manga_preview
Boruto TBV 09

Ta špatná generace?

Sluníčko si zvesela svítilo a v Konoze bylo všechno jako obyčejně. Klid a ticho.
Nenáviděla jsem to. Protože tu byl buď klid a ticho nebo až moc velký hluk. Ale copak Konoze záleželo na mém názoru? Ne, ani ve snu. A tak jsem se zase vydala už po známé stezce, kterou přede mnou vyšlapalo tolik lidí z naší rodiny, kteří se toužili stát ninji. Možná bych vám teď měla oznámit, že jsem nesmírně nadšená kunoichy plná elánu, ale to bych kecala. To byla touha mého otce, který chtěl, abych začala vykonávat toto "přínosné" povolání. A ještě než se zeptáte… Jo, je ještě naživu.
Tahle bláznivá myšlenka mě napadla, když jsem uviděla svou spolužačku, Takaru Uchiha. Bylo velmi zvláštní, že je tolik Uchihů, i když byl klan vyvražděn. Skoro to vypadalo, že se ten psychopat Itachi, který je vyvraždil, začal znovu rozmnožovat, aby nahnal chybějící populaci. Ale asi měl pokaždé jinou, řekla jsem si při pohledu na její obličej. Pokud vím, tak těch zhruba deset dalších Uchihů, co tu taky pobíhá, má jiný. Psychopat a sukničkář? Nebezpečná kombinace.
„Ahoj,“ pozdravila mě nesměle. Nebo se o to alespoň snažila.
„Nazdar,“ zavrčela jsem téměř neslyšně v odpověď. No řekněte, vám by nelezla na nervy kombinace blond vlasů, uchihovských očí a stylu oblečení jako z babiččiných nejhorších nočních můr? S tou černou by to vážně neměla tak přehánět.
S touhle čůzou jsem rozhodně neměla v úmyslu vést další konverzaci. Chovala se příliš dospěle na svůj věk. To tady ostatně všichni. V téhle ninja akademii…
Rozhlédla jsem se. Všude kolem byli jen oslňující blondýnky, černovlásky a zrzky s uhrančivýma očima neobvyklých barev. Tajemný vzhled samozřejmostí. A všechny byli sexy… Fajn, až na to, že jim bylo 11 - 12 let.
Kluky radši nepočítám. V normální škole by měli stohlavý fanklub, ale tady? Tady, kde byl skoro každý tak děsně dokonalý?
A pak ta aura tajemna, kterou se domnívali, že vydávají. Pro mě bylo největším tajemstvím, jak dlouho se učili ty děsivé ksichty, rádoby vzbuzující lítost. Radši jsem zastrčila nos do knihy o slavném šermíři. Jmenovalo se to "Pravdivý příběh éry Meiji". Ale tím vás snad nemusím zatěžovat, ne?
Najednou jsem narazila do toho zaručeně nejhezčího, nejgeniálnějšího a s nejtragičtějším osudem. Zvedla jsem hlavu… Trefa. Že bych dokázala předvídat budoucnost? Nebo spíš děj? No, ten mladý muž na mě pohlédl. „Co chceš?"
Radši jsem nic neřekla. Zvedla jsem svou knihu a s důstojností odkráčela. Než jsem stihla ujít tři kroky, už slyším jednoho z kumpánů šeptat: „Ta do tebe musí být zabouchlá. Podívej, takhle se chovají jenom zamilované holky.“
Fakt díky. Jedno naražení a člověk už získá tak špatnou pověst.
„ Nezajímá mě,“ Oznámil suše. Super, tak to jsme si kvit, hochu.
Vlastně jsem se nikdy nechtěla stát ninjou. Proč to jenom můj tatíček chtěl? Byla bych šťastná jako obyčejná prodavačka ramenu, nebo knihovnice. A tak tu jako blbec chodím do školy s bandou lidí, kteří… No, řekněme, že je nemůžu vystát. A oni nemůžou vystát mě…
„Co tu postáváš, špekatice?“ zařval kdosi za mnou. Nehodlala jsem se otočit, protože jsem tušila, že to bude zas nějaký idiot.
„Ptal jsem se tě NA NĚCO!“ zakřičel nepříčetně. Tak jsem se tedy otočila a plynulým pohybem vytáhla… čokoládovou tyčinku. Marsky mám nejradši. Strhnula jsem obal a začala pomalu žvýkat.
Proti mně stál další Uchiha, už ani nevím, jak se všichni jmenujou.
„ Nezahrávej si se mnou! Pocházím z mocného klanu Uchiha!“

Žvýk, žvýk. „Myslíš ten, ze kterého nezůstal jediný přeživší?“ poznamenala jsem řečnicky.
Zrudl vzteky. Jeho problém, on si začal. Tak, teď by mělo dojít k bitce a měl by se objevit ten předchozí typoš a zachránit mi krk. Nebo bych ještě lépe měla předvést nějaké extra silné jutsu, nad kterým by i 1. Hokage čuměl.
Zvolila jsem třetí, neexistující variantu. „Hele, jestřáb!“ zvolala jsem.
„Kde?“
A já byla v trapu… Další normální začátek normálního dne. Sice mi dneska ještě měli vyhrožovat tři rádoby krásky stojící o prvního typoše, ale neměli k tomu důvod. Kdo by se zabíral tlustší holkou, začtenou v knize, žeroucí čokoládu a která neuměla ani jedno pořádné jutsu kvůli svojí lenosti? Naštěstí nikdo… Nebo snad naneštěstí?

Poznámky: 

Tohle není parodie na Naruta. Tohle je parodie na všechny ty "new generation" fanfikce, které opravdu nemám ráda...
No, snad se vám líbí, už je to trochu starší dílko.

Jinak, pokud byste se mě chtěli zeptat na něco či sdělit něco, co se povídky netýká, napište mi PMku, prosím vás... No, ačkoli o tom pochybuji.

4.76923
Průměr: 4.8 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Seiji
Vložil Seiji, Pá, 2012-11-09 12:31 | Ninja už: 4430 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Pěstitel rýže

Tohle je fakt dobrá povídka. Líbí se mi styl, jakým je to napsané.
5/5 Laughing out loud

Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.


Obrázek uživatele Vjééruš
Vložil Vjééruš, Čt, 2012-03-08 16:44 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 269 | Autor je: Prostý občan

Tohle mě pobavilo. Představa množení Uchihu myší rychlostí je dokonalá. Musím uznat, že u skoro všech povídek dokážu na začátku odhadnout, co bude na konci. Vše je to na "americkej způsob lásky" Laughing out loud. Ale u tebe jsem nevěděla, jisté představy byly (americké konce happyendů), ale tohle byla fakt pecka Laughing out loud.
Mimochodem, hlavní hrdinka mi lehce připomíná Kakashiho Laughing out loud.

Obrázek uživatele Nairugi Ryu
Vložil Nairugi Ryu, Po, 2011-07-18 16:45 | Ninja už: 5160 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

"Člověk neví co v něm je, dokud mu nepřiloží pistoli k hlavě." - Duffy
"Good, bad... I´m the guy with the gun." - Ash, Army of Darkness
"Člověk užívá své fantazie k uspokojování svých ve skutečnosti nesplněných přání." - Sigmund Freud

www.arkard.estranky.cz

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, Út, 2010-06-15 21:55 | Ninja už: 5646 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Tak tohle se mi opravdu líbilo! xD

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Ne, 2010-03-21 23:45 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Skvelé. Na zasmianie, na rozmyslenie.. proste super Sticking out tongue A ja nové poviedky vážne nečítam, ale viem o čom vačšina je -,-
PS- gratulujem, že nám zase prispievaš a že si tu Eye-wink

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele eugh
Vložil eugh, Po, 2010-03-15 23:31 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

velmi sa mi to pacilo, niekoho mi to pripomina...

Mám rád niektoré filmy, nedávno som zíral na jeden s tamtým šedovlasým americkým hercom, ktorý voľakedy býval vtipný, teraz už nieje.

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Po, 2010-03-15 23:46 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Díky. Ehmmm... Koho ti to připomíná?

Obrázek uživatele eugh
Vložil eugh, Pá, 2010-03-26 23:56 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

spoluziacku:P

Mám rád niektoré filmy, nedávno som zíral na jeden s tamtým šedovlasým americkým hercom, ktorý voľakedy býval vtipný, teraz už nieje.

Obrázek uživatele ICQ-Sensei
Vložil ICQ-Sensei, Ne, 2010-03-14 18:04 | Ninja už: 5569 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Jen v malo pripadech FF se setkavam s charakterovou spojitosti mezi FF a jejim autorem.
- receno pro "inteligenty": podle stylu tveho psani si te umim docela zive predstavit xD

jinak je to fakt dobry a ma to smysl, hodnotim 9/10 Kakashi YES
jen by ti neskodilo ubrat sebekritiky Eye-wink

TestIQ.sk - Iq test zadarmo



Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2010-03-07 19:31 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele Tinka
Vložil Tinka, Ne, 2010-03-07 13:21 | Ninja už: 5534 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

Klobouk dolů, tohle si opravdu zaslouží potlesk.

Schopnost komunikace je z bezpečnostních důvodů blokována. Většinou >:D

FOR THE HORDE!

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Ne, 2010-03-07 13:04 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Nažente někdo všechny kdo kdy napsali něco o nové generaci sem. Možná už to psát nebudou.
Jo když už si předvedla oslnivý návrat tak bych asi měl napsat další dopis.
PS: Prvně jsem si měl přečíst Dobří holuby se vracejí a pak teprve tohle. To by tenhle koment vypadal jinak.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2010-03-07 02:02 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Naprosto slvělé. Smiling Kdo nečte New Generation povídky, nepochopí. Kdo je čte a je do nich totálně zažraný by se mohl urazit, stejně jako ten, kdo je píše, ovšem jen pokud trpí nedostatkem rozumu. Rozumný čtenář či autor NG pokýve hlavou, zasměje se a uzná, že ses v některých věcech fakt trefila do černého, protože nic se nemá přehánět. Smiling Tleskám.

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2010-03-06 20:33 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Hehe hehe hehe... Aneb ukázka opravdu inteligentní reakce, kterou jsem ale prožívala celou povídku.
Škoda, že nominace do Sborníčku už skončily, protože Vody by u měl velkou konkurenci.
Už je u mě vzácný jev, že lituju, že tady není víc hvězdiček než je pět. Buď si ale jistá, že teď mi ta šestá zatraceně chybí.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2010-03-06 20:26 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle se povedlo...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!