manga_preview
Boruto TBV 15

Sasuke zaboduj! Aneb "Akce Sakura" 006

„Jakou vyšší úroveň máš teď na mysli?“ chtěl hned vědět Sasuke.
„Využijeme toho, že je holka a prostě jí budeme hrát na city?“ zazubil se Naruto.
„Počkej, Sakura je holka?“ ptal se ho nedůvěřivě Sai. „Já si vždy myslel, že je to jen plochá mlátička, bez kousku citu. Ještě horší než Tsunade, i když ta na rozdíl o ní rozhodně plochá není“
„Je to holka, tedy aspoň myslím. No Sasuke přece není na kluky, ale jak se tak na něj dívám, tak kdo ví,“ zamrkal Naruto na Sasukeho, který na něj jen zlostně zavrčel.
„Abych se vrátil k tématu, holky mají city,“ přesvědčoval je stále Naruto.
„A toto jsi zjistil kde?“ stále nemohl Saie nějak přesvědčit.
„Říkal mi to Jiraiya,“ vysvětloval Naruto a Sasuke jen poslouchal, s jakým nápadem Naruto nakonec vyrukuje.
„Jsi si jistý, že zrovna tento člověk rozumí tomu, co dívka cítí?“ Sai byl stále hodně skeptický.
„Když o tom tak mluvíš, tak ani ne, ale nikoho lepšího nemám,“ zatvářil se smutně Naruto.
„Můžete tady přestat blbě kecat a dostat se konečně k jádru věci?“ vyjel na ně Sasuke, protože už začal být hodně nervózní.
„Můžeš si přestat stěžovat, od toho máš cvokaře a ne nás,“ vyštěkl na něj Naruto.
„Já žádného cvokaře nemám,“ ohradil se Sasuke, „ale obávám se, že brzy nějakého budu brzy potřebovat, protože se z Vás jistě zblázním.“
„Mám to a už vím, co řekneme Sakuře, aby s tebou šla na rande,“ zatvářil se spiklenecky Naruto
„No tak rychle mluv,“ Sasuke se vrátil do reality a hořel netrpělivostí.
„Řekneme jí, že trpíš nevyléčitelnou nemoci, to jistě zabere,“ oznámil mu s úsměvem Naruto.
„Fajn a co mám podle tebe za nemoc?“ zeptal se ho trochu podrážděně Sasuke.
„Neboj, to mám vymyšlený, stůněš na blbost. Když jí řekneme toto ani lhát nebudeme,“ vyrukoval se svým úžasným nápadem Naruto. Jenže opět trošku přestřelil a svou chybu hodně rychle pocítil, protože se za okamžik válel v prachu a Sasuke mu mlátil hlavou o zem.
„Nech toho, to nerozumíš legraci?“ snažil se ho uklidnit Naruto, potom co vykašlal všechen prach, který měl v ústech.
„Já legraci rozumím, jen pokud není na můj účet. Jenže tady mám pocit, že jsem tu jen za idiota,“ křičel na něj Sasuke.
„A co jí tak něco koupit, holky přece rády dostávají dárky,“ zamrkal na ně Sai, „Ino tedy rozhodně ano. Nedávno jsem koupil úplně úžasnou věc, přesně pro ni a to byste nevěřili, jak se jí to líbilo…“ nedokončil větu Sai
„Ty, mlč! Tvými radami se rozhodně řídit nebudeme,“ zastavil ho Naruto, „navíc, kdyby Sasuke koupil něco takového Sakuře, tak už je teď mrtvý a navíc pochybuji, že by to zrovna v její velikosti měli.“
„A pak kdo je tu prase, já Ino koupil velkého plyšáka,“ upozornil ho Sai.
„Ooops,“ začervenal se Naruto.
„Halo, já jsem tady a mám celkem problém, můžete se aspoň chvíli věnovat mě, nebo nějaký zájem aspoň předstírat?“ vložil se do toho opět Sasuke.
„Jo, my Tě přece vnímáme, ale když nad tím tak přemýšlím, ten dárek není špatný nápad, city si necháme jako zbraň poslední záchrany,“ pronesl Naruto a Sai se zatvářil opravdu hrdě, když jeho návrh zvítězil.
„Naše další mise je, koupit plyšáka pro Sakuru. Vyrážíme směr hračkářství,“ oznámil nadšeně Naruto.
„Proč všechno musí nazývat akcemi nebo misemi a proč je stále tak aktivní?“ ptal se sám sebe Sasuke.
„Můžu jít s Vámi?“ zeptal se jich Sai.
„Když ti řeknu, že ne? Nepůjdeš?“ obořil se na něj Sasuke.
„Nebuď na něj takový Sasuke, byl to jeho nápad a navíc Ti může pomoct při výběru dárku,“ snažil se ho přesvědčit Naruto.
„Mě už je to jedno, hlavně už pojďme,“ zavelel Sasuke.
„Hračkářství, tady jsem nebyl ani nepamatuji,“ pronesl zasněně Naruto když vešli společně dovnitř.
„To je snad zlý sen,“ řekl Sasuke, když uviděl kdo je uvnitř v obchodě.
U regálů stál Kiba, Shino a Lee. Když je Naruto uviděl, začal na ně nadšeně mávat a už ostatní táhl směrem k nim.
„Kupuješ tu nějakou plyšovou včelku Máju pro tu svoji Mayu?“ zeptal se Shina Naruto.
„Co jsem Ti říkal o té včelce?“ odpověděl vážně Shino.
„Já už mlčím,“ pronesl trochu vyděšeně Naruto.
„Co tady děláte vy?“ zeptal se jich Kiba.
„Jdeme kupovat dárek pro Sakuru,“ oznámil jim nadšeně Sai a Sasuke se jen podíval v sloup.

Poznámky: 

Momentálně jsme se dostali k slabší části mé sériovky, s jejímž obsahem nejsem tak moc spokojená, ale i tak je tou součást děje, tak snad to nějak překousnete Laughing out loud Pokud se někomu bude zdát délka poněkud krátká, tak pro něj mám dobrou zprávu, v mé další sériovce, kterou hodlám začít vydávat po tomto, budou kapitoly asi o 20% delší. Jinak pokud někdo nechápe narážku na Shina s včelkou Májou, měl by se vrátit k prvnímu dílu, aby si připomněl, jak to vzniklo.

4.97222
Průměr: 5 (36 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yamato Lio
Vložil Yamato Lio, So, 2010-02-06 21:59 | Ninja už: 5761 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

Moc povedene těším se na další díl

Obrázek uživatele Rawera
Vložil Rawera, St, 2010-01-27 23:21 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

tak dalsia akcia v priebehu Kakashi YES tesim sa na dalsie casti


Obrázek uživatele lollipop
Vložil lollipop, Út, 2010-01-26 18:14 | Ninja už: 5405 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

naprosto uza

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Út, 2010-01-26 16:39 | Ninja už: 5682 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

muahah, nejvíts ten začátek Laughing out loud skvělý hlody v tomhle dílu, kawaii Laughing out loud

Obrázek uživatele Saskiee
Vložil Saskiee, Po, 2010-01-25 20:50 | Ninja už: 5469 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

je to fakt moc pěkné,byla bych ráda,kdyby to mělo více než 10 dílků Smiling

Obrázek uživatele T.e.s.s
Vložil T.e.s.s, Po, 2010-01-25 20:46 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 201 | Autor je: Prostý občan

Slabší? To myslíš vážně? Mě už dodělal jen ten jejich cvokař, ak tomu ještě Sasuke stůní na blbost, a určitě není jediný, když si vzpomenu na Narutovu "logiku"

Anyone who says sunshine brings happiness has never danced in the rain... Pokud někdo tvrdí, že jej slunce činí šťastným, tak ještě nikdy netančil v dešti...
Come into my world, see through my eyes. Try to understand... Přijď do mého světa, podívej se mýma očima. Snaž se pochopit...

Obrázek uživatele luccca
Vložil luccca, Po, 2010-01-25 20:04 | Ninja už: 5643 dní, Příspěvků: 184 | Autor je: Prostý občan

nj prostě nějaká spojka mezi děním být musí a pořád je to napsané moc dobře Eye-wink

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Po, 2010-01-25 19:37 | Ninja už: 5676 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

dokonalé, více slov nemám

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...