manga_preview
Boruto TBV 09

Hikaru - 1.díl

Příběh je o čtrnáctiletém chlapci jménem Hikaru, žije spokojeně v jedné vesnici v zemi Ohně, ale jeho život se změní jednoho dne, který bude osudový pro jeho život.
---

Hikaru večeří s jeho matkou a otcem.Najednou uslyší jak ostatní lidé křičí, vyběhnou ven a zjistí, že na vesnici někdo útočí.
„Co se děje otče?‘‘ Říká vystrašeně Hikaru.
V tom se objeví výbuch a tlaková vlna odhodí Hikara až do lesa, kde upadne, sedře si do krve nohu a upadne do bezvědomí. Když se probudí, noha ho hodně pálí, že sotva může stát.
Když si uvědomí, co se stalo, tak běží zpět do vesnice, ale když přiběhne uvidí něco strašného. Všichni jsou mrtví, domy jsou zničené.
Hikaru nechce věřit, že by jeho rodiče byli mrtví a začne je hledat. Najednou někoho uslyší, jak jde a cinká zbraní. Rychle se schová do zničeného domu a čeká, jestli někdo přijde. Když nikoho neslyší, vyleze, ale před ním se objeví cizí člověk se zbraní. Chce Hikara zabít, ale najednou se muž svalí a Hikaru v něm vidí nůž. Podívá sem kdo ho hodil a uvidí svého otce. Běží k němu.

„Synu, utíkej někam do bezpečí, do jiné vesnice a informuj lidi co se stalo, budeme na tebe s matkou dohlížet z nebe a jsi výborným synem.“ Řekne mu otec. Poté umře.
Hikaru se zvedne a slyší, jak se blíží další banditi .Podívá se ještě jednou na otce a začne utíkat.
---

Hikaru už jde skoro dva dny,je vyčerpaný a ani neví kde je a navíc ho neuvěřitelně pálí noha ,když už nemůže svalí se na zem a usne.
Když se začíná probouzet, cítí, že ho někdo nese. Otevře oči a vidí, jak ho nese nějaký kluk a povídá si s nějakou holkou. Ale je tak unavený, že opět usne.
---

Hikaru se probudí a začíná se rozhlížet, kde to je. Všimne si, že má ošetřenou nohu a vstane. Projde dveřmi na chodbu a vydá se po schodech dolů. Když sejde tak vidí nějaké lidi, ale to mu nevadí a de dál. Najednou na něho zařve nějaká holka.
„Musíš se vrátit do postele a odpočívat!"
„A kdo jsi?" Zeptá se Hikaru.
„Jmenuji se Haruna Sakura a jsem lékařský ninja a ty si musíš jít lehnout, pojď odvedu tě". Říká Sakura
„Dobře." Odpoví Hikaru.

Když dojdou na pokoj, Hikaru si lehne a začne se vyptávat. „A kde to jsem?"
„Ve skryté Listové, ale na otázky je ještě čas." Poví Sakura.
„Hmm." Vyjde jen z Hikara a poté usne.

Sakura jde za Tsunade. Když tam přijde, Naruto i Sai už tam jsou.
T„Takže začnu. Kde jste našli toho chlapce?" Spustí Tsunade.
„Ležel na cestě. Byl vyčerpaný a měl poraněnou nohu." Odpoví Sakura.
„Je možné, že byl z vesnice, kterou přepadli bandité najatí Akatsuki." Promýšlí Tsunade.
„Ale proč by to dělali?" Zeptá se Naruto nechápavě.
„To nevím, možná nás chtějí jen vyprovokovat." Tsunade pokýva hlavou.
„A co bude s ním?" Otázá se Sai.
„Počkáme do zítra a pak mu položíme několik otázek. Rozchod!!" Mírně zvýšeným hlasem řekne Tsunade.
„HAI!" Ozvou se sborově Sakura, Naruto a Sai.

„Nepůjdeme do Ichiraku, Sakuro?" Zeptal se Naruto.
„Můžu jít taky?" Navrhne Sai.
:„Vy dva si vystačíte." Uměje se Sakura.
„Sakra, Sai!! Tohle mělo být rande!" Řekne Naruto.
„Já stejně nemůžu, Naruto, uvidíme se se zítra. Ahoj." Poví Sakura a odejde.
Naruto se podívá naštvaně na Saie.
„Jdeme teda?" Sai se usměje na Naruta.
„Hmm tak dem." Odpoví on.

Před Ichirakem uvidí Hinatu s Kibou a Naruta napadne, že na Hinatu vybafne.
Když Hinata prochází, myslí na Naruta a v tu ránu na ní on vybafne. Hinata zčervená a omdlí.
„Hinato? Si v pořádku?" Rychle se prá Naruto.
„Zase si omdlela, když si vydělala Naruta. Ach jo. Co tady děláte?" Mirně znudene se ptá Kiba.
„Ále, jdeme se Saiem na rámen." Poví Naruto.
„Tak jsi to užíjte, já jdu odtáhnout Hinatu domů," popadne dívku Kiba a odchází.
Sai a Naruto se na sebe podívají
„Nejsme na rande, kdyby něco!" Spustí Naruto.
„Ty sis myslel, že jsme na rande?" Řekne Sai.
„Ne!!! Jen, aby sis to nemyslel ty!" Odpoví rychle a nahlas Naruto.
„Nechme toho, jdem se najíst." Poví Sai.
„Souhlas." Kývne hlavou Naruto.
---
Konec první části Smiling

Poznámky: 

Je to můj první FF ,ale kritiku snesu Smiling

3.666665
Průměr: 3.7 (3 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele PapQa
Vložil PapQa, Po, 2010-02-01 13:30 | Ninja už: 5345 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

vypáda to zaujímavo..ten čas mi tam tiež nesedí ale inak NICe:)

Obrázek uživatele Shinjiku
Vložil Shinjiku, St, 2010-01-27 14:23 | Ninja už: 5344 dní, Příspěvků: 446 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Dobrý díl i námět, snad jen že Sakura se jmenuje Haruno no, ale to nevadí;)Eye-wink Další mínus je asi i ten čas... možná by bylo lepší, kdybys to psal/a v minulém, ale to je též vedlejší... Na začátečníka super... Takže za 4 hvězdičky;)Smiling