manga_preview
Boruto TBV 15

Konoha na lyžáku-01

V Zimě, jako už dlouho od doby ledové, sněží. No v poslední době díky globalnímu oteplování moc ne, ale to bychom odbočili od tématu. Jak už jsem řekla, každou zimu sněží. A to i v Ninja světě. A tak jednoho krásného zimního dne si Tsunade usmyslela že pošle svoje svěřence čili naše hrdiny na lyžák, aby je měla na chvíli z krku. Nechala si do svojí kanceláře zavolat Naruta a sdělila mu svůj ďábelský(to ale nikomu neříkejte) plán.
"Tákže Naruto mám tu zaplcený lyžák pro deset osob, vyber si koho chceš zítra v 11:00 vám jede autobus." Naruto jen vyvalil oči.
"Ale bábi Tsunade jak mám věd-"
"Hele se mnou už tady nic neřeš a val ať maj všichni čas si aspoň pořídit lyže!!" Přerušila ho Tsunade a prstem mu ukázala dveře. Tak Naruto tedy šel.
"Tak koho se mám teda zeptat.." Mrmlal si pro sebe Naruto. V tom uviděl Sakuru jak si to opravdu rázně razí do Uchiha čtvrti.
"Dneska mu to řeknu. Jo!Kašlu na tu blondsku.!"Rozčilovala se v duchu.
"Sakura-chan!!" volal na ní Naruto.
"Eh?Na-Naruto co ty tady?"
Naruto jí vysvětlil vše co mu sdělila Tsunade a poprosil Sakuru jestli mu pomůže sehnat těch deset členů "zájezdu". Na konci dne měli už seznam kompletní. Již zmíňený seznam tvořili Naruto, Sakura, Sasuke-mimochodem to co mu chtěla Sakura sdělit, k tomu se opět nedostala. Dále tu byli Kiba,Ino,Hinata a Neji který nechtěl pustit Hinatu samotnou. K závěru se nechali přemluvit Shikamaru, Temari která sice tvrdila že je tam na ní moc zima ale jak se dozvěděla že jede Shikamaru okamžitě změnila názor a poslední člen byl Kakashi ten se ujmul dozoru. V 11:00 byli už všichni nastoupení před autobusem. Jako první se do autobusu narval náš hyperaktiv Naruto a obsadil si sedačku vzadu. Teda abyste pochopili, sedačky byli po dvou. Pak se usadil Sasuke u kterého se strhla bitva jak u Waterloo přičemž Ino byla poražený Napoleon. Nakonec se posadili všichni ostatní + Tenten, která měla zaplacený lyžák od rodičů. Poslední dorazila Hinata. Vešla do autobusu a když zjistila že jediné místo které zbylo je vedle Naruta nebo Kakashiho málem omdlela. Udělalo se jí trochu nevolno a celá zezelenala.
"Hinato vidím že je ti vepředu trochu nevolno tak by sis měla radši sednout za Narutem." Vstal Kakashi a odvedl ji na místo.
"Tak a je to v pořádku, co myslíš?Jo ještě moment. Děcka, pytlíky na zvracení jsou na sedadle před vámi. A záchod tu není." Usmál se Kakashi a pokračoval.
"Autobusem se dopravíme na letiště a letadlem budeme pokračovat do..moment, no už to mám na jazyku, Jo! Do Alp.Takže seďte a kochejte se výhledem." Kakashi se usadil a jelo se. Hinata usazená vedle Naruta sáhla pro tašku a vyndala z ní prášky na nevolnost.
"Bývá ti špatně?" Ptal se jí udiveně Naruto. Hinata jen přikývla. Neji se trochu ušklíbl. Věděl že si Hinata ty prášky vezme tak jí je vyměnil za prášky na povzbuzení. Slyšel že se dávají lidem s nízkým sebevědomím. Bůh ví co to s ní udělá. Hinata jich do sebe naládovala trošku víc než měla ale zatím vypadala vcelku normálně.
"Um,Hinato nedala sis jich trochu moc?" Ptal se Naruto ustaraně.
"Né,to je dobrý." Odpověděla klidně. Pak už cesta pokračovala klidně. Jakmile se dostali na letiště se šli odbavit. Dostali palubní lístky a šli do letadla. V podstatě byli skoro stejně usazeni jako v autobuse až na menší změny. Ihned po příletu znovu nasedli do autobusu, který je odvezl do hotelu. Přišli do recepce a dostali dva klíče.

***

"Takže jsou tady chatky po pěti. Mám tady pro vás pár zákazů. Takže za prvé, nebude se tolerovat žádný alkohol za druhé, žádné návykové látky ani cigarety a za třetí nebude žádné nó..víte no tento.No prostě žádné to ani tento víte co myslím?"
"Ne nevíme" Řekli všichni sborově a nahlas se rozesmáli.
"Ha ha srandičky,srandičky! Takže se rozdělte a běžte se ubytovat."
Sakura okamžitě sebrala jeden klíč a rozběhla se za Sasukem, který se dal na taktický úťek.
Ovšem dal se blbým směrem a narazil přímo do Ino. Takže tu byla další bitva. Již odhodlaná Hinata či to bylo těmi prášky nebo Hinatou se asi nedozvíme ale taky lapla po klíči.
"Ehm,Naruto-kun?" Otočila se Hinata na Naruta.
"Hinato?Copak je?" Zeptal se jí.
"Nó..myslela jsem že..jestli nejsi s někým domluvený..no že bys mohl být semnou.." Hinata se sice trochu červenala ale vedla si dobře.
"T-to jako že vážně?Jasně!" Usmál se Naruto.
"Hej,hej tak to prr.Kluci nebudou na pokojich s holkama takže, Naruto, Sasuke, Kiba, Neji, Shikamaru budou na jedné chatce a holky na druhé." Rozhodl rázně Kakashi a popohnal je ven k chatkám. Mezitím na recepci přišla jiná skupinka. Kdo ví čím to bylo že si vybrali zrovna tenhle hotel možná to bude tím že byl ve výprodeji. Takže Akatsuki se šli ubytovat na recepci. Zapomněla jsem se o nich zmínit?Tak to promiňte...
Večer, když šli všichni včetně našich přátel v nepadnoucích pláštích spát, tak se na chatkách našich hrdinů odehrávala scéna jak z nějakého béčkového akčního filmu. Aby se kluci zbavili Kakshiho, který chrápal jako medvěd v zimě, museli potichu opustit chatku. Jenom co vyšli Sasuke se natáhl na zmrzlých schodech a Naruto který byl myšlenkami někde u rámenu, o něho zakopl sjel dolů po schodech a povalil Nejiho.
"Co to tady vyvádíte?!Takhle vzbudíte Kakashiho." Rozčiloval se Kiba. Po menším rozčilování se konečně vybrali na chatku holek. Otevřela jim Hinata, která byla oblečená v krátkém tílku se snoopym ve kterém dokonale vynikli její vnady.Naruto, který stál úplně vepředu koukal na Hinatu jako na zjevení až po chvíli kdy ho Sasuke trochu popostrčil tak si Naruto uvědomil že na něj všichni civí.
"No..Já jsem jen-Hledad tužku" Usmál se přiblbě.Všichni jen zakroutili hlavou a Hinata je pozvala dál...

Poznámky: 

Takže další moje série.Sama pojedu tento rok na lyžák a jelikož se blíží zima tak mě napadlo tohle téma Smiling

4.5
Průměr: 4.5 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Eli von London
Vložil Eli von London, St, 2009-10-28 11:52 | Ninja už: 5746 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Prostý občan

Bitva u Waterloo, fuj! Laughing out loud *vzpomněla si na svou známku z písemky*
Ale jinak musím říct, že je to geniální ^^ Vážně mě zajímá co z toho vznikne... ^_^

Obrázek uživatele Miyu-chan.
Vložil Miyu-chan., St, 2009-10-28 10:29 | Ninja už: 5646 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

pěkné pěkné doufám, že bude brzo pokráčko

Obrázek uživatele Yo-chan
Vložil Yo-chan, St, 2009-10-28 11:09 | Ninja už: 5629 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

To já taky Laughing out loud Ale pořád mi to nějak nevychází snad dokonce prázdnin Smiling

userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com

Obrázek uživatele Earwen
Vložil Earwen, Čt, 2009-10-08 07:31 | Ninja už: 5649 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

hmmm musím říct že je to dobrý nápad, jsem zvědavá jestli napíšeš pokračování.

Obrázek uživatele Yo-chan
Vložil Yo-chan, Čt, 2009-10-08 17:04 | Ninja už: 5629 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

Napíšu, bouhžel momentálně není moc času, ale do konce týdne by to mohlo být Smiling

userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com