manga_preview
Boruto TBV 08

Zúrivý úder do tmy v Paláci tieňov (časť 2.)

Preto sa Naruto so zavretým očami ponoril hlboko do duše, kde vzbĺkol oheň a jeho oči sa naplnili nenávisťou a krvou. Zatol čeluste tak silno, že by dokázal rozkúsnuť ludskú kosť. Z úst sa mu začali vynárať tesáky a zrazu sa odrazil od zeme tak silno a rýchlo, že keby nebolo reťazí, tak zrazí Hidana na zem.
No reťaze mu to nedovolili a potiahli ho späť, no on to skúšal stále a stále trhal, krútil sa a všetko možné, aby sa z toho väznenia dostal a ničil.
Jeho čakra bola tak silná a tak hustá, že bola vidieť a bola obalená okolo Narutovho tela a vzadu mu vo vzduchu viali 2 chvosty.
„Ale, ale, ale, zviera sa prebudilo!“ povedal Hidan.
„Obdivuhodné.“ pridal svoj komentár Kakuzu.
Sledovali ako sa Naruto snaží utrhnúť z reťazí, ako sa mu okovy zarývali do rúk a do krku. Začala mu spod nich tiecť krv.
Hidan sa mu postavil před tvár a pozeral mu do jeho červných očí s vetou:

„Ja sa ťa nebojím ty zas*aný krpec!“ a Naruto mu uštedril ranu do tváre pravou rukou, pretože bol akurát na dosah a Hidan odletel do steny sálu s veľkým treskom.
„Ty idiot! Dávaj si pozor kam sa staviaš!“
„To nič, som v pohode, som v pohode“ Hidan sa snažil vymaniť zo steny a keď sa postavil na nohy, tak si popukal stavce a vrátil sa.
„To bolo husté! Ale na mňa nemáš!“ kričal na Naruta, ktorý len nenávistne civel na obidvoch.
„Tu máš!“ Hidan sa napriahol kosou a išiel Naruta trafiť do tváre.
„Hidan NIE!“ skríkol Kakuzu, ale už bolo neskoro, pretože Naruto už v zuboch zvieral čepeľ Hidanovej kosy.
„Pusti ju!“ ťahal svoju kosu, no Naruto ju pevne zovieral v zuboch a zrazu si všimli, že spoza Narutovho chrbta vyrastá tretí chvost.
„To nie!“ povedal si Kakuzu a Naruto prudko trhol hlavou do prava. Hidan sa nedokázal držať rúčky tak odletel a prerazil okno, no a Naruto ešte raz prudko trhlol hlavou a za Hidanom poslal kosu, ktorá sa mu snažila useknúť hlavu. V tom ju chytil Kakuzu svojou rukou ktorú si potom namotal späť a povedal si, že Hidan sa o seba postará.
„Ty sa skľudni!“ kričal na Naruta, ktorý už bol viacej Kyuubi.
„Však ti len zabijú priateľov, čo je na tom?!“
„Ja som všetkych svojich priaťeľov zabil, až na Hidana, ten sa nedá zabiť a ani to nie je poriadne môj priateľ, iba parťák a to je rozdiel.“
Naruto nemal čas počúvať jeho reči o priateľstve, preto od srdca a celých pľúc zreval a začali sa vynárať ďalšie chvosty, už ich mal 5.
Kakuzu iba pozeral, nevedel čo robiť, preto ustúpil. Napravo od nich sa po skale vyškriabaval Hidan a celý naštvaný išiel za Narutom.
Naštvane z Kakuzovej ruky zobral kosu a pozrel sa na Naruta ktorému sa začala koža a kúsky oblečenia odliepať a ropúšťať sa v čakrovej bubline nad ním. Ostala z neho iba čistá čakra.
Tentokrát Hidan držal už kosu pri jeho hrdle, pripravený sa pomstiť, keď zrazu ho niečo zrazilo a letel spolu s tým, až kým ho to neprirazilo o stenu na konci miestnosti.
Drtilo ho to a kričal od bolesti, no snažil sa dostať z toho zovretia, no nešlo to, tá vec sa prichytila o stenu pazúrmi, ako keby ju celú chcela vytrhnúť.
No zrazu ho začala strašne drtiť a ťahať, kým nevyleteli strašnou rýchlosťou a pri lete nabral stĺp s reťazom.
Presne tak, Naruto spolu so svojimi labami zrazil Kakuza a Hidana k najbližšej stene na konci miestnosti a tú potiahol celú aby sa oslobodil. Reťaze síce ostali neuvoľnené, tie mu však neprekážali.
Ďalší chvost nabehol a Kyuubi sa obzrel za seba, kde ležal Hidan úplne rozdrtený a krvavý a na ňom ležala rozdrtená stena. Hneď vedľa neho bol Kakuzu ktorý bol tiež roztrhaný na kusy a tak sa rozbehol smerom ku vchodu do miestnosti, kde bol zbytok Akatsuki.
Zreval od samej nenávisti tak silno, že tí vedľa sa začali obávať o svoje životy, no Pein sa iba pousmial.
„Čoskoro sa preleje krv... veľa krvi.“

Poznámky: 

Trošku očakávané pokračovanie, nech sa Vám páči.

4.5
Průměr: 4.5 (4 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Po, 2009-08-31 22:45 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

takže krvák bude? Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Hospi
Vložil Hospi, Po, 2009-08-31 23:12 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

Noooo to ti dopredu neprezradím..možnoo Laughing out loud

Hospi's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-PlanetAnime-Planet.com - anime | manga | reviews

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2009-08-31 20:21 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!