manga_preview
Boruto TBV 09

Narutova nová organizace CHIKA proti nové hrozbě díl I

Děj se odehrává 6 let po aktuální Shippuuden. Narutovi a ostatní je okolo 22 let. Naruto odešel k Organizaci CHIKA ( v překladu : moudrost ). Jeho přátelé zastávají jiné důležité funkce v Konoze a jinde.

„ Co chcete?“ zeptal se Kakashi za horou papírů.
„ Chceme začít pátrat po Narutovi, sensei“ odpověděl Sasuke tvrdě.
Kakashi pohlédl na partu dospělých lidí. Stáli tam skoro všichni. Jeho dlouholetí přátelé. Musel se nad tím smutně usmát.
„ To jste už zkoušeli tolikrát, že jsem to přestal počítat.“ Pověděl smutným hlasem.
„ Tak to budeme zkoušet tolikrát, dokud se nám to nepovede ho najít!“ odporovala Hokagemu Sakura svojí tvrdohlavostí. Hokage přejel po tvářích všech přítomných, bylo v nich vidět odhodlaní ale i trochu strachu z neúspěchu nebo z toho že najdou jen Narutův hrob.
Kakashi jim musel udělit tvrdou ránu do srdce, i když jemu samotnému to působilo bolest.
„ A co když ho najdete a on vás nepozná? CO když zapomněl? CO když je mrtví? CO UDĚLÁTE vy?“ ptal se jich nemilosrdně. Každému se v obličeji objevila viditelná bolest. Ale on to musel udělat. Jinak by mohli udělat nějakou hloupost, které by časem mohli zalitovat.
„ Ale já tady nechci jen tak čekat na listinu! “ přidal se k odporu i Sai.
„ To myslím nikdo Saii, ale nikdo o Narutovi neslyšel tolik let. Ani on sám nám nedal zprávu, a mohu jen doufat, že je zdravý a tvoří lepší svět. A vy mu nechcete usnadnit práci? Mohl by se dříve vrátit k nám.“ Nedopustil si poznámku Kakashi. Teď měl povinnost myslet na vesnici i na přátele. Bylo to opravdu těžké. Strachovat se i o někoho dalšího.
„ Chci mu usnadnit práci ale chci aby se už vrátil“ pravil Konohamaru a otočil obličej stranou, nesnášel Kakashův zkoumaví pohled. Ostatní chtěli něco namítnout ale přerušilo je tiché zaklepání.
„ Vstupte!“ pověděl Kakashi silným hlasem.
Dveře se pomalu otvírali. Nikdo je nespouštěl z očí. Všichni je pozorovali, jako by čekali na svého přítele, který vstoupí do dveří s úsměvem na tváři a jeho optimismem. Ale nebyl to on. Ve dveřích stál muž okolo 35 let s kamenným výrazem, zahalený do modrého pláště. Klidným krokem vstoupil dovnitř. Jeho hnědé vlasy byli svázané vzadu do uzle, a oči přejeli všechny přítomné zvláštním způsobem.
„ Hokage, přináším zprávy z CHIKA“ promluvil pevným hlasem bez emocích. V každém přítomném hrklo. Co když se jedná o Naruta? V každé hlavě proběhli otázky. Jsou to dobré zprávy? Nebo špatné? Co se Mohlo stát?
„ Zdravím,“ odtušil Kakashi na kterém bylo vidět překvapení. Nikdy za celých šest let nedostal zprávu od jejich organizace a teď najedou. Svíral se mu žaludek.
Muž vytáhl černý svitek. Nebylo na něm nic vidět, ani jedna pečeť. Prostě jen černý svitek. Muž udělal rychle pečetě a podal ho Kakashimu. Nejevil skoro žádný zájem o ostatní. Kakashi ihned pochopil obsah svitku. Tázavě se podíval na muže.
„ Co to má znamenat? Vy chcete naši pomoc? “ optal se
„ Ano,“ odpověděl stručně
„ A jak se jmenuješ? “ zeptal se Kakashi
„ Mé krycí jméno je Ashi.“ Podal informaci
„ Píší to tady ale chtěl jsem se ujistit, že s námi chcete jednat čestně!“ pověděl Kakashi.
Muž mlčel.
„ A kdo vám má pomoc? “ zeptal se
„ Nikdo konkrétní. Jen chceme vědět jestli s námi budete spolupracovat. Jste poslední vesnice. Všechny ostatní už s námi spolupracují.“ Pověděl Ashi popravdě.
„ Ale to se musí projednat s radou.“ Promluvil Kakashi
„ Jsme si toho vědomi. Necháme vám dostatek času.“
Moegi to nevydržela a bez ostychu se zeptala.
„ Znáte Uzumakiho Naruta?“ ostatní po ní hodili zvědavě pohledem. Kakashi se zamračil.
Muž se otočil. Pohlédl na kunoichi ve věku 21. Hleděl na ní jen chvíli ale Moegi měla pocit jako by jí viděl až na dno její duše.
Muž najednou ucítil známí tlak v ruce. Tak poznal že má přestat. Jeho nadřízený ho sledoval, ale až teď to pocítil Ashi naplno.
„ Tyto informace jsou přísně tajné, Kakashi-sama přijdeme si pro odpověď za 14 dní. Zatím sbohem“ rozloučil se Ashi a odcházel. Při odchodu se na Moegi podíval temným pohledem. Ta se ho lekla. Zase tam byli ninjové z Konohy. Kakashi se na ně díval s jasnou odpovědí. I oni byli s ním za jedno. Každý šel domů.
Rada se uskutečnila během dvou dnů. Každý v radě souhlasil. Nikdo nebyl proti. V radě už byl Sasuke, jako velitel policie v konoze, potom Shikamaru převzal úřad po svém otci, Hinata a Neji byli velitelé informačního řízení, a Konohamaru byl v radě nový, byl tam jako poslední zastánce svého rodu. U konce rady ale do dveří vrazil Kiba se Shinem. Byli celý bledí.
„ Omlouváme se ale Před konohou stojí dvě postavy.Jedná se o úroveň S .“ Pravil Shino jednoduše.
„ A co chtějí?“ zeptala se Ino, která tam byla se svým otcem aby se naučila řád.
„ Rozhodně si nepřišli popovídat. Když se ho zeptala Kurenai, nic jí neodpověděl. Ale hodil po ní kunai jako by jí chtěl varovat“ odpověděl Kiba.
„ Kibo, Sasuke, Ino, Neji, Hinato sežeňte ostatní a ať jsou urychleně k hlavní bráně. “ rozkázal Kakashi a byl v tahu.
Před bránou stáli dva ninjové, když se ale objevil Kakashi konečně vykázali nějaké známky života.
„ Ty jsi Hokage?“ zeptal se jeden z nich.
„ Jsem “ neodporoval Kakashi
„ Myslel jsem si to “ dodal ještě první.
„Co chcete“ zeptal se Kakashi bez známky přátelství „ Určitě nejste přátelský výprava “ poznamenal.
„ Jsi chytrý, ale máme tady zprávu pro jednoho ninju z tvé vesnice“ dal se do rozhovoru druhý. To už Kakashi cítil přítomnost ostatních za sebou. Ani jeden ninja jim ale nevěnoval pozornost.
„ Pro jakého? Je jich tady docela hodně.“ Odpověděl jízlivě Kakashi.
Jeden z nich se potichu zasmál ale ihned nasadil svůj výraz.
„ Myslím, že se jmenoval Uzumaki Naruto.“ Pověděl
Kakashi byl překvapen.
„ A jak víš, že je zrovna v této chvíli ve vesnici?“ zeptal se Sai
„ Já vím, že tady není. Ale stejně. Tady pro něj máte svitek. Klidně ho otevřete. Nikdo kromě jeho tam nic nenajde.informujte někoho z CHIKA, oni to pochopí.“ Pravil ninja a hodil svitek Kakashivi, který svitek chytil.
„ Takže ty víš i organizaci?“ zeptal se ho Kakashi.
„ Vidím, že vás ještě neinformovali, to nevadí. Kdyby se tady náhodou Naruto objevil, pozdravujte ho ode mě. On už bude vědět o koho se jedná!“ pravil ninja a byli oba v tahu.
Kakashi se chvíli koukal na místo kde ninjové stáli. Byl překvapený. Otočil se na ostatní jestli to pochopili.
„ Takže, jestli jsem to dobře pochopil, Naruto je pořád naživu!“ pravil nadšeně Konohamaru.
Kakashi nepřítomně přikývl. Jeho mozek zaměstnávala jiná otázka. Kdo to byl?

Jak Ashi pověděl, přišel si pro odpověď ve stanovený čas. Vstoupil do místnosti ve které byla Moegi, Neji, Sasuke, Sai a Sakura. Byli tam na příkaz Kakashiho, ten je tam chtěl mít jako dozor a jako svědky.
„ Tak jak se vaše vesnice rozhodla??“ zeptal se Ashi, a dokonce se i usmál.
„ Po poradě s ostatními jsme došli k rozhodnutí, že vaši nabídku budeme akceptovat a budeme s vámi spolupracovat. “ pověděl Kakashi pevným hlasem.
Ashi přikývnul a už by byl na odchodu ale Kakashi ho zastavil otázkou.
„ Byli zde dva ninjové a dali nám pro Naruta tento svitek. Vy mu ho prý dáte. Kdo to byl?“
Ashi se otočil a bylo na něm vidět znepokojení.
„ Prosím dejte mi ho.“ Pravil dál Ashi a snažil se o klidný hlas jenže mu to nešlo.
„ Dám ale musíte nám dát informace ohledně těch chlápků, kteří zde byli.“ Pravil dál Kakashi vyrovnanějším hlasem než Ashi.

Poznámky: 

Tohle je moje první FFka takže nením jak se to bude líbit.... Můžu jen doufat....

4.9661
Průměr: 5 (59 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Mrs.Hyuuga-
Vložil Mrs.Hyuuga-, So, 2010-11-06 20:56 | Ninja už: 4957 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

dobrý námět na příběh...hned jdu na další díl Eye-wink

OTAKUISMUS
Jejich revírem je internet.
Jejich tempo je vražedné.
Jejich nepřáteli jsou anti-otaku, Farmář hledá ženu a Ordinace v růžové zahradě.
Otaku pracují ve dne v noci.
Jejich úkolem je číst mangy a dívat se na anime.
Vyznávají OTAKUISMUS!

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, So, 2010-01-23 19:18 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

musím uznať že to vypadá velmi nádejne.

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2010-01-11 01:51 | Ninja už: 6213 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

zajimavý

Obrázek uživatele Riivy
Vložil Riivy, Út, 2010-01-05 09:28 | Ninja už: 5309 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Celkom zaujímavý nápad a príbeh... aj keď mi to trošku pripomína nápadom jednu podobnú FF-ku, aj tak som zvedavý ako to bude pokračovať... dúfam, źe ďalšie diely budeš pridávať pravidelne Eye-wink

Obrázek uživatele ero senngin
Vložil ero senngin, Ne, 2010-01-03 01:49 | Ninja už: 5607 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

opravdu mně zájíma kdo to je

Obrázek uživatele Hammerofskill
Vložil Hammerofskill, So, 2010-01-02 22:15 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

Som nedockavy pls dalsi dilek

Obrázek uživatele Steisky
Vložil Steisky, So, 2010-01-02 21:02 | Ninja už: 5357 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

krásný nápad Laughing out loud rychle další díl

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2010-01-02 19:42 | Ninja už: 5949 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!