manga_preview
Boruto TBV 09

Sasuke zaboduj! Aneb "Akce Sakura" 004

Všichni se otočili směrem k ní a ona se jen šibalsky usmívala. Vypadalo to, že dozvěděla něco velmi zajímavého.
„Potřebuji s tebou mluvit.“
Sasuke se otočil, protože si byl téměř jistý tím, že tato věta směřovala na jeho osobu.
„Co je Sakuro?“ zeptal se jí.
Sakura se zarazila, Sasuke nebyl zrovna ten, se kterým chtěla mluvit.
„Na tebe nemluvím, chci mluvit se Saiem,“ nevybíravě ho odbila.
Tato reakce Sasukeho trochu vykolejila, tak tvrdou a odmítavou odpověď by, od té Sakury, která ho tak zbožňovala a uctívala, opravdu nečekal. Ale jak sám viděl, tak se tu za těch několik let situace podstatně změnila. Dokonce začal opravdu pochybovat o tom, že to, na čem se domluvil s Narutem, je dobrý nápad. Jelikož ze Sakury šla snad ještě větší hrůza než z Tsunade. Jenže to už Sakura došla až k Saiovi a přátelsky ho plácla po rameni a pronesla.
„Hochu, ty se opravdu nezdáš. Před chvílí od mě odešla Ino.“
Sai se jenom usmíval. Bylo mu jasné, že do večera to bude vědět celá Konoha, ale upřímně mu to bylo jedno.
„Ino ti byla povědět o tom nočním zápase se Saiem?“ ptal se zvědavě Naruto.
„Jaký zápas máš na mysli?“ nechápala Sakura.
„No, Sai říkal, že to byl v noci opravdu velký boj,“ pokračoval Naruto.
V tom okamžiku to Sakuře docvaklo, že Naruto absolutně nepochopil, co se dělo. Štouchla Saie loktem pod žebro a pronesla: „Tak teda boj, jo?“ a po těchto slovech se začala nehorázně smát.
„Co se děje?“ nechápal stále nic Naruto.
„Měl by si zajít za Hinatou, aby Ti některé věci vysvětlila, protože jak je vidět, ty se vůbec nechytáš,“ smála se dál Sakura.
„Co s tím má Hinata společného?“
„Uvidíš, až Ti to vysvětlí,“ dloubl do něj Sai.
Sasuke to sledoval z menšího odstupu. Bylo mu samozřejmě jasné, co se v noci dělo, ale rozhodně by byl ten poslední, který by to šel Narutovi vysvětlovat. Snažil se tvářit nadřazeně, aby si všichni mysleli, že ho to absolutně nebere. Jenže nikdo si ho nějak nevšímal. Salvy smíchu najednou přerušil další známý hlas.
„Nazdárek mládeži, copak je tu tak směšného?“ ptal se Kakashi.
„Nic, jen Naruto něco trochu nechápe. Ale já myslím, že to bude dobrý, až mu to Hinata vysvětlí,“ pravila Sakura.
„Dobře, já raději nechci nic vědět,“ ohradil se sensei.
„Jak znám Ino, tak se to k Vám nejpozději do odpoledne donese,“ prohlásila Sakura.
„Tady se jedná o Ino? Takže v tom bude asi zapletený i Sai, že? Já myslím, že už vím, o co tu jde,“ usmál se pod maskou Kakashi.
„Proč já nikdy nevím, oč se tu vlastně jedná?“ ptal se zoufale Naruto. Tato jeho otázka přinutila Sakuru a Saie, aby se začali znovu smát.
„Já myslím, že zábavy už bylo pro dnešek dost. Měli bychom přistoupit k vážné práci,“ pronesl seriozně Kakashi. Jenže to netušil, že tato jeho věta probudí v Sakuře a Saiovi další záchvat. Jen Sasuke se za celou dobu ani neusmál. Čím dál více ho děsilo to, co by se mělo dít potom, až trénink skončí. Jenže Naruto už se zase dostal do své akční nálady.
„Kakashi-sensei, co budeme dnes trénovat?“ ptal se nedočkavě.
„A co byste dnes chtěli dělat vy?“ obrátil Kakashi otázku směrem k nim.
„Já bych věděl, co bych teď chtěl dělat,“ zamrkal na něj Sai.
„Musím Tě zklamat, tohle opravdu dělat nebudeme,“ vrátil ho do reality Kakashi.
„Kdo říkal, že bych to chtěl dělat s Vámi?“ snažil se nenechat vyvést z míry Sai.
„Může mi někdo vysvětlit, o co se tu teď hádáte?“ nechápal jejich rozhovor Naruto.
„To pochopíš, až vyrosteš,“ vyplázla na něj jazyk Sakura.
„A já se s Vámi bavit nebudu,“ pronesl uraženě Naruto a sedl si protestně na zem.
Sasuke to pozoroval a pak si pomyslel: „A radami tohoto idiota se hodlám řídit, já jsem se musel asi vážně zbláznit?“
„Naruto, nebuď jako malý?“ domlouval mu Kakashi.
„A budu, když mi nechcete nic říct,“ stál si pevně za svým Naruto.
„Vidím, že nějaká má snaha by dnes přišla vniveč, takže pro dnešek to rozpouštím, ale nemyslete si, že příště Vám to projde tak jednoduše,“ upozornil je Kakashi.
„Nic lepšího jste ani nemohl říct,“ usmál se Sai a už zdrhal pryč.
Sakura byla také pomalu na odchodu, ale Sasuke rozhodně nevypadal, že by měl zamířeno za ní.
„Sasuke, no tak. Mazej za ní,“ probral se ze svého uražení Naruto a povzbuzoval ho.
„Když já stále nevím,“ rozmýšlel se stále Sasuke.
„Kdo nic nezkusí, nic nezíská,“ podporoval ho stále Naruto.
„Ale taky nic neztratí,“ dokončil jeho větu Sasuke a nemyslel to jen obrazně, jelikož v případě Sakury je tu velká pravděpodobnost, že přijde i o nějakou část těla.
„Nebuď srab,“ přešel do tvrdého ataku Naruto.
Tato věta se Sasukemu ani trochu nezamlouvala. On přece není žádný srab. Dodal si odvahy a rozběhl se za Sakurou.

Poznámky: 

Pokračování je na světě, s dalším počítejte příští pondělí. Kdyby se tu neobjevilo, tak jsem nepřežila dnešní zkoušku z metodologie. Některým se zdají mé kapitoly krátké, snažila jsem se to nějak zkorigovat, ale moc se to neprodloužilo a překopávat se mi to celé nechce, takže to budete muset přežít s délkou cca 700-800 slov na díl. Ale slibuji, že v dalším literárním pokusu budu dělat kapitoly o něco delší, pokud nějaký literární pokus přijde Sticking out tongue

4.944445
Průměr: 4.9 (36 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nagadir
Vložil Nagadir, Pá, 2010-02-12 23:51 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 678 | Autor je: Pěstitel rýže

XD Chudák Naruto... nikdy neví o čem si to vlastně povídají XD

__________________

Tady najdete mojeFF a FA


Aby bylo jasno, kam patřím a koho ctím:


Obrázek uživatele Rawera
Vložil Rawera, Po, 2010-01-18 19:47 | Ninja už: 5335 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

dobre uz sa tesim dalej Kakashi YES


Obrázek uživatele Katsumo Nio-chan
Vložil Katsumo Nio-chan, So, 2010-01-16 00:22 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

super...super...super...!!!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Nana-chan
Vložil Nana-chan, Čt, 2010-01-14 15:58 | Ninja už: 5504 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

oii to je super poviedka XD , rýchlo pokraČko XD

Obrázek uživatele T.e.s.s
Vložil T.e.s.s, Út, 2010-01-12 19:48 | Ninja už: 5352 dní, Příspěvků: 201 | Autor je: Prostý občan

Super, a Naruto by nebyl Naruto, kdyby mu to přece došlo, jsem jen zvědavá, jestli mu to do příště aspoň něco z toho dojde a doufám, že zkouška vyjde

Anyone who says sunshine brings happiness has never danced in the rain... Pokud někdo tvrdí, že jej slunce činí šťastným, tak ještě nikdy netančil v dešti...
Come into my world, see through my eyes. Try to understand... Přijď do mého světa, podívej se mýma očima. Snaž se pochopit...

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Út, 2010-01-12 18:28 | Ninja už: 5488 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

mazec, naruto stále intelektuál koukám Laughing out loud

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Út, 2010-01-12 17:10 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

oho tak tohle bude sranda.Vymejšlíš to fakt skvěle. A nemohla bys Naruta udělat trochu hmm inteligentnějšího?(Jo jasně že to nepochopí hned, ale nakonci to snad už mohl pochopit, ale ne zas aby z něho bylo něco inteligentního)

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele Fox1998
Vložil Fox1998, Čt, 2010-01-14 11:44 | Ninja už: 5273 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele Saskiee
Vložil Saskiee, Út, 2010-01-12 16:08 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

pěkný,jen tak dál.....Smiling už se těším na další dílek