manga_preview
Boruto TBV 08

In mystical world Next grade 09 – Další cesta na obzoru

Sakura se zachmuřila.
„Do města Weirds je ještě daleko. Ukryjeme se v nějaké jeskyni.“
Rychle se tedy vydali hledat nějaký úkryt a nakonec ho našli.
Díky Hanabiným kouzlům přes noc neumrzli a hned za úsvitu se mohli vydat do města Weirds, kde určitě stráví nějaký ten čas. Mohli trénovat, aby na boj byli ještě lépe připravení. Rozhodující boj se blížil…

„Myslím, že je načase, abychom svedli závěrečný boj,“ prohodila jen tak mezi řečí Hanabi.
Všichni Vyvolení seděli u stolu v hostinci a debatovali o svých trénincích.
„Ale na to ještě nejsme připravení,“ namítla Alea.
„Myslím, že měsíční trénink stačí,“ snažila se Hanabi podpořit její sestra.
„Jo, další měsíc či dva na tom nic nezmění,“ přidala se Rika.
Kiba si povzdechl a lokl si vody.
„Líp už na tom nebudeme.“
Sakura, která se až doteď debaty neúčastnila, souhlasila.
„Já, Kiba, Hanabi, Hinata a Naruto jsem zašli za těmi, kteří nás cvičili úplně na začátku téhle cesty,“ doplnila po chvíli.
„Takže vy jste na tom o moc líp,“ konstatoval Shinken.
Naruto sáhl po prázdné sklenici, aby ji podal číšníkovi.
„Možná ano, ale přesto jste silnější než my.“
Chiisai se zvedla od stolu a pronásledovaná všemi pohledy si promluvila s hostinským.
Když se vrátila, měla plnou náruč starých i nových map.
„Máme mapy a môžeme určiť, kde Kerrpi je a stanovíme i taktiku boja.“
Akumakirei vstala, ztěžka otevřela dveře a venku se opřela o zeď.
Zadívala se na hvězdnou oblohu.
„Zajímalo by mě, kde je ten třetí z andělů, Washito. Proč se nám celou dobu neozval? Něco mi říká, že se s ním někdy teď setkáme, ale kdy, to opravdu netuším.“
Po chvilce se vrátila zpátky a zjistila, že ostatní se už naklání nad nějakou mapou a snaží se určit, kde Kerrpi je.
„A nebylo by to lepší venku?“ zeptala se jich provokativně. „Tam je jeho aura silnější.“
Chvíli bylo ticho, které narušoval hluk lokálu, kde seděli.
„Proč nás to nenapadlo?“ zamračila se Alea. „Mohli bychom to mít už dávno hotový.“
„Jo. Abys už mohla ísť spať, že?“ provokovala jí Chiisai.
„No a ne?“ ušklíbla se Rika. „Všichni jsme unavený a zítra se už určo vydáme na cestu.“
„Pokud nějaká bude,“ povzdechl si Kiba a za pomoci Shinkena a Naruta vynesli jeden stůl ven.
„A co židle?“ rýpla si Sakura.
„To máme nosit všechno?“ rozčílil se Naruto.
„Ste chlapi, nebo ne?“ usmála se Akumakirei a vzala zbytek map, které ostatní dívky nepobraly.
Naruto s povzdechem popadl dvě židle a zbytek nechal na Kibovi a Shinkenovi.
Jakmile všichni seděli, nebo stáli u stolu, Chiisai roztáhla nejstarší mapu a ostatní shodila na zem.
„Rika, snaž sa vycítiť Kerrpiho auru.“
„Proč zrovna já?“ povzdechla si dívka a zavřela oči, aby se mohla soustředit.
„Pretože si veľmi spoľahlivá.“
„Jak v čem, že?“ brblala si pod vousy Hinata.
Ještě nezapomněla, jak na ní Rika spadla z oblohy.
Po chvilce mlčení se Rika probrala z transu.
„Kerrpiho aura je sice silná, ale přebíjí jí ještě jedna, o trochu silnější. Zdá se mi, že vychází z těchto míst,“ oznámila a prst zabodla do mapy.
„Z Nebeské zahrady?“ podivila se Sakura.
„Tam jsme už jednou byli!“ rozzářil se Naruto. „Ale žádnou zvláštní auru nikdo z nás necítil.“
Akumakirei se zamyslela. Mohl by to být on? Nebo by měla raději mlčet? Kdyby za tou aurou šli a ukázalo by se, že to není Washito, ostatní by jí mohli vyčítat, že oddálila boj s Kerrpim.
„Risk je zisk,“ pomyslela si, ale přesto chvilku poslouchala rozporuplnou debatu mezi Kibou a Rikou.
„Teda…“ odmlčela se Aku. „Když už tu jednou padlo slovo anděl, já na to navážu. Docvaklo vám vůbec, že se nám zatím neozval Washito?“
„Počkej… To je kdo?“ dotázal se hloupě Naruto.
„Jeden ze tří andělů. Patří mezi ně Teyori a Kerrpi. Třetí z nich je právě Washito. A ten se nám doposud neozval. Co kdyby to byl on?“
Aku házela pohledem hned na Riku, hned na Shinkena, nebo Sakuru.
„Vlastne je možné, že by to mohol byť on,“ připustila Chiisai.
„Takže je rozhodnuto. Zítra se opět vydáváme na cestu, tentokrát do Nebeské zahrady,“ oznámil Kiba a šel vrátit všechny mapy, kromě jedné, ve které měli zakreslenou cestu.
„To si teda zase pošlapem,“ povzdechla si Hanabi.
Bohužel to zaslechla její sestra, která jí za to jednu flákla.
„Někdy je prostě nutné jí to vysvětlit jinak než slovy,“ bránila se modrovláska.
„Dobře, jdem si všichni lehnout!“ zavelela Sakura. „Zítra brzo vstáváme.“
Rika s Aleou protočily oči, toho dalšího pochoďáku se vážně nemohly dočkat.

Vyvolení zase nepromysleli bojový plán proti Kerrpimu. To jim však moc nevadí, chtějí jenom zjistit, jestli je v Nebeské zahradě Washito, jeden ze tří andělů. Tentokrát však musí doufat, aby nedopadl jako Teyori…

Poznámky: 

Ehm... Divné, já vím. Ale tak... Nic lepšího jsem vymyslet v tu dobu nemohla xD

4.714285
Průměr: 4.7 (7 hlasů)