manga_preview
Boruto TBV 09

15.Masky stříbrného vlka

15.Takumův hněv

Jack se zastavil na okraji ustí do sopky. Chvíli čekal, a pak pomalu sklouzl do sopky. Jeho skluz zastavil kamenný stupínek asi metr nad lávou, z toho stupínku vedl žebřík na druhý stupínek, který byl na druhé staraně a za ním byl vchod do jeskyně. Jack přešel přez lávku a vešel do jeskyně. V jeskyni se nacházela laboratoř s věcmi, které se Jackovi povedlo ukrást. Nacházelo se tu několik skumavek s očima ve kterých byli různé kekkei genkaie a ve zbylích byli kousky těl lidí, kteří měli taky kekkei genkai. Byl tu operační stůl na kterém byla zaschlá krev. Pak se zde nacházel pracovní stůl přeplněný skumavkami a různými nástroji. A nakonec zde byla knihovna, židle a pracovní stůl, na kterém bylo několik hromad dokumentů.
Jack přešel ke stěně a otevřel tajný prostor, ve kterém byla skumavka plná oranžové tekutiny. Jack ji vyndal a řekl ,,Itadakimasu“ a napil se.
Habib dopadl na stupínek v sopce a podíval se na druhou stranu lávky do jeskyně.
Jack vyšel z jeskyně a naproti sobě uviděl Habiba.
,,Dlouho jsme se neviděli, co tě za mnou přivádí?“zeptal se Jack.
,,Musím dokončit svůj úkol.“řekl Habib.
,,A ten je?“pobídl ho Jack.
Habib se usmál ,,Jsem tady abych doručil SMRT.“řekl a rozeběhl se proti Jackovy přez lávku.
Jack jenom natáhl ruku a celý žebřík zmrzl a rozpadl se, kvůli tomu musel Habib skočit zpátky.
,,Teď už mě nikdo neporazí.“ řekl Jack a v očích se mu zjevil Sharingan a Rinnegan. Z ramen mu vyjeli kosti, za ním se objevilo zrcadlo a pod ním ze země vylezly trámy.
,,Získal jsem moc většiny kekkei genkaiů.“ zasmál se a poslal proti Habibovi kostěnné střely.
Vlk se do vesnice ukryté v lávě dostal bez problémů, a tak pokračoval dál. Těsně za ním se drželi Potkan, Morče a Králík. Po pěti minutách se rozdělili.Vlk a Potkan šli sami, Morče a králík šli společně.
Vlk vběhl do hlavní budovy a začal to tam prozkoumávat.
,,To je divné, proč tu nemají žádné stráže?“ zeptal se sám sebe nahlas.
,,Protože jsme věděli, že přijdete.“ řekla postava, která vyšla ze stínu, byla to Konan.
,,Tak proč když jste to věděli, jsi na mě šla ty?“zeptal se Vlk.
,,Mám za úkol tě zdržet, ostatní si soupeře už vybrali.“řekla a postavila se do bojové pozice.
Vlk si jenom povzdechl a zaútočil. Konan se v očích zjevil sharingan a ona zaútočila taky.
Potkan procházel chodbou, až se dostal do větší místnosti a naproti němu ze země vylezl Zetsu.
,,Dobrý den.“ pozdravil Potkan.
Zetsu se na Potkana podíval a rozdělil se na dvě postavy.
,,No to je hnus.“ řekl si Potkan, ale nahlas to radši neřekl.
,,Ty tady zemřeš.“ řekla černá půlka.
,,Nekecej, vážně?“řekl Potkan.
Zetsuova bílá půlka zaútočila, zatímco černá zůstala na místě, Potkan na nic nečekal a začal útočit taky. Teprve když dostal pátou ránu do žaludku, si všiml že obě půlky Zetsua mají Rinnegan.
Mýval a Orel mýřili k vesnici z pustiny, okolo nic nebylo, akorát kamení, hlína a písek.
,,Tohle je tak zdlouhavé, už aby to skončilo.“řekl Mýval.
,,Nestěžuj si, myslíš že mě to baví.“řekl Orel.
,,Tak to vás trochu zabavím.“ozvala se osoba, která vyšla zpoza jednoho většího kamene, byl to Kisame a na zádech měl svůj meč Samehabu.
,,Proti němu nemůžu bojovat.“řekl Mýval Orlovi.
,,Neboj já to zvládnu.“řekl Orel a postavil se proti Kisamemu.
Mýval se postavil vedle Orla ,,Nemůžeš bojovat sám, hlavně ne proti němu.“řekl.
,,Takže oba, výborně.“usmál se Kisame a sundal si meč ze zad.
Pinocchio s Mona Lizou šli lesem směrem k vesnici a najednou vše pohltily plameny, oba museli skočit mimo dosah plamenů, Když plameny zmizely, objevila se tam postava, byl to Kakuzo.
,,Dávej si pozor, má několik srdcí.“ řekl Pinocchio.
,,To je divné, myslel jsem, že každý kdo se to dozvěděl je mrtvý.“řekl Kakuzo.
,,Vybral sis špatné protivníky na špatném místě.“řekl Pinocchio.
Kakuzo se rozesmál ,,To vy dva máte špatného soupeře.“řekl a pod jeho nohama začaly růst kořeny.
,,Jak ses to naučil?“ vyděsil se Pinocchio.
,,To je umění Jacka, nejen že nás vrátil k životu, ale taky každému dal do těla jeden kekkei genkai.“ odpvěděl Kakuzo na otázku.,,A teď, uděláte mi radost a umřete?“usmál se a kořeny vyletěly proti nim.
Na nádvoří vesnice stála postava s maskou Bez Tváře a Lebka.
,,Vždyť tu nikdo není, jak tu máme bojovat!“zařval Lebka.
,,Jestli někoho chcete, tak tu jsem já.“ ozvala se velká shrbená postava.
,,Pravá postava je schovaná uvnitř, tohle je jen loutka.“řekl Maska Bez Tváře.
,,Takže Sasori, docela problémový protivník.“řekl Lebka.
,,Zvládneš to, nebo ti mám pomoct?“zeptal se Bez Tváře.
,,Nepleť se do toho, to bude můj boj.“řekl Lebka.
Maska bez Tváře se otočil a sedl si na jednu z laviček, zatímco Lebka zaútočil na Sasoriho.
Lasička a Tučňák stáli na vyvýšeném místě odkud byla vidět vesnice ukrytá v Lávě.
,,Tak to začalo.“řekl Tučňák.
,,Máš pravdu, ty se nechceš účasnit?“zeptal se Lasička.
,,Nemusím, protože si nás soupeř najde sám.“řekl Tučňák.
,,Tak to máš pravdu, kdo myslíš že to bude?“zeptal se Lasička.
,,Nebude mi vadit nikdo, my dva jsme přece nejsilnější dvojice.“řekl Tučňák.
Mezi Lasičku a Tučňáka vletěl bílí ptáček a explodoval.
Když prach odletěl tak oba z masek stáli na svých místech bez zranění a dívali se do vzduch kde na jílovém drakovi stál Deidara.
,,Začneme.“řekl Lasička a oblohu zakryl černý mrak, ze kterého začalo pršet.
Frost stál v podzemní místnosti a opíral se o zeď, zatímco Konohamaru, Udon, Muegi a DeathMan stáli v bojové pozici naproti Madarovi.
,,To bude sranda.“řekl si Frost.
Sakura seděla v restauraci s Takumem a povídali si, Takumo se dozvěděl, že Sakuru před dvěma dny napadla skupina, která se objevila po znovupostavení Konohy. Po jídle se rozloučili a každý šel jinam.
Takumo přišel k polorozpadlé budově, kterou u vchodu hlídalo deset zabijáků.
Mikami stál naproti šéfovi té nové skupiny.
,,Jakto, že se vám nepovedlo ji porazit?!“rozčiloval se Mikami.
,,Omlouvám se, ale byla trochu silnější, než nám bylo řečeno.“omlouval se šéf.
,,Dobrá, pro tentokrát vám odpustím, ale další selhání netoleruji.“řekl Mikami.
Najednou uslyšeli hluk, který přicházel od vchodu.
,,Co se děje?“zeptal se Mikami. Jakmile to dořekl, otevřeli se dveře a dovnitř vpadl jeden z ninjů.
,,Napadl nás nějaký ninja, a už zabil polovinu našich.“ vyklopil ze sebe.
Šéf vzal vysílačku ,,Hej, co se tam děje?!“zařval do ní, ale z ní se nikdo neozval.
,,Už se nedivím, že jste se Sakurou prohráli, když se nedokážete postarat ani o jednoho soupeře.“usmál se Mikami.
Takumo přešel ke dveřim, zavřel oči a zaposlouchal se. ,,Takže zbyli tři.“usmál se a vzal za kliku.
Mikami se otočil ke dveřím, protože se otevřeli a dovnitř vešel Takumo.
,,Zajímalo by mě, co tu dělá člen Oreb Zerek, pochybuji že jsem udělal něco co by mě zapsalo na váš seznam.“řekl Mikami a přešel k oknu.
,,Bohužel udělal a tím jsi se dostal na MŮJ seznam.“řekl Takumo a vzal si nůž.
,,Zabte ho!“zařval Mikami a vyskočil z okna. Když dopadl na zem, podíval se na okno ze kterého vyskočil, ale nikdo v něm nebyl. Otočil se a leknutím málem spadl na zem, Mikami stál před ním.
,,Ty ovládáš Časoprostorové Jutsu?“vyděsil se Mikami.
,,Ne, nic tak ubohého neovládám.“řekl Takumo a zmizel.
Mikami stál na místě, a pak si všiml, že mu zmizela levá ruka až po loket a z toho pahýlu mu začala téct krev. Mikami padl na kolena a chytil se za pahýl druhou rukou. Takumo stál na místě kde před chvílí nebyl a ve volné ruce držel Mikamiho ruku.
,,Hledáš tohle?“zeptal se Mikami a odhodil ruku na zem.
,,Co je to sakra za rychlost?“řekl už dost vyděšený Mikami, zvedl se a začal couvat. Udělal jen tři kroky a už zase byl na zemi, podíval se na nohy aby zjistil co se stalo a všiml si že mu chybí pravá noha až po koleno, podíval se na Tukuma, který stál na stejným místě, ale teď v ruce držel Mikamiho nohu.
,,Sakra, už jsem na to přišel, ty umíš ............“zbytek zachraptil, protože se mu objevila řezná rána přez krk a byla tak hluboká že mu přeřízla i hlasivky. Mikami se podíval na Takuma a usmál se, protože na to přišel, přišel na to jakou má Takumo schopnost. Ještě jednou se podíval jak Takumo odchází a zemřel.
,,Neříkal náhodou šéf, že na sebe nemáme upozorňovat?“zeptala se osoba, která vyšla zpoza domu.
Takumo se otočil aby si prohlédl toho, kdo ho otravoval. Ta osoba měla rudé dlouhé vlasy a v ruce držela růži.
,,Potřebuješ s něčím pomoct Trojko?“ zeptal se Takumo.
,,Ne s ničím, jen jsem se procházel a všiml jsem si tě.“řekl Trojka.
,,Tak mě neotravuj mám na spěch.“řekl Takumo a začal odcházet.
,,Ta Sakura je pěkná dívka, byla by škoda kdyby se jí něco stalo.“řekl Trojka.
,,Co chceš abych udělal, abys na ní zapoměl?“ zeptal se Takumo.
,,To je jednoduché, jsi jediný který mi může sehnat určité věci, bereš?“řekl Trojka.
,,Tak dobře, povídej.“řekl Takumo.
Trojka se usmál a řekl Takumovi podrobnosti.

4.8
Průměr: 4.8 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-11-28 20:58 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádherný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.