manga_preview
Boruto TBV 12

Shinsetsu深雪-05

Zamířil domů. Šel ulicemi kde se to hemžilo rodinami, které nakupovaly všechno možné na Vánoce. Za pár dnů, den před Vánocemi potkal Ayu a Hinatu jak ruku v ruce jdou a nahlas se smějí..

Došel k nim a pozdravil je.
"Ahoj Hinato" Začal.
"Jé, ahoj Naruto-kun." Hinata byla zjevně v dobré náladě a tak se na něj usmála.
"Co vy dvě tady?" Ptal se Naruto. Aya mezitím okukovala výlohu blízkého krámku, kde bylo naskládáno spousta plyšových hraček.
"No..Dneska, když Aya odešla, jsem si uvědomila že ji nemůžu v tom sirotčinci nechat. A tak jsem si ji adoptovala." Řekla Hinata a rozpačitě se usmála. Naruto byl zaskočen a tak se jen pousmál a nechal to být.
"Ehm..A co tu děláš ty?" Zeptala se ho.
"No, já jsem byl..v Ichiraku se Sakurou." Řekl.
"Áha.., Ayo pojď sem už půjdeme!" Zavolala Hinata na Ayu, která jako poslušný pejsek přťapkala a zeptala se.
"Hin, že mi Santa (Omlouvám se ale nevím kdo v Narutovi nosí dárky takže jsem napsala Santu xD) přinese toho velkého medvěda co mají tam v tom obchodu?" Ptala se s dichtivostí v očích.
"Když budeš hodná tak určitě." Odpověděla jí Hinata a pohladila jí po vlasech. Hinata se chtěla už, už s Narutem rozloučit ale Aya jí zatahala za rukáv a něco jí pošeptala.
"Ale to nevím Ayo, musíš se ho zeptat." Řekla Hinata a popostrčila jí směrem k Narutovi.
"Naruto, nechtěl by jsi..no víš, slavit s námi Vánoce?" Vymáčkla ze sebe Aya a usmála se na Naruta.
"Cože?Já? Jasně že jo."

***

"Naruto neumíš být potichu?!" Sykla Hinata.
"Dyť šeptám!" Řekl Naruto ukřivděně.
"Jo ale nahlas. Takhle Ayu vzbudíme." Podívala se na něj zlostně Hinata a dávala na stromek další baňky. Naruto mezitím vytahoval z jedné krabice spousty světýlek. A jak to tak bývá úplně se do nich zamotal.
"Ty seš ale nemehlo" Neudržela smích Hinata, která mu se z nich pomáhala vymotat.
"Ticho, myslím že slyším Ayu." Řekla Hinata otočila se, což neměla dělat, protože se zamotala do dalších světýlek, ztratila rovnováhu a spadla. Na ní se sklátil Naruto, kterého se pokusila chytnout. Chvíli se tam na sebe dívali tváří v tvář.
"My-myslím že bychom měli vstát." Řekla Hinata, která byla trochu na rozpacích. Naruto ještě chvíli přemýšlel. Buď teď a nebo nikdy. Říkal si pro sebe, ale na konec to nechal na "nikdy" nebo spíše na jindy.
"Ehm, myslím že bychom měli jít spát." Vstala Hinata a zamířila si to nahoru do koupelny. Napustila se teplou vodu a vlezla si do ní. Po zhruba hodině vylezla a oblékla si spodní díl pyžama. Tedy ona by si oblíkla i ten vrchní kdyby jí něco nevyrušilo. Byl to Naruto, který ospale otevíral dveře. Hinata když ho uviděla, si zakryla své přednosti a už se mu chystala začít nadávat. Naruto si zakryl oči a zabouchl za sebou dveře. Sedl si vedle dveří koupelny a opřel se o stěnu. Zavřel oči. Hinata ho zabije..Když je znovu otevřel, uviděl jedny velké pomněnkové oči, které se na něj upřeně dívaly.
Naruto chtěl něco říct, ale Hinata mu dala prst na pusu. Pomalu se k sobě přibližovali, když ze dveří jednoho pokoje vyletěla Aya a strašně vřeštěla. Naruto jí chytnul do náruče.
"Co se stalo Ayo?" Ptala se jí Hinata, která se nechápavě podívala na Naruta.
"Byl tam velký had a.. a ptal se mě kde jsi." Řekla Aya. Hinata strnula. Že by se Orochimaru odvážil až do Konohy?
***

"Naruto.." Podívala se na Naruta Hinata a v jejích očích se blesknul strach. Už odsud nechtěla odejít měla tu Ayu.. a Naruta. Opatrně se postavila a přešla do Ayiného pokoje. Hinata si vydechla. Nikdo tam nebyl. Asi se Aye něco zdálo. V tom se však venku ozvala ohlušující rána. Naruto vzal Ayu do náruče a všichni vyběhli ven před dům. Stál tam Sasuke, který se prohlížel v jednom okně obchodu a s ním taky Orochimaru.
"Teda Hinato ty jdeš na to rychle už jsi si pořídila i dítě?" Ptal se jí Sasuke a zvědavě si Ayu prohlížel. Přešel k ní a rýpnul jí do obličeje. To už Naruto nevydržel a uštědřil mu jednu tak, že Sasuke odletěl tři metry daleko.
"Hej, Naruto? Jsi to ty?!" Řekl překvapeně Sasuke a díval se na Naruta, který si jen odfrknul.
"Co tady kruci chcete?!" Seřvala je Hinata.
"Přišli jsme tě vzít zpátky" Zasyčel Orochimaru. A když říám zasyčel myslím to doslova.
"Ale já už zpátky nechci!" Bránila se Hinata. Po chvíli trapného ticha přiběhl Kakashi celý zadýchaný a v patách měl Sakuru a Ino, které nabralněkde cestou.
"TY!" Vykřikli obě naráz a vrhly se na Sasukeho.
"Sakuro, víš já jsem nechtěl-Úááá!" Zavřeštěl a dal se taktický útěk, který skončil po pěti metrech kdy Sasuke narazil do pouliční lampy.
"Tak když to nepůjde po dobrém tak půjdeš po zlém." Řekl Orochimaru vrhl se na Hinatu svým dlooouhým jazykem a protože nemohla nic dělat jen se přikrčila. Čekala náraz či něco takového, ale nic se nedostavilo žádná bolest. Pomalu otevřela oči. Tyčila se nad ní ledová opona ke které přimrzl Orochimarův jazyk. Podívala se na Kakashiho ten na ni souhlasně kývnul.
"Díky!" Usmála se na něj a postavila se. Kakashi se naklonil k Narutovi.
"Vybral sis dobře, se Sakurou by to nepřežil ani Jiraya." Mrknul na něj a dál sledoval co se bude dít...

Poznámky: 

Ajajáj! Dnešní díl opět krááátký.. Zase nestíhám a navíc chci něco nechat do posledního dílu. No dnes jsem si vzala na mušku Sasukeho. Jak já ho nesnááším. Laughing out loud

4.714285
Průměr: 4.7 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, St, 2016-07-06 18:41 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Misia L.

Hrozně mě baví představa Sasukeho jak rýpe do Hinaty, že už si pořídila děti a ještě vtipnější mi přijde představa, jak utíká před svými obdivovatelkami.

Trochu mě mrzí, že se Hinata nevrátila ke svému evil životu, ale asi to chtělo nějakou tu romantiku a NaruHina je klasika no.

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2009-10-10 17:29 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

pche Laughing out loud chudák Sakura xD Takhle ji pomlouvat Laughing out loud

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, So, 2009-10-10 11:54 | Ninja už: 5593 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

super díl musím uznat že takový talent na psaní FF má jen málo autorů.

Obrázek uživatele Yo-chan
Vložil Yo-chan, So, 2009-10-10 13:56 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

Já a talent? To se mi nezdá Laughing out loud Ale děkuju za pochvalu Smiling

userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Čt, 2009-10-08 21:08 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

poslední věta je výborná Laughing out loud
nádherný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, St, 2009-10-07 21:57 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím s Kakashim a pozměňuju: "Se Sakurou, by to nepřežil ani Hidan." XD

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Miyu-chan.
Vložil Miyu-chan., St, 2009-10-07 21:08 | Ninja už: 5563 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

Yah úžasný! super povídka Smiling vidím, že ne jenom mě chytla zimní nálada Laughing out loud

Obrázek uživatele Thanan
Vložil Thanan, St, 2009-10-07 20:45 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 117 | Autor je: Prostý občan

úžasná kapitola Smiling a ještě lepší povídka Smiling jen tak dál. Mimochodem kdy bude další díl????????????? *88* Smiling Laughing out loud

Obrázek uživatele Yo-chan
Vložil Yo-chan, St, 2009-10-07 20:53 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

Děkují, děkují další díl a počítám asi bude poslední bude za týden Smiling

userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com