manga_preview
Boruto TBV 15

Príbeh Uzumaki Naruta diel 9- Prichádza Hokage

„Otec, Obito, Rin, Sensei. Do tejto techniky som vložil všetku svoju silu ktorú som získal len vďaka vám, spolu so žiaľom ktorým som trpel.“ povedal Kakashi hladiac na oblohu, keď v tom pozrel na Kisameho. Natiahol svoju ruku a vystrelil z nej silný blesk, ktorý sa v momente zmenil na obrovského zúrivého vlka. Vlk bol tak jasný ako slnečné lúče, keď v tom zavyl ako svorka vlkov vyjúcich na mesiac. V tom Kakashi zakričal.
„Leť Biely Tesák!“ Zúrivý vlk sa rozbehol a skočil priamo do Kisameho. Kisameho telo bolo celé zelektrizované, keď zrazu spadol na zem. Všetka voda sa náhle vyparila.
„Dokázal som to?!“ spýtal sa Kakashi, keď v tom spadol na zem.
No po chvíli, kúsok od Kakashiho, sa Kisameho telo začalo pomaly zdvíhať.
„To bolo čo dočerta?! Uaaaah!“ Kisame sa v bolestiach postavil na nohy.
„Riadne silná technika. Zrejme nebola v plnej sile, keďže Kakashi je zranený. To by mi nepomohla ani moja úžasná obranná technika.“ Kisameho ohromná sila je nepredstaviteľná. Použil svoje tajné obranné jutsu, ktoré dokázalo odraziť Kakashiho posledný útok.
„To nie je možné! Kakashi-senpai bol porazený!“ skríkol jeden z uväznených ninjov kúsok od miesta boja.
„Toto je náš koniec! Teraz nás pokojne zabije! Už nám dochádza kyslík!“ povedal druhý uväznený ninja.
V tom ku Kisamemu prišiel jeho ďalší klon.
„Pozrite! Objavil sa tam ďalší jeho klon! Neuveriteľné! Po takej silnej technike od Kakashiho, všetky jeho klony vydržali!“ povedal ninja.
„Našiel si ho?!“ spýtal sa Kisame svojho kolna.
„Áno. Bol pekne schovaný.“ povedal Kisameho klon.
„Videli ste to?! Ten klon mu niečo dal!“ povedal uväznený ninja.
„Výborne! Ty sa môžeš stiahnuť!“ povedal Kisame a klon sa rozlial. Potom pozrel na strechu budovy, kde jeho ďalšie tri klony väznili troch ninjov.
„Vy tých troch zabite!“ povedal Kisame a pomalou chôdzou sa približoval k ležiacemu Kakashimu. Ostal stáť nad ním a usmieval sa.
„Hovoril som ti, že mňa nemôžeš poraziť! Teraz to s tebou skončím“ povedal Kisame a napriahol sa so svojím mečom. Keď v tom sa zjavila postava.
„Čo to má zase byť?!“ čudoval sa Kisame keď ho oslepovala žiara.
„Juuken!“ Kisame bol náhle odhodený.
Bezvládny Kakashi si všimol postavu stojacu nad ním.
„Hinata Čo tu dočerta robíš?!“ pomyslel si Kakashi.
Medzitým sú Sikamaru ostatný pripravený zaútočiť na Deidaru.
„Sai! Choď nato!“ Sai vzlietol nad Deidaru a začal naňho útočiť. Deidara sa uhýbal keď Shikamaru zavelil.
„Gai teraz!“ zakričal Shikamaru. Gai vyskočil do vzduchu a zaútočil.
„Konoha Senpuu!“ zakričal Gai.
„Čo to?!“ Prekvapený Deidara nestihol zareagovať a dostal tvrdý kop ktorý ho opäť zhodil na zem.
„Dočerta! Už ma začínajú pekne štvať! Myslím že sa tu o niečo snažia!“ pomyslel si Deidara keď sa zdvíhal zo zeme. V tom Deidara zistil že sa nemôže hýbať.
„Ty bastard!“ zakričal Deidara, keď ho už Shikamaru mal chyteného vo svojom tieni.
„Výborne! Teraz je už náš!“ povedal Shikamaru.
Deidara sa snažil dostať sa zo Shikamarovho tieňa, no ten ho nepustil ani o krok ďalej.
„Lee choď nato!“ zakričal opäť Shikamaru, keď hneď nato vyletel Lee a uchopil Deidaru.
„Omote Renge!“ Lee vyletel s Deidarom do vzduchu a nahle sním dopadol tvrdo na zem.
Ostatný stáli v pozore a čakali, kým usadne prach a uvidia výsledok. V tom sa ozval Neji.
„Niečo tu nesedí!“ povedal Neji keď v tom sa Deidarovo telo začalo nafukovať.
„Jasné! Toto nie je on! Je to len výbušný klon! Presne ako vtedy! Všetci preč!!!“ zakričal Neji. Následne nastal obrovský výbuch.
Po chvíli, keď sa dym vyparil.
„Ste všetci v poriadku?!“ zavolal Shikamaru.
„Hej sme.“ odpovedali ostatný.
„Musel zmiznúť tesne pred tým, ako som ho chytil. Bol to riadny výbuch!“ povedal Shikamaru.
Medzitým pri hlavnej budove Hokage.
„Oooh. Takže najskôr sharingan a teraz byakugan?“ zasmial sa zranený Kisame.
Hinata stála v pozore vo svojom postoji a chystala sa zaútočiť.
V tom sa rozbehla oproti Kisamemu. Kisame uhýbal jej úderom a vykrýval útoky.
„Je dosť rýchla! Už mi nezostáva dosť sily. Mimoto, cítim sa čoraz slabší. Predsa len, tá Kakashiho technika bola pekne silná.“ povedal si Kisame. V tom ho Hinata zasiahla viacerými údermi.
„Dočerta čo to je?! Myslím že postupne slabnem. Strácam kontrolu nad mojím telom! Takže toto je pravý účinok Kakashiho techniky.“ povedal Kisame. No v tom nazbieral svoje posledné sily a trafil Hinatu Samehadou. Hinata dopadla na zem, keď Kisame pozdvihol svoj meč.
„Teraz to skončím aj s tebou!“ povedal Kisame a vyhodil svoju Samehadu vysoko do vzduchu, kde sa rozkrútila a padala priamo na Hinatu.
„Hinatááá!“ v tom Kakashi, akoby zázrakom vstal a obetavo sa hodil do rany. Následne ho Samehada trafila.
„Kakashiii!“ skríkla Hinata.
Kakashiho hrudník bol prepichnutý a jeho telo ostalo ležať kúsok od Hinaty.
„Tak a je to tu. Takže tu končí moja cesta. V celom svojom živote som zažil mnoho úžasných chvíľ. Mal som skvelého učiteľa, najlepších priateľov, skvelých a talentovaných žiakov ako nikto. Mrzí ma, že som vás nedokázal ochrániť. Ale teraz....., teraz vás už neopustím. Už nikdy viac!“ Kakashi vyslovuje svoje posledné vety.
„Kakashiii! Nieee!“ kričala vystrašená Hinata, keď pribehla k jeho telu.
V tom uvidela, ako nad ňou stojí Kisame. Zrazu uchopil svoj meč a vytiahol ho s Kakashiho tela. Hinata ostala roztrasená a nebola schopná žiadneho pohybu.
„Už mi nezostáva moc času ,aby som sa tu s tebou ešte trocha pohral. Žiaľ musím ísť. He he he!“ zasmial sa Kiasme ked sa za ním objavil Deidara.
„Takže?! Máš ho?!“ spýtal sa Deidara.
„Upokoj sa, tu je!“ povedal Kisame a hodil Deidarovi prsteň.
„Tak načo tu ešte tvrdneme?! Vypadnime odtiaľto!“ povedal Deidara, siahol do vrecka a vytvoril dvoch veľkých vtákov. Obaja na nich vyskočili a leteli smerom k hlavnej bráne.
V tom ich uvidel Neji.
„Vidím ho! A nie je sám! Takže tu mal parťáka.“ zakričal Neji.
„Nesmieme ich nechať ujsť!“ skríkol Lee.
V tom sa pred bránou Listovej objavila para, keď nastal otras zeme.
„Pozrite! To je predsa Naruto!“ skríkol Gai.
Pri hlavnej bráne stála veľká žaba s hory Myobokuzan Gamakichi, na ktorej stál Naruto po boku so Sasukem.
„Máš pravdu! Nie je pochýb!“ zakričal Shikamaru.
Vystrašený ľudia hľadeli smerom k bráne!
„To je Hokage-sama! Hokage-sama je späť! Sme zachránený! “
Plachtiaci Deidara a Kisame uvideli pred sebou Naruta a Sasukeho.
„Dočerta! A čo teraz! Moje telo sa za chvíľu neudrží na nohách! Nemôžem proti nim bojovať.“ povedal Kisame.
„Uchiha Sasuke! Cs! Smradi! Čo si o sebe myslia, že sa ich zľakneme?!“ povedal Deidara.
„No už mi nezostáva veľa výbušného ílu.“ dodal Deidara“
„Vidíš to čo ja Sasuke?! spýtal sa Naruto.
„Takže je to pravda!“ povedal Sasuke.
„O čo vám zase ide?!“ zakričal Naruto.
„Pozrime sa! Z decka vyrástol muž! Hmm. Teraz sa tu chceš hrať na Hokageho?! “ zakričal Deidara.
Naruto náhle vyskočil z Gamakichiho priamo na Deidaru.
„To má byť čo?!“ povedal Deidara ked mu Naruto zabodol kunai do hrude.
„Hmm. Jeho Shunshin no Jutsu je strašne rýchle!“ povedal Kisame.
„Uaah! Tá rýchlosť! Je to možné?!“ povedal Deidara.
Hneď nato sa jeho telo začalo opäť nafukovať. Naruto odskočil späť na Gamakichiho.
„Je to iba vybuchujúci klon!“ povedal Naruto.
„Gamakichi!“ zakričal Naruto.
„Jasné Naruto!“ odpovedal Gamakichi a omotal svoj jazyk okolo Naruta a Sasukeho.
„Počkaj! Skúsim zastaviť ten výbuch!“ povedal Sasuke.
Deidarov klon explodoval, keď Sasuke otvoril svoje pravé oko.
„Mangekyou sharingan!“ jeho pravé Mangekyou začalo pohlcovať oheň.
„Výborne Sasuke!“ zakričal Naruto“
„Vypadá to, že ťa tvoj partner nechal v štichu!“ zakričal Naruto hľadiac na Kisameho.
„He! Nemysli si toľko o sebe!“ povedal Kisame a spojil svoje ruky.
„Naruto! Chce vytvoriť pečať!“ zakričal Sasuke.
„Už žiadnu nevytvorí! Fuuton - Rasen Shuriken!“ zakričal Naruto a vrhol sa priamo na Kisameho.
„To nie!“ povedal v poslednej chvíli Kisame.
Nastala obrovská žiara. Naruto použil svoju nebezpečnú techniku aby zneškodnil nepriateľa.
Po chvíli neostalo z miesta úderu nič. Naruto znepokojene hľadel pred seba a v hlave si kládol plno otázok. Keď v tom sa ozvali ostatný ľudia.
„Hurááá! Výborne, Hokage-sama nás zachránil!“ Listová slávila príchod a víťazstvo Hokageho. Naruto sa však nato pozeral inak. Len skleslo hľadel na zničenú Listovú.
„Vďaka Gamakichi. Môžeš ísť domov.“ povedal Naruto.
„Jasné Naruto. Nie je zač!“ odpovedal Gamakichi a zmizol.
Shikamaru a ostatný prišli k Narutovi a Saskemu. Tiež pribehli Sakura, Tenten, Ino a Chouji.
„Ten výbušný zdrhol. Dočerta!“ povedal Neji.
„Shikamaru. Sú všetci v poriadku?!“ spýtal sa Naruto.
„To neviem. Mali sme plné ruky práce.“ Odpovedal Shikamaru.
V tom pribehla Hinata.
„Naruto! Vrátil si sa!“ zakričala a objala Naruta.
„Hinata. Si v poriadku? Nič sa ti nestalo?“ spýtal sa Naruto.
„Ja som v poriadku! Ale Kakashi.....“ rozprávala Hinata plačúc.
„Čo je s Kakashim?! Niečo sa mu stalo?!“ pýtal sa Naruto.
„Je mŕtvi Naruto!“

Naruto sa dozvedel tú najhoršiu správu! Ako sa s tým vysporiada?!
Nabudúce v Príbehu Uzumaki Naruta..........Hrdinský shinobi!

BONUS

Príbeh Uzumaki Naruta Prolog (ako sa to stalo)

Takže som sa rozhodol, že napíšem taký kratší speciál otom, čo všetko sa vlastne udialo, kým sme sa dostali do tohoto deja. Nemohol som to pridať ako samostatný diel, tak to pridávam k tomuto dielu.
V tomto dieli sa dozviete veci, ktoré zatiaľ neboli spomenuté v mojom príbehu. Pripomínam, že všetko čo napíšem, je iba výplod mojej fantázie.
Takže začneme asi tým že sa vrátime tam, kde sa skončil Shippuuden.
Sasuke, zaslepený svojou nenávisťou a pomstou, stráca svetlo zo svojich očí a nemá inú možnosť, ako vziať si oči svojho brata.
S jeho novým, večným Mangekyou, kráča do Listovej.
Keď Sasuke prichádza do Listovej, tam už naňho čaká Naruto.
Naruto bráni listovú a postaví sa do cesty Sasukemu.
Madara sa drží v ústraní a pozoruje priebeh situácie.
Naruto sa prihovorí k Sasukemu a prehovára ho aby skončil s tým šialenstvom.
Sasuke ho nepočúva a dáva sa do boja. Madarov dlho očakávaný boj sa uskutočnil.
Naruto útočí plnou silou na Sasukeho, ktorý aktivoval Susanoo.
Sasuke použije svoje Amaterasu, keď v tom Naruto zastavý čierne plamene. Obaja nechápu čo sa vlastne stalo, keď si Naruto spomína na jeho posledné stretnutie s Itachim.
Pochopí, že Itachi mu zrejme predal silu na potlačenie Sasukeho Mangekyou.
Následne mizne aj Sasukeho Susanoo. Sasuke neveriac sleduje ako jeho techniky slabnú až napokon zmiznú.
Madara udivene pozoruje, ako Naruto potlačuje Sasukeho techniky.
Pochopí, že Amaterasu, ktoré Itachi vložil do Sasukeho proti nemu, nie je jediná vec, ktorú po sebe zanechal.
Naurto síce potlačil Sasuke techniky, no stále mu zostala jeho vlastná Mangekyou sila.
Po dlhom boji Naruto poráža Sasukeho a prehovára mu do duše.
Narutovi sa pridajú aj ostatný, a pomôžu mu.
Sasuke kráčajúc temnotou, uvidel svetlo, v ktorom stál Naruto.
Jeho oči sa po nekonečnej dobe otvoria a prihovára sa k Narutovi.
Naruto neverí vlastným očiam. Dokázal zachrániť Sasukeho.
No v tom Uchiha Madara využíva situáciu a útočí na Konohu.
Naruto a Sasuke sa mu postavia a tak začína tvrdý boj.
Počas boja, Madara odhaľuje svoju tvár.
Jeho neúspech pri chytení Hachibiho, ho núti vyvolať Bijuu a zbaviť sa Listovej.
Ako prvého vyvolal piesočného Shukaku.
Naruto privoláva Gamakichiho spolu s Gamabuntou, Gamakenom a Gamahirom.
Madara postupne priboláva dalších Bijuu.
Gamabunta, Gamakichi, Gamaken a Gamahiro, tažko porazili Shukakuho a Sanbiho, Sasuke používa Amaterasu na Nibiho.
Madarov plán sa rúca.
Odhaluje pravdu o boji s prvým, ako sa zachránil pomocou techniky Izanagy.
Neskôr varuje Sasukeho, že si zoberie jeho oko.
Madara aktivuje svoj Mangekyou a snaží sa ovládnuť Kyuubiho.
Narutova pečať sa prelomila a Kyuubi vyprcháva von.
Naruto prekonáva hranicu svojich síl a potlačuje silu Kyuubiho pomocou sily vôle.
Kyuubi ostáva opäť zapečatený, no tentoraz zničený Narutom
Zbavuje sa démona a vstrebáva jeho silu.
Po nekonečnom boji, Uchiha Madara ostáva porazený.
Konoha sa spamätáva z obrovských škôd.
Tsunade ako piaty Hokage, zbavuje Sasukeho viny.
Aj ked je Sasuke späť, niektorý ľudia sa naňho stále dívajú ako na hrozbu. Niečo ako keď bol Naruto malý a každý v ňom videl iba líščieho démona.
Po šiestich rokoch, je Naruto vyhlásený ako šiesty Hokage.
Sasuke sa stal veliteľ Anbu jednotiek, avšak v súčasnom deji je už kapitán týmu 8.
Naruto a Hinata ostali spolu a momentálne spolu žijú.
Sakura, Hinata, Kiba, Shino, Shikamaru, Ino, Chouji, Neji a ostatný, dostávajú pod ich velenie nové tými.
Čo sa týka techník.
K Narutovi sa dostáva odkaz priamo od jeho otca Minata.
Zanecháva mu jeho techniky, spoločne s jeho nedokončenými technikami.
Otec mu tiež odhalil spôsob, akým trénovať slávne Shunsin no jutsu štvrtého, ako aj to, že má šancu ovládnuť živel oheň, ktorý neskôr aj ovládol.
Všetko sa inak dostalo do starých koľaji. No dozvedeli sme sa, že niekto oživuje členov Akatsuki.
Naruto a ostatný čelia hrozbe, ktorá vtiahne na povrch všetky staré spomienky.

Poznámky: 

Tak je tu nový týždeň a sním aj nový diel s názvom Prichádza Hokage. Musím sa priznať, že tento diel som ani z ďaleka nenapísal tak, ako som si to predstavoval. Niekedy je fakt tažké preniesť to čo máte v hlave, do PC. Táto časť by vyznela dobre, keby je zmangovaná.
Ozaj, plánujem napísať také krátšie zhrnutie toho, čo všetko sa vlastne stalo kým sa dej dostal tam, kde som začal písať.
Takže, dúfam že sa vám táto časť bude páčiť viac ako mne.
AKTUALIZOVANE:
Zhrnutie toho čo sa stalo, kým sme sa dopracovali do tohto príbehu.
PS: V deji som Sasukemu dal schopnosť Itachiho Mangekyou spolu s jeho vlastným, aj ked si osobne myslím, že ich stratí pri boji s Narutom.
K novým dielom. Teraz to mám také všelijaké. Neviem kedy napíšem nový diel. Popravde teraz nebudem mať vôbec čas, pretože 16. a 17.3 tak trocha maturujem.

4.857145
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, St, 2011-01-19 23:47 | Ninja už: 5222 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

aha sorry nevším sem si že si že je další..neni tam totiž dole odkaz Laughing out loud

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, St, 2011-01-19 23:43 | Ninja už: 5222 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

ehm.. budeš pokračovat ? někdy..

Obrázek uživatele Kayki-dono
Vložil Kayki-dono, Út, 2010-07-20 12:57 | Ninja už: 5313 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Pěstitel rýže

Skvelý diel len tak ďalej a bude s teba spisovateľ Sticking out tongue

Smrť je len začiatok. Ale až tej druhej kapitoly.

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, Út, 2010-07-20 15:42 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Som rád že sa páči Smiling

Obrázek uživatele Kayki-dono
Vložil Kayki-dono, St, 2010-08-04 20:25 | Ninja už: 5313 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Pěstitel rýže

Nemáš zač Laughing out loud

PS: Fakt moc dekuji Smiling

Smrť je len začiatok. Ale až tej druhej kapitoly.

Obrázek uživatele narutorolo321
Vložil narutorolo321, Po, 2010-07-19 17:19 | Ninja už: 5280 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Prostý občan

super diel stale sa zlepšuješ a vela štastia na maturite Laughing out loud

___________________
Podpis

milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Naruto + Sakura = Kakashi YES

smajlici čo viem: Smiling Sad Laughing out loud Puzzled Sticking out tongue Cool Puzzled Eye-wink Evil Shocked Jawdropping! Barf! Gaara Gaara HeHe Naruto Sakura Kakashi YES Kakashi ^_^ Kakashi Naruto smutny Neji Shino

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, Čt, 2010-04-01 14:04 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Len tak pre info, nový diel je už vonku.

Obrázek uživatele Seo
Vložil Seo, So, 2010-03-06 15:01 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak precital som si Prolog ktory si pridal a treba uznat ze to malo nauzaj zaujmavi spad hlavne ma dorazila Narutova sila od Itachiho chudak Sasuke potom nemal sancu Laughing out loud ale inak super pokracko drzim palce na mature a snaz sa pridat dalsi diel pls co najskor Laughing out loud

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, Pá, 2010-03-05 14:06 | Ninja už: 6352 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

bylo to skvely diky i kdyz to neni pravda tak to bylo dobry diky. a tesim se na dalsi dil.

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, St, 2010-03-10 20:37 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Pridal som k tomuto dielu prolog, ktorý som chcel pridať ako samostatný diel, no moderátori mi to nechceli uverejniť ako samostatný diel.
Tak čitkajte čitkajte.

Obrázek uživatele ♥Mitsuko♥
Vložil ♥Mitsuko♥, Ne, 2010-02-21 20:33 | Ninja už: 5523 dní, Příspěvků: 314 | Autor je: Prostý občan

Je mi líto že ti tohle musím napsat, ale je to jen pro tvoje dobro. Dejme tomu, že to bude kritika a na závěr pozitiva ok? Smiling Hlavně se na mě nezlob, ale mě už to prostě nedá.



To je celé Smiling Nepatřím mezi ty co na všem hledaj jneom chyby, hledám to dobrý, ale když někdo napíše co se mu nelíbí, můžeš to změnit, protože nejsem určitě sama komu se něco na tvé povídce nelíbí Smiling Jo hold každej máme jinej vkus, ale já budu mít čisté svědomí, že jsem ti to napsala a pak(jak jsem u jedné dívenky viděla) nebudu číst v poznámkách stížnosti na nás typu,,Nikdo mi to nečtete, tak mi napište aspon kritiku krucinál"... Smiling

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, Ne, 2010-02-21 22:38 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Tak hej mno dík za kritiku. No to čo si napísala, že je to až moc podobné originál Narutovi, ja tak píšem. Ja vlasnt epíšem otom, ako si ja predstavujem dej ktorý by nasledoval po Narutovi. Ja nevymýšlam nič nereálne. Teda nie až tak nereálne. Nepíšem otom, kde je Naruto parťák si Itachim, alebo že ho trénuje Kyuubi. Ja píšem dej tak, ako by to bolo aj normal v Narutovi. Ja si neviem inak predstaviť, ako by mohol Naruto príjsť do Konohy, než bez toho aby stál na žabe Laughing out loud . Ja nemám rád písať veci ktoré vôbec nesedia s pôvodným Narutom.
K tomu, že prečo by Naruto odyšiel z Konohy. Išiel na zraz kage. Tam nie je očom. Poveril Shikamara, aby mal nastarosti Konohu.
K tomu boju Naruto Sasuke vs. Kisame Deidara. To by som nebral ako boj. To bolo prosťe uzemnenie protivníka. Deidara pochopil, že v tejto situácii nemôže vyhrať. Potreboval splniť úlohu tak konal. Kisame bol zasiahnutý Kakashiho technikou, ktorá postupna paralizovala jeho telo. Samehada by mu moc nepomohla.
Ale chápem kritiku. Sám si myslím že túto časť som nenapísal dobre. Vhlave som to mal krásne všetko premietnuté. No blbo sa to písalo.

Obrázek uživatele ♥Mitsuko♥
Vložil ♥Mitsuko♥, Po, 2010-02-22 00:46 | Ninja už: 5523 dní, Příspěvků: 314 | Autor je: Prostý občan

Jsem ráda žes to vzal takhle...No, pak jako příběh po Shippuudenu je to dobrý Smiling to jsem nevěděla(trochu krátkodobá pamět Laughing out loud) No, je fakt že Žába je dost cool Laughing out loud co třeba...pulec Laughing out loud ne, ale jako povídka je to hezký Smiling Jasně že se to blbě píše Laughing out loud protože v hlavě to je film událostí, na papíře to jsou úrivky něčeho Laughing out loud

Obrázek uživatele Bibike
Vložil Bibike, So, 2010-02-20 22:45 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Chudák Kakashi Sad .....takže ....

Len tak ďalej Sticking out tongue

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, So, 2010-02-20 22:52 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Dakujem ti Smiling . Tvoje komentáre ma vedia potešiť Smiling .

Obrázek uživatele Bibike
Vložil Bibike, Po, 2010-02-22 15:28 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Musím poznamenať, že vzhľadom na to, že ty si s tým dáš prácu a ja si to len za pár minút prečítam, tak by som mala ďakovať ja Sticking out tongue

Obrázek uživatele Mňekouši
Vložil Mňekouši, Pá, 2010-02-19 19:26 | Ninja už: 5499 dní, Příspěvků: 91 | Autor je: Prostý občan

za jeden den som precital vsetky good

"Umenie je na to,aby sme nezahinuli v pravde"

Akatsuki 's come back!Akatsuki 's come back

Obrázek uživatele Hadarak
Vložil Hadarak, Út, 2010-02-16 20:02 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Super FF Sticking out tongue tesim sa na dalsi casti dufam ze budu cim skor Laughing out loud

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, Út, 2010-02-16 19:01 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

No to som čakal aj ja no nevidalo Laughing out loud . Kisame bol na porkaji svojich síl kvoli Kakashiho technike. No a jeden prežiť musel. Takže tam nebolo čo riešiť. Naruto je na daleko vätšej úrovni ako je momentálne v mange. Tiež tam bol s ním Sasuke takže nie je očom. Deidara skrátka ušiel vdaka jeho super triku a Kisame nemal šancu.

Obrázek uživatele Seo
Vložil Seo, Út, 2010-02-16 17:25 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Pěstitel rýže

Ako vždy super diel ale musim priznat ze som cakal ze Naruto predvedie nieco viac no ale asi to planujes na niekedy inokedy snad to vydrzim Laughing out loud.