manga_preview
Boruto TBV 09

Změna je život - 1.Nováčci v Konoze

„Á, už tam budem? Umírám hlady!“ stěžovala si už asi deset minut vytrvale černovlasá dívka.
„Proboha buď už zticha!“ odbyla jí sestra, běžící kousek před ní.
„Tak a dost přestaňte obě.“ seřval je muž běžící za nima. Obě se na něj omluvně podívaly a zbytek cesty byly potichu.
Když dorazili na konec lesa, zastavili. Před nima se rozkládala rozlehlá louka a uprostřed louky se nacházela vesnice.
„Tak tohle bude náš nový domov.“ řekl muž, položil ruce na ramena dívek a přitáhl si je k sobě.
„Já bych se tu zbytečně nezdržovala a zapadla do nejbližší restaurace.“ dala si ruce v bok černovláska, nahodila výraz alá TEĎ-SEM-VÁM-TO-NANDALA a vydala se směrem k vesnici.
„Ale noták, to si tu nechcete chvíli sednout a pozorovat krásy přírody.“ zasnil se muž. Ale když zjistil, že ho nikdo neposlouchá, vydal se za dívkama.
„Vítejte v Konoze!“ přivítali je v Konoze Izumo s Kozetsuem.
Černovláska tomu nevěnovala pozornost a nedočkavě začala hledat nějakou restauraci. První co jí samozřejmě padlo do oka bylo Ichiraku Ramen. Skupina si to tedy namířila tam.
„Vítejte v Ichiraku Ramen.“ přivítala je mladá dívka, která právě podávala asi šestou misku ramenu jistému nenažranci v oranžovém.
„Tak co si dáš k jídlu Saio?“ optal se muž, když se všichni usadili.
„Rámen“ vykřikla Saia a nedočkavostí drtila dřevěné hůlky v rukou.
„A ty Jackie?“ otočil se na druhou dívku. Jackie zamyšleně hleděla do menu. No spíše než do menu se snažila nenápadně pozorovat kluka hltajícího ramen.
„Jackie!“ šťouchl do ní.
„Ramen tati.“ vykuňkla nepřítomně Jackie.
Po ramenu se dívky vydaly na průzkum Konohy a nechaly otce, aby šel vyřídit podrobnosti o jejich přistěhování s Hokage.
Jackie se Saiou procházely letními ulicemi Konohy. Saia aktivně zkoumala vše kolem sebe. Zato Jackie furt musela myslet na toho blonďáka z Ichiraku Ramen. Vznášela se v oblacích, když jen pomyslela na to, jak do sebe nenažraně házel jeden rámen za druhým.
Jak tak o tom přemýšlela, ani si nevšimla, že Saia zmizela. Když si toho konečně všimla, nějak jí to nepřekvapilo. Zakroutila nad tím hlavou a nasměrovala si to domů, do svého nového bytu v Konoze.
Mezitím Saia stihla obejít celou Konohu. Procházela teď už trochu známější ulicí a pozorovala bílé mraky plovoucí po obloze. Po chvíli jí ovšem vyrušil zpěv (no spíš pokus o zpěv) tří osob jdoucích naproti ní.
Jak už poznala podle jejich krákorání, byli všichni tři ožralí. Při pohledu na ně se Saie udělalo trochu špatně. I přes svůj odpor se donutila si je prohlídnout.
Jeden měl uhelně černé vlasy ostříhané podle kastrolu, tlusté černé obočí a zelené přisáklé oblečení. Druhý měl dlouhé hnědé vlasy stáhnuté do culíku a nafialověle bledé oči bez zorniček. 'Byakugan' pomyslela si Saia. Už o něm párkrát slyšela, ale až teď ho teprve opravdu viděla. A ten třetí měl hnědé rozcuchané vlasy, kočičí oči a na tvářích červené tesáky. Saie působil dojmem, že je to indián, ale od jejího přemýšlení o tom 'Co by dělal indián v Japonsku' jí vytrhla opět naše skupinka, když si to namířila k ní.
To Saiu začalo znepokojovat, protože přeci jen nebyli při smyslech.
„Ale, ale, kdopak se to tu prochází?!“ postavil se před ní příslušník Hyuuga klanu a Saia začala vnitřně panikařit.
„Tebe sem tu eště neviděl.“ postavil se vedle Hyuugy kluk s tesáky.
Úplně vystresovaná Saia udělala pro jistotu krok dozadu, protože se k ní začali nebezpečně přibližovat.
„Vyzařuje z ní síla mládí!“ zařval ten třetí a fláknul s sebou o zem. Jeho společníci se k němu neohrabaně připlahočili a začali s ním třást se slovy „Lee, chlape vstávej!“ nebo „ Proč sebou kua flákáš o zem?!“a podobně.
Toho využila Saia a naprosto nenápadně (s obřím řevem) vystřelila pryč. Po této události už radši namířila domů za Jackie.

Poznámky: 

No tak snad se vám bude líbit Smiling pište mi se pls komentíky, abych věděla jak sem na tom a jestli mám pokračovat Smiling Arigatoo

4.526315
Průměr: 4.5 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Ne, 2009-11-08 22:13 | Ninja už: 5410 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

dobrý, jen mi trochu nesedí ti opilci, zvlášť když si vspomenu do dělá alkohol s Leem, by rozflákal celou Konohu Laughing out loud

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele kikinka
Vložil kikinka, Ne, 2009-11-08 18:28 | Ninja už: 5292 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

weru ty tvoje příběhy žeru sou fakt skvělí i když nekterejm věcem nerozumim Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D už se tešim na další díly Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Jackie-chan
Vložil Jackie-chan, Po, 2009-11-02 20:26 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Pěstitel rýže

Naprosto úžasný! Docela dost přesně si mě vystihla Laughing out loud.Těsím se na další dílek Eye-wink

Obrázek uživatele Mr.Raiton
Vložil Mr.Raiton, Po, 2009-11-02 00:39 | Ninja už: 5566 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

je to dobré nadějné a pokračuj, ale je tu jedna zásadní chyba píšeš tam, že zamířila domů jenže ona neměla kam domů, protože právě přišla do konohy spomínáš?

Obrázek uživatele Keckaaa
Vložil Keckaaa, Po, 2009-11-02 20:08 | Ninja už: 5822 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

jj dík hned to upravím

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-11-01 22:53 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Keckaaa
Vložil Keckaaa, Po, 2009-11-02 20:12 | Ninja už: 5822 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

budu se snažit dávat si na to pozor dík Smiling