manga_preview
Boruto TBV 09

*Konečný boj* neznámy prichádza 8. kapitola

Tsunade sa ani večer keď prišla s baru neprezliekla do večerného oblečenia, len si ľahla na posteľ a v strašné krátkej dobe zaspala. Medzitým sa v dedine začali pripraví na odpečatenie líšky. Všetko sa malo začať o štvrtej hodine ráno. Polovica dediny už bola na nohách lebo ninjovia boli povolaný aby pomáhali pri odpečaťovaný líšky. Naruto sa pravé zobudil šiel sa umyť a naraňajkovať. Strašne sa bal ale nechcel si to priznať, najviac sa bal toho že sa pri odpečaťovaní niečo stane a Liška sa uvoľní a Konoha bude zničená. Ale nedalo sa nič robiť, keď sa umyl tak si šiel spraviť instantný rámen. Keď sa najedol tak si ešte sadol na posteľ a rozmýšľal nad dôsledkami uvoľnenia líšky. A v tom ho zo zamyslenia klopanie ktoré značilo že zapečatenie sa pravé začína. Naruto otvoril dvere a pred nimi stála Shizune, Sakura a päť ďalších ninjov. Sakura podišla k Narutovi a povedala mu že nech je kľudný chytila ho za ruku zavrela za nim dvere a vybrali sa smerom k miestu odpečaťovania ktoré bolo v strede dediny.
„ Naruto neboj sa budem celu dobu pri tebe, hlavne nemaj strach, som tu hlavne pre teba. Milujem ta a nedovolím aby sa ti niečo stalo!!“ Vravela Sakura.
„ Kľud Sakura, ja tiež milujem a tiež nedovolím aby sa ti niečo stalo.“ Odpovedal jej Naruto.
Už prišli na námestie, práve sa tam dokončovali posledne pripraví, cela Konoha bola hore nohami. Námestie bolo pre verejnosť uzatvorene na celých päť dni. Už tam bola aj Tsunade. Hneď ako uvidela Naruta tak si ho k sebe zavolala a vysvetľovala čo bude musieť urobiť.
„ Naruto ty sa postavíš do stredu pečate, ale ešte pred tým ti Neji uzavrie všetky chakra body, bude to bezpečnejšie. Neboj sa nič sa nestane, všetci stojíme pri tebe.“ Vysvetľovala Tsunade.
„ Dobre Naruto, postav sa a uvoľni sa, trocha to zabolí a vlastne vieš ako to bude vyzerať, použil som to na teba počas chuuninskej skúšky ale teraz to bude inak.“ Oboznamoval Neji Naruta.
Neji použil tu techniku a zablokoval Narutovi všetky chakra body, potom pomohol Naruto postaviť sa do stredu pečate a odišiel mimo. Tsunade potom zakričala aby sa všetci pripravili a použili ručné znaky, a v tom sa stalo to čo nikto nečakal, v strede námestia sa zjavila mužská postava a držala kunai na Narutovom hrdle a vravela ze ak sa niekto pohne tak Narutovi podreže hrdlo. Keď opadol dym tak sa zistilo že ta záhadná mužská postava je Madara Uchiha. Sakura sa rozbehla smerom k Madarovi. Ten ale otvoril oči a Sakura okamžite spadla na zem a nebola schopná pohybu a vtedy odhalil svoju najmocnejšiu zbraň bol to jeho večný mangekyou sharingan len bolo na ňom niečo divne, bol úplné bieli a prekrývali ho čierne kruhy. Kakashi využil chvíľku Madarovej nepozornosti a chopil sa príležitosti aby odstránil kunai z Narutovho hrdla a hneď nato použil ďalšiu techniku aj na Kakashiho. Naruto tiež nebol schopný pohybu lebo mal uzatvorene všetky chakra body.
„ Ten chlapík čo prišiel do piesočnej to bol ten Rikudo Senin? Lebo to bola strašná zábava Kakashi Hatake. A inač som si požičal trochu je oči.“ So strašne dobrou náladou hovoril Madara.
„ Ttt to nie je možné ty si zabil Senina?? A zobral si mu oči?!“ Vystrašene sa pýtal Kakashi.
„ Ale ale to nie je správny vyraz že zobral oči? Nie ja som si ich len požičal a mimo to na chvíľku si požičiam aj Naruta tak ja už idem.“ A Madara zmizol.
Hneď ako Madara zmizol tak sa Tsunade rozbehla smerom k Sakure a Kakashimu aby im pomohla, a tak tiež polka zdravotných ninjov.
„To nie je možné!!! Ako sa sem sakra dostal?! A čo to mal dop***le s tímy ocami odkedy je sharingan čierno- bieli?!“ Kricala Tsunade.
„ Ak môžem hokage- sama, tak podľa mňa to čo sme vydeli bol spojený mangekyou sharingan so Seninovim rinneganom.“ Vysvetľoval Kakashi.
Medzi tým bola Tsunade spoločne s Kakashim pozret Sakuru do nemocnice lebo sa zistilo že ta technika ktorú použil Madara na Sakuru jej poškodil chakrovy obeh. Ale vďaka rýchlemu zákroku Tsunade sa podarilo Sakuru zachrániť a to znamenalo že si bude musieť dať chvíľku pokoj s námahou. Ku Konohe sa približovali dvaja ninjovia. Obidvaja boli maskovaný tak že na hlave mali kapucne a vyzerali úplné ako normálny ľudia. Jeden mal blondate, krátke vlasy a ten druhy mal dlhé čierne vlasy a krátky kabát s kapucňou na hlave.
„ Už tam budeme??? Lebo ak budem musieť šľapať ešte chvíľku tak mi odpadnú obidve nohy!!! Počuješ ma?! Heeeeeeeeeej počuješ ma?!“ kričal neznámy ninja s blondaty, čiernymi vlasmi.
„ Ak ešte raz na mňa zakričíš tak ta zabijem rozumieš?!“ Vravel dlhovlasí ninja.
„ Hej hej, to som už od teba počul veľa krát a zatiaľ sa mi nič nestalo. A mimo to nemusíš byt stále taký zamyslený.“ Odpovedal mu jeho blondaty kolega.
„ Daj mi už pokoj, je úžasné cestovať s tebou, stále musíme kvôli tebe niekde zastavovať a len tak pre informáciu, kvôli tvojej poslednej „zastávke“ nemôžeme zastaviť ešte pekne dlhu dobu takže ideme šľapať a zavri si už hubu!!!“ vravel dlhovlasí a naštvaný ninja.
„ Čože??? To nemyslíš vážne?!“ Rozčúlené kričal blondaty ninja.
„ Počúvaj ma, zaplatil som ti aby si šiel so mnou a pomohol my, tak už prestaň renčat a pohni zadkom. Ak sa my podarí vyriešiť tu vec tak ti dám ešte niečo, ale už sakra zavri papuľu a pohni si lebo to nestihneme. Chápeš ma už konečne?!?!“ Strašne nahnevane vravel čiernovlasí ninja.
„ Tak a dosť, mne je jedno že si my zaplatil tu más peniaze a ja končím, nájdi si to sám keď si taký skveli a úžasný!!!“ To bola posledná vec ktorú povedal blondaty ninja pred tým ako odišiel.
Neznámy čiernovlasí ninja si s tým čo sa pravé stalo nelámal hlavu. Otočil sa a pokračoval v ceste. Asi po troch hodinách cesty narazil čiernovlasí ninja na skupinu približné tridsiatich banditov. Keď k nim došiel bližšie tak sa začali smiať a to preto lebo bol strašné mladi a prečo hľadá maminku v týchto končinách. Neznámy nato odpovedal tak že urobil krátku pečať a všetko pred sebou vyhodil do vzduchu. Jeden jediný bandita ktorý prežil tento výbuch bol asi tridsať päť ročný chlap. Keď podišiel neznámy bližšie k banditovi tak sa mu pozrel do oči a banditovi zmrzol vyraz na tvarí.
„ Tttt to si ty!! To nie je možné, veď ty by si mal byt mŕtvy za koho sa saka vydávaš?!?!?! Kričal bandita.
„ Ja som ja a ty to veľmi dobre vieš a teraz mi nestoj v ceste ponáhľam sa.“ Vravel čiernovlasí ninja.
Po tomto menšom a nepotrebnom zdŕžaní sa čiernovlasí ninja pobral ďalej na svojej ceste. Asi po dvoch alebo troch dňoch cesty sa dostal na miesto ktoré hľadal, to miesto bolo skrytá piesočná dedina. V dedine bola kvôli napadnutiu Gaary špeciálna pohotovosť, ale pre neznámeho ninju to nebol problém aby sa dostal do kancelárie kazekageho.

Poznámky: 

no a po slabej chvlke je tu osmicka a prosim komentar

4.5
Průměr: 4.5 (12 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, Čt, 2009-10-15 19:26 | Ninja už: 5418 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

ludia mam problemi s PC dalsiu kapitolu napisem az ked te problemi nebudu

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, St, 2009-10-14 07:21 | Ninja už: 5605 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

no tak....kde je dal dl? tu su asi po 30 za techhlr par dni a furt nic?

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, St, 2009-10-14 18:29 | Ninja už: 5418 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

no teraz prave vobec nemam cas ale ak este pockas tak sa dockas lebo ho idem napisat akurat tento vikend tak este maj strpenia

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, Čt, 2009-09-03 19:11 | Ninja už: 5605 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

j je to delší a to je dobře sice možno i víc ale nutit nebudu a neboj cte to dost ludia jen nepišu moc potože co na to asi napsat 20x jo super bezva co ceš slyšet a ted mluvím za vsecky bombáááá:-)

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-09-03 16:22 | Ninja už: 5531 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

je to zaujimave a tesim sa na dalsi dielik... Pises dobre a zaujimavo, len by to chcelo este troska rozposat inak je to super

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, Čt, 2009-09-03 16:23 | Ninja už: 5418 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

no ale si si vsimol uz je to troska dlhsie ako to byvalo