manga_preview
Boruto TBV 08

13.Masky stříbrného vlka

13. Posel SMRTI
Do kanceláře Kazekageho vešel jeden z ANBU a všiml si kaluže krve, ve které leželo Gaarovo mrtvé tělo. Moc se nerozhlížel a spustil poplach. Jakmile to udělal, seběhlo se do kanceláře velké množství ninjů a začali hledat nějaký náznak, který by jim pomohl určit pachatele.
,,Nemáme čas tu sedět a dohadovat se, když se tu každou chvíli může objevit nepřítel.“zařval Kankuro na schůzi kde se měl vybrat další Kazekage.
,,Kankuro má pravdu, takhle to dál nepůjde. Musíme se rozhodnout rychle, a proto navrhuji právě Kankura jakožto bratra bývalého Kazekageho.“řekl jeden ze starších v písečné.
,,Je moc mladý.“začal jiný.
,, Gaara byl mnohem mladší a taky jste ho zvolili.“komentoval to Kankuro.
,,Měli bychom vybrat někoho kdo má zkušenosti a je důvěryhodný.“ řekl zase ten co si stěžoval.
,,Já se vás nebudu ptát prostě se stanu Kazekagem i přes vaše námitky.“ řekl Kankuro.
,,To nemůžeš, nesmíš se protivit naší vůli.“řekla jedna ze starších.
,,Kolik chcete času? Každou chvíli se tu může objevit vojsko, které nás může bez velení zničit.“zařval Kankuro tak nahlas, že to bylo slyšet až na chodbu.
,,Asi nemáme na výběr, Kankuro tímto se z tebe stává nový Kazekage.“ukončil to nejhlavnější ze starších. Jakmile to Kankuro uslyšel, usmál se.
Takumo se procházel vesnicí a s ním šly Sakura, Hinata a Karen.
,,Myslím, že se budu muset rozloučit, mám totiž něco důležitého na práci.“ řekl Takumo.
,,To nevadí, zítra se můžeme zase vidět.“ řekla Sakura.
,,Dobrá, mějte se.“ řekl Takumo a odešel. Takumo vešel do jednoho domu a když zavřel dveře, všiml si postavy sedící v křesle. ,,Co chceš?“ zeptal se té postavy.
,,Přinesl jsem ti další rozkazy, a ty jsou, že máš zabít Hokageho.“ řekla postava v křesle.
,,Zajímalo by mě proč s tak primitivní zprávou poslal číslo dvě.“řekl Takumo.
,,Mě se neptej, já jen plním rozkazy, no měl bych jít aby si mě tu nikdo nevšiml.“ řeklo číslo dvě.
,,Jo, vypadni z mého domu, ještě mi sem naneseš nějaký bordel.“ řekl Takumo.
Postava na to nic neřekla a zmizela.
Postava s maskou stříbrného vlka stála ukryta ve stínu hlavní budovy písečné vesnice a vedle něj stála jiná postava s maskou mývala.
,,Takže se jím stal nakonec on.“ řekl Mýval.
,,To se dalo čekat, co budeš dělat, zabiješ ho?“zeptal se Vlk.
,,Zatím to tak nechám, ale co s tím Takumem?“
,,S ním bohužel nic nenadělám na mě je až moc silnej, přece jenom je jeden z nejsilnějších ze skupiny Orob Zerek.“ řekl vlk.
,,A Kankuro k nim patří?“
,,Jo a má číslo osum.“ řekl Vlk ,,Musim jít, tak tu na Kankura dohlídni a až budeš chtít tak se ho zbav, ale byl bych radši kdybys to udělal co nejdřív.“ dodal ještě Vlk a zmizel.
Tsunade seděla v místnosti jedné z důležitějších budov písečné a naproti ní stála Shizune.
,,Je vše připraveno pro návrat do naší vesnice?“ zeptala se Tsunade.
,,Ano vše je připraveno a už jsem o tom obeznámila všechny naše lidi, takže můžeme kdykoliv vyrazit.“ řekla Shizune.
,,Tak to běž zařídit.“ řekla Tsunade a Shizune odešla.
Tsunade si vyndala flašku se sake a jednu sklenici. Nalila si sklenici až po okraj a na ex ji vypila. Ozvalo se zaklepání a dovnitř vešel ninja v černém oblečení a černém plášti.
,,Přejete si?“ zeptala se Tsunade.
,,Jsem číslo jedna a přišel jsem doručit SMRT.“ řekla ta postava.
Karen vstoupila do místnosti kde měla bít Tsunade, ale když tam vešla všimla si jak Tsunade leží na zemi v kaluži krve s podříznutým krkem a nad ní stojí postava s nožem a v černém oblečení.
,,Jseš tu moc brzo Karen.“ řekla ta postava.
,,Takumo proč jsi...“ nechápala Karen, ale Takumo se jen usmál a vyskočil z okna. Karen na nic nečekala a vyskočila za ním.
Ares šel vesnicí, ale všiml si jak nějaká postava vyskočila z okna kde měla být Tsunade a hned za tou postavou vyskočila Karen a oba běželi pryč z vesnice.
,,To ne.“ řekl Ares a rozeběhl se za nimi.
Takumo vyběhl z vesnice a běžel přes poušť pronásledován Karen a daleko za ní Aresem.
,,Má docela výdrž.“ usmál se Takumo
Takumo přeběhl poušť a vběhl do lesa.
,,Někdo tě pronásleduje?“ uslyšel Takumo když se zastavil.
,,Jo, můžeš je zdržet desítko.“ řekl Takumo a zmizel dřív než desítka mohla něco říct.
Karen běžela dál, ale musela zastavit, protože se jí do cesty postavila nějaká postava.
,,Dál se nedostaneš, princezničko.“ řekla desítka a do ruky si vzala kosu se třemi čepelemi.
,,Mě nezastavíš.“ řekla Karen a zaútočila.
,,Schválně.“ usmála se desítka.
Ares běžel dál, ale najednou si všiml ležící Karen, tak k ní doběhl a všiml se že je mrtvá.
,,Ale, ale koho pak tu máme. Není to náhodou naše bývalá šestka? Svoji sestřičku už hlídat nemusíš poslal jsem ji za Jashinem navždy.“ řekla desítka a začala se příšerně smát.
,,Za tohle tě zabiju HIDANE!“ zařval Ares.
Aresovi se zjevil Ryuugan a kolem jeho těla začala vířit chakra.
,,Předvedu ti, jaký je mezi námi rozdíl v síle.“ řekl Ares jiným hlasem a začal se měnit.
Stříbrný vlk stál u hrobu všech dosavadních Hokagů, když ucítil ohromný nárůst chakry.
,,To není možné, on si schválně zlomil pečeť.“ řekl a bleskovou rychlostí vyrazil na místo odkud tu chakru cítil.
Konohamaru, Udon, Muegi, DeathMan a Frost dorazili na dohled vesnice ukryté v lávě.
,,Co teď?“ zeptala se Muegi.
,,Teď se nějak dostaneme dovnitř a pomstíme Konohu.“ řekl Konohamaru.
Frost se díval na vesnici a usmíval se. ,,Teď je všechny zabiju.“ řekl si pro sebe a společně s ostatníma vyrazil.
Lidé z Konohy se vraceli do zničené vesnice aby uspořádali pohřeb a aby zvolili nového Hokageho, plus museli opravit celou vesnici.
Kankuro se procházel mimo vesnici, když vtom se před ním zjevila postava s maskou mývala.
,,Čekal jsem na tebe.“ řekl mýval.
V temné místnosti sedělo osm lidí.
,,Kde jsou ostatní.“ zeptal se nula a zároveň šéf.
,,Desítka bojuje s bývalou šestkou a osmička s bývalým Kazekagem. Jo a čtyřka se jde zbavit Jacka.“ řekl jednička.
,,Říkal jsi s bývalým Kazekagem? Neměl už být dávno mrtvý?“ zeptal se nula.
,,Já za to nemůžu to udělal bývalá čtyřka.“ řekl jednička.
,,Rozhodl jsem se, náš plán odložit o rok.“ řekl nula.
,,A proč?“ zeptal se trojka.
,,Mám své důvody, to je prozatím vše a ten rok můžete dělat co chcete, ale moc na sebe neupozorňujte, to je vše, rozchod.“ zavelel nula a místnost se vyprázdnila.

4.53846
Průměr: 4.5 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, So, 2010-01-30 16:47 | Ninja už: 5327 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

peknee

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-09-20 22:23 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

no konečně Smiling
nádhera

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.