manga_preview
Boruto TBV 09

Príbeh v príbehu 02

Kryštálový obelisk

O pár rokov neskôr, po príchode domov a po návšteve Ten-sama u Hokageho sa dej presúva späť na Kenjiho. Tento raz už schopného jounina, presláveného v dedine vďaka jeho modrému meču.
,, Hej Kenji poďme už konečne naspäť, nebaví ma tu behať štyri hodiny v kuse a používať ninjutsu na nikoho,“ zvolal na Kenjiho jeho tímový partner Taiman.
,, OK, OK už idem, aby si nepovedal,“ odsekol mu Kenji. O niekoľko minút už boli v dedine a Taiman dostal nápad ísť na ramen ,,tak prečo nie,“ povedal si Kenji a už aj do seba pchali svoje obľúbené jedlo.
Kým si Kenji takto užíval voľno a občas pomohol svojmu bratovi Myamotovi v tréningu, pretože nemal veľa misií, vo Vodopádovej dedine bol zmätok a ninjovia behali sem a tam ako splašení. Veru mali aj prečo. Ich dedičstvo, ktoré im zanechal ich skvelí ninja Tami, ktorý zomrel na chorobu, zelený meč zmizol.
Nikto z dediny nevedel, kto mohol strážený meč ukradnúť ale zostalo po ňom len mŕtve telo ninju, ktorý ho v teň deň strážil. Meč, ktorý zdvojnásoboval rýchlosť a reflexy svojho nositeľa zmizol úplne záhadným spôsobom a jediné čo vedenie dediny vedelo, bolo to, že už ho v dedine nemajú.

Postava oblečená v tmavom so zahalenou tvárou nehybne stála pri brehu malej rieky zvierajúc rukoväť meča. Osoba zahladená na žiariacu čepeľ pri svetle mesiaca si prezerala nápis, ktorý na nej bol vypísaný zlatým písmom *byť do jedného spojené pomocou* a pri texte bol obrázok, na ktorom bol len kopček a jeden veľký špic, to bolo na čepeli zeleného meča. Zahalená osoba si pre seba povedala ,,už len jeden,“ a v tom už jej nebolo.

Na druhý deň chuunin Myamoto budil svojho brata ,,hej brácho máš sa dostaviť na most, máte vraj nejakú misiu.“
Kenji sa zdvihol z postele, za chvíľku bol pripravený a už bežal k mostu, kde na neho čakal jeho tímový partner Taiman.
,,Tak, čo za misiu že to máme?“ spýtal sa Kenji zamračený na tvári, lebo vedel, že Taiman nerád robí misie na začiatku týždňa, vždy mu to prináša len smolu, no a pred istou dobou, keď robili poslednú misiu na začiatku týždňa prišli o svoju tímovú partnerku Bijin, ktorú Taiman tajne miloval.
,,Je to ,,A,, misia, máme ísť zlikvidovať istého stratéga blízko Kumogakure (Skrytá Oblačná dedina)“ – odfrkol mu Taiman, zjavne bez nálady a dodal ,,ostatné ti poviem po ceste tam“.
Pripravení vyrazili na cestu.

Keď už boli blízko svojho cieľa museli byť veľmi opatrní, predpokladali, že stratég bude mať svoju ochranku.
Predpokladali správne, pri stratégovi, ktorý bol na popoludňajšej prechádzke kráčali dvaja ninjovia, ani jeden nemal čelenku, nedalo sa určiť odkiaľ pochádzajú, no Taiman predpokladal že budú z oblačnej, lebo jeden mal tmavú pleť a takú majú ninjovia pochádzajúci z Oblačnej dediny.
Kenji pripravil útočný plán, pozostávajúci z toho, že oddelia dvoch ninjov od seba a od stratéga, ktorého zlikviduje Taiman.

Plán sa im podaril a Taiman zlikvidoval stratéga pomocou jeho presného útoku, špeciálneho kunaiu ktorý bol naplnený veternou chakrou. Hneď ako sa uistil, že je stratég mŕtvi bežal na pomoc Kenjimu, ktorý už bojoval s dvoma neznámymi ninjami. Tí, ako sa zdalo boli veľmi zohraný. Jeden užívateľ suitonu, ktorý pripravoval cestičky vody, kým ten druhý do nich púšťal raiton a snažil sa paralyzovať nepriateľa. Kenji mal na mále, no našťastie sa Taimanovi podarilo pribehnúť včas a pomôcť mu.
,,Myslel som, že už sem neprídeš, trvalo ti to,“ zhukol na Taimana Kenji.
,,Beriem to ako vďaku,“ povedal s úškrnom Taiman a následne vypustil z úst dym na nepriateľov. Dym mu z úst tiekol ako voda, no následne ho Taiman prehryzol a dym, ktorý už obalil nepriateľov vybuchol. Obaja jouninovia z Konohy využili šancu a utiekli preč z miesta boja.

,,Myslím, že sme práve pretrhli tú našu smolu so začiatkom týždňa, čo povieš Taiman?“ spýtal sa Kenji.
,,Dúfam, že máš pravdu,“ odvetil druhý jounin z Konohy. Po malej prestávke sa pobrali späť do dediny. Ako skákali po konároch v menšom lese, Kenji pocítil ako mu niečo preletelo ponad hlavu a vzalo to so sebou aj niekoľko jeho vlasov. ,,SME POD ÚTOKOM? POZOR,“ zreval Kenji na Taimana, ktorý v sekunde zmizol z dohľadu.
Následne na to na Kejiho letelo niekoľko kameňov väčších ako jeho hlava a jeden ho tvrdo zasiahol do brucha. Čiernovlasý jounin spadol na zem. Ležiac na zemi sa obzeral okolo seba, a dúfal, že uvidí nepriateľa. Stalo sa, uvidel osobu zahalenú do čierneho plášťa s dvomi katanami v rukách ako sa blíži k nemu. ,,Nemysli si, že si jediný, kto tu má meč“ zhukol Kenji, vyskočil na nohy a vytasil svoj modrý meč. Následne na to zavalila zahaleného bojovníka vlna vody a odviala ho preč. Tento čas Kenji využil na to, aby sa skryl. No netrvalo dlho a už musel zasa jednať. Záhadný ninja už stál pri ňom a šiel ho udrieť do tváre. Kenji sa len tak tak vyhol útoku a ninja trafil strom, ktorý sa nachádzal za miestom, kde pred tým čupel Kenji. Strom sa zlomil na dve časti a triesky z neho sa rozleteli okolo, Jedna trafila Kenjiho do oka, ktoré mu hneď na to začalo krvácať.
Keď už sa ninja načahoval na druhý útok a Kenji sa chystal na koniec, vzadu za ozval čudný zvuk a ninja v čiernom zreval bolesťou. Taiman práve v čas zaútočil bičom vytvoreným pomocou fuutonu a zasiahol nepriateľa po chrbte. Obaja jouninovia s čelenkami od listovej sa stiahli a čakali čo bude.
Ani nie desať sekúnd na to už po nich letel kameň veľký ako auto a oni sa len tak tak vyhli. Rozdelili sa. ,,ÁÁÁ,“ Kenji zrazu len začul hukot zo strany kam uskočil Taiman.
Bežal k nemu, ale ani sa nenazdal a rýchly ninja už stál za nim a prebodol ho mečom so zelenou tsukou. ,,Ugh, čo to sakra,“ zamrmlal Kenji. Ruku v sekunde obalil ohnivou guľou a vrazil ju nepriateľovu do tváre, ten následne na to uskočil do tieňov stromov a nechal Kenjiho na mieste.
Kenji skočil k Taimanovi a zistil, že to nie je nič vážne. ,,Bež rýchlo na sever, aspoň sedemdesiat metrov, tu máš tento papier, keď tam budeš spáľ ho,“ prikázal Kenji Taimanovi.
,,Nie to nemôžeš, ty nie, prosím“ odhováral Taiman ako malé decko. ,,Počúvaj ma, toto nie je súper, ktorého len tak vládneme, takže makaj!“ zasa mu prikázal čiernovlasý jounin z listovej.
Taiman bežal ako vládal, ak Kenji pozorne čakal na papier, ktorý držal v ruke. Náhle vzplanul a zhorel.

,,TAK A TERAZ ZISTÍŠ ČO TO ZNAMENÁ ZOMRIEŤ“ zreval Kenji na zahaleného ninju. Vedel že ninja mu zasiahol životne dôležitý orgán a nemá šancu na prežitie, vlastne mu zostávalo už len niekoľko minút. Poskladal najskôr jednu pečať a vytvoril chakrovú kocku, ktorú následne na to pustil na zem a hneď na to poskladal druhú, oveľa dlhšiu pečať. Jeho meč začal vibrovať, čo bolo dôsledok toho, že mu zdvojnásobuje chakru, ktorú jounin vložil do techniky spolu s vlastnou.
Nasledoval extrémne veľký výbuch, oheň sa síril dosť rýchlo a Kenjiho telo sa zmenilo na popol. Ninja v čiernom vytiahol zelený meč a bežal pred ohňom koľko vládal. Jeho tvár však nezostala nepoznačená, zostala popálená, okrem ľavého oka mal všetko v jednom ohni, ale prežil.
Oheň ustal. Záhadný ninja ešte raz pribehol k miestu kde malo byť Kenjiho telo, bol tam však len modrý meč a jedna azúrovo modrá kocka. Cudzinec vzal meč a zmizol preč skôr než sa stihol vrátiť Taiman.
Ten už našiel len kocku medzi kopou popola. Zreval tak hlasno ako vedel, padol na kolená a nariekal. Jeho tímový partner, ten nadanejší zomrel, zostal sám zo svojho tímu, čo len povie v dedine. Vzal so sebou azúrovú kocku, popol, ktorý bol pod ňou pomocou jutsu premiestnil do koženého vrecka, ktorý nosil so sebou, vstal a šiel preč smerom ku Konohe.

Po tom čo Taiman oznámil smutnú správu, v Konohe bol vyhlásený smútok a o niekoľko dní sa mal konať pohreb. Myamoto sa dožadoval toho, aby mu povedal kto bol ten muž čo to spravil, ale to zatiaľ nikto nevedel a jemu sa nedostalo odpovede. Jediné čo mu dali, bola chakrová kocka, ktorú po sebe zanechal Kenji. Chuunin z konohy si ju vzal, a ako sa jej dotkol, kocka sa začala meniť na zvitok. V zvitku Kenji odkázal všetok svoj majetok svojmu mladšiemu bratovi vrátane modrého meča. Smutný chuunin mohol len dúfať, že sa zistí kto je osoba čo mu vzala brata a potom ju vlastnými rukami zabije.

Medzičasom Kenjiho vrah, čakal na spln mesiaca, už sa nemohol dočkať toho, kedy konečne zistí čo ako končí veta a aký je tretí obrázok na meči.

Pohreb sa blížil, už sa začalo stmievať a Myamoto si obliekol svoj oblek, ktorý naposledy vytiahol na pohrebe rodičov, zistil že z neho troška vyrástol, ale ešte stále sa do neho zmestil. Prišla za ním jeho tímová partnerka, kunoichi menom Suteki. Vydali sa smerom na cintorín, kde sa mal konať pohreb. Bol tam aj hokage, väčšina jouninov z konohy, tí čo práve nemali misiu a aj iní obyvatelia listovej. V úzadí pri hokagovi stál aj muž s dlhými hnedými vlasmi a zelenými očami, ktorého Myamoto nepoznal, ale vyzeralo to tak, že hokage ho pozná.

Pohreb skončil a pomaly sa všetci vydali domov. Myamoto sa vybral spolu so Suteki, ale náhle ho zozadu ohlási sám hokage. Suteki ho teda nechala tam a odišla sama. Hogake predstavil Myamota hnedovlasému mužovi a smútiaci chuunin zistil, že ten muž je Ten, ako ho všetci volali. Ninja, ktorý usporiadal súťaž o meč, ktorá vlastnil Kenji a o ktorom sa nevie kde momentálne je.
,,Ten-sama sa rozhodol, že si ťa vezme ako učňa, samozrejme iba ak s tým súhlasíš.“
Hokage sa zamyslel, prečo si Ten vybral práve Myamota a ďalej to neriešil, vedel že jeho bývalí sensej má pre všetko dôvod a veril mu.
,,Prijímam,“ bez rozmyslu odvetil Myamoto a Ten sa len pousmial.

O niekoľko dní neskôr sa Myamoto pripravil na odchod z dediny ukrytej v lístí. Ide trénovať na miesta kde trénoval hokage, bude sa učiť aby sa pomstil.
Rozlúčil sa so všetkými a vyrazili.

Ešte v ten deň, keď sa zotmelo, bol spln, tajomný ninja, ktorý tentoraz stál blízko malého domčeku držal v rukách meč s modrou tsukou a čítal *kryštálového obelisku, ukrytého na zamrznutej hore ďaleko na východe* to bol text na meči, napísaný zlatým písmom, pod ktorým bol obraz vysokého priehľadného obelisku.
,,Konečne som sa dozvedel pravdu, teraz zo mňa bude najväčší ninja na svete a nič ma nezastaví,“ povedal si ninja a vrátil sa späť do domčeku. Tam na neho čakal ešte jeden muž, bezvlasý, tučný s veľkým tetovaním na celom chrbte. To tetovanie ale nebolo obyčajne, bola to pečať, a tá prepožičiavala mužovi moc, no musel kvôli tomu poslúchať príkazy neznámeho cudzinca.

Myamoto spoločne s Tenom dorazili o nejaký čas na miesto, kde trénoval aj hokage. Ten tu spravil tábor. Vytvoril pečate a pred nimi sa vynoril dom so všetkým čo k nemu patrí. Myamoto s úžasom hľadel na dom a nevedel čo má povedať, takéto jutsu ešte v živote nevidel.
,,Budeš vidieť aj iné veci ako toto,“ povedal mu Ten akoby vedel na čo práve chlapec myslí.

4
Průměr: 4 (2 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tatsuri
Vložil Tatsuri, Út, 2010-06-01 15:20 | Ninja už: 5300 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

zaujimave

Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.

Obrázek uživatele kizaru1337
Vložil kizaru1337, Čt, 2010-03-04 23:34 | Ninja už: 5935 dní, Příspěvků: 115 | Autor je: Prostý občan

Dobre,podla mna si hlavneho hrdinu zabil sice moc skoro ale ked tam bude este lepsia myslienka tak nemam namietky Smiling

Alebo to nebol hlavny hrdina??! Smiling

ninja uz nejakych tych 11 rokov Laughing out loud stale sa k tomu nejakym zahadnym sposobom vratim .. one piecer forever.. na naruta death note bleach sa nezabuda.. nostalgia jak svina .. a porno graffiti FTW Laughing out loud ti japonci maju nieco do seba
tak a este som sa zamestnal v japonskej firme.. to je vrchol uz Laughing out loud to Japonsko sa ma drzi

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2010-02-23 21:12 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Út, 2010-02-23 22:18 | Ninja už: 5426 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan