manga_preview
Boruto TBV 07

*konečný boj* už sa to začína 7. kapitola

„Kakashi senpai, Kakashi senpai vstavajte!“ pri Kakashiho posteli stal kapitan Yamato a z jeho výrazu na tvári sa dalo vyčítať že ma dosť na ponáhlo.
„Čo sa deje Yamato?! Veď je len pol šiestej ráno!“ Vravel nahnevaný Kakashi.
„Prepáčte že som vás zobudil ale piesočný ninjovia dorazili, ale je ich menej ako sme očakávali.“ Vysvetľoval Yamato.
„čože to už?! Sakra, hmm Yamato mohol by si počkať za dverami idem sa prezliecť, za tri minúty odchádzame!!“ Kakashi prekvapene vstal a išiel sa prezliecť.
„Môžeme vyraziť?“ Spýtal sa Yamato.
„môžeme.“
Od Kakashiho domu až po kanceláriu hokage, kakashi rozmýšľal nad tým čo Yamato myslel tým menej ako sme čakali a že prečo prišli tak skoro ráno.
„Už sme tu hokage-sama, oh vítajte v listovej. A kde sú ostatný z vašej jednotky???“ kakashi sa to musel spýtať lebo mu nedávalo zmysel že prečo v kancelárii stoja desiati piesočný ninjovia a sú úplné domlátený. Síce sa to Kakashi spýtal ale vôbec sa netešil odpovedi na jeho otázku, lebo vedel že nebude vôbec príjemná ale v duchu vedel čo sa stalo.
„My sme jediný ty čo prežili, ostatný sú mŕtvy!“ Vravel jeden piesočný ninja.
„Mŕtvy?? Čo sa stalo veď vás bolo veľa ktorá dedina vás napadla???“ Pýtal sa Kakashi.
„To nebola žiadna dedina, ten človek mal čierne vlasy a mal taký plast ako používajú členovia Akatsuki. A ešte jedna vec, ten človek mal sharingan.“ Dopodrobna to piesočný ninja vysvetlila potom požiadal Tsunade aby sa mohli isť ubytovať.
„To bol Madara Uchiha!“ Kakashimu to nedalo a povedal Tsunade o všetkom o čom celu noc premýšľal. Povedal jej že si myslí že to napadnutie Gaary slúžila ako pasca. Že Madara chcel aby išiel Naruto do piesočnej a mohol ho zajať a teraz keď mu to nevyšlo tak sa aspoň chcel zbaviť piesočných ninjov ktorých Gaara vyslal k nám aby nám pomohli.
„No určite niečo chystá a podľa všetkého k tomu potrebuje Naruta. Čo najrýchlejšie musíme z Naruta dostať líšku. Odoberanie sa začne za dvadsať štyri hodín.“ Vravela Tsunade.
„Dobre tak odoberanie sa začína za dvadsať štyri hodín. Ale ja osobne si myslím že ten Senin ho neporazí, je síce veľmi mocný a ma aj rinnegan a už mame skúsenosť čoho je užívateľ rinneganu schopný, ale proti nemu stoji užívateľ mangekyou sharinganu, na to nesmieme zabúdať a ešte na tu jeho techniku.“ Pripomínal Kakashi.
„No dobre, na teraz toho je už dosť budeme sa tomu venovať keď bude nato čas, teraz ta pozívam, porozprávame sa a trochu si oddýchneme čo ti nato???“ Pozívala Tsunade.
„tak poďme ale len na chvíľku, a o čom sa chcete porozprávať lebo ja nijaké zaujímavé historky nepoznám.“ Priznával sa Kakashi.
„Neboj sa, ja presne viem a čom sa chcem porozprávať. Mam na teba takú malú prosbu, potrebujem aby si zajtra zašiel za Nejim, lebo od neho potrebujem aby mi byakuganom zistil všetky Narutove chakra body, potrebujem to aby bolo odoberanie účinné.“ Vysvetľovala Tsunade.
„A k čomu nám to bude? Ako nám to uľahčí pracú?“ Pýtal sa kakashi.
„Zablokujeme Narutovi všetky chakra body a budeme mať istotu že pri odoberaní sa z Naruta neuvoľní žiadna chakra.“ Vravela Tsunade.
„Aha tak to je rozumne. A to ste ma len pre toto pozvali?? Alebo mate aj iné dôvody?
„Noo po pravde som už dlho nebola na saké, dáme iba jedného prosím Kakashi pod somnou, samej sa mi nechce a potrebujeme si aj oddýchnuť veď je to len samy stres prosím pod so mnou.“ Prosila Tsunade.
„No dobre ale budem na vás dávať pozor, viem aká ste keď ste v nálade hokage-sama.“ Upozornoval ju.
„neboj sa kakashi veď zajtra bude veľmi dôležitý deň ako by to vyzeralo keby som sa dnes opila?“ Odpovedala Tsunade.
V tom bare sedeli asi štyri hodiny, rozprávali sa o všetkom možnom. Kakashi najviac spomínal nato ako ho priradili k siedmemu týmu a ako učil Sasukeho chidori. Tsunade zas rozprávala o tom ako s ňou chcel Naruto bojovať a v tedy uňho videla rasengan, a v tom z ničoho nič.
„Sharingan.“
„Hmm???vravela ste niečo hokage-sama?“
„Kakashi ako si sa dostal k mangekyou sharinganu??co si preto robil?“ Tsunade bola strašne zvedavá.
„No takže vo voľnom čase som trénoval so sharinganom stále viac ako som s nim trénoval tak sa mi zlepšovali vlastnosti dokázal som vedieť veci vo vyššej rýchlosti ako pred tým proste sa mi zlepšili schopnosti, až jedného dna sa vo mne prebudil mangekyou sharingan.“ Do vysvetľoval Kakashi.
„Lebo na niečo som prišla, od tej doby ako vieš používať mangekyou sharingan, tak vieš používať tu techniku že všetko môžeš poslať do inej dimenzie. Takže ak budeme schopný prísť na princíp tej techniky, tak budeme vedieť bojovať proti tej čo používa Madara, lebo aj on sa premiestňuje skrz dimenzie. Takže našou dalšiou úlohou bude zistiť ako funguje tvoja technika.“
„Ale ako to budete chcieť zistiť, veď to by som vás musel poslať do inej dimenzie a ani sa nevie či by niekto to premiestnenie prežil a ak áno, tak by sme nevedeli čo mame čakať v inej dimenzii.“ Vravel Kakashi.
„Neboj sa pošleme tam špeciálneho klona. Dáme mu pečať ktorá mu zaisti prežitie po dobu prenosu. Iba touto vecou som si istá, presun ten klon prežije. A teraz je na čase isť domov, musíme sa isť vyspať.“ Touto poslednou vetou ukončila Tsunade večer. Cestou domov premýšľala nad tým všetkým čo treba urobiť, nebola to teda nijaká prívetivá predstava. Toto všetko bude stať všetkých ninjov strašne veľa úsilia ale predsa od toho sú priatelia, keby na svete neexistovalo priateľstvo nebolo by možné aby vznikla Konoha a ostatne dediny, s touto myšlienkou Tsunade zaspávala ale opak bol pravdou tento svet je strašne krutý.

Poznámky: 

no a je tu sedmicka a pls komentar

4.6
Průměr: 4.6 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele suzzana17
Vložil suzzana17, Po, 2012-08-13 17:04 | Ninja už: 4424 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Kakashi YES

KAŽDÝ, KTO JE ZA HOKAGE SASUKEHO (ČI UŽ Z RECESIE, ALEBO ÚPRIMNE), NECH SI OKOPÍRUJE DO PODPISU BEZ TÝCH HVIEZDIČIEK: [img*]http://th09.deviantart.net/fs71/150/f/2013/143/f/9/new_canvas_by_annria2002-d66ca3y.jpg[*/img]

Obrázek uživatele Hospi
Vložil Hospi, Po, 2009-08-31 13:42 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

Už sa teším na další diel pokračuj pokračuj Sticking out tongue

Hospi's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-PlanetAnime-Planet.com - anime | manga | reviews

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, Út, 2009-09-01 11:45 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

jj neboj idem pokracovat len to napisem asi az v stvrtok

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, Pá, 2009-08-28 21:33 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

no tak este podla vsetkeho budem pokracovat ale do stredy som to pozastavil takze ak tych par ludi co to cita caka na novu kapitolu tak asi v stredu alebo v stvrtok. dakujem za pochopenie

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Pá, 2009-08-28 22:05 | Ninja už: 5493 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

som velmi rad ze sa chystas pokracovat... mne sa to paci a bola by skoda ak by si to ukoncil

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, Pá, 2009-08-28 22:16 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

no to som rad