manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a Sasuke: Jejich cesta k vrcholu! 2. část - Výlet

Učitel vešel do třídy(byl to Iruka-sensei).
,,Dnes nebudete potřebovat nic na psaní ani sešity. Půjdeme na menší výlet." řekl Iruka-sensei hned potom co se postavil k tabuli.
,,Takže, půjdeme se podíval ke skále kde jsou hlavy Hokagů, potom na procházku do lesa a nakonec na rámen." pokračoval Iruka-sensei.
,,Na rámen?!"skočil Irukovi do řeči Naruto.
,,Ano, Naruto, na rámen." odpověděl Iruka-sensei.
,,Schovejte si věci do batohů a seřaďte se u dveří." řekl Iruka-sensei a šel taky pomalu ke dveřím.
Shikamaru se probudil.

,,To se někam jde? To bude zase otrava!" zamumlal Shikamaru, postavil se a šel ke dveřím.
Ostatní si uklidili věci a šli taky ke dveřím.
Po chvíli vyšli všichni do vesnice. Přišli ke skále a tam jim Iruka-sensei vyprávěl něco o předešlích Hokage. Nějak po půl hodině šli do lesa se jenom tak projít. Nakonec se všichni vypravili k Ichiraku. Iruka-sensei jim objednal rámen. Všichni se pustili do jídla a Naruto to měl snězené dřív, než ostatní snědli půlku.

,,Můžu si ještě přidat?" zeptal se Naruto Iruky-senseie.
,,Promiň, Naruto, ale kdybych ti přidal, tak bys potom po mě chtěl další a další. Kup si to za svoje peníze." vysvětlil Iruka-sensei.
,,No tak fajn." zamumlal potichu Naruto a objednal si ještě jeden rámen.
Všichni dojedli a vraceli se zpět do akademie.
Všichni se posadili na svoje místa.
,,Takže, teď vám rozdám testy a za čtvrt hodiny se u vás objeví nějaký chuunin nebo jounin a vezme si váš test. Kibo, rozdej testy." řekl Iruka-sensei.

,,T-t-testy??!!" začal se klepat Naruto.
,,Je ti něco, Naruto?" zeptal se Sasuke.
,,Ale né, nic."odpověděl Naruto hned potom co se trochu přestal klepat.
Naruto a Sasuke dostali testy a běželi k Narutovi domů, protože Naruto to měl domů blíž.
Sedli si ke stolu a začili psát test. Naruto vyplnil všechny otázky, ale jen jednu otázku nevěděl(překvapivě věděl skoro všechny kromě té jedné).
Sasuke nevěděl nic.
,,Sasuke, proč nepíšeš?" vyptával se Naruto.
,,Nic nevím. Musel jsem se celou dobu schovávat před holkama a nic z toho nevím!" vysvětlil Sasuke.

,,A nechceš to napsat? Je to vlastně takový domácí úkol.." nabídl Sasukemu Naruto.
,,Jestli to pro mě uděláš...." řekl Sasuke.
,,Tak jo, ale řekneš Sakuře, že jsem ti to napsal já." připoměl podmínku Naruto.
,,Máš to mít." odsouhlasil Sasuke.
Otočili papír na druhou stranu a tam bylo napsané: ,,Kdo chce, může po odevzdání testu přijít na cvičiště na trénink bojového umění".
,,Půjdeme Sasuke?" zeptal se Naruto a Sasuke přikývl, jakože souhlasí.
Za chvíli se tam objevil jeden jounin a vzal jejich testy.
,,Jdeme teda na cvičiště?" namítl Sasuke.
,,Jasně!´´ řekl Naruto a oba běžěli na cvičiště...........................

Poznámky: 

Tak tady máte pokračování. Doufám, že se vám to líbí, ale ohodnoďte sami do komentářů. Laughing out loud

4.67742
Průměr: 4.7 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, Pá, 2010-02-19 19:34 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Moc ti děkuji, kdyby se mohli série vydávat každý den tak bych určitě vydávala alespoň jeden za 2 dny.
Ale pravidla jsou pravidla, takže každý týden výjde jedno.

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, Po, 2010-02-15 22:06 | Ninja už: 5525 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Nemôžem si pomôcť, ale páči sa mi to Laughing out loud . Je to také jednoduché a milé.
A ja mám rád poviedky, kde Naruto a Sasuke vychádzajú ako dobrí kamoši. Takže nie že zlenivieš a prestaneš písať Laughing out loud . Len pekne vymýšlaj dalej Smiling .

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, Po, 2010-02-15 21:22 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Díky za upozornění.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2010-02-15 20:06 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.