manga_preview
Boruto TBV 08

Láska a nenávist:02-Vyvraždění klanu

Itachi se vzbudil. Ležel na zemi a pokusil se zvednout. Hrozně ho bolela hlava a taky mněl četná zránění ale i přesto se dokázal postavit. Rozhlídl se kolem sebe. Uviděl před sebou velký kráter. Začal se dívat po Mizore ale jakoby se po ní zem zlehla. Udělal několik kroků ale zamotala se mu hlava a padl na kolena. Ztěžka oddechoval ala pak se znovu postavil.
,,Mizore!“zakřičel doufajíc se ,že se mu ozve ale nic.
Itachi vyskočil na nejvyšší strom a rozhédl se po okolí. Nikde jí ale neviděl. Seskočil tedy zpátky dolů. Chtěl jít po svých a najít ji ale znovu se mu zamotala hlava a on upadl do bezvědomí.

Už se stmívalo a Sasuke pořád stál u brány Konohy a čekal až se bratr vrátí.
,,Itachi-nichan kde jsi?”ptal se sám sebe Sasuke.
,,Co tu děláš Sasuke?”ptal se jeho otec. A Sasuke sebou trhl.
,,Čekám až se vrátí Itachi.”
,,Ale on už by mněl být zpátky z mise.”
,,Já vím matka říkala ,že by mněl být odpoledne zpátky.”
,,Sasuke běž už domu.”
,,Dobře,”poslechl Sasuke otce a šel.

Itachi se probudil. Byl v nějaké bílé místnosti.
,,Kde to jsem?”ptal se Itachi.
,,Jsi v nemocnici,”řekl Sasuke a objal bratra. Itachi se posadil a uvědomil ,že je tam I jeho otec.
,,Kde je Mizore?”ptal se Itachi.
,,Já myslel ,že nám to povíš ty,”řekl Fugaku.
,,Jak jsem se vůbec dostal?”
,,Našli tě Anbu když se vraceli z mise.”
,,A Mizore nenašli?”
,,Ne.......Co se stalo?”
,,Byli jsme v půlce cesty když na nás zautočila pěti členná skupinka ninjů. Bojovali jsme s nimi ale naše síly s jejich nemohli měřit. Pak se ozval výbuch a já se potom probudil ale po Mizore nikde ani stopy,”vysvětlil Itachi.
,,No Anbu ji hledají ale zatím nenenašli ani nějakou stopu.”
,,Půjdu ji hledat,”řekl Itachi a vstal ale podlomila se mu kolena.
,,V žádnem případě nemůžeš v tomto vstavu nikam jít,”odporoval Fugaku a hodil na Itachiho přísný pohled. Itachi nemněl na vybranou a tak si znova lehl do postele.

Po třech dnech ho pustili z nemocnice. A po Mizore pořád nikde ani stopy.
Po pár dnech se dozvěděl ,že několik členů jeho klanu zmizelo při svých misích.
,,Máte se okamžitě hlásit u Hokage-sama,”řekl Anbu ,který se tam objevil a hned zase zmizel. A tak se Itachi vydal do kanceláře Hokage.
,,Á Itachi jsem rád ,že jsi přišel. Naruto mohl bys nás na chvíli omluvit.”řekl Yondaime a Naruto ho poslechl. Odešel a zavřel za sebou dveře ale najednou se zastavil a přišel k dveřím a začal poslouchat.
,,Itachi mám pro tebe misi.”řekl Yondaime.
,,A jakou?”
,,Musíš vyvraždit svůj klan.”řekl Yondaime klidně a Naruto se zhrozil.
,,To by táta přece nikdy neudělal,”pomyslel si Naruto a dál poslouchal.
,,Ale...proč?”ptal se zaraženě Itachi.
,,Jak jistě víš tak klan Uchiha založil Uchiha Madara a dostali jsme zprávy ,že Madara se tu před několika týdny objevil a snažil se přesvědčit klan aby zničili Konohu. Něktěří ho poslechli a proto je musíš zabít dřív než vznikne občanská válka.”
,,Ale co Sasuke?”
,,Ten jediný musí žít aby mohl případně obnovit klan.”
,,Ale tohle mi nikdy neodpustí.”
,,Neboj se dám na něho pozor.”
,,A kdy to mám udělat?”
,,Dnes v noci.”

,,Tohle ne musím tomu zabránit,”pomyslel si Naruto a běžel domů.

,,Itachi-nichan pořád se nenašli máma a táta?”ptal se Sasuke svého staršího bratra.
,,Ještě ne,”odpověděl Uchiha a Sasuke posmutněl.
,,Nechceš si dneska zatrénovat,”řekl Itachi a Sasuke na něho s překvapivým výrazem pohlédl.
,,Dobře,”kývl Sasuke a šli na tréninkové hřiště.

Po tréninku šli oba domů.
Už byl večer když Sasuke uslyšel hluk. Vyšel ven a tam stál Naruto a proti němu Itachi.
,,Co to tu děláte?”ptal se nechápavě Sasuke.
,,Sasuke on chce vyvraždit celý klan,”vysvětlil Naruto.
,,Je to pravda?”ptal se Sasuke.
,,Ano je,”odpověděl Itachi. A v tom se Sasuke vrhl společně s Narutem na Itachiho. Itachi ale stačil uhnout.
,,Bude z nich dobrý tým,”pomyslel si Itachi a praštil je oba do břicha a oni následně stratili vědomí.
,,Zbohem Sasuke,”řekl Itachi a zmizel.

Poznámky: 

Další díl mé nové série. Doufám ,že se bude líbit.
Prosím o komenty.

CELÁ MOJE FF

PŘIDEJTE SE DO MÉHO FANLUBU

4.88889
Průměr: 4.9 (27 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Út, 2011-06-21 21:00 | Ninja už: 5016 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Nó... Moje další nechtěná kritika.
Je tam poměrně dost pravopisných chyb. Zkus trošku rozvést děj, je to moc narychlo.
Dějově je to pěkný (přestože mi tam nesedí Minato, ale co... zřejmě tvůj účel, že?), ale jak píšu, chce to rozvést.
Ale abych jenom nekritizovala (protože já mam co říkat xD) tak ti řeknu, teda napíšu, že se mi tvoje story líbí, hlavně pokud je tam Čtvrtý (moje srdeční záležitost) :DDD
Takže se jde na další a moje maličkost jenom doufá, že ti moje výtky k povídce v němčem pomůžou :DDD

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, St, 2010-01-20 21:02 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Smiling tento diel je omnho lepší ako ten predchádzajúci Eye-wink hneď som spokojnejšia Laughing out loud

Obrázek uživatele Hidanka
Vložil Hidanka, St, 2009-09-30 18:58 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

dobrý Eye-wink kdy bude dalsi dilek?

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2009-09-20 19:50 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.