Akatsuki v naší škole 05
Hodina Dějepisu
CRRRRRRR!
Hodina dějepisu započala!
Do třídy přichází učitelka.
,,Kohopak si dnes vyzkoušíme??“ říkala si. ,,Hlavně ne mě!“ modlil se Hidan.
,,Takže, Hidane!“ zařve učitelka. Hidánek popadne sešit a žákovskou a zamíří k tabuli.
,,Tak začni.“
,,Eeeeee……V čele státu stál kníže z rodu Přemyslovců……Všichni poddaní byli jeho obyvate…..teda Všichni obyvatelé byli jeho poddanými a….“ zamyslel se Hidan.
,,No a dál?“
,,Já……“ zamyslel se Hidan.
,,Takhle bysme tu strávili celou hodinu! Pět!“ zavrčí, cosi načmárá Hidánkovi do žákovské a pošle ho sednout.
,,Fňuk!“ Hidan měl na krajíčku. ,,Co se to kur*va děje?“ naříkal. ,,Dějepis mi vždycky tak jde a teď…“ už skoro brečel. ,,Co si o mě teď myslí Jashin-sama?!, beeeee!“
,,Teď si vyzkoušíme….Itachi!“
Itachi se postaví a dojde k učitelce. Rozpovídá se a dostane za jedna.
,,Ty svi*ně jedna!“ zavrčí na něj Hidan když jde kolem něj.
Najednou se postaví Kakuzu.
,,Ano?“
,,Promiňte, paní učitelko, že jsem zapomněl domácí úkol….“
,,Žádný nebyl.“
,,Aha.“ Posadil se.
,,To je debil, už podruhé se omlouvá….“ Směje se Hidan.
,,Dnes si pustíme video.“ Prohlásí učitelka a začne zapínat televizi.
,,Tady něco nejede….bude se muset na to někdo podívat….“
,,JÁÁÁÁÁÁ!“ zařve Pein a hrne se k učitelce.
,,Ty idiote, ty to ještě víc doku*rvíš, než abys to zpravil!“ odfrkne si Hidan.
,,Hidane, si dneska nějaký hyperaktivní!“ poznamenala učitelka a zamyslela se.
Pein si zatím šel sednout.
,,Zavolám na to pana učitele Horkého.“ Přemýšlela nahlas.
,,Jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů!“ Zvolala Konan a usmála se.
,,Hej! To je Tobiho hláška!“ zapískal naštvaně Tobi.
,,Ajo už to jede já to zapomněla zapnout.“ Zasmála se učitelka a všichni koukali na film.
,,Hmmm….To je nudnýýý!“ pronesl Hidan k Deidímu.
,,Ano.“ Souhlasil Deidara a sáhl do tašky.
,,Co to tam děláte?“ zeptala se učitelka.
,,KATSU!“ zaznělo třídou a televize vybouchla. Celá třída bleskově utíkala pryč protože se televize roztříštila na milióny miliard částiček. Itachimu ještě několik minut bzučelo v uších.
,,UAAAAAA!“ vřískal Tobi a hrnul se na požární schodiště. Všichni i učitelka za ním. Celá škola se sešla na školním hřišti.
,,Tohle je větší zábava!“ usmíval se Deidara.
,,Ty idiote! Víš jak byl ten film zajíímavej???!“ řval Itachi na Deidaru.
,,Tak se vraťte do svých tříd a ta třída co byla tam kde vybouchla ta televize se přesune do 7.A.“ Zavelel ředitel a odešel.
Všichni se přesunuli do svých tříd a naše 7.C šla do třídy opět v čele s Tobim.
Všichni už seděli na místě, když se v 7.A ozval další výbuch.
,,Deidaro!!! To je už druhá televize!!“ hromovala učitelka a vedla děti opět na hřiště.
Na hřišti, kde už opět byli všichni a ředitel jen zakroutil hlavou a tentokrát 7.C poslal do třídy, kde už televize nebyla.
,,Beeeee!!“ fňukal Itachi. ,,Deidaro, víš jak mě to zajímalo!?“ chytil ho pod krkem a začal s ním cloumat až se Deidarovi udělalo špatně.
Hidan někde opodál kosil nějaký učitele a nehodlal jít Deidarovi na pomoc.
Když už konečně zazvonilo a všichni šli jako obvykle hrát na chodbu pinec, šel Itachi za Hidanem: ,,Přežili?“ zeptal se.
Hidan nevěděl o co go, ale hned mu došlo, že Itachi myslí ty lidičky co kosil.
,,Jo, jsou v pohodě.“ Usmál se.
Itachimu to bylo poměrně fuk a obrátil oči v sloup.
,,Víš co?? Běž si za Deidarou, nepotřebuju tě tady!!“ Otočil se a odkráčel.
Itachimu nezbylo nic jiného než jít za Deidarou.
,,Nevíš co je Hidanovi?“ zeptal se Itachi.
,,Ne.“ Odpověděl Deidara.
,,Jo. Je to debilní hybrid!“ smál se Itachi jak debil a sedl si do lavice. Deidara se smál s ním. Mezitím došel Hidan a dělal jakože nic neslyšel, když ho to celkem mrzelo. Začal si povídat se svou drahocennou kosou a s nikým jiným.
Potom už zazvonilo a všichni se nahrnuli ke dveřím, kde čekali na třídní učitelku, která je měla zavést do hudebny.
Tak snad se Vám to líbilo, u tohoto dílu sem neměla moc nápadů, tak je tak krátký. To zkoušení s Hidanem bylo to první co mě napadlo, protože se mi stala podobná věc, akorád že mi učitelka nedala známku ale poslala me sednou si zpátky
Obsah:
CESTA DO ŠKOLY
HODINA MLUVNICE
HODINA MATEMATIKY
HODINA INFORMATIKY
HODINA DĚJEPISU
HODINA HUDEBNÍ VÝCHOVY
HODINA TĚLESNÉ VÝCHOVY
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Hidan někde opodál kosil nějaký učitele...
TO MA DOSTALOOOOOOOO
Naruto is over, rejoice!
tak to je maso přesně tohle sem stalo já jsem byla itachi a spoložák hidan ale on ze sebe nevydal ani hlásku
I am Midori!!! :3
ten Kakuzu tam je zabiják xDD s tim úkolem furt
tahle kapitola mi připomněla starý dobrý časy s naší "velmi, velmi oblíbenou" (jaká to ironie )účou na děják xDD
chjo jak já sem ji neměla ráda xDD
skvělý...těšim se na pokráčko
dA
tak hyper opravdu nejsem (možná)
toto mi pripomenulo dejepis v šiestom ročníku... lenže vtedy som dostala 5 ceruzkou do triednej knihy... ale inak dobré
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
suuuper kdy bude další dílek??
pěkný
to mi připomělo naší úču na děják XD