manga_preview
Boruto TBV 07

*konečný boj* začiatok 10. kapitola

„ Sasuke a Naruto prídu spolu do konohy??? Čo to ma znamenať čo si to vymýšľate Sasuke je zločinec a na mňa a na Naruta už dávno zabudol!!! On sa k nám už nikdy nevráti!!!!!“ Rozrušená Sakura kričala lebo sa dozvedela že Sasuke Uchiha ktorý sa skoro pred siedmimi rokmi pridal k Orochimarovi aby získal silu išiel zachrániť Naruta a za krátku dobu prídu do Konohy.
„ Sakura všetko to je pravda, nám sa to tiež nechce veriť ale je to tak, bolo to písané v správe ktorú sme dostali priamo od Gaary. Sasuke že vraj vie kde by Madara mohol skrývať Naruta, tak ho šiel zachrániť. Sasuke sa snami chce porozprávať, dajme mu šancu vysvetliť to. Naruto sľúbil že Sasukeho dovedie späť a teraz ma tu šancu nechaj nech splní sľub ktorý ti dal.“ Vysvetľovala Tsunade.
Tsunade, Kakashi a Sakura sa ešte dlho rozprávali o tom čo bude keď príde Sasuke a Naruto, ale dokázali prísť len na jednu odpoveď ktorá bola že jedine čo môžu urobiť je vypočuť si Sasukeho príbeh a až potom robiť zasadne rozhodnutia.
„ Fuj, to musí byť plyn, hmm dobre takže Madara tušil že prídem, no jasne. Takže teraz nemôžem použiť ani raiton ani katon no už dlho som nebojoval bude to zábava.“ Vravel si Sasuke.
„ Stoj!“ Kričal strážny ninja.
„ Ale Ale som si myslel že vás bude viac, ale keď si tu len ty sám to nebude ani na zasmiatie. Počuj takto sa dohodneme, ja sa ta ani nedotknem a ty ma zavedieš tam kde ste strčili Naruta platí???“ Pokojným Tónom sa pýtal Sasuke.
„ A ty si myslíš že kto si!!! A neboj sa chlapče nie som tu sám, ale tých ďalších stejne neuvidíš lebo cezo mňa sa ďalej nedostaneš!!!“ Vravel strážny ninja.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu.“
„ Čo to robíš veď tu obidvaja skapeme!“ Kričal ninja.
Nastal veľký výbuch na chodbe kde sa nachádzal Sasuke a neznámy strážny ninja. Nikto nevie prečo to Sasuke urobil prečo použil katon na chodbe kde sa nachádzalo také veľké množstvo plynu?? Lebo ani Madara nevedel že už nie je jediný kto vie ovládať časopriestor.
„ Vravel som ti že ma máš za nim doviesť, no čo už idem sa porozprávať s tvojimi kamarátmi.“ Úplné pokojným hlasom si vravel Sasuke.
Sasuke si uvedomoval že nájsť Naruta nebude až také ľahké ako si myslel, ale nie preto lebo by bol slabý ale preto lebo na mieste kde sa nachádzal bolo obrovské a každá chodba vyzerala rovnako. Asi po troch hodinách blúdenia sa zastavil a rozmýšľal, pritom rozmišľani mu to došlo, nachádzal sa v najsilnejsiom genjutsu v akom kedy bol, jediný kto bol podľa Sasukeho schopný vytvoriť takéto mocne genjutsu bol Madara. Ale prečo by Madara vytváral takéto genjutsu.
„ No aspoň genjutsu dokáže vytvoriť poriadne, ale nech si nemysli že ma to zastavilo, bolo to len malé zdržanie. A mam nápad, už viem ako nájdem Naruta.“ Vravel si sám pre seba Sasuke.
„ No povec ako ho chceš nájsť, aký nápad si vymyslel Sasuke.“ Madara prichádza.
„ Konečne sme sa po dlhej dobe stretli. Teraz to bude posledná chvíľa tvojho života. Dokážem iným že aj takzvaný nesmrteľný Madara Uchiha je len smrteľná troska ktorá nedokázala dva krát po sebe zničiť Konohu. Priprav sa teraz ta zabijem.“ Oznamoval Sasuke.
„ Ale ale, prečo by si ma mal zabíjal Sasuke??? Ja som sa prišiel s tebou porozprávať. Dobre ma počúvaj poviem to len raz, ja Naruta pustím lebo už mi je k ničomu, a ty sa ku mne pridas ak odmietnes tak Naruta osobne zabijem lebo len ja viem kde Naruto je a ty to nevieš. Tak čo, pridáš sa ku mne??? Spolu sa dostaneme veľmi ďaleko. ja viem že vieš všetko o mojich plánoch, že chcem vytvoriť kľuč ktorý oslobodí kráľa chvostových démonov a s tvojou pomocou sa nám pôjde omnoho ľahšie, samému mi to dá omnoho viacej roboty.“ Madara dával Sasukemu navrch.
„ A ty si myslíš že kto ja som. Madara ty si myslel že si najmocnejší človek na svete? A na tvoje prekvapenie už nie si jediný kto ma moc večného mangekyou sharinganu. A mimo to Naruto sa tu už nenachádza. Aj keď som bol proti tomu aby šiel so mnou tak ma neposlúchol a nemohol som predsa zakázať aby šiel so mnou kazegake. Naruto je už dávno v kancelárii kazekage Gaaru. Ja sa tu s tebou nejdem vykecavat a dopredu ti oznamujem že ten tvoj úbohý plán sa ti nikdy nepodarí uskutočniť.
„ Naruto ako sa cítiš si v poriadku???“ Pýtal sa Gaara.
„ Áno ja som úplne v poriadku, kedy ma prísť Sasuke bude on v poriadku??? Co keď sa mu niečo stane veď ma predsa uniesol Madara.“ Trosku rozrušene sa pýtal Naruto.
„ Neboj sa, Sasuke je silnejší ako naposledy čo si ho videl, dokonca získal aj večný mangekyou sharingan. Ale to je teraz nepodstatne, to budeme riešiť až v Konohe. Dám ti izbu, pôjdeš si oddýchnuť, zajtra vyrážame do Konohy, keď príde Sasuke dám ti vedieť. Kankuro ta zavedie do hotelu tak ráno.“ Gaara dal Narutovi izbu aby si oddýchol lebo zajtra vyrážajú do Konohy.
Naruto sa počas cesty rozprával s Kankurom o úplne bežných veciach, lebo Gaara dal rozkaz aby sa o tom čo sa pravé deje nikde nerozprávalo. Naruto povedal Kankurovi o tom že sa dal dokopy so Sakurou čo Kankura prekvapilo lebo si pamätal len to ako Sakura Naruta len bila alebo ho okrikovala aby bol ticho. Potom sa rozprávali čo je nove v dedine, proste o úplne bežných veciach.
„ No tak tu je tvoja izba, máš tu aj televízor, ja mam také malé problémy s bytom tak bývam v hotely oproti tebe. Keď budeš niečo potrebovať tak si zavolaj na recepciu, ja sa idem vyspať mal som dnes ťažkú misiu tak sa maj Naruto ráno sa uvidíme.“ Oznamoval Kankuro.
„ Dobre, ďakujem ti Kankuro.“ Ďakoval Naruto.
„ Idem si ja pospat zajtra budem mat pred sebou dlhu cestu, dobru noc Sasuke-kun.“
„ Gaara môžem dnes spať tu na pohovke??? Sa mi už nechce isť do hotela.“ Pýtal sa Sasuke.
„ Áno môžeš, ja budem mat ešte robotu tak budem vo vedľajšej izbe a ja budem spať tam, tak ja idem zajtra ráno ta zobudím ak ešte budeš spať.“ Oznamoval Gaara.
„ Sasuke- kun, Naruto-kun tak ja čakám zajtra sa konečne stretneme všetci traja a vyjasnime si to, prajem vám dobru noc.“ Vravela si Sakura.
Cez noc bolo všetko v poriadku Naruto spal vo svojej izbe v hotely, Sasuke zaspal na pohovke v Gaarovej kancelárii. Gaara asi do pol druhej ráno pracoval a tiež zaspal na pohovke vo vedľajšej izbe. Keď už bolo ráno tak ako prví vstal Gaara, išiel zobudiť Sasukeho a išiel sa pripraviť na cestu, keď už bol aj Gaara aj Sasuke pripravený tak lisli za Narutom. Naruto bol tiež už hore a bol tiež pripravený, keď Naruto zavrel za sebou izbu od hotelovej izby tak sa začala cesta do Konohy na stretnutie kagov a feudálnych pánov.

Poznámky: 

vek postav v mojom príbehu je odlišný od veku v mange alebo anime.

4.81818
Průměr: 4.8 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, Po, 2011-09-12 12:59 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

trocha sa zmenila situácia poviedka je už síce napísaná len sa vyskytli nejaké problémy nejdem bližšie špecifikovať ale nebojte sa rozhodol som sa pokračovať len kvôli vám takže tak Smiling

Obrázek uživatele 6 hokage naruto uzumaki
Vložil 6 hokage naruto..., So, 2011-08-27 15:21 | Ninja už: 4602 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

dalsi nebude je to super

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Čt, 2011-03-17 14:34 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

To pokráčko nebude Sad, lebo je to super. Smiling

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, Čt, 2011-03-17 15:53 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

uvidím lebo ďalej sa mi písať nechcelo ale no možno budem pokračovať

Obrázek uživatele Kitsume_sama
Vložil Kitsume_sama, St, 2010-10-06 15:11 | Ninja už: 5079 dní, Příspěvků: -39 | Autor je: Prostý občan

kedi uš bude dalši

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, So, 2010-03-27 13:49 | Ninja už: 5183 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

bude prosím jedenáctý díl?

userbarz.com

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, So, 2010-03-27 15:13 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

bude do konca týždňa ho pošlem ale budúceho

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, So, 2010-03-27 21:47 | Ninja už: 5183 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

super!

userbarz.com

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, St, 2009-12-16 16:50 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

tak 11. kapitola bude dosť dlhá bude rozdelená na pár dní takže konečne bude aj odo mňa dosť dlhé čítanie

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2009-12-04 19:42 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, Pá, 2009-12-04 20:59 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

dakujem za komentar a hej budem sa snazit davat viac pozor dakujem za radu