Tak kdo vůbec jsem? - 001: Útěk z Orochimarovy laboratoře a seznámení
Běžela. Běžela co nejrychleji mohla. Když se dozvěděla, že je Orochimaru mrtev rozhodla se odejít (čtěte: zdrhnout XD). Přece nechtěla celý svůj život prožít (přežít ) v nějaké díře (tím je myšlena Orochimarova laboratoř )!
Zrychlila. Něco uvnitř jí říkalo: "Ansatsu, pohni, nebo tě chytí shinobi, co tu ještě zůstali!" Bežela pořád dál... Nezastavila se ani na minutu, protože to by ohrozila svůj bezcenný život. Najednou ucítila, jak se jí něco dostalo pod nohy..Zakopla. Nž stačila zjistit, o co, někdo ji praštil zezadu do hlavy...
"Kde...Kde to sakra jsem?", pomyslela si, když zhruba po půl hodině otevřela oči. "..a KDO vůbec jsem JÁ?" Její zmatený pohled sjel stěny dlouhých tmavých chodeb odshora dolů a naopak, ale pořád si nemohle vzpomenout, kde to vlasně je, proč tam je a co tam dělá. Vstala ze země. Jakmile se postavila, musela se okamžitě přidržet zdi hladké jako sklo, protože se jí podlamovaly kolena a nskutečně jí zvonilo v hlavě. DíkyJashinovi si stačila všimnout, že je jen padesát metrů od východu z toho zatuchlého prostoru.
...O deset minut později...(tak dlouho??!)
Konečně vyšla na čerstvý vzduch. Optrně se rozhlédla po zdejší krajině. Kdyby to byla jakákoliv jiná osoba, svalila by se do trávy v obrovském šoku a už by nevstala. Ale ona si i přes své brýle, které nebyly vyčišteny apoň osm let, všiml, že už se smráká. Pár metrů od ní začínal malý lesík, tak si myslela, že si v něm najde bezpečný úkryt, ve kterém může přenocovat.
Najednou uslyšela hlasy. Vykoukla zpoza stromu, aby zjistila, co se tam děje.
Viděla čtyři osoby. Jedna z nich byla žena, ostatní byli rodu mužského (hůř jsem to napsat asi nemohla, co? ).
Všichni seděli na zemi, až na jednoho, který zaujímal až hrozivě namyšlený vůdčí postoj něco ostatním vysvětloval. Dívka s červenými vlasy a brýlemi seděla těsně u noh toho "vůdce" a vypadala, že vůbec neposlouchá to, co on říká a jen se na něho dívala s přidementnělým úsměvem. Zrzavý chlápek byl schoulený do "sedícího klubka" a ke všem byl otočený zády. Poslední byl úplně v klidu. Zdálo se, že ani nevnímá svůj meč, co měl na zádech. Najednou ta červenovláska vstala a praštila ho po hlavě. Ansatsu, chovaná pořád ještě za mohutným stromem, se uchichtla. "To je ale zvláštní tým.", řekla rozesmátě. zapomněla, že ji můžou slyšet. Jejich vůdce zpozorněl. "Hej! Kdo je tam?!", zeptal se odvážně.
Ansatsu si uvědomila že volá na ni. Nevěděla, co má dělat. Má se pokusit utéct, nebo má klidně vyjít a dostat se do (možná) nebezpečí? Nakonec se rozhodla pro možnost číslo dva. Se sklopenou hlavou vyšla z houští.
"Co na mě tak zíráte?", zptal se a pokusila se o přátelský úsměv.
Sasukemu (ano, to byl ten jejich vůdce. Jedná se o tým Hebi )začaly cukat koutky. "Kdo sakra jsi?", zeptal se ten s tím obrovským mečem.
Ansatsu se smutně pousmála a pokrčila rameny. "Já nevím.", odpověděla.
nic horšího jsem napsat nemohla XD Ani nečekám, že mi to zveřejní, ale už co XD No je to moje první FanFiction, takž tím pádem ÚPLNĚ BEZ SMYSLU. Jak jste si stačili všimnout, nějak jsem tam vlepila svou anime postavu tak ji tam prosím IGNORUJTE Jo a za případné chyby nebo překlepy se omlouvám. Ale stejně si to nikdo nepřečte, takže co už XD a za to, že je ta krátká se taky omlouvám ˘.˘ já prostě dlouhý FF psát neumim. odkaz na další díl dodám, až bude, jo? XD
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Povídka zajímavá...jenom bych vynechala to vykecávání v závorkách, celkem to narušuje děj. Další věc co mi nesedlo jsou poznámky na konci. Ať už tak svoje dílo vidíš, nebo chceš aby ti to čtenáři vyvraceli, nepiš že si to určitě nikdo nepřečte, nebo že je to bůhví jak hrozný. Není to hrozný, ale takhle to vypadá že si vyprošuješ, aby ti čtenáři napsali že to tak není, že je to dobrý.
To nemáš za potřebí. Povídka začíná dobře a celkem mě zaujala, takže budu sledovat i pokračování.
vypadá to zajímavě, rozhodně to není vůbec tak hrozný jak si myslíš, ale delší by to mohlo být to jo
Můj deviantART
Teidu
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
Povídku máš prozatím v Nováčcích. Přečti si Pravidla FF sekce, smajlíci a závorky do povídky nepatří.
Na první pokus to není tak špatné, uvidíme, co vymyslíš.