manga_preview
Boruto TBV 09

Ťažké rozhodnutie - 7.časť kráska, či monštrum? Tréning začína

po dlhšej dobe je tu ďalšia časť. dúfam, že sa vám bude páčiť.

Kráska, či monštrum? Tréning začína

„ Vstávaj! No tak, Naruto. Preber sa! Nemáme celý deň. Musíme začať s tréningom,“ triasla spiacim Narutom žena.
Mala príjemný melodický hlas, opálenú pleť, krásnu tvár s plnými perami a modrými očami. Jej dlhé ryšavé vlasy viali vo vetre a pritom ho hladili po tvári.
Chlapec sa však nemal k tomu, aby sa prebral. Spal tvrdo ako drevo. Očividne sa mu snívalo o nejakom dievčati. Tvár mal červenú a po líci mu tiekla slina. Bol na neho celkom komický pohľad.
„ Bože, za čo ma tak trestáš,“ povzdychla si sama pre seba. Nemala na výber. Použila drastickú metódu. Pomalými krúživými pohybmi si rozcvičila všetky kĺby na pravej ruke. Po malej chvíľke sa ladne napriahla a dala mu jemnú facku.
Sila tej facky by sa dala prirovnať udalosti, pri ktorej Tsunade nachytala Jiraiyu, ako ju špehuje v horúcich prameňoch. Jednoducho budíček, ktorý je snom každého muža.
Očakávaná reakcia sa však nedostavila.
Naruto sa prevalil na druhý bok pričom pod seba stiahol prítomnú ženu, ako plyšového medvedíka. Pevne ju zovrel do svojho náručia a hlavu položil na jej vyvinutý hrudník. Neznáma sa ostala červenať.
Jej tvár bola spočiatku červená od prekvapenia, no po malinkej chvíľočke jej došlo čo sa práve deje a na čom vlastne Naruto tak spokojne oddychuje.
„ NARUTOOO!!! TY BAKA, VSTÁVAJ!!!“ zakričala z plna hrdla. Menovaný sa s trhnutím postavil. No, postavil sa tak nešikovne, že sa potkol o jej nohy a znova ležali jeden na druhom, ako starý milenci.
„ Bože, ty snáď nikdy nevyrastieš.“
„ Ja... ja sa... ja sa ospravedlňujem,“ vykoktal zo seba celý červený, „ Ehm... pomôžem ti vstať?“
„ No, zatiaľ by stačilo, aby si zo mňa zliezol. Čo ty na to?“
„ H- hai,“ ihneď sa z nej postavil a podal jej pomocnú ruku. Vykúzlila na svojej tvári okúzľujúci úsmev.
Teraz, keď konečne obaja stáli, si ju mohol Naruto poriadne poobzerať. Mala dlhé ryšavé vlasy do polovice chrbta. Krásnu štíhlu postavu a oblečené mala čierne krátke nohavice, na ktorých mala červenú sukňu. Na pravej nohe mala puzdro na kunaie a shurikeny. Na vrchu mala oblečené červené tričko s krátkym rukávom, ktoré odhaľovalo jej vypracované bruško. Na pravej ruke mala vytetovaných deväť kruhov, ktoré jej obopínali ruku dookola.
Musel uznať, že je naozaj krásna.
„ Odkiaľ vieš moje meno a kto vlastne si?“
„ Ak by som ti to povedala tak by si mi určite neveril. Radšej ti to ukážem.“
Jeden kruh na jej ruke na malinkú chvíľočku zasvietil a jej modré oči boli úplne preč. Miesto nich tam boli tie oči čo boli Narutovi tak dôverne známe. Oči toho monštra čo mu zničilo život. Oči Kyuubi no Youkou.
„ Ak to má byť žart, tak sa ti to nepodarilo. Ako vidíš, nesmejem sa.“
„ Nie, Naruto, ja nežartujem. Ja som naozaj Kyuubi a myslím, že nemáme inú možnosť, ako sa spojiť. Inak by sme to, čo nás čaká, neprežili ani jeden.“
„ Počkaj. Ako to myslíš spojiť sa? A čo má sakra znamenať to, že by sme to čo nás čaká nemuseli prežiť ani jeden?“ Naruto bol z toho poriadne zmätený.
„ Pozri. Tým, že si zabil Madaru si zapríčinil to, že socha, kde sú zapečatený Bijuu, je strašne nestabilná. Neviem presne kedy, ale podľa mňa sa tak o desať rokov rozpadne na prach. Tým sa uvoľnia všetci Bijuu a som si istá tým, že sa budú chcieť pomstiť za ich uväznenie.
Vieš si vôbec predstaviť ako spoločne po svete chodí deväť rozbesnených Bijuu? Ja áno a to jasne znamená, že so svetom je koniec. Už chápeš prečo sa musíme spojiť?“
Naruto na ňu hľadel ako na blázna. Ešte sa nespamätal z informácie, že tá kráska pred ním je Kyuubi a teraz na neho vyletí zo správou, že svet je v ohrození.
To bolo na neho príliš. Prišiel ku nej bližšie a priložil jej ruku na čelo. Tá len podozrievavo na neho pozerala. Potom čo odtiahol ruku od jej čela ju spustil povedľa tela. Videla len, ako sa mu mykajú kútiky.
Už to nevydržal. Zvalil sa na zem a začal plakať. Nie od strachu či bolesti, ale od smiechu.
„ Pre boha, to je baka. Ach jaj,“ povzdychla si, pokrčila ramená a zdvihla smejúceho sa Naruta zo zeme.
„ Naruto,“ začala vážnym hlasom a prebodla ho pohľadom, „Teraz nie je čas na žarty. Musíme rýchlo začať s tréningom, aby si bol schopný ochrániť Listovú a tvoju Hinatu. Musíš začať ihneď začať trénovať.“
„ Dobre, ale kto ma bude trénovať? Jiraiya aj Kakashi sú mŕtvi a do Listovej sa vrátiť nemôžem.“
„ A ty si myslíš, že ja som ti sem prišla ospevovať tvoje modré oči, alebo čo?“
„ P-p-počkaj, ty ma budeš dobrovoľne trénovať??? Čo sa stalo s tým, že ma zabiješ pri prvej príležitosti?“
„ Naruto, nezabúdaj, že som v tebe zapečatená. To znamená, že ak umrieš ty, umriem aj ja. Je to síce nezvyčajné, ale to tá pečať štvrtého.“
„Dobre, dobre. Nečerti sa hneď. Takže sa dajme do tréningu, ale ešte predtým by som rád vedel kde to sme?“
„ Keďže si bol smrteľne ranený pri boji s Akatsuki a stratil si veľa krvi, si v kóme. Takže sa nachádzame v takzvanom medzi svete. Vlastne je to najlepšia možná vec, aká sa ti stala.
Vieš, vy shinobi si síce myslíte, že ovládate svoju chakru ako sa najlepšie dá, ale to je omyl. Na to, aby si mohol použiť chakru, musíš skombinovať energiu tela a duše.
Avšak energia tela u vás všetkých je asi trojnásobná oproti energii duše. To znamená, že každý z vás môže správnym tréningom dosiahnuť trojnásobné množstvo chakry. To isté platí aj pre teba, Naruto. Takže začneme týmto.“
Naruto nemo prikyvoval hlavou a hltal každé jej slovo.
„ No dobre, ale ako môžem posilniť energiu duše? V živote som o takom tréningu nepočul.“
„ To bude asi tým, že ten tréning nikto u vás nepovažoval za potrebný a postupom času sa na neho úplne zabudlo. Ale naspäť k tréningu. Tvoj tréning bude jednoduchý. Budeš meditovať. Ale nebude to obyčajná meditácia. Musíš sa pri nej sústrediť na svoje vnútro. Na svojho ducha.“
Podišla ku nemu a ukázala mu miesto, kde si má sadnúť.
„ Sadni si presne tak, akoby si šiel čerpať sage chakru. Potom zavrieš oči a predstavíš si samého seba, ako tu sedíš. Na zemi pod tebou sa budú tvoriť kruhy. Niečo také, ako keď hodíš kamienok do vody. Rozumel si?“
„ No vlastne ani nie,“ Naruto sa usmial a svojím typickým spôsobom sa poškrabal na hlave.
„Bože, Naruto, ty sa snáď nikdy nezmeníš. Dobre predvediem ti to.“
Posadila sa na zem. Sedela nehybne pár sekúnd a okolo nej začali pulzovať veľké červené kruhy. Sálala z nich ohromná energia.
Naruto na to hľadel s vyvalenými očami a ústami dokorán. Už chápal prečo jej vravia kráľ, teda vlastne kráľovná démonov.
„ Chápem. Mám sa sústrediť tak, aby okolo mňa začali takto isto pulzovať tie červené kruhy.“
„ Nie, Naruto. Nemusia byť červené. Každý z nás má inú farbu svojej duševnej energie. Pokiaľ je nerozvinutá je u každého modrá ako si zvyknutý. Avšak, ak ju rozvinieš, tak získa farbu podľa sily užívateľa. Vo väčšine prípadov platí, čím tmavšia tým silnejšia. Preto som ja kráľovná démonov. Lebo moja energia duše je najtmavšia.“
„ Chápem. Tak teda poďme sa vrhnúť na tréning,“ sadol si na zem a začal sa sústreďovať. Na mysli mal iba jednu, jedinú vec.
Videl seba samého ako okolo neho pulzuje energia v pravidelných čiernych kruhoch. Kyuubi stála pár metrov od neho opretá o strom a pozorne ho sledovala. Musela uznať, že sa rozhodla správne. Vedela, že on je ten pravý.
Z jej zamyslenia ju však vyrušilo niečo nečakané. Okolo Naruta sa dvihol vietor, ktorý odnášal v pravidelných intervaloch kúsky zeminy, čo boli okolo neho. Bolo to neskutočné. Okolitý vzduch oťažel pod náporom tej sily. Jeho vlasy viali vo vetre... no vánok tam už dávno nebol.
Dýchalo sa jej veľmi ťažko. Mala pocit, akoby jej niečo zvnútra trhalo pľúca na kúsky. Všetko ako mávnutím prútika prestalo. Vzduch sa vrátil do pôvodného stavu. Divila sa, ako to mohol zvládnuť iba za pár hodín. Okrem toho, čo to bolo za duševnú silu. Mala pocit, akoby tá sila bola zlovestnejšia, ako sila bohyne, čo z nej a jej druhov spravila démonov. Bohyne Amaterasu.
Otvárala ústa. Chcela ho osloviť a povedať mu, že pre dnešok to stačí. No nestihla vydať ani hlások a okolo Naruta sa vytvorila obrovská čierna guľa spod ktorej vychádzali mohutné čierne kruhy.
Táto sila bola tak mohutná, že Kyuubi musela využiť všetku svoju silu. Objavilo sa jej deväť chvostov a ako len najsilnejšie mohla sa prichytila pevnej zeme. O malú chvíľočku tá čierna guľa zmizla. Vietor prestal.
Naruto sa od vyčerpania zvalil na zem. Kyuubi len neveriacky hľadela na neho. – Tá sila. Čo to bolo zač? To bolo snáď päťkrát silnejšie, ako je moja duševná sila. Nemôžem tomu uveriť. Žeby mal až tak veľký potenciál?- utápala sa vo svojich myšlienkach a pritom hľadela na neho ako na ducha.
Opäť sa zmenila na svoju normálnu podobu. Stála tam v celej svojej kráse. Chvosty pomaly mizli a objavovala sa opäť tá nádherná, dych vyrážajúca žena.
„ Niet pochýb. Naruto, ty si ten pravý,“ zašepkala si sama pre seba.
Podišla ku nemu, opatrne ho vzala do náruče a odniesla do tieňov stromov. Spokojne si ofukoval a vyzeral pritom ako neviniatko. Musela sa pousmiať pri pohľade na neho. Pripadal jej celkom zlatý až rozkošný.
Opatrne ho oprela o strom a sama si sadla vedľa. Rozmýšľala nad tým, čo práve videla. Pripadalo jej až neskutočné, že tak silný ninja nevyužíva ani tretinu zo svojej skutočnej sily. Musela sa však pousmiať. Teraz jej bolo jasné, prečo vždy dokázal vstať aj po neskutočnej nakládačke. Navyše mal to, čo mnohým ľudom chýba. Dôveru v samého seba a pevnú vôlu na sebe neustále pracovať.
Ani nevedela ako a ocitla sa v ríši snov.
Ubehlo niekoľko hodín, keď ju vyrušili pomalé a podľa všetkého ťažké pohyby. Naruto sa práve prebral... no boleli ho aj tie svaly, o ktorých v živote nepočul. Každý pohyb, či dokonca len nádych, bol pre neho utrpením a skúškou odolnosti voči bolesti.
Kyuubi hneď otvorila oči a dívala sa do modrej záplavy pred sebou. Po chvíli, keď sa jej podarilo zaostriť, si uvedomila, že hľadí do oči Naruta.
„ Pre boha, Naruto, čo zase stváraš?“
„ No ja... ja som chcel... proste som chcel vedieť, čo sa stalo. Nič z toho si nepamätám. Vlastne viem iba útržky.“
„ Poviem ti to takto. Včera sa stalo niečo, v čo som nedúfala, ani v tých najodvážnejších snoch. No vyzerá to tak, že tvoja fyzička nie je dosť veľká na to, aby ovládla tvoju energiu duše. Teš sa na TVRDÝ tréning.“
Naruto iba na sucho preglgol. Ten tón, akým teraz rozprávala, mu naháňal strach. Nikdy v živote sa nebál toho, čo ho bude čakať pri tréningu.
„ A, Naruto??? Ak si, si myslel, že Jiraiya ťa neskutočne zdieral z kože pri vašich cestách, tak až teraz spoznáš čo znamená význam zdierať z kože,“ zlovestne sa uškrnula. Naruta oblial smrteľný pot. Začal si predstavovať, ako ho vďaka tréningom jeho nového senseia, pochovávajú na cintoríne a ako jediný tam má napísané. Naruto Uzumaki – zomrel pri vlastnom tréningu. Neostávalo mu nič iné, len sa pohnúť smerom ku nej a vypočuť si čo od neho chce.
„ Takže, Naruto, začneme takou ľahkou rozcvičkou. Pôjdeš a...“

Trojica shinobi skákala zo stromu na strom. Nikto sa nemal k tomu, aby prehovoril. Nevedeli si vysvetliť jeho správanie.
„ Yamato – san, prečo to spravil?“ prerušila nepríjemné ticho Sakura a vytrhla tým všetkých zo zamyslenia.
„ Neviem, Sakura. Aj mňa to prekvapilo. Popravde, priviesť Naruta bol praví cieľ tejto misie.“
Sakura i Sai sa v tom okamžiku zastavili.
„ Ako to myslíte?!“ vykríkli obaja naraz.
„ No myslím to tak, že Naruto nikdy nezradil Listovú. Celé to bolo také divadielko, aby sme mohli vyhladiť Akatsuki. No Naruto nás predbehol a vyhladil ich sám.“
„ Ale za akú cenu. Videli ste tie jeho zranenia. To nemôže prežiť. Nie bez lekárskeho ošetrenia. TEN BAKA, JA HO NESMIEM STRATIŤ!!! NESMIEM!!!“
„ Sakura, upokoj sa, prosím.“
„ A- ale ako... ako sa mám upokojiť. Je pre- pre mňa v- veľmi dôležitý, Yamato – san,“ vykoktala zo seba medzi vzlykmi.
„ Ja to chápem. Ale takto mu nepomôžeš. Musíme ísť za Tsunade pre rozkazy.“
„ Hai,“ povedala a vyskočila na strom. Utekal ako najrýchlejšie vedela. Nevedela ako, no zrazu cítila príval energie. – Že by to bolo nádejou na Narutovu záchranu? Vydrž, Naruto, tentoraz ťa zachránim ja.- hovorila si v mysli.
Bežali už hodnú chvíľu, keď zbadali bránu Listovej. Ignorovali pozdravy z vrátnice od Izumu a Kotetsua. Bežali čo najrýchlejšie za Tsunade. Sakura bez zaklopania vbehla do jej kancelárie. Tá ju chcela najprv vyhodiť von oknom, no keď uvidela jej výraz, ihneď si zavrela ústa.
„ S- Sakura?“ opýtala sa jej bojazlivo Tsunade. Takúto ju nikdy nevidela. Ten odhodlaný výraz v jej očiach. Ten plameň, že by sa mu ani Sasukeho Amaterasu nevyrovnalo.
„ Tsunade – sensei, došli sme na miesto výskytu päť chvostého Jinchuuriki. Boli tam všetci ostávajúci členovia Akatsuki a...“
„ ČOŽE?! CELÁ AKATSUKI ALE...“
„ NEPRERUŠUJTE MA, nehovorí sa mi to ľahko.“
-Sakura, čo sa to tam stalo?- pýtala sa sama seba.
„ Ako som vravela bola tam celá Akatsuki a všetci do jedného boli mŕtvi. Zabil ich jediný ninja. Naruto.“
Tsunade mala čo robiť, aby nespadla zo stoličky. Vedela, že Naruto je neskutočne silný. No, že až tak, aby porazil všetkých z Akatsuki? To bolo neskutočné.
„ A kde je teraz Naruto, Sakura?“ pri tejto otázke sa Sakura rozplakala. Sai ju súcitne objal. Nevedel prečo to robí no vedel, že to pomôže. Sakura ho objala pevne a potichu plakala. Yamato vystúpil do popredia.
„ Hokage- sama, keď sme tam prišli, bolo už po boji. Naruto bol v strede bojiska spolu s päť chvostým jinchurikki. Bol ťažko ranený, no hneď ako nás uvidel, sa z posledných síl premiestnil neznámo kam. Prepáčte, ale nedalo sa nič robiť.“
Tsunade sa otočila smerom na hlavy Hokágov. Schovala si tvár do dlaní a potichu plakala. Slzy jej tiekli po rukách a dopadali na studenú dlážku.
V tom sa uprostred kancelárie zjavil jeden člen ANBU.
„ Lady Hokage, máme problém. Sasuke Uchiha utiekol z väzenia a smeruje sem.“
„ Aké sú stráty?“
„ Žiadne, všetkých iba omráčil. Nikoho nezabil.“
„ V tom prípade ho nechajte prísť až sem, no nie samého. Budú ho sprevádzať dve jednotky ANBU.“
„ Hai.“
Asi za dve minúty sa ozvalo klopanie na dvere.
„ Ďalej,“ dvere sa otvorili a v nich stál vo väzenskom úbore mladý Uchiha.
„ Uchiha Sasuke, utiekol si z väzenia. Za to je trest smrti. Prečo si teda prišiel priamo za mnou a neutiekol si.“
„ Lady Hokage, na to je jednoduchá odpoveď. Naruto Uzumaki.“
„ Čo má Naruto spoločné s tebou?“
„ Všetko. Viete, už dlhší čas som rozmýšľal, prečo som sa vlastne nevrátil po zabití Itachiho. Dôvod bol jednoduchý. Strach. Mal som strach z toho, či by ma Naruto a Sakura prijali.“
„ Asi viem kam tým mieriš, no rozhodnutie nechám na Sakure. Jej si ublížil najviac. Tak Sakura, ako sa rozhodneš?“
„ Sensei, dvaja členovia tímu sedem sú už mŕtvi. Teda jeden určite,“ a pozrela sa na Sasukeho. Toho tieto slová zaboleli pri srdci.
„ Dobre teda. Odveďte ho do väzenia a pozajtra na ňom vykonáme trest.“
„ Počkať,“ ozval sa Sasuke, „ Sakura, to kvôli mne je Naruto taký aký je. Ja to musím napraviť. Nechcem, aby bol z neho niekto, ako som bol ja. Pochop to. Potom ma môžete kľudne popraviť. Potom, ako ho privediem naspäť.“
Tsunade dvihla ruku na znamenie, že majú členovia ANBU počkať. Sakura tam stála so zrakom upretým do zeme. Premýšľala.
„ Sasuke Uchiha,“ prehovorila tónom až všetkých zamrazilo.
„ Nebude sa mi pozdávať jediný tvoj krok a sama ťa pošlem na druhú stranu. Rozumel si?“ výhražne sa na neho pozrela. Sasuke nasucho preglgol.
„ H- hai,“ povedal nesmelo.
„ Dobre teda. Tým Kakashi má odteraz jedinú úlohu. Nájsť Naruta Uzumakiho a priviesť ho naspäť do Listovej.“
„ Hai.“ Miestnosť zaplavil bieli dym. Po jeho rozplynutí opäť kancelária zívala prázdnotou.
„ Naruto, dúfam, že vieš, čo robíš. Prosím, nezomieraj.“ Ruku si pritlačila na srdce a zadívala sa do diaľky.

„ Naruto, no tak vstávaj. Tréning ešte ani nezačal a ty tu ležíš polomŕtvi na zemi.“
S ťažkosťami sa vyhrabal na nohy a zadíval sa na ňu pohľadom ešte-jedno-slovo-a-si-mŕtva.
„ Tréning ešte ani nezačal?!!! Pri tvojej „ľahkej rozcvičke,, som musel urobiť tri tisíc klikov, dve tisíc drepov, päťstokrát obehnúť okolo lúky, čo je väčšia ako Listová a na koniec bojovať v taijutsu tri hodiny proti dvadsiatim tvojim klonom. Pochop, že toto sa rovná samovražde.“
„ Ale no tak. Mi nehovor, že nezvládneš ešte jeden rasen shuriken.“
„ Ešte jeden? Už ich bolo šesť. Moje maximum v plnej sile a keď som dokonale odpočatý je sedem. Nie to ešte po tomto všetkom. Ešte jeden a mesiac sa nepohnem. To chceš?“
„ Všetko, čo chcem, je ešte jeden rasen shuriken. Potom máš na zvyšok dňa pokoj.“
„ Skúsim to, ale aj tak sa to už nepodarí. Nemám chakru ani na chôdzu po strome... nie to ešte na toto.“
Začal sa poriadne sústreďovať. V ruke sa mu nahromadila chakra veľkosti tenisovej loptičky. Pomalinky sa vytvorili malé krídla, ako má mať rasen shuriken. Vlastne to bola miniatúrna verzia tohto jutsu.
„ Naruto, snaž sa. Ináč si dáme ešte pár hodím taijutsu,“ ako náhle to Naruto započul nasucho preglgol a dal všetko, čo v ňom ostalo, do tohto rasen shurikenu.
Ten nabral skoro normálnu veľkosť. Naruto sa zahnal a hodil ho po Kyuubi. Tá sa na neho pozerala ako na blázna. Letiacej technike sa stačila len o vlások uhnúť. Tá presne na mieste, kde stála, vybuchla.
Sila výbuchu bola ohromná. Bola omnoho väčšia, ako tie predtým. Priemer kráteru bol asi tridsať metrov a jeho hĺbka aspoň desať metrov.
„ Ty si sa asi úplne pomiatol. Čo ak by ma to zasiahlo? Čo? Hej ty, hovorím s tebou.“
Naruto otvoril jedno oko a pozrel sa na ňu. Zoširoka sa usmial.
„ Chcel som len zistiť, či dávaš pozor. Okrem toho, ak by si sa tomu neuhla, tak by bolo zbytočné, aby si ma učila. Znamenalo by to, že si ako priemerný jonin,“ ešte raz sa usmial a od vyčerpania odpadol.
Pousmiala sa. – Vlastne má pravdu. Keby mňa niekto takto trýznil, tiež by som ho aspoň pár krát otestovala. Vlastne to som robila aj ja svojmu senseiovi.- pomyslela si Kyuubi. Zobrala spiaceho Naruta a odniesla ho pod strom.
Takto spolu trénovali ešte dva týždne. Narutove rasen shurikeny postupom času, spôsobovali výbuchy ako malé atómové bomby. Jeho telo si už zvyklo na tréningovú záťaž a ku koncu druhého týždňa to už hravo zvládal.
V prvom dni tretieho týždňa si ho Kyuubi zavolala počas obeda. Vraj, že na pár slov.
„ Naruto, odteraz sa budeš pokúšať privolať túto katanu,“ zložila pár pečatí a v ruke sa jej objavila jasne červená katana so znakom pre klan Moritsuna.
„ Počkať, ako to, že si dokázala privolať túto katanu. Ja som myslel, že ten klan už vymrel. Ako je to možné?“
„ No možno tým, že ja som z toho klanu. Kedysi som bola človekom, no to je teraz jedno. Toto nie je pôvodne katana klanu Moritsuna. Je to dar bohyne Amaterasu pre deväť ľudí. Tých deväť ľudí dostalo od nej toľko chakry, že to ich telá nezvládli a preto sa museli transformovať do inej podoby. Podoby, ktorá bola schopná toto gigantické množstvo chakry prijať. Tak vzniklo prvých deväť Bijuu. Potom sa to podarilo ešte dvom ľudom a tak vznikli desať a jedenásť chvostý. No ja som aj tak silnejšia.“
„ Počkať, čo mi tým chceš povedať?“
„ Chcem tým povedať, že ak ju privoláš staneš sa jedným z Bijuu a podľa toho, čo som zatiaľ od teba videla, to bude znamenať, že ma prekonáš. Staneš sa kráľom Bijuu.“

Poznámky: 

poprosím vás o komentáre. každý koment, či už kladný alebo záporný poteší...

4.872725
Průměr: 4.9 (55 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Pá, 2011-10-28 18:37 | Ninja už: 4735 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Čím dál zajímavější...

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2010-09-21 00:12 | Ninja už: 6202 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super super ff

Obrázek uživatele kalvador
Vložil kalvador, Út, 2009-11-17 14:35 | Ninja už: 5294 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

je to neuvěřitelný příběh...Smiling

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, St, 2009-11-18 02:32 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

dakujem za pochvalu =D

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Pá, 2009-09-18 18:32 | Ninja už: 5485 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

Tak tenhle trénink stál za to si přešíst.
Bylo to skvělé

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Pá, 2009-09-18 19:23 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

som rad ze sa ti paci... je to ale dielik typu nutne zlo

Obrázek uživatele Lu.lu
Vložil Lu.lu, Čt, 2009-09-03 08:53 | Ninja už: 5493 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Trocha neskoro pridávam komentár Sticking out tongue
páči sa mi to Eye-wink ale to už vieš :P

Obrázek uživatele sasuke__uchiha14
Vložil sasuke__uchiha14, Ne, 2009-08-23 20:33 | Ninja už: 5680 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

tento sa mi pacil ale minule boli trochu lepsie Smiling

Obrázek uživatele Masta
Vložil Masta, Pá, 2009-08-21 16:28 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

vyborny dil velice se ti povedl a velice se mi libil uz se tesim na dalsi Smiling tento samozrejme jako vzdy za 5 hvezdicek Smiling

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Pá, 2009-08-21 16:47 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

dakuje som rad ze sa pacil a mam uz napisanu polovicu z dalsieho dieliku

Obrázek uživatele Masta
Vložil Masta, So, 2009-08-22 03:26 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

tak to si me velice potesil Smiling

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-08-22 13:46 | Ninja už: 5555 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nejen tebe Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, So, 2009-08-22 15:06 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

uz je dopísaný...

Obrázek uživatele Gonaki
Vložil Gonaki, Čt, 2009-08-27 12:59 | Ninja už: 5468 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

a když už je další díl dopsaný tak kdy vyjde pls?? Smiling každej den mezi 7a8 čekam jestli se to tu objevi. a furt nic... hejbni se jooo Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-08-27 16:02 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

jasaan a uz som ho aj pridal... chcelo to este kontrolu

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-08-20 16:28 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

mam pre vas male prekvapenie. zacal som opät pracovat na serii nezomriem kym sa nestanem hokage a takysto som zacal pisat uplne novu seriu Ojiisan, ale obe zacne zverejnovat az po dokonceni

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Čt, 2009-08-20 16:45 | Ninja už: 5845 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

To nás budeš tak dlouho napínat ju? Každopádně už se těším na každou tvoji další tvorbu Eye-wink

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Čt, 2009-08-20 15:17 | Ninja už: 5845 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

O komentář přece nemusíš prosit, u takovéhle skvělé povídky je to aspoň ode mě samozřejmost Eye-wink Moc se mi líbí, jak se to vyvíjí Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-08-20 16:27 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

tak takyto komentar vzdy potesi... arigatou

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2009-08-20 13:09 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

výborná časť...úplne ma uchvátila. jednoznačne 5 hviezdičiek a keby sa dalo dať viac máš ich tam. nesmierne sa teším na ďalší dielik.

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-08-20 15:08 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

som rad ze sa ti paci... od teba ma ta pochvala tesi dvojnasob, pretoze aj ty si skvely autor.Laughing out loud

Obrázek uživatele RamsesVelkokral
Vložil RamsesVelkokral, St, 2009-08-19 22:06 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

vyborná povídka těším se na další díl

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-08-20 15:08 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

teraz by uz mali dieliky prichadat pravidelnajsie

Obrázek uživatele Saruwatari Ayumu
Vložil Saruwatari Ayumu, St, 2009-08-19 22:00 | Ninja už: 5568 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

supeer welmi som sa na tento dielik tesila a je naozaj super XD. kde ty prosim ta chodis na tie napady??? je to uzasneee Smiling. to vazne treba napsiat adminom aby na tvoje poviedky pridali este zopar hviezdiciek XD

www.khs-anime.blog.cz myy blogiiiiiiiiis Smiling
http://147.32.8.168/?q=node/69368 moja prvá ff-ka z názvom Sayonara
Sakura 444 sa premenovalaaaaa na Saruwatari Ayumu XD tak sa totiz vola po japonsky mi to takto vyslo taakze taak XD

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-08-20 15:07 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

WAW SOM RAD ZE SA TI TO PACI... HMM KDE NA NE CHODIM? POPRAVDE TOTO MA NAPDLO KED SOM VENCIL PSA U NAS V LESE. LEZAL SOM OPRETY O STROM A PREMYSLAL... TAKTO DO DOPADLO

Obrázek uživatele Saruwatari Ayumu
Vložil Saruwatari Ayumu, Čt, 2009-08-20 18:49 | Ninja už: 5568 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud zaujimave XD pojdem aj ja skusit XD mozno tiez ma napadne dajaky dobry napad na ff-ku Laughing out loud

www.khs-anime.blog.cz myy blogiiiiiiiiis Smiling
http://147.32.8.168/?q=node/69368 moja prvá ff-ka z názvom Sayonara
Sakura 444 sa premenovalaaaaa na Saruwatari Ayumu XD tak sa totiz vola po japonsky mi to takto vyslo taakze taak XD

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-08-19 21:07 | Ninja už: 5555 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

tak todle nezná meze Laughing out loud
malej dotaz co se stalo s pětiocasou?

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-08-20 15:06 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

TO SA DOZVIES V DALSOM DIELIKU... MOZNO??? NECHAJ SA PREKVAPIT

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Pá, 2009-08-21 10:12 | Ninja už: 5555 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

no myslím, že mám tušení, ale nechám se překvapit Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.