Vládca Temnôt- 8. časť
„Toto si obleč a potom pôjdeme k veľkej rade zložiť prísahu vernosti.“ Povedal Naruto.
„Dobre.“ Prikývla Sakura a odišla sa prezliecť.
V Orochimarovom sídle:
Zero po odchode vládcu sa ujal vedenia v ukryte. Začal rozdávať všemožné rozkazy a začínal sa cítiť veľmi príjemne v jeho terajšom postavení. Usadil sa do Narutovho kresla a začal trošku odpočívať, keď sa tu zrazu rozrazili dvere do miestnosti.
„Čo sa deje!“ Skríkol prekvapený Zero.
„Prišiel som nahlásiť vniknutie dvoch narušiteľov. Jedným je menšia skupinka ninjov známych ako Akatsuki a druhým je neidentifikovaná osoba z Konohy.“ Riekol Zed.
Zero zostal po týchto správach celý ochromený a kládol si stále iba jednu otázku: „Prečo sa to musí diať práve teraz.“
„Čo máme podniknúť?“ spýtal sa zaskočeného veliteľa Zed.
„Ohlás mi okamžite Kenta, Yuuriho, Mikiho a Alana, a dostav sa s nimi aj čo najrýchlejšie.“ Vydal rozkaz Zero.
„Hai!“ riekol Zed a zmizol.
Zero v momente ako bol v miestnosti osamotený klesol do kresla akoby bez duše. S úplne prázdnym pohľadom si v duchu kládol teraz jednu podstatnú otázku: „Čo mám teraz urobiť?“
z jeho zamyslenosti ho prerušili práve ohlásený piati ninjovia.
„Kento a Yuuri sa vydajú a zabezpečia toho neidentifikovaného ninju z Konohy a ak to bude možné živého. Miki, Alan a Zed vy budete kontrolovať pohyb Akatsuki a podávať hlásenia keby niečo podnikali. Je vám to všetkým jasné?!“ spýtal sa tvrdo Zero.
„Hai!“ všetci zborovo prikývli a zmizli v obláčiku dymu.
V Konohe:
Tsunade ležala v nemocnici, kde sa práve začala preberať po troch dňoch z bezvedomia.
„Kde to som?“ spýtala sa nechápavo Tsunade.
„Nič sa nebojte, ste v nemocnici.“ Vysvetľovala jej Ino situáciu.
O chvíľu na to sa pri Tsunade zišli všetci zúčastnený až na jedného.
„Kde je Hinata?“ spýtal sa Shikamaru.
„Neviem, od tej udalosti som ju nevidel.“ Podotkol Neji na Shikamarovu otázku.
„Čo sa vlastne stalo?“ opýtala s nevedomá Tsunade.
V tom momente jej Neji všetko vysvetlil aj so Shikamarom, pretože boli jediný dvaja, ktorý boli pri celom dejstve.
„Takže, takto to bolo.“ Zamyslene povedala Tsunade : „stal sa z neho skutočne mocný ninja.“
„A nielen to, ak chceme zvíťaziť, musíme sa na to riadne pripraviť.“ Skonštatoval Shikamaru do ticha.
„Máš úplnú pravdu, síce stojíme proti Narutovi, ale nesmieme zabudnúť že je tou najväčšou hrozbou pre nás práve on.“ Skonštatovala smutne Tsunade a znovu si ľahla aby si premyslela aký ťah by mala spraviť ďalej.
U Akatsuki:
Všetci členovia skupiny pokojne odpočívali, kým dvaja hlavný vodcovia sa už hodne dlhú dobu radili ake kroky podniknúť ďalej.
„Mali by sme na nich čelne zaútočiť a kým sa s toho spametaju zabijeme ho.“ Prehováral Sasuke Madaru.
„To nebude také ľahké, ako si to ty predstavuješ Sasuke.“ Riekol Madara.
„Čoho sa stále bojíš?“ provokoval ho hlúpymi otázkami.
„Je vidieť, že ešte potrebuješ dospieť, kým budeš schopný viesť niekoho do boja.“ Uzemnil ho Madara.
Z diaľky ich pozorovali naši traja kamaráti, presne ako mali prikázané od Zera.
„Vypadá to tak, že nezamýšľajú zatiaľ napadnúť sídlo.“ Poznamenal Miko.
„Pri týchto ľuďoch si nemôžeš byť istý ničím.“ Prehovoril Zed.
„Radšej pošleme Zerovi hlásenie, inak nás zoderie z kože.“ Skonštatoval Alan a v momente vyslal správu k Zerovi.
U Yuuriho a Kenta:
Yuuri a Kento sa pokojne prechádzali po zadanej oblasti, kde by sa mala nachádzať osoba z Konohy.
„Už sa tu trmácame dobrých päť hodín, vykašlime sa už na to a poďme naspäť zo správou, že to bol iba planý poplach.“ Znudene prehováral Yuuri Kentu.
„A ty sa zbláznil alebo čo. Vieš ako by sme dopadli keby sa potom prišlo na to, že tu je naozaj nejaký votrelec, veď by sme boli v momente o hlavu kratší.“ Rozčuľoval sa Kento.
Na ich hlasitý rozhovor náhle niekto spoza nich zareagoval.
„Prepáčte mi ale kadiaľ sa dostanem do Orochimarovho úkrytu?“ Opýtala sa nežne Hinata.
„A kto to chce akože vedieť?!“ hrubo sa opýtal Yuuri. Kentovi na tom niečo nesedelo.
„Bola som pozvaná Narutom U...“ nestihla Hinata ani len dokončiť, keď na ňu zaútočil Yuuri.
V tom to Kentovi docvaklo. Rýchlo sa rozbehol a postavil sa tesne pred Hinatu. Odrazil Yuuriho útok aby sa Hinate nič nestalo.
„Čo to tu stváraš, veď je úplná blbosť to čo práve povedala, medzi nami nie je žiaden Naruto ..“ kričal Yuuri.
„Buď okamžite ticho!“ okríkol ho Kento a pokľakol pred Hinatou „Ospravedlňte prosím jeho chovanie a samozrejme rád by som vás tu privítal.“ Pokorne predniesol Kento. Hinata a aj Yuuri sa nechápavo pozerali na ninju, ktorý kľačal pred Hinatou.
„Čo to robíš, čo si sa zbláznil?“ kričal po ňom znovu Yuuri.
„Ak ti je život milý, tak budeš konečne ticho a pripojíš sa ku mne.“ Prehováral so sklopenou hlavou Kento.
„Ešte raz sa ospravedlňujem za našu hrubosť a bol by som rás ak by ste ma nasledovali k nášmu Vládcovi, ktorý vás už samozrejme dlhšiu dobu očakáva.“ Prehovoril smerom k Hinate sklonený Kento, pomaly sa zdvihol a viedol Hinatu smerom k sídlu. Yuuri len nechápatelne pozoroval čo sa vlastne deje.
V Orochimarovom sídle:
Zero sa prechádzal sem a tam pred vládcovým trónom, keď za zrazu pred ním z plameňov vynoril Naruto aj so Sakurou a Miko. Naruto sa posadil na trón, Sakura sa postavila po jeho lavici a Zero s Miko si pokľakli pred neho.
„Čo takého sa udialo počas mojej neprítomnosti!“ hrozivo sa opýtal Naruto.
„Objavili sa na našom území dvaja narušitelia. Prvý sú Akatsuki a druhým je neidentifikovaný shinobi z Konohy. Akatsuki som nechal pozorovať a ninju z Konohy odstrániť.“ Pyšne informoval Zero Naruta.
Sakura sa v momente pozrela na Naruta a kúsok odstúpila. Okolo Naruta začala atmosféra hustnúť, že by sa dala aj nožom krájať. Zero sa od strachu a tlaku Narutovej chakry ani pohnúť nemohol. Miko dostala gestom znázornené, že sa ma pratať z cesty. Naruto sa postavil s kresla a vyzdvihol Zera zo zeme pričom ho držal pod krkom.
„Ty si asi neuvedomuješ čo si vykonal a máš ešte tú drzosť sa tu s tým vychvaľovať?!!“ a to už drtil Zerovi krk.
„Koho si tam vyslal?!“ Opýtal sa s krikom Naruto, ktorému v očiach nepretržite vial pekelný oheň.
„Vyslal som tam Kentu a ...“ nestihol ani len dopovedať a jeho hlava sa katúlala po zemi.
„Miko!“ okríkol zas Naruto.
„Áno pane, čo mám urobiť?“ pýtala sa so strachom v hlase Miko.
„Nemusíš sa báť, ale odprac odtiaľto čo najskôr tento bodrel!“ a ukázal na ležiace telo bez hlavy.
V tom niekto zaklopal na dvere a bez povolenia rozrazil dvere. Do miestnosti vstúpil Kento nasledovaný Hinatou a Yuurim. Podišli až pred Naruta, kde sa im naskytol pohľad na Zerove telo bez hlavy. Yuuri iba nasucho preglgol.
„Prinášam vám sem vášho cenného hosťa pane.“ Pokorne prehovoril Kento a postavil sa bokom aby Naruto mohol uvidieť Hinatu.
„Som rád že si konečne dorazila.“ Pokýval rukou aby sa usadila po jeho pravej ruke na práve objavene kreslo. Hinata poslúchla a usadila sa. Kento s Yuurim už boli na odchode, keď Naruto okríkol Kenta.
„Kento, poď sem, vráť sa.“
„Čo môžem pre vás urobiť pane?“ opýtal sa Kento.
„Práve teraz ťa povyšujem na pozíciu, ktorú ešte prednedávnom zastupoval už nebohý Zero. Čo ty na to?“ spýtal sa Naruto.
„Bude mi cťou stáť vám po boku.“ Prehovoril Kento.
ešte raz mnohé díky a dúfam že aj tento diel ak si to niekto prečíta zaujme a poteší.ak tak poprosím o komentíky.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
No teda... já tušila, že Hinata přijde.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
To by som jej znovu urobiť nemohol aby bola mimo neho.
jo jo jo jo new díl paráda a gratuliji k lubileu tvůj novi díl mněl má beze mně 140 lidí v oblibených
[URL=http://theotaku.com/quizzes/view/1769/what_akatsuki_member_are_you%3F"][/URL]
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
je to perfektní nemůžu se dočkat dalšího dílu.
ja taky
[URL=http://theotaku.com/quizzes/view/1769/what_akatsuki_member_are_you%3F"][/URL]
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Super, pekná zápletka teším sa na ďaľšiu časť
nechci otravovat ale kdy bude další díl
[URL=http://theotaku.com/quizzes/view/1769/what_akatsuki_member_are_you%3F"][/URL]
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
nebojsa neotravuješ ale mam teraz menšie technicke problemy s pc.snažím sa to už dlhšiu dobu dať do poriadku.časť bola už pripravená na vidanie ale padol mi windows astratil som všetko čo som mal na disku.ešte chviločku to všetko potrva tak dufam že vydržíte.snažím sa čo to ide.
v klidu ... kdyz ten dil vyjde do 2 mesicu tak sem nadsenej ale aspon do pul roku by to mohlo byt
na toto ff nejde zapomenout kazdy den sem clovek chodi se kouknout jestli naahodou si sem nedal dalsi dil a hele je tu sem rad ze si si k tomu zase nasel cas a napsal toto je to jako vzdy uzasne jen tak dal jen tedy trosku rychleji
juuu.... konečně nový díl jsem ráda, že jsi něco napsal, jelikož to bylo doopravdy suprový
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
lukimiki: díky moc za povzbudive slova.pokusím sa dalši dielik čo najskor.
sasqa:no díky, cením si toho
i po tak dlouhé pauze ti to de pořád opravdu skvěle jen tak dál ..
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!
Veľmi dobrá časť.Dúfam, že comeback bude aj u ostatných autorov.
konecne si sa rozhupal nieco napisat je to dobre a ja sa tesim na dalsi dielik
diky moc za komentiky a za podporu ktoru mi podavate aj po tak dlho uplynutej dobe a najviac som rad že ste na mňa nezabudli. arigatooooo