhodné na tvoj mladý vek.“
Hodil som na neho znovu kunaie a aj do okolia našej bitky. Bol takpovediac obkľúčený tými kunaimi. Zrazu som sa v podstate rozplýval a zanechával som po sebe len šmuhy. Jiraiya sa ma snažil chytiť, no nijako to nešlo, vtedy už asi pochopil, ako moja technika funguje.
Kunaie vytvárajú trasu, po ktorej sa môžem neobmedzene teleportovávať, kým mi nedôjde chakra. V tom zhone som schytil rýchlo zvitok.
Už som ho mal v rukách, ked Jiraiya v tom povedal: „Si pozoruhodné dieťa a máš pozoruhodnú techniku. Dostal si sa fakt ďaleko, no musím ťa sklamať.“ A zvitok aj on sa rozplynuli v dym.
Vydal som sa za ostatnými, no našiel som iba muža, ako sedí na strome s dalekohľadom a pozoruje ďalekú Konohu. Ked som sa bližšie prizrel, pozoroval kúpele.
Začal som sa smiať a povedal som: „A mám vás sensei!“ Skríkol som, pričom som mu vzal zvitok. Utekal som s ním, pričom ma on znovu naháňal. Otvoril som ho a čítal. Išlo o privolávaciu techniku.
Jiraiya sa náhle zjavil z iného smeru a povedal my: „Test ste splnili na jednotku. Začnem vás troch učiť. Teba naučím Kuchyiose no Jutsu, kedže si ho dokázal získať priamo z môjho chrbta. Nepoznám človeka, ktorý by to tiež mohol povedať.“ Povedal mi sensei Jiraiya, na čo som sa usmial a začal škrabať s úsmevom po hlave.
„Predsa som vám povedal, že so mňa jedného dňa bude nový Hokage.“ To bol koniec môjho prvého dňa ako ninja...

Poznámky: 

4.882355
Průměr: 4.9 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Čt, 2011-08-04 17:41 | Ninja už: 4721 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Kushina a žádný velký cíl? Hehe, to mi nějak nejde dohromady..., jinak pěkný!

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Bubblo
Vložil Bubblo, Pá, 2010-04-09 16:46 | Ninja už: 5419 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

Zem vodných vírov, to som nikde nepočul ale vdaka že si my to povedal Laughing out loud no nemienim to meniť, malá nezrovnalosť býva pri FF takmer vždy Smiling znovu dakujem Sorafay Smiling tak budem si musieť fakt dávať poriadny pozor Smiling

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-04-09 18:15 | Ninja už: 5193 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

to nič... a popravde ja mám radšej poviedky kde je Shin z Konohy Laughing out loud

P.S. ja som DIEVČA! Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Bubblo
Vložil Bubblo, Pá, 2010-04-09 18:26 | Ninja už: 5419 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

PS! Tým lepšie Laughing out loud

Obrázek uživatele Bubblo
Vložil Bubblo, Út, 2010-07-13 20:31 | Ninja už: 5419 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

ako čítam mangu,tak to čo som napísal bude s časti pravda Smiling

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Út, 2010-07-13 21:21 | Ninja už: 5193 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

No, ja mangu nečítam, takže neviem...
EDIT o 5 minút neskôr: Hej, máš pravdu... ale to som vtedy nevedela.
Len, otázočka. Ďalší diel je kde? Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Bubblo
Vložil Bubblo, Út, 2010-07-27 21:26 | Ninja už: 5419 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

dobre,už čoskoro ho napíšem Laughing out loud

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-04-09 16:16 | Ninja už: 5193 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

wow! super Laughing out loud len.. Kushina je zo

Laughing out loud inak nič proti Laughing out loud teším sa na ďalšiu kapču Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Čt, 2010-04-08 20:33 | Ninja už: 5161 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

pekne, tesim sa na dalsi diel

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2010-04-08 20:06 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.