manga_preview
Boruto TBV 08

,,Nový Team 7"-překvapení

,,Ťuk, ťuk," ozvalo se z nenadání klepání na dveře.
,,Kdo to sakra může být?" zavrčel předák tajné organizace, přičemž se rozešel směrem ke skřípajícím dveřím.
Obě dvě dřevěná křídla se s rachotem otevřela a dovnitř vstoupila vysoká, mohutná postava.
,,Ichiro! No konečně...," zašklebil se muž v kápi, plácajíc svého dlouholetého kamaráda po rameni.
,,Taky tě rád vidím," zazubil se jeden z legendárních šermířů, pozorující zápas mezi zbylými dvěma adepty na post členů legendárních šermířů.
Oba se proti sově rozběhli s vytasenými kunai, připraveni zabodnout je do svého protivníka, když v tom je přerušil šéfův spokojený hlas.
,,Dost! To stačí!"
Mladíci se zastavili jako sochy a vyvalenýma očima se podívali na usmívajícího se muže.
,,Předvedli jste výborné dovednosti v boji, nezadrhávali jste se v zabíjení svých vrstevníků a nakonec ani nepodlehli v boji jeden na jednoho. Proto jsem se rozhodl, že vás vezmu oba."
,,Děkujeme, pane," odpověděli oba unisono a poklekli před vůdcem tajné organizace.
,,Teď chci jména," uhodil z ničeho nic šéf.
,,Jsem Jiro," odpověděl mladší z obou kluků.
,,Mé jméno je Takahashi," kývl hlavou druhý mladík.
Předák legendárních šermířů se na chvíli zamyslel, potom se mu však na tváři rozlil potěšený úsměv.
,,Fajn, takže ty, Jiro, se budeš zaučovat tady u Ichira. Bude po tak dlouhou dobu, jakou uzná za vhodné, tvůj senpai.
A ty, Takahashi, budeš doprovázet...no...tady kolegu...," zadrhl se, protože si nemohl vzpomenout, jak se jeden z jeho nejlepších podřízených jmenuje.
,,Vy jste zapomněl jak se jmenuju?!" vyjel po něm muž v plášti, přičemž se musel držet, aby si vzteky neshodil kapuci z hlavy.
,,Ale ne...jen...mi to...momentálně...vypadlo...z hlavy...," koktal, snažíc se vzpomenout si na jeho jméno.
,,Jmenuji se Senzo! S-E-N-Z-O!" rozkřičel se zahalenec na celý hrad, div díky tomu rachotu neodletěli ptáci ze střechy.
,,Jistě, však já vím!" uklidnil ho jeho velitel, otáčející se mezitím na překvapeného Takanashiho. ,,Takže Senzo bude tvůj učitel, budeš k němu mít respekt jako k nejvyšší bytosti, rozumíš? Ve všem ho poslechneš. On tě na oplátku bude trénovat a až si bude jist, že jsi dobře připraven, staneš se právoplatným členem, stejně jako Jiro.
Mimoto...," odvedl ještě od tématu pozornost, ,,Garosa je mrtev. Někdo ho zabil. Mám proto důvodné podezření, že po naší organizaci někdo jde. Takže buďte na cestách opatrní."

Tým sedm

Už skoro tři hodiny se tým sedm plahočil temným lesem, unaven, neorientován.
,,Sensei, nemůžeme si dát pauzu?" zaskuhrala Siruka. Nohy se jí zaplétaly do sebe jako dvě žížaly. Už nebyla s to udělat ani jeden krok.
Katsuo se podíval napřed na svoji unavenou žačku, potom na pomalu usínajícího mladého Uchihu, než se rozhodl zastavit se a shodit batoh pod velký strom.
,,Dobře, ale jen pět minut," kývl na ně hlavou, sedajíc si na jednu z velkých větví mohutného dubu.

Tým tři

,,Týme tři, připravte se na misi. Za třicet minut se sejdeme u hlavní brány," rozkázal Fugasaki.
,,Hai, sensei," odpověděli sborově novopečení genini, kteří za pár sekund zmizeli v oblaku kouře.

Tým sedm

Katsuo i jeho svěřenci byli po dalších pěti hodinách cesty příliš unavení. Ovšem ani jeden z nich to nechtěl vzdát. Nemohli...pomsta Hashisa byla teď to jediné, co jim zaplňovalo myšlenky.
Najednou se ale Sikuře podlomily nohy. Její tělo dopadlo na studenou zem, vznesoucí do vzduchu vrstvu brachu.
,,Sikuro!" vykřikne Katsuo, rozbíhající se zpět ke své žačce. Zvedl jí ze země a opřel o strom.
,,Sismone, stůj! Když půjde dál, nebudeš mít potom sílu na to pomstít Hashisu," promlouval do duše mladému Uchihovi, zatímco se jemným propleskováním snažil přivést Sikuru k sobě.
,,Ale jen chvilku, sensei," kývl hlavou Sismone, vydávající se zpět ke zbytku týmu.
Morálka týmu se po smrti Hashisa ještě zhoršila. Už tehdy to bylo na hranici, ale po oné události řídila jejich těla jen touha po pomstě, ne rozum.
Z ničeho nic se ale za unaveným týmem ozve křupání větviček.
,,Co to sakra bylo?"

Poznámky: 

prominte za zpoždení 5 díl je tu

4.2
Průměr: 4.2 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele _Lexi_
Vložil _Lexi_, Ne, 2017-01-08 19:43 | Ninja už: 2665 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Mise N: No tak teď se těším ještě víc na další díl než obvykle Laughing out loud pořád se snažím být v pozitivní náladě, abych si nějak pořád myslela, že to nakonec skončí hezky, ale nejsem i tím jistá. Musím ještě říct, že se to čte opravdu dobře a člověk se nechá i na krátkou dobu vtáhnout do děje.Laughing out loud jinak se mi to moc líbilo a dávám 4 z 5.

Obrázek uživatele Kazumi no Yutaka
Vložil Kazumi no Yutaka, Čt, 2009-09-03 17:17 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

nn SIsmon je chunin a HAshisa tay dozvíš se vi v nasledujicim díle ktery vide pravdepodobne ve středu jestli to neva

█│║▌║▌│║▌║▌║█
ORIGINAL PROFILE©

Až keď niečo stratíme, zistíme, akú to pre nás malo cenu, nezúfaj, pretože nič nie je nemožné. Teraz len zavri oči a usmej sa, časom bude líp!

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Čt, 2009-09-03 20:06 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

aha tak to mi nějak uniklo Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-09-02 20:28 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

ah nějak jsem to neokomentoval Sad
je to dost zvlášťní Smiling hlavně ta pomsta co geniny zvládnpu proti šermířům?

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.