manga_preview
Boruto TBV 09

12.Masky stříbrného vlka

12.Oreb Zerek (Havrani Smrti)
V jeskyni stála osoba s maskou stříbrného vlka, spolu se všema co k němu patřili.
,, Po dlouhé době se tu opět setkáváme.“ řekl stříbrný Vlk.
,, Takže jdeme na ten náš plán?“ zeptala se Lebka.
,, Jistě. Půjdete ve dvojicích a dvou trojicích a každá ta skupina dostane jiný úkol.“ řekl Vlk ,, Takže Lebka a Maska bez tváře, zničíte obranu města. Pinocchio a Mona Liza zajistíte aby nikdo z nepřátel z města neunikl. Lasička tučňák a Orel se postarají o co největší počet Dark Akatsuki. Já se tam musím taky o něco postarat a až to bude Morče, Králík a Potkan zničí město.“ domluvil Vlk.
,, Takže to začíná, už bylo načase.“ řekl Králík.
Hned na to všichni vyrazili splnit své úkoly.
V Písečné panoval klid, protože se dozvěděli že armáda která sem mířila byla zničena.
Sakura, Hinata a Karen procházely ulicí a povídaly si, když tu z jednoho krámu vylítl ninja s blonďatými nakrátko střiženými vlasy v oblečeni, které nosili ninjové z písečné a s jejich čelenkou. Hned na to vyšlo z obchodu pět chlápků kteří nevypadali na to, že mají dobré úmysly.
Jakmile to holky uviděly, přispěchaly tomu ninjovi na pomoc.
,, Chcete přijít k úrazu?“ zeptal se největší z těch chlápků.
,, To spíš se něco stane vám.“ řekla Karen a podívala se na ně Ryuuganem.
Jakmile se jí ti chlápci podívali do očí, ihned začali ustupovat, než úplně nezmizeli.
,, Děkuji za pomoc, ale já bych to zvládl sám.“ řekl ninja a postavil se na nohy, teprve teď si holky všimli že má zelené oči.
,, To nic, rádi pomůžeme.“ řekla Karen.
,, Abych se představil, jmenuji se Takumo.“ představil se ninja a přitom se uklonil.
,, Já jsem Karen.“ představila se Karen. ,, A tohle je Sakura a Hinata.“ představila i holky.
,, Rád vás poznávám.“ řekl Takumo a znovu se poklonil. ,, Promiňte, ale budu muset už jít, doufám že se znovu potkáme.“ řekl Takumo znovu se uklonil a odešel.
,, Ten byl pěknej.“ řekla Sakura když Takumo odešel.
,, To máš pravdu, ale na Naruta nemá.“ řekla Karen a všechny tři odešly.
Takumo šel prázdnou uličkou, když se před ním a za nim objevili ti chlápci, co byly před tím obchodem a přivedli si s sebou posily, takže jich tu bylo asi dvacet.
,, Teď už nikam neutečeš.“ řekl ten největší.
,, Vy jste ale stateční, tolik na jednoho ozbrojeného jenom nožem.“ řekl Takumo a vytáhl nůž.
,, Na něj chlapi.“ zařval šéf a všichni zaútočili, Takuma se jenom usmál.
Takuma vyšel z uličky a všiml si kluka, který seděl na popelnici a lízal zmrzlinu. Ten kluk měl na sobě tmavé oblečení a žádnou čelenku. Vlasy měl bílé jako sníh a mohlo mu bít tak maximálně třináct.
,, Je zvláštní, že tady uprostřed pouště prodávají zmrzlinu.“ řekl Takuma.
Kluk se jenom usmál,, Musíte vědět kam jít, to je jediné.“
,,Co chceš?“ zeptal se Takumo kluka.
,, Nic, jenom jsem se přišel podívat co děláš a ty tu flirtuješ s holkama.“ řekl kluk a seskočil z popelnice.
,, To není tvoje starost.“ řekl Takumo.
Kluk si chtěl líznout zmrzliny, ale ta mu zmizela a objevila se Takumovi v ruce. Ten se usmál a odešel.
Kluk si vyndal z kapsy tyčku a na ní se zjevila další zmrzlina, pak se otočil a taky odešel.
Ráno se Písečnou vesnicí ozval hluk sirén. Do jedné uličky dorazili ANBU, písečná spolu s Kankurou, Garou, Tsunade a Sakurou.
,, Co se tady stalo?“ vyděsila se Sakura když to uviděla.
V uličce leželo dvacet chlápků a všichni byli podřezaní.
Kankuro si prohlédl jejich šéfa a všiml si že něco drží v ruce, ihned se k němu natáhl a tu věc mu vyndal. Když se na tu věc podíval uviděl kousek oblečení ninjů z písečné, tak to radši ihned schoval do kapsy.
,, Našli jste něco?“ zeptal se Kankuro jednoho z ANBU.
,, Ještě ne, ale nebojte něco určitě najdeme.“ řekl ANBU. Kankuro kývl hlavou, že rozumí a odešel.
,, Kolik jich asi bylo?“ zeptala se Tsunade Gaary.
,, To ještě nevíme, ale brzy to zjistíme.“ řekl Gaara.
,,Jak to že vám zmizel.“ zařval Madara.
,, Omlouvám se, ale ani ve snu by nás nenapadlo, že by se mohl probudit tak brzo.“ odpověděl nějaký ninja.
,, Co se tady děje?“ zeptal se Jack.
,, On ho nechal utéct, a k tomu ještě neví kdy.“ zařval Pein.
,, Počkej, koho tím myslíš.“ zeptal se Jack.
,, Frost utekl!“ zařval Madara a ninjovi usekl hlavu. Pak se za velkých nadávek sebral a odešel.
,, To sis myslel že ti Frosta nechám?“ usmál se Jack a podíval se na prázdnou nádrž.
Kankurou procházel vesnicí a rozhlížel se, vypadalo to že někoho hledá.
,,Takumo!“ zavolal Kankurou na jednoho ninju.
Takumo se otočil a přišel ke Kankurovi.,, Potřebuješ něco?“ zeptal se ho.
,, Příště buď opatrný, nechci aby na nás přišli.“ řekl Kankurou a podal mu kousek oblečení.
Takumo si to vzal,, Spíš ty by jsi si měl dávat pozor, mě by jen tak nechytli, protože jsem nejsilnější.“ usmál se Takumo ,,Pozdravuj Gaaru a řekni mu, že se brzo objevím abych ho zabil, protože brzo začne plán chaos.“ dodal ještě Takumo a odešel.
Chlapec s bílími vlasy zaklepal na dveře kanceláře ve vesnici ukryté v mracích. Chvíli čekal, než se ozvalo ,,Dále“ a on vstoupil.
,, Přeješ si něco?“ zeptal se Mizukáge.
,, Jsem tu abych doručil SMRT.“ řekl chlapec.
Kancelář Mizukageho vybuchla, z okna vyskočil chlapec a Mizukage hned za ním. Chlapec doskočil na střechu a čekal na Mizukageho.
Mizukage doskočil na tu samou střechu a začal si chlapce prohlížet.,, Kdo jsi?“ zeptal se ho.
,, Patřím ke skupině Oreb Zerek, neboli Havrani smrti a mě můžete říkat číslo šest.“ řekl chlapec a rozeběhl se proti Mizukagemu. Mizukage na nic nečekal a vyslal proti chlapci vodní střelu, ale ta se od něj jen odrazila a změnila se v ledovou střelu. Ta dopadla na zem a v průměru tří metrů okolo ní se objevily ledové bodce.
,, Promiňte, ale nemám na vás čas.“ řekl chlapec a objevilo se u něj stvoření z ledu které mělo hlavu draka a tělo hada. ,,Zabij ho!“ zařval Chlapec a z dračí pusy vyletěl bílí plamen. Mizukage skočil stranou, ale neudržel rovnováhu a spadl na zem.
Mizukage se zvedl, ale najednou byl zasažen ledovou jehlicí, ze které vyjely ledové bodce, které Mizukágeho probodly a on padl na zem.
V celé vesnici panoval zmatek, protože se všichni snažili nějak uhasit oheň, a tak si nikdo nevšiml odcházejícího chlapce, který v ruce držel zmrzlinu.
Gaara seděl ve své pracovně a podepisoval papíry, když dovnitř vešel nějaký ninja.
,, Přejete si?“ zeptal se Gaara
,,Jsem to abych doručil Smrt.“ řekla ta postava.
Ta postava zmizela a Gaara ucítil bolest v boku, když se podíval co se stalo všiml si toho ninji jak stojí vedle něj a v ruce drží nůž od krve.
,,Jak je to možné moje dokonalá obrana nereagovala?“ podivil se Gaara, ale to už zaútočil svým pískem na toho ninju. Ten znovu zmizel, objevil se u dveří a Gaarovi se objevila řezná rána přes krk.
,, Sbohem, Kazekage-sama.“ řekl ninja odešel a za sebou zamkl dveře.
Gaara tam ležel a umíral.
Ninja vyšel z budovy a všiml si Sakury, Hinaty a Karen, jak míří za Gaarou, tak na ně hned zavolal.
,, Dlouho jsme se neviděli Takumo.“ řekla Sakura.
,, To máš pravdu. Chtěl jsem vás pozvat na něco dobrého za to jak jste mě včera zachránili.“ řekl Takumo.
Holky souhlasily, a tak společně vyrazili do nejbližší restaurace, kde si celou dobu povídali.
,,Chceš žít?“ uslyšel Gaara z křesla.

4.846155
Průměr: 4.8 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-08-26 19:44 | Ninja už: 5552 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádhera Smiling
ale příště by to mohlo být o něco dřív ne Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2009-08-26 19:19 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!