Narutův Návrat 02
Někdy mezi součastností a Narutovým odchodem
Tsunade zemřela na následky jutsu regenerace a Dnazou se stal Hokage.
U Naruta
Naruto už byl pár kilometrů od Konohy. Když v tom se před ním objevila postava v černém plášti s červenými mraky.
"Akatsuki" procedil skrz zaťaté zuby Naruto. "Aspoň že nezničí Konohu." Stále se dívá na postavu, než nu dojde, kdo to je.
"Rád tě zase vydím, Naruto-kun" řekne neznámý s klidem.
""Uchiha Itachi!!" řekne Naruto a ještě dodá "Jestli si myslíš, že se vzdám, tak se pleteš!" a vytáhl si kunai. Itachi se na něj podíval svým obvyklím ledově klidným výrazem a řekne
"Děláš chybu, Naruto kun. Neudělej stejnnou chybu jako já a neopouštěj vesnici."
"Nemám na vybranou. Danzou se stal šestým Hokagem já jakož to jinchurikiho a tím pádem hozbu vesnice se mě chce zbavit. V šichni se ho bojí, tak ho poslouchájí na slovo a... a já vlastně nevím proč ti to vůbec říkám!" a postavil se do bojové pozice.
"A jakto, že se o mě a o vesnici tak zajímáš?!" dodal ještě blonďák.
"To protože pro ní žiju, kvůli ní jsem vyvraždil Uchiha klan a přidal se Akatsuki, abych mohl ochránit konohu a tebe. Dával jsem jim špatné informace aby tě nenašli."
"Ale proč bys to dělal?!" koukal na Itachiho nevěřícně a po sléze schoval kunail.
"Protože jsem to slíbil tvým rodičům, když mě zachránili před Kyuubim. Byli to hodní lidé a silní shinobi. Podle toho co máš s sebou bych usoudil, že víš, kdo to byli" řekl Itachi bez jedine známky emocí.
"Jo, si piš-ttebayo. Pávě jsem se to dozvěděl. A proč si vlastně tady?" zeptal se Nauto a podle jeho výrazů to vypadalo, že mu konečně začíná důvěřovat.
V Konoze
Všichni Nautovi přátelé smutnili nad jeho odchodem, ale kdyby se o něčem takovém dozvěděl Hokage, tak by je dal zavřít (přinejlepším). Nejhůře to ale asi nesla růžovovlasá dívka. Od té doby, co odešel se cítila úplně sama, ikdyž pravda byla opačná. Zrovna seděla doma v kuchyni a dojídala večeři, když v tom si naproti ní přisedla její matka.
"Sakuro, co se děje?" ptala se jí matka a povzbudivě se ní dívala.
"Nic mami, opravdu" odpověděla.
" Máš starosti se Sasukem?" zeptala se jí máma.
"Ne, o Sasukeho nejde" řekla smutně mladá kunoichi a zadívala se ven z okna.
"Hmm, fakt? No protože vždycky, když ses takhle chovala, šlo o něho." řekla nedůvěřivě máma.
"Ne, ne ne!!! Bojím se o Naruta, mám strach, aby se mu něco nestalo a strašně moc mi chybí" řekla naštvaně Sakura a po tvářích ji začali téct slzi. Máma se na ni soucitně podívala a pak se na ni šibalsky začala usmívat.
"Asi ho máš fakt ráda, co? když se při pouhé zmínce na něho začneš červenat." Sakura zčervenala ještě víc a snažila se z toho nějak vykroutit.
" No..ehm... já jsem chtěla..jen" Nemohla vymyslet rozumnou větu.
"Nemusíš se stydět, holčičko. Už bylo na čase, aby ses dooprvdy zamillovala. A vybrala sis dobře. Naruto vyppadá, že.." Nestačila doříct, protže ji přerušilo hlasité vzlykání. Přisedla si k Sakuře a objala ji.
"Proč musela Tsunade zemřít?! Proč se musel Danzo stát Hokage?! Proč musel Naruto odejít zrovna teď, když..." nepřestávala brečet Sakura.
"dívímm se, že zrovna Naruto. Vždycky si říkala, jaký je blb a tak" řekla máma a stále se umívala tím svým úsměvem.
Víš on se hodně změnil. Když si pomyslím, že mě vždycky ochraňoval, pomáhal mi když jsem byla na dně a rozesmíval mě... a já, já jsem myslela pořád jen na Sasukeho"
"No tak, nnetrap se tím. Říkala jsi, že tě vždycky miloval, tak to urči tě pochopí." řeklůla máma a opět se na ní usmála.
"Jdu si lehnout mami, jsem unavená, dobrou. a díky."
Dobrou, Sakuro a nemáš zač. A nebuď smutná, on se určitě vrátí" odpověděla jí mámá a šla si taky lehnout.
"V to doufám" dodala pro sebe Sakura, sedla si k oknu a dívala se na hvězdy
U Naruta
"Jsem tu proto, aby jsme ti pomohli s tréninkem a aby si se stal naším vůdcem, protože až stebou skončíme, budeš daleko za úrovní velitele anbu." řekl Itachi a trochu se musel pousmát nad Narutovým šťastným výrazem (samozřejmně trochu, vždyť je to Itachi:D)
"To.. To jako že fakt? a kdo všechno a a" zastavil ho Itachi nebo by ho blonďák zavalil desítkami otázek.
" Zadrž zadrž. Pěkně postupně. Naše organizace se jmenuje AKKA a členové jsou Kisame, Konan, Nagato, Tobi (ne, není to Madara), já a teď i ty. Zbytek až dorazíme.
"Ehm, no Itachi?" zeptá se po chvíle chůze blonďák.
"Ano, Naruto-kun?!" odpoví Itachi
"Kam To vlastně jdeme?" zeptá se blonďák.
" Do Travnáté země, kde máme hlavní základnu". Večer by jsme měli dorazit." odpoví mu starší ze dvojce. Cesta jim ubíhala rychle, protože Naruto měl na Itachiho pořád nějaké otázky, takže chvíli nebylo ticho, než došli do prostřed lesa na kraji skryté Travnaté, kde byla obrovská mýtina, na které stála pevnost, veliká asi jako dvě akademie a vysoka jak do poloviny stromů, které měly až dvacet metrů. Před domem (jestli se té ville dá říkat dům) trénovali zbylí členové organizace. Itachi na ně zavolal
"Jsme zpět" a všichni se na ně otočili.
"Takže to příjmul?! zeptal se, i když úplně zbytečně a ke všemu to neznělo jak otázka Kisame
"Vlasntě jsem ho potlkal, jak utíká z vesnice, tak to bylo lehké. Pojď Naruto, seznámíš se s ostatními." řekl Itachi a už si to klusali k ostatním.
"Čaute, všichni dattebayo. Já jsem Uzumaki Namikaze Naruto." začal Naruto
"My víme. Itachi povídal. Mě už znáš. Jsem nagato, Budu tě učit živelné techniky a pomáhat Itachimu ovládnout tvé kekkei genkai" řekl přátelsky Nagato.
"Počkej, já mám kekkei genkai?" zeptal se udiveně Naruto.
"Jó, dvě." řekl Itachi a dodal "ale o tom až zítra"
"Naruto zklamaně, ale zároveň šťastně přikývl
"My se také známe. Jsem Konan a budu ti pomáhat vyvinout nové klonové jutsu." představila se žna a pěkně se na Naruta usmála. Ten jí úsměv opětoval.
"Ja jsem Hoshikage Kisame a budu tě učit taijutsu a boj se zbraněmi" a zlověstně se na něj ušklíbl.
"Nedělej machra nebo s tebe bude suši" řekl Naruto. Kisame se naštvaně zamračila pro sebe si řekl
"U Jashina, druhý Tobi." a pořád se na něho mrači.
"Hahahaha. Ty jsi fakt dobrej" začal se smát muž v oranžové masce a pokračoval
"Myslím, že si budeme rozumět. Já jsem Tobi a budu tě učit teleportační jutsu. Vylepšíme to tvého otce. Jó a abych nezapomněl. Jsem tady ze všech nejlepší na vytáčení a zesměšňování soupeře" představil se Tobi
"Né jenom soupeře" Dodala Konan a všichni se začali smát
"No a já tě budu učit katon, protože vím, že je to tvůj nelsilnější živel, ale díky Kyuubimu byl potlačován jeho vlastním, jedno nebo dvě genjutsu a Techniky tvého otce. Ale vše až zítra V 8:00." Dokončil Itachi a všichni šli spát.
heh... tys praštil se psaním?
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
uz to tak bude
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
preco
!!!SPICE UP YOUR LIFE!!!
[url=http://userbarz.com/]
kdy konečně přidáš další? hořím nedočkavostí vědět co je daál...
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Lidi!!!!! mam server som ONLINE mozte prist
Name: Naruto SK/CZ
Pasword: k.o.k.o.t
Ps: heaslo je bez bodiek pridte rychlo nudim sa xDDDDDDDDDd
keby niekto nevedel he to na hru
NARUTO: NAITEKI KENSEI
to bylo geniální!
NaruSaku- jak jsem si všimla- mé oblíbené...
a udělat z nekteřých z Akatsuki dobřých... úžas... rychle další..
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Moc hezký jsem zvědavá jak to bude dál
Souhlasím s Aticusem.... Jen by to chtělo bez překlepů(nikdo není dokonalý) a pár pravopisných chyb, ale příběhem dokážeš zaujmout, což mnoho autorů neumí.
Feed Me!Feed Me!Feed Me!
Vov toto sa mi dosť páči. Nestáva sa často, že ma nejaká poviedka takto baví. Trafil si do čierneho. Vytvoril si si svoj vlastný a hlavne dobrý Naruto svet a to je v písaní to najdôležitejšie. Iba jedna vec. Dosť rýchlo sa Naruto dozvedá o veciach, ktoré sú tajomstvom skoro polovice Naruto série. Tým myslím, ked Tsunade povedala Narutovi o rdičoch a tu zase Itachi svoju pravdu. Mohol si to rozpísať aspoň o pár viet viac.
Ale inak to nemá chybu. Prvé dve časti upútali dostatočne. Opäť pekná práca.
Ale znalosti a porozumění nejsou jednoznačné. Realita může být prostě jen další iluze.”
dílo hodné samotného mistra velice se těším na další díl
Rychle další díl.Bylo to Supééér.
Dej to má celkom dobrý ale často som si musel domýšľať čo si vlastne napísal.
pěkné ale přece jenom by to chtělo bez překlepů a zbytečných chyb, né že bych chtěl poučovat ale trochu to kazí celkový dojem
zajimavej díl