Akatsuki... den 2.- Člověče, nezlob se!
Sladké probuzení...
*Zíííííííív* ozvalo se ze Sasoriho pokoje. "To je zase ráno... nuda jak v krematoriu... no co jdu se oblíknout" Sasori otevřel dveře od skříně...
"Iíííííííííííík" ozvalo se poté co spatřil jílového pavoučka který hned poté vybuchnul.
"Deidaro... vrrrr... SI MRTVEJ!!!" zařval Sasori z plných plic, ale nikdo ho neslyšel. Po výbuchu se totiž jeho tělo oddělilo na kousky... pravá ruka vypadla z okna, levá ruka na postel, tělo letelo za pravou rukou, nohy se roztrhli a spadli na zem a hlava vletěla pod postel...(Už víte proč Sasoriho nikdo neslyšel? )
"Chechecheche" ušklíbl se Deidara..."To ho asi vážně naštvalo... že je zase na kusy... hehe."
"Snídaně" zakřičela Konan z kuchyně.
"Pche... snad to zase nebude ten blivajs co byl včera k večeři!" povzdechl si Hidan.
Konan se na něj podívala zlým pohleden, a Hidan okamžitě zmlknul.
"Tak jsme tu všichni." Řekl Pein."Ale počkat... kde je Sasori?
"Tady." řekl Sasori rozzuřeně, a díval se při tom na Deidaru.
"Vrrrrrrrrr" zavrčel když se na něj Deidara také podíval. Deidara se uchechtl.
Když si Sasori konečně sedl mohli se pustit do jídla.
"Itadakimasu" pronesl nadšeně Tobi dívající se na to skvostné jídlo... co bylo... ech... včera k večeři.
Po snídani se všichni rozešli do svých pokojů, kromě Sasoriho který zatáhl Deidaru ven a tam ho začal škrtit, a Kakuzu a Hidan stáli s Peinem v jídelně.
"Budete muset chytit něco... co se ani mě nepovedlo... je to jeden z nejdůležitějších úkolů v Akatsuki... chyťte Konaninu šálu.
"Ok vynasnažíme se" pronesl Kakuzu.
"Ježiši... a můžu cestou aspoň někoho zabít?" zeptal se otráveně Hidan.
"Nooo... jestli vám to bude stát v cestě tak... jo.
"A když ne?"
"Tak taky."
"No... aspoň něco" řekl, a odešel s Kakuzem na misi pro Konaninu šálu.
Mezitím...
"Konečně!" řekla Konan. "Aspoň nějak budou užitečný... paka..."
"Paka..." řekl Tobi který si do svého blogu "My little pony" zapisoval co Konan řekla. "Tohle ukážu Hidanovi-san a Kakuzovi-san." řekl vesele ale zároveň s pošklebkem.¨
"Tobi!!! Seš mrtvej!!!" řekla Konan když se na Tobiho vrhla s vařečkou.
Když ho praštila, vařečka se zlomila. "Ta asi nebude od Tescomy" pronesl s úšklebkem Tobi a začal utíkat do svého pokoje.
"Oj Tobi! Okamžitě se zastav se a to hned! Nebo ochutnáš mé umění!" řekl Deidara s jílovým ptáčkem v ruce.
"Aaaaaaaaaaaaaa, nééé prosím Deidara-senpai, zastavte tu bombu! Prosím!"
Ale už bylo příliš pozdě... "Katsu!"
Tobi už nestihl vydat ani hlásku, a vyletěl z domu.
"A je tu klid, co teď?" řekl Kisame. "Co takhle si zahrát "Člověče, nezlob se" Všichni souhlasily.
První hrál Kisame...
"Šestka! Hehe... můžu si nasadit." A házel znovu. "Další šestka! No to je super!" A znovu. "Šestka... už mě to ani nebaví"
"Jak by taky jo." Řekl Sasori. "Ta kostka na sobě jiné číslo nemá!"
"Jo aha... ale to byla Kakuzova kostka."
"Cože? Ten bastard si to schytá!" Pronesl rozzuřeně Itachi. Ehm... Itachi... Tvůj sharingan by měl poznat že na tý kostce jsou samý šestky!" řekl Deidara s úšklebkem.
"Vzhledem k tomu jak pořád používám Mangekyou sharingan tak už z toho asi slepnu. Víš Deidaro?" řekl v klidu Itachi dívájíc se na Zetsua.
"Aha... no tak jo... heh..." A už raději mlčel.
Když se konečně našla správná kostka, mohli naši hrdinové pokračovat ve hře.
Na tahu byl Pein.
"Ach jo... zase 5... proč mám samý pětky?"
"Protože to je zase Kakuzova kostka se samýma pětkama."
"Já už toho hajzla zabiju!" řekl Pein který kostku rozmačkal na prach.
"Víte co? Mě už to nebaví a vás?" řekl Kisame.
"Ne" řekl Deidara.
"Ne" řekl Sasori.
"Ne" řekl Zetsu
"Ne" řekla Konan
"Ne" řekl Itachi.
"Tak co teda budeme dělat?" pronesl Itachi znuděně.
"Já vím co... ale nebude se to někomu líbit!" řekl s úšklebkem Sasori...
Tááák... a další díl je na světě doufám že se povedl... a budete zase napjatí do dalšího dílu... já vím jsem zlej co ? . Díky za přečtení a jako vždycky... Hodně komentů sem!!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Vím co navrhoval Sasori a jestli ho znáte tak dobře jako já Tak to zjistíte
-Tebayyo
Pls dej další díl jsem napjatej
Vojnaruto
dalsi!!!!!
Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.
další díl další díl další díl!!!!!!!!!!
Všem lidem, co se líbí moje FF se moc omlouvám... toto jsem napsal tak před rokem, a poté jsem to nějak vypustil z hlavy... ale jak tu tak čtu ty komenty, asi jste se těšily na nový díl a víte co? Jestli mi tu odepíše alespon 5 lidí vrhnu se na něj a jelikož jsem o rok moudřejší a starší - bude se na co těšit Tak co, chcete nebo nechcete? ^^
Tady Naruto-01 mám nový nick!
Jo, jo chci další díl
Suprový díl. Chci vědět jak dopadne mise "chytit Konaninu šálu".
ja chci dalsi dil!!! chci vedet co byl sasoriho napad
jej,,jako obvykle ,,je to mazácký ,,,pekny,,,tesim se na dalsi trebas jinou FF
Mise "Konanina šála" si vyžádala spoustu obětí.Mezi ně patří i nemalá ztráta (má malá maličkost) která se teď válí smíchy pod stolem a zotavuje se z prvního dílu kdy se přizabila o svou židly.
Jen tak dál zajímá mě jak to dopadne s tou Sasoriho hrou a samozřejmě mise Konanina šála :3
Ten Kaku-chan se nezapře xD Proto sem si ho oblíbila Myslím No, FF je prostě Drsná Sem zvědavá na Sasoriho nápad na hru myslím, že vím, ale jenom na dvacet, možná patnáct procent Ajestli to bude ono, Jashine, ten svět je táááak malej... xD
Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.
Tááák a dakší dílek je na světě takže povině přečíst A hodně komentů. Další díl bude hotový trochu za delší dobu mám teď 2 testy ve škole a takový úkol na Výchovu občanství. Ale nebojte se, dočkáte se
Tady Naruto-01 mám nový nick!