manga_preview
Boruto TBV 09

Láska a nenávist:01-Uchiha Mizore

Nad Konohou se právě vyhupovalo sluníčko a její obyvatelé se začali probouzet. Majitelé obchodů začali otvírat a do Konohy se opět vrátil život.
,,Itachi-nichan pomůžeš mi teď trénovat s shurikeny?“ptal se malý chlapec svého staršího bratra.
,,Ne Sasuke slíbil jsem Mizore ,že jí pomůžu trénovat s Sharinganem,“odpověděl Uchiha.
,,To je pořád Mizore sem Mizore tam a na mně vůbec nemáš čas,“řekl Sasuke a posmutněl.
,,Promiň Sasuke ale dneska to opravdu nejde. Možná zítra,“řekl Itachi a opustil místnost.
,,Mami proč nechce bratr se mnou trénovat?“ptal se Sasuke
,,Víš Sasuke Itachi se zamiloval,“odpověděla matka.
,,Zamiloval?“díval se na ni nechápavě Sasuke.
,,Ano když jí poprvé potkal tak byla strašně slabá a neumněla skoro žádné jutsu kromně základních. A tak se jí Itachi rozhodl pomoct a přitom se do ní zamiloval,“vysvětlila matka.
,,No já už musím jít na Akademii jsou dneska zkoušky,“rozloučil se Sasuke a odešel.

,,Itachi-kun kdy máme tu misi?“ptala se Mizore.
,,Zítra,“opověděl Itachi.
,,Dobře.“
,,Chceš dneska trénovat?“
,,Jasně teď když mám Sharingan tak mi to jde skoro samo,“chválila se Mizore.
,,Jen se tak nevychvaluj na mně nemáš.“
,,Bude to jen otázka času kdy budu silnější než ty.“
,,Tak to se nikdy nestane.“
,,Myslíš.“
,,Jo.“
,,No dobře sice mi do toho chybí ještě hodně ale já se nikdy nevzdám.“
,,Někoho mi připomínáš.“
,,Jo a koho?“
,,Yondaimeho.“
,,Aha.“
,,No nic mněli bychom začít.“řekla Mizore když došli na malou louku.
Itachi neodpověděl a postavil se do bojového postavení a Mizore zaútočila.
První bojovali v taijutsu ale pak se dali do ninjutsu. Mizore vychrlila na Itachi kouli ohně ale Itachi bez problému uhnul. Tento útok Mizore dočista odrovnal a padla na kolena. Itachi k ní přiskočil a ptal se jí jestli je v pořádku ale když se dozvěděl ,že je jenom unavená tak si sedl vedle ní. Chvíli se na sebe dívali a pak se vášnivě políbili. Itachi se od ní odtrhl a řekl ,,Miluji tě.”
,,Já tebe taky,”odpověděla a znovu ho políbila a Itachi jí polibek opětoval.
Pak přestali a oba si lehli do trávy. Nadechovali čerstvý večerní vzduch.
,,Už bychom mněli jít,”řekl Itachi a zvedl se. Mizore se taky zvedla a chytla Itachiho za ruku a šli.
,,Doprovodím tě domů,”řekl Itachi když vešli do čtvrti Uchiha.
,,Díky,”poděkovala Mizore. Když došli k jejímu domu tak Mizore jemně políbila Itachiho na tvář.
,,Dobrou noc,”popřála Itachimu Mizore a zmizela ve stupních dveřích svého domu.
,,Dobrou noc,”odpověděl Itachi a taky vyrazil domů.

Druhý den ráno
,,Jdeš pozdě,”řekl Itachi ,který už čekal u brány.
,,No jo trochu jsem zaspala,”vysvětlila Mizore.
,,Tak jdem,”rozhodl Itachi a šli.

,,Mami kde je Itachi?”ptal se Sasuke
,,Šel na misi ale odpoledne by se mněl vrátit,”řekla matka.
,,Aha,”odtušil Sasuke a šel ven.

,,Itachi jak je to ještě daleko?”ptala se Mizore.
,,Ještě tak hodinu cesty,”odpověděl Itachi.
,,Aha.”
Najednou se kolem nich mihl stín a oba seskočili na zem a postavili se do bojových pozic. Pak se před nimi objevila skupinka ninjů a hned se vrhla na ty dva. Byli tak silní ,že ani Itachi se svým vyvinutým Sharinganem nedokázal jejím útokům odolat.
Najednou se ozval obrovský výbuch. Tomuhle nedokázal ani jeden uhnout.

Poznámky: 

Tak jsem začala tvořit novou sérii doufám ,že se vám bude líbit.
Prosím o Komenty.

4.68421
Průměr: 4.7 (38 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lilly_Uchiha
Vložil Lilly_Uchiha, St, 2011-08-10 15:28 | Ninja už: 4857 dní, Příspěvků: 611 | Autor je: Prostý občan

Je to super! Idem hneď na ďalší diel Smiling

Obrázek uživatele Kisák
Vložil Kisák, So, 2010-01-30 21:19 | Ninja už: 5451 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Pěstitel rýže

super:D LETIM DAL:D

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, St, 2010-01-20 20:58 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

celkom zaujímavé ^^ len mám pocit že si na to išla moc rýchlo, mala si trochu rozvinúť dej Eye-wink ale inak super Smiling

Obrázek uživatele Erell
Vložil Erell, Út, 2009-09-08 13:27 | Ninja už: 5600 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Vypadá to dobře. Už se těším na další.