manga_preview
Boruto TBV 09

Když dolehne depka

No... to sem zase měl jendou menší depku... a tak sem sesmolil tenhle menší příběh... jen se nedivte tomu, že je to tak... nesrozumitelný... moc se mi nedaří v poslední době psát...

Polil ho smutek. V srdci měl zcela prázdno, přestože miloval. Oči se mu zalily slzami a on klesl na kolena. Shora shlédl na vesnici pod ním. Na tomto místě byl už tolikrát. Pokaždé to však bylo, aby ztropil nějakou neplechu, či aby pozoroval rudý obzor zapadajícího slunce a mohl se potápět v té krásné červeni. Nyní to však bylo jiné. Tak neuvěřitelně jiné. Tak…
Něco na něj dolehlo. Cítil v sobě nátlak. Věděl, že má depku, nikdy však netušil, že je schopen přežít tak VELKOU depku. No… schopen přežít bych raději nahradil poněkud jinou frází… protože si tím jistý nebyl.
Ano, vždycky toho hodně vydržel, vždycky dokončil svou práci a pokaždé splnil slib, který dal. A co za to? Co za to, že byl ke všem milý; ano, víme, někdy nemusel být tak hyperaktivní, ovšem komu to vadí? Co za to, že měl kolem sebe spoustu přátel.
Znovu se podíval pod sebe. Přímo pod nohama viděl… trosky. Ne, možná by se to dalo lépe přiřadit ke slovu kráter. Ano, žádná Konoha. Kráter.
Ta vesnice mu byla vždycky domovem. Pokaždé, když byl na misi, se sem rád vracel. A teď? Přišel "ó pan velký člen Akatsuki" a bez milosti všechno zničil. Co je na tom, že se pomstil? Smrt toho člověka mu nikdy nepřinese znovu ten krásný a hřejivý pocit domova. Nic už mu to nepřinese…
A pak tu byl ten pocit. Ten krásný hřejivý pocit u srdíčka, když ho zachránila Hinata. Vždycky na tu dívku hleděl jako na obyčejnou kamarádku. Nikdy k ní necítil nic víc. Ovšem v momentě, kdy udělala onen osudný čin… v momentě, kdy se rozhodla obětovat svůj život za jeho… se o všem rozhodlo.
Hradba pukla, city se změnily. Vesmír se stočil a jedinou září najednou byla pouze ona. Ona… tmavě modré vlasy ladící s jejíma hlubokýma očima. Křivky těla, za které by se nestyděla ani bohyně krásy. A ten úsměv… zatraceně, ten úžasný a dokonalý úsměv!
Znovu se však ptá proč… Proč musela přijít vlna číslo dvě? Proč se Akatsuki nevzdala ani po Peinově smrti? Proč, sakra, pořád touží po jeho těle? A proč… sakra PROČ musela Hinatka znovu skočit do smrtelné rány?!
Znovu se mu celý svět zamlžil pod náporem slz, které pronikaly na povrch. A znovu zvedl ruku, aby je utřel… Všechno se opakuje… všechno…
Do vlasů mu spadla první kapka přicházející bouřky. Ironicky se zasmál. A pak vytáhl z kapsy kunai. Na ostří se zaleskl poslední paprsek slunce, které zakryly černé mraky. Povzdychl si. Možná poslední paprsek slunce, který vidí.
Pomaloučku přiložil kunai k žilám své ruky. Ani se nemusel moc rozhodovat, jestli to udělá. Doufal, že to jeho depresi zmírní. Řízl. Z úst mu uniklo téměř neslyšitelné zasyčení, a pak ucítil bodavou bolest v levé ruce. První kapka krve se dostala na povrch a sklouzla mu do dlaně. Netrvalo dlouho a následovala ji další… a další a další a další… než se nadál, stékal mu po ruce celý pramínek té rudé tekutiny a potichoučku odkapával na zem.
Zvláštní bylo, že vůbec necítil bolest. Jen malé štípnutí na začátku… a pak nic. Zoufale sklopil hlavu. Ani tohle mu od jeho bolesti nepomůže? Ani tohle?!
Spustil se liják. Dokonalé počasí k jeho náladě. Dokonalé počasí… k tomu činu. Tentokrát pohlédl vzhůru. Ignoroval kapky deště padající mu do očí. Nebe bylo pokryté tmavými mraky, ne však tak hrozivými, aby začaly všude létat blesky.
Pohled mu sklouznul na skálu, na které byl… na propast, která se pod ním rozléhala. Zavřel oči. Udělal krok vpřed a nechal se unášet zemskou gravitací. Věděl, že teď umře. V hlavě se mu těsně před dopadem ještě promítalz obrazy… jeho milované… setká se s ní tam na druhé straně?

4.785715
Průměr: 4.8 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, St, 2013-01-30 20:48 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Cry Naruto-kun!
nádherné!

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Ne, 2009-09-20 11:24 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Krásne, smutné, nádherné, je to jednorázovka, je to depresívna jednorázovka.. je to proste neopísateľné...
Lartene, ty to vieš Smiling
Smiling

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2009-09-08 20:09 | Ninja už: 6044 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Dlhšiu dobu som od teba nič nečítala, Lartenko... Je dobré, že som narazila na túto poviedku. Depresie dokážu byť mrchy, ale dajú sa aj zúžitkovať...
A ty si z z nej vytvoril naozaj krásnu poviedku Smiling
Nech je ako je, ty proste písať vieš Smiling A námietky sa neberú na vedomie Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Yamumara Sachiko
Vložil Yamumara Sachiko, Ne, 2009-09-06 21:01 | Ninja už: 5368 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Jiříku nádherná povídka...vážně krása, navíc můj skoro nejoblíbenější pár...prostě dokonalost.A neměj depky kurňa...abys neskončil stejně jako naruto...stačila by i ta první část s kunaiem a zabila bych tě!!těšim se na nějakou další povídku, umíš úžasně psát!
Marťulka

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Út, 2009-09-08 20:05 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Á, Marťo! Laughing out loud díky moc za krásnej komentář Smiling
No.. musim napsat novej díl Zkoušek a S+A... jenže... spíš dřív napíšu zase něco deprimujícího... já nevim, ale zjistil sem, že to se mi píše nejsnadněji Laughing out loud xD

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Čt, 2009-08-27 17:02 | Ninja už: 5493 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

wow, to bylo ůžasné, tak smutné a přitom nádherné, neznám moc lidí, kteří se dokáží vcítit do bolesti druhého a už vůbec ne to napsat, jop, taky sem napsala jednorázovku NaruHina, když sem chytla depku, tadyto je moc povedené, opravdu super...

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Čt, 2009-08-27 19:27 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Děkuju moc za krásnej komentář... víš, já si představoval, že sem Naruto, v tý chvíli sem měl chuť na sebevraždu (ovšem naštěstí mi stačilo se vypsat xD)
Můžeš mi prosím sem nebo do PM napsat odkaz na tu tvojí povídku? Smiling rád bych si jí přečetl.
Ještě jednou, díky moc Smiling

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Hellou Luu Foxi Aligator
Vložil Hellou Luu Foxi..., Út, 2009-08-25 21:23 | Ninja už: 5458 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

boze teraz mam depku aj ja,,,
strasnee tragicke ale zaroven velmi skvele...
fnuk keby som mala klobuk tak ho zlozim

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2009-08-25 20:56 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Lartenku, neměj depku. Jak jsem sama zjistila, depky nejsou k ničemu. Tak se honem oddepkař a radši napiš další díl S+A. Eye-wink
Protože i když tvrdíš, že ti psaní nejde, i tak ti to jde víc než nadprůměrně. Takže s depkou pryč a s pozitivnějším psaním sem a hned. Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Út, 2009-08-25 21:41 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Foxily Funny Fox: to se omlouvám, nechtěl sem tu depku způsobit i u tebe Smiling ale díyk za krásnej komentář
hAni: tobě taky moc díky Smiling hele, další díl už vlastně mam dávno napsanej... hups, dobře, dam se do přepsání xD

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD