Shinsetsu深雪-02
Někde v lese u Týmu sedm:
" Vi-viděli jste j-ji?,, Drkotala zuby ještě stále trochu promrzlá Sakura.
"Teď bychom měli řešit jiné věci než Hinatin vzhled Sakuro..,, Napomenul ji Kakashi.
"Ale ta holka byla fakt kus!Kdo to byl?,, Ptal se Sai.
"Saii některé věci je lepší nechat si pro sebe,, Koukal se na něj Naruto.
"Nemyslím to jak vypadá!Zastavila úplně lehce mou ránu!,,
rozčilovala se tam Sakura a Naruto jí přikyvoval.
"Tak se uklidněte a poslouchejte. Když už víme že je Hinata tak silná může být pro Konohu velkým nebezpečím. Proto ji musíme zajmout a přivést zpátky do Konohy.Rozumíte?!,, Sdělil jim plán Kakashi.
"Ano!,, Přikývli všichni souhlasně.
"Teď je musíme dohonit, takže se pozvedejte a jdeme.,, Kakashi vstal a vzal si batoh. Použil svoje Kuchyose no jutsu a přivolal Pakuna.
"Co potřebuješ tak pozdě v noci Kakashi?,, Zeptal se ho.
"Potřebuju vysledovat jednu kunoichi. Jmenuje se Hyuuga. Hinata Hyuuga.,, Pakun se na něj podíval.
"Dědička klanu?Myslel jsem že je u Orochimara..,, Ptal se.
"Ano to je ale teď nemám čas ti vysvětlovat podrobnosti. Jdi!,, Pakun tedy šel. Kakashi ještě počkal na tým a vydali se taky.
Mezitím u týmu Sasuke,Hinata:
"Už běžíme dlouho můžeme se utábořit.,, Zastavila se Hinata a rozdělala si místo na spaní.
"Ok,, Souhlasil Sasuke. Potom se uložili ke spánku. Za několik hodin dorazil Tým sedm.
"Podívejte tam jsou!,, Vykřikla Sakura. Hinata se najednou probudila.Naruto zacpal Sakuře pusu. Hinata už o nich ovšem věděla a uchopila katanu. Zavřela oči a soustředila se. V tom se ze spánku ovšem ozval Sasuke.
"Né Hinata-chan já ještě nechci jít buďme tu ještě spolu.,, Hinata s ostatními to slyšeli.Každý měl ovšem naprosto jinou reakci. Sakura začala pod Narutovou rukou zuřit za to Naruto začal chytat záchvaty smíchu. Kakashi se taky začal chechtat. Sai jen udiveně koukal. Hinata se rozčílila a nakopla Sasukeho do rozkroku. Ten se probudil.
"Eh Hi-Hinato ty jsi vzhůru?,, Podíval se na ni rozpačitě.
"Ty buď radši zticha.,, Podívala se na něj zlostně.
"Tak už vylezte!,, Zakřičela do místa kde se Tým sedm schovával. Ti poslušně vylezli.
"Sasuke vezmi svitky a vypadni já to vyřídím.,,
"Ok." Přikývl Sasuke a zmizel
"Sakuro,Naruto zůstaňte tady my jdeme za ním.,, Řekl Kakashi a zmizel se Saiem. Hinata udělala několik pečetí a znovu před ní stála Harumi. Hinata jen mávla rukou a Harumi skočila za Sakuru otevřela pusu a svým dechem Sakuru zmrazila.
"Sakura!!,, Zařval Naruto.
"Neboj se v léťe rozmrzne!,, Rozesmála se Hinata.
"Proč jsi to udělala?,, Zeptal se jí.
"Proč?Jste nepřátelé!,, Sundala si z pasu čelenku.Hodila jí Narutovi.
"Už dávno se na té čelence neleskne znak Listové.,, Naruto se podíval na čelenku.Sice tam pořád byl, ale přeškrknutý.
"Ale nemusela jsi odejít!,,
"Že nemusela?Jistě že musela. Už jsem nemohla snášet ty otcovy věčné narážky na to jak jsem slabá a bezcenná! Orochimaru mi pomohl. Jsem teď silnější než kdokoliv jiný!,,
"A to ti nechybí přátelé?Tobě je jedno že jsi všechno ztratila?,,
"A jaké přátelé jsem kdy měla?Všichni jenom říkali: Chudinka Hinata ta nic neumí!,,
"A-Ale Kiba tě měl rád!,,
"Vím že byl do mě zamilovaný ale já ho měla ráda jen jako kamaráda!Jen bych mu ublížila!,, Hinata si už nehodlala povídat o minulosti. Vytáhla katanu a zaútočila na Naruta. Mezitím se vrátili bez úspěchu Sai a Kakashi. Kakashi využil zaměstnání Hinaty a zapečetil jí chakru. Naruto jí potom praštil do hlavy a ona padla k zemi. O pár hodin později se Hinata probudila na něčích zádech. Nesl jí jako pytel brambor.
"Á moje hlava.,, Zasténala.
"Sakra co to má bejt?!Okamžitě mě pusť!!Na-Naruto?,, Až teď si Hinata uvědomila KDO ji nese.
"Pusť m-,, Hinata zaregistrovala to co už nikdy nechtěla vidět.Bránu Konohy.Začala do Naruta kopat.
"Pusť mě okamžitě!Já tam nechci!Pusť!,, Vztekala se. Sai vedle Naruta se na ní díval.
"Co na mě tak zíráš?!,, Začala se zase rozčilovat Hinata.V tom se vedle Saie objevila Harumi a zlostně na něj zavrčela.
"Jaktože je tady když máš zapečeťenou chakru?,, Ptal se nechápavě.
"Ona si může vylízt kdy chce...,,
Tak další díl se doufám bude líbit
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Misia L.
No dobře, na můj vkus bohužel trošku krátké, trošku zmatené a pár věci lehce nelogických. Trošku mě zarazilo jak se všichni rozplývali nad Hinaty silou a pak jí jednou ranou skolili a na zádech odnesli do Konohy.
Ale nápad se mi pořád líbí, miluju Hinatu aka drsňačku a jsem nedočkavá co se bude dít dál.
Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.
Naruto, děkuji Ti za vše.
fakt bestovní povídka.
Děkujíí:)
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Snažím se zlepšovat