manga_preview
Boruto TBV 09

Príbeh v príbehu 01

Tri Meče

Je celkom pekné ráno, slnko ešte nie je vidno celé a mladý chuunin Kenji, čiernovlasý chlapec, približne trinásť ročný práve vychádza z domu, aby prišiel do kancelárie Hokage-sama. Včera dostal pozvanie, vraj je to niečo dôležité, a on je ten pravý na túto udalosť ,,hmm zaujímalo by ma o čo sa môže jednať, že ma Hokage-sama takto zavolal a prerušil moju misiu“.
Po ceste ešte stihol pozdraviť pár kamarátov, no nikomu nepovedal, že ide za Hokagom.
V kancelárii už na neho čakal hokage ,,vítam ťa Kenji, tak si konečne tu“, pozdravil ho Hokage.
,,Hai Hokage-sama“.
,,Určite ťa veľmi zaujíma čo môže byť také dôležité, že to nepočká do konca týždňa, no rád ti to teraz poviem. Ide o to, že sa koná medzinárodná súťaž, no a z každej dediny sa môže zúčastniť len jeden ninja hodnosti chuunin, ten najlepší, a ja som zvolil teba“.
,,Čože? Vy ste zvolili mňa? Ja že som najlepší“?
,,Áno, a ak by ti to nevadilo, chcel by som dopovedať o čo ide“, odsekol mu Hokage.
,,Iste pokračujte“.
,,Ide o súťaž, kde spolu budú bojovať chuuninovia z rôznych dedín, aby zmerali svoje sily a priniesli slávu sebe a svojej dedine. Hlavnou cenou bude meč, nie tak celkom obyčajný meč, ale so zvláštnou schopnosťou, žiaľ nepoviem ti akou lebo to sám neviem, tak podporíš svoju dedinu v tejto súťaži“?
,,Samozrejme Hokage-sama“.
,,Som veľmi rád, že súhlasíš s mojou ponukou, tak sa chod pripraviť, zajtra odchádzate“.

Kenji celý šťastný, že ho vybral sám Hokage sa ponáhľal domov, aby sa pripravil na zajtrajšok. Doma nikto nebol.
,,Myamoto musí byť v akadémii, ale prečo tam chodí tak skoro“? pomyslel si Kenji, ale viac sa s tým nezaťažoval a začal sa pomaly baliť. Keď už bol zbalený, povedal si že pôjde pozrieť ešte jeho tímových partnerov a povie im svoju novinu, a tak sa vydal na lúku kde obvykle spolu trénovali. No ani jeden z nich tam nebol tak sa pobral do dediny len tak sa motať, a ani si neuvedomil, že už sa stmieva. Rýchlo sa ponáhľal domov, kde stretol Myamota, ktorý sa práve chystal do postele. Rozpovedal mu čo sa mu prihodilo a šiel aj on spať.

Na druhý deň je Kenji pripravený na odchod. Súťaž sa blíži, a on stále nevie čo presne ho tam čaká, a o aký meč sa jedná.
,,Iste bude vzácny, ak o neho bude bojovať toľko ninjov“ potichu si zašeptal a pridal sa ku svojej skupine, ktorá ho už čakala pri bráne, no neboli to jeho tímový partneri, ale iba jeho sensei a Tensei, vysoký ninja s krátkymi vlasmi tmavočervenej farby a neobvykle hlbokými očami. Všetci traja sa vidali na cestu naprieč ohnivej zemi.

Konečne prišli na miesto určenia, kde na nich čakal veľký dom, pravdepodobne to bol hotel, okolo ktorého sa týčil pevný kamenný múr. Pri bráne ich už čakal človek,
,,najskôr to bude niekto z usporiadateľov“ povedal Kenjiho sensej.

,,Konečne ste prišli ninjovia z Konohy som rád že ste prijali pozvanie od Ten-sama, prosím účastníka, aby sa išiel zapísať, vy dvaja zatiaľ môžete ísť do ubytovne alebo počkať na ..., vaše meno“? spýtal sa človek čakajúci pri bráne hľadiac na chuunina stojaceho oproti nemu.
,,Volám sa Kenji“.
,,Na Kenjiho“, dokončil vetu strážca brány. Následne chlapec vošiel dnu, aby sa zapísal do registračnej listiny a zasa pribehol k svojim kolegom.
,,Tak čo ako to išlo, je tam veľa účastníkov“? spýtal sa vysoký muž, menom Tensei.
,,Ani nie Tensei-sama, povedal by som že málo spolu so mnou nás tam zatiaľ len osem a dnes je posledný deň na zápis, keďže zajtra to celé začína“.
,,Hmm, len osem, myslel som že sem príde viac ninjov, dokázať aký sú dobrí, ale mýlil som sa“ naspäť mu odvetil Tensei.
,,Dobre, poďme teda do ubytovne, Tensei, Kenji, hlavne ty Kenji potrebuješ byť na zajtra svieži a oddýchnutý“ zvolal na nich tretí učasník partie z diaľky.
,,Hai sensei“ rýchlo odpovedal Kenji.

Na druhý deň už všetkých šampiónov vítal malý človek, len o niečo väčší od Kenjiho, ktorý nebol príliš vysoký.

,,Vítam Vás tu dnes, dámy a páni. Som veľmi rád, že Vás sem dnes toľko prišlo, dúfam, že naši ninjovia vás nudiť nebudú. Tak a už prichádzajú. Ako prvý je tu ninja z Konohy Kenji, ďalší na scénu prichádza reprezentant z Oblačnej Shun, ako ďalší prichádza Tami, ktorý je z Vodopádovej dediny. A teraz veľký obľúbenec svojej dediny Kensei, pôvodom z Kamennej. Z dediny ukrytej v hmle sem prichádza Hirakoo, no veľa sa tiež očakáva aj od Shinshuia z Piesočnej, zo Zvučnej až sem prišiel Rai, no a nakoniec Saede z Trávnatej dediny. Myslím, že môžeme prikročiť k pravidlám, sú jednoduché, budete bojovať jeden proti jednému, v prostredí oddelenom veľkou stenou, aby ste navzájom nevideli svoje schopnosti, ktoré objavíte až keď budete bojovať proti sebe. Stenu vytvoril sám Ten-sama, takže aj keď máte doujutsu podobné slávnemu byakuganu, alebo nejaké jutsu na jeho úrovni, nijako Vám to nepomôže, cez stenu nič neuvidíte. Podvádzanie znamená okamžité vylúčenie zo súťaže. Bojovať budete v rovnakom čase, aby sme urýchlili priebeh boja. Na bojovom poli je umelo vytvorené malé jazierko, rovnako aj kamene, a podobne, každé bojové pole je identické. Myslím, že to je všetko, môžme prikročiť k rozlosovaniu súperov, a následne začať".

Ako čas pomaly plynul, rozlosovanie sa ukončilo a protivníkom nášho reprezentanta z Konohy sa stal Rai zo Zvučnej dediny. Tento súboj by mohol byť zaujímavý a zistíme niektoré zo schopností Kenjiho.

,,Súboje sú vybrané, môžeme začať, súperi, prosím Vás choďte k sebe".

Jednotlivé boje začali!

Kenji začal z ostra, ale jeho protivník ako zistil je dosť skúsený a na pohľad aspoň o tri roky starší. No zdá sa, že to na Kenjiho, ktorý práve použil ohnivý fireball, po tom čo dostal svojho protivníka do pasce pomocou genjutsu nemá žiadny vplyv. Rai padá k zemi, pretože utrpel útok obrovského fireballu a následne silný úder kolenom do šije. Týmto útokom Kenji porazil svojho soka, ktorý ako sa ukázalo nebol až taký dobrý ako vyzeral.
Jednotlivé boje skončili, a Kenji kvôli stenám až teraz zistil, že do semifinále postúpili Shun, Tami, Kensei a on.

,,Ďalšie boje budú zajtra, takže sa pripravte a poriadne si oddýchnite, aby ste zajtra bojovali riadne a dokázali, že máte na to, aby ste sa dostali do finále" zavelil im rozhodca.

Je večer a Kenji uvažuje nad zajtrajškom, ktorý možno bude posledným dňom v tejto súťaži. ,,Nie ja sa musím dostať do finále, nesiem sklamať dôveru Hokage-sama voči mne" mrmlal si mladík.
,,Neuvažuj už toľko o zajtrajšku Kenji, radšej sa poriadne vyspi, ja viem že si vyhral bez problémov, ale zajtra to tak nemusí byť, a bol by som radšej ak by si sa riadne pripravil".
,,Hai sensei". A tak Kenji zaspal dúfajúc že zajtra vyhrá.

,,A je to tu, semifinále, ktoré začne čo nevidieť. Pravidlá pre súťažiacich sú nezmenené. Priktočíme teda k rozlosovaniu".
Chuunin z Konohy práve zistil, že jeho súperom sa stal Shun, ninja z Oblačnej, ktorý sa na neho vyškiera zjazvenou tvárou, pravdepodobne z mnohých bojov, iste bude oveľa silnejší ako jeho predošlý súper.
,,Priprav sa na porážku mladý pes z Konohy, MUHEHE".

Boj začal, a Kenji sa cíti nesvoj, čo to môže byť?
,,Sakra to už použil nejakú techniku, ale kedy to mohlo byť, že by pri tom výskoku, ten je ale rýchly" zamyslel sa Kenji.
,,Nemáš šancu, môjmu jutsu len tak ľahko neodoláš".
,,Tŕpnu mi nohy, je to určite nejaké jutsu, ktoré vychádza zo zeme a má vplyv na môj pohyb, hmm ale najskôr sa z toho budem musieť dostať" potichu si povedal chlapec.
,,ÁÁÁ".
Kenji dostal úder do tváre, nebol taký silný ako myslel, ale začal mu krvácať nos, no zistil, že to čo predtým spôsobovalo, že sa nemohol hýbať zmizlo.
,,Asi to spôsobil ten úder, predpokladám, že to jutsu pôsobí, len dovtedy, kým sa ma útočník nedotkne" zamyslel sa krvácajúc z nosa.
A tak aj bolo, teraz prišla Kenjiho šanca, už viac nesmie dovoliť aby sa dostal do tohto justu, lebo nasledovný úder by mohol mať katastrofálne následky.
,,Musím to skúsiť, iné mi nezostáva" povedal si Kenji pre seba a poskladal pečať, následne Shuna obklopili veľké plamene, ktoré sa k nemu približovali a znemožňovali mu útek ,,mám ho".
,,Čo to je do kelu, takéto jutsu som ešte nevidel, áááááá".
Konožan ho dostal svojou ohnivou technikou, nepriateľ padol na zem a zostal bez pohybu, jeho oblečenie je takmer celé zhorené a jeho koža je veľmi spálená, vyzerá to s ním veľmi zle...
,,POZOR, UHNITE". Rýchlo tam pribehlo niekoľko ninja-lekárov a začali so svojou prácou.
,,Sakra čo to bolo za techniku, vyzerala celkom obyčajne, ale tie následky sú strašné" vyhlásil jeden z lekárov.
,,Áno to máš pravdu, táto technika je hrozná, a na viac tento chudák nemal ani šancu dostať sa preč z dosahu toho ohňa, bol kompletne obkľúčený" odvetil mu ďalší.
,,Sakra vy dvaja nerozprávajte sa a makajte, je to veľmi vážne, ak chce zajtra nastúpiť na boj o tretie miesto budeme musieť konať veľmi opatrne a rýchlo, na viac bude musieť byť celú noc pod dozorom lekárov a bude liečený XRT-čkom" odsekol im vedúci.
,,Až také vážne"? položil otázku lekár, ktorý začal ako prvý rozprávať, no nedostal odpoveď.

Kenji sa pri počúvaní toho rozhovoru necítil veľmi dobre, ba priam hrozne, ale na druhú stranu je ninja, a ak by nezaútočil on, pravdepodobne by bol na Shunovom mieste, a to by bolo tiež veľmi nepríjemné.

,,Sensei, čo tu robíte" vyľakano vyprskol konožan.
,,Je predsa dobojované, takže sem môžem ísť, hmm, tá technika bola veľmi silná, vedel som že ju ovládaš, ale to že do nej dokážeš vťesnať toľko chakry som nevedel, bola to zatiaľ tá najsilnejšia technika akú som od teba videl, ale berieš v úvahu, že aj táto technika má svoje slabiny a preto by som bol veľmi rád, ak by si si dával pozor pri jej užívaní, pretože spotreba chakry, zvlášť pri tvojom prevedení je až privysoká, ak sa z nej protivník dostane, budeš mať problém, ber to prosím na vedomie" poučil ho učiteľ.
,,Hai sensei, vďaka za poučenie, budem opatrnejší".
,,Takže som sa predsa len dostal do finále, hmm som zvedavý na svojho protivníka" vraví si Kenji pre seba.
Prešlo ani nie pätnásť minút a jeho protivník bol známy, je to ninja z Vodopádovej, Tami.
,,Nečakaná výhra v podaní Tamiho, povedal by som že nikto nečakal postup do finále z tak malej dediny ako je Vodopádová, Tami musí byť naozaj nadaný ninja, keď dokázal poraziť Kenseia" rozprával do publika moderátor.

Nastal ďalší deň, a Kenji už pomaly pristupuje na bojové pole, finálový zápas nastáva.
,,Keďže sú všetci bojovníci v poriadku môžeme pristúpiť k finálovému zápasu a zápasu o tretie miesto naraz! Bojovníci na svoje miesta, pripravte sa" zavelil moderátor.

Súboj začal, a Kenji sa len tak tak stihol vyhnúť bleskovému útoku v podaní Tamiho, no jeho odpoveď bola rýchla v podobe fireballu, no na Kenjiho prekvapenie je Tamiho úroveň vyššia ako tá jeho, a ovláda aj suiton, ktorým ľahko zneškodnil Kenjiho útok.
,,Sakra, myslím že toto bude problém, bojovať katonom proti suitonu je takmer nemožné a popritom sa ešte uhýbať tým bleskovým útokom, uf"!
A to bol ďalší bleskový útok, ktorý Kenjimu teraz škrabol nohu a paralyzoval ho.
,,Čo to! moja noha, tŕpne, myslím, že toto nebude len tak, musím to zasa použiť" zamračil sa chlapec z Konohy.
Kenji použil techniku, ktorú použil v predošlom súboji, a ktorou porazil Shuna. ,,Myslím že teraz som vyhral".
,,Nevyhral"! Zreval na neho Tami. Náhle vytreskla voda spod guľatého ohnivého obalu, ktorý sa utváral okolo Tamiho, je vidno že ho zasiahol, ale nie dostatočne.
,,Čo to bolo? ako to? Tá voda vytreskla z jeho tela"!
,,Áno, ako vieš telo človeka je tvorené prevažne z vody, no a ja som tú vodu v tele použil ako zbraň, aj keď ma to teraz dosť dehydrovalo, je to lepšie ako keby som bol spálený tým ohňom".
,,Egh, to sa aj dá, to nie vyčerpal som takmer celú chakru, ááá" zadychčaní konožan si vravel sám pre seba. No v tom okamihu bol zasiahnutým vodnou vlnou a následne silným úderom blesku, ktorý bol prenesený vodou.
To je koniec.
Kenji sa po chvíli prebral a nad ním bol lekársky ninja. ,,Nehýb sa musím ťa ošetriť, ten raiton mal veľmi vysoké napätie" upokojoval ho lekár.
Takže to znamená že Kenji prehral a finálny súboj týmto končí, obsadil druhé miesto.
,,Na najmladšieho účastníka súťaže si bol veľmi dobrý" vraví mu Tami.

,,A máme tu vyhodnotenie, prvé miesto obsadil Tami, ako druhý skončil Kenji no a tretie miesto patrí Kenseiovi. Dovoľte mi prikročiť k oboznámeniu a odovzdávaniu cien".
Pomaly sa blížia traja ľudia, nesúci tri meče, ktoré vyzerali úplne rovnako, až na niektoré detaily, každý mal inú tsubu a tsuku, prvý meč mal červenú tsuku, zatiaľ čo druhý ju mal zelenú a ten tretí modrú. Ľudia prišli bližšie, každý z nich mal zahalenú tvár, len im svietili fialové oči, pravdepodobne to bola nejaká technika, pretože Kenji ešte ľudí s očami takými ako majú títo. Nemali bielky a ani zreničky, tam kde malo byť oko bolo len niečo čo ho vzdialene pripomínalo a bolo celé fialové. Moderátor začal popisovať jednotlivé meče. ,,Začnem s červeným mečom, tento meč je ako aj ďalšie dva z materiálu, ktorý dokáže absorbovať podstatu chakry, no má ešte svoju špecifickú vlastnosť, konkrétne tento meč dokáže zdvojnásobiť fyzickú silu jeho nositeľa. Zelený meč na rozdiel od červeného dokáže zdvojnásobiť fyzickú rýchlosť jeho nositeľa, no a tretí meč, modrý, zasa zdvojnásobuje chakru nositeľa. Prikročme k ich triedeniu, keďže sme sa s nimi už oboznámili. Ako prvý si bude môcť z týchto troch mečov vybrať, ale iba jeden meč, víťaz súťaže, a to je Tami, takže poprosím ťa zástupca Vodopádovej dediny, vyber si svoju trofej".

,,Volím si zelený meč"! Povedal a tak mu osoba s fialovými očami podala zelený meč.

,,Ako druhý v poradí si môže vybrať meč Kenji, ktorý skončil ako druhý v súťaži".

,,Hmm, ktorý si len vyberiem? Fyzická sila je lákavá, ale moje techniky vyžadujú veľa chakry, a ja jej tiež málo nemám, a ak tento meč moju chakru zdvojnásobí, tak sa mi ten modrý meč hodí najviac" hovoril si Kenji pre seba.
,,Tak bude to"? povedal moderátor.
,,Áno volím si modrý meč". Osoba zahalená od hlavy až po päty s fialovými očami mu podala modrý meč, a keď ho Kenji uchopil cítil sa omnoho lepšie.

,,No a napokon, červený meč odovzdávame Kenseiovi, ktorý už vlastne na výber nemá, jedine že by ho odmietol, chi-chi" uškrnul sa moderátor.
Kensei vzal červený meč a uklonil sa.

Po štyroch hodinách sa Kenji, jeho sensei a Tensei dali na odchod späť do Konohy, no ešte ich stihol zastaviť muž s dlhým hnedým plášťom bez ochrannej čelenky, Kenji ho nepoznal, no zdalo sa že Tensei áno.
,,Zdravím Vás Ten-sama".
,,Takže toto je Ten-sama", pomyslel si mladík z Konohy. Muž s dlhšími rozpustenými vlasmi hnedej farby, so zelenými očami pristúpil k Tenseiovi a povedal ,,Pozdravuj odo mňa Iskru-san a prosím povedz mu, že sa čoskoro zastavím na návštevu".
Tensei prikývol a vydali sa na cestu. Keď sa už začalo stmievať, ninjovia sa rozhodli utáboriť sa na noc.
V noci mal Kenji divný sen, zdalo sa mu že jeho nový meč začal žiariť, ale tento sen rýchlo zmizol a chlapec spal pokojne ďalej.

Medzitým však Kensei sediaci na veľkom kameni pozoroval jazero, kým jeho partneri pripravovali stan na nocľah. Bol spln a mesiac vyšiel spoza mraku a zasvietil na Kenseiov meč, ktorý Kensei držal v ruke vytiahnutý z puzdra. Meč zrazu začal jemne azúrovo žiariť a začali sa na ňom objavovať znaky, ktoré Kensei začal pomaly čítať.

*Všetky tri meče môžu* stálo na krásne prepracovanej čepeli meča, no pri tsube bol ešte obrázok, ktorý zobrazoval horu a na jej vrcholy jemnú vlnku.
,,Čo to môže znamenať"? pýtal sa Kensei sám seba.

Ráno sa Kenji zobudil a zistil, že dvaja Jouninovia, ktorí sú s ním na ceste sú už pripravený na odchod, rýchlo vstal, zbalil sa a pridal sa k nim, a vyrazili. Keď konečne prišli do Konohy, rozdelili sa. Mladý chuunin prišiel domov, kde ho vítal jeho malý brat, sirota rovnako ako Kenji. Kenji sa stará o seba a svojho brata sám, no nesťažuje sa a je rád, že má aspoň jeho.
,,Ahoj Myamoto" pozdravil Kenji.
,,AHOJ braček, tak čo ako bolo na tej súťaži, vyhral si"?
,,Skončil som druhý a dostal som toto" a ukázal mu meč s modrou tsukou a nádherne prepracovaným puzdrom.
,,Je krásny, a určite vzácny však"?
,,Áno to je, je z materiálu, ktorý dokáže absorbovať podstatu chakry a naviac zdvojnásobuje chakru majiteľa".
,,WOW braček to je úžasné" pochválil meč Myamoto.

Medzi časom, prišiel Tensei za Hokagom.
,,Hokage-sama, pozdravuje Vás Váš sensei, Ten-sama a povedal, že sa onedlho zastaví na návštevu".
,,Ale, ale no to som veľmi rád, už som ho nevidel asi sedem rokov, ako vyzerá Ten-sama"?
,,Stále rovnako, Hokage-sama" usmievavo odvetil Tensei.

Napísané dňa 6.11.2009

3.81818
Průměr: 3.8 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Obito´s girl
Vložil Obito´s girl, Po, 2010-03-01 23:37 | Ninja už: 5250 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

nepaci sa mi to....je to domotane

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Po, 2010-03-01 23:40 | Ninja už: 5427 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Pohode aj také treba Smiling

Obrázek uživatele kizaru1337
Vložil kizaru1337, So, 2010-02-27 14:56 | Ninja už: 5935 dní, Příspěvků: 115 | Autor je: Prostý občan

vpohode hodnotenie 4 som dal .Este by sa tam nieco dalo upravit ale dobre vcelku Smiling

ninja uz nejakych tych 11 rokov Laughing out loud stale sa k tomu nejakym zahadnym sposobom vratim .. one piecer forever.. na naruta death note bleach sa nezabuda.. nostalgia jak svina .. a porno graffiti FTW Laughing out loud ti japonci maju nieco do seba
tak a este som sa zamestnal v japonskej firme.. to je vrchol uz Laughing out loud to Japonsko sa ma drzi

Obrázek uživatele ----Uchiha Itachi----
Vložil ----Uchiha Itac..., So, 2010-02-06 21:22 | Ninja už: 5215 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

tohle je supeeer Laughing out loud

Obrázek uživatele T@ttoo
Vložil T@ttoo, St, 2010-01-20 15:26 | Ninja už: 5586 dní, Příspěvků: 739 | Autor je: Prostý občan

není to špatné :kx:

Obrázek uživatele Kawarasi
Vložil Kawarasi, Ne, 2009-12-27 23:31 | Ninja už: 5649 dní, Příspěvků: 112 | Autor je: Prostý občan

Úžasné, veľmi sa mi to páči, konečné niečo bojové Laughing out loud

Obrázek uživatele tobi9
Vložil tobi9, Čt, 2009-11-12 22:19 | Ninja už: 5368 dní, Příspěvků: 135 | Autor je: Prostý občan

hmmmm. celkem zajimave Smiling

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Čt, 2009-11-12 23:10 | Ninja už: 5427 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-11-08 23:07 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!