manga_preview
Boruto TBV 13

Kolik příležitostí má růže?: 03- Jak málo stačí k (ne)štěstí

Seděla tam. Hodinu, dvě. Nevnímala čas, který utíkal jako splašený kůň. Takhle prožila několik dní. Neobjevil se, už ne. Čekala na něj. Každou noc nechávala otevřené okno, i když věděla, že kdyby chtěl, otevře si ho klidně sám.

Zase další večer, nepřišel… Nemohla už dál jen tak bez smyslu bloumat. Vyskočila na nohy, převlékla se a vyrazila ven. Chodila jen tak, bezmyšlenkovitě. Byla tma, kterou rozčesávala jen svtla pouličních lamp, na některých místech byla však i ony málo. Tiše hodila vesnicí, nevěděla kam jít. Doma na ni nikdo nečekal, máma s tátou byli zase někde pryč a tady alespoň mohla doufat, že na něj narazí.
Probudil ji hluk, který se kolem ní strhnul. Ze stínu vyskočili dva muži a zatlačili ji do temné uličky. Nepříjemně jí skroutili ruce nad hlavou. Táhl z nich alkohol a pot.
„Ále, to máme dneska hezkou zábavu,“zachechtal se jeden z nich a jednou rukou z ní strhl letní bundičku. Pod ní měla už jenom tričko a sukni.
„Hele, nech mi z ní taky kousek, taky si chci užít!“zařval druhý a strhl z Deiny tričko a sukni. Pak jí rozepnul podprsenku. Dívka se bránila, křičela, ale muž ji hrubě udeřil a roztrhl jí ret.
„Když budeš povolná, užijem si a necháme tě,“navrhl jeden z nich.

Dei věděla, že je ztracená. Představovala si své poprvé jinak. Nebránila se, ani když jí jeden z mužů zajel do kalhotek. Byli jí odporní a jejich dotyky ještě hůř. Najednou se ozvala rána a oba muži se svalili na zem. Dívka otevřela oči a před ní stál její tajemný.
„Naruto,“zašeptala a vrhla se mu do náruče. Pohladil ji po vlasech.
„Málem jsem přišel pozdě,“řekl a svlékl si plášť, do kterého dívku zabalil. Potom ji chytil do náruče a vyhoupl se na střechu. Za chvilku už byli u Deiny doma.

Naruto ji položil na postel v jejím pokoji.
„Neudělali ti nic?“zeptal se starostlivě.
„Ne,“zašeptala Deina a z očí jí začaly téct slzy.
„Já nevím, co by se mnou udělali, kdybys nepřišel…“vzlykala.
„Měl jsem je zabít.“
Deině na něj vytřeštila oči.
„Zabil bych každého, kdo by se tě neprávem dotknul,“řekl Naruto a pohladil ji po tváři. Dívka nevěřila tomu, co slyšela.
„Asi jsem se do tebe zamiloval,“řekl po chvilce a ztěžka vydechl. Deina se na něj podívala. Vztáhla k němu ruku a pohladila ho po blonďatých vlasech.
„Čekala jsem, pořád…“řekla a políbila ho. Věděla, že mu může důvěřovat. Zachránil ji před znásilněním a ona věděla, že by to nikdy neudělal, kdyby ji skutečně nemiloval. Věřila mu, pořád. I když ji stál na postel a svlékl ji z pláště, věděla, že to chce.

Něžně ji líbal po celém těla a ona se mu naprosto oddávala, chtěla to, víc než cokoliv na světě…
Když bylo po všem, chytil ji pevně do náručí a oba usnuli. K ránu se Deina probudila. Její milovaný stále ležel vedle ní, ale ona se cítila provinile. Roztřásla se strachem. Za necelé dva týdny si vezme nějakého cizího chlapa a pak? Nebude se moct dále s Narutem scházet.

Bylo jí najednou do breku. Konečně měla něco po čem tak toužila, něco, co bylo jen její a někdo jí to chce vzít?! Rozplakala se. Připadala si tak slabá, brečí kvůli každé blbosti, ale teď to blbost nebyla. Schoulila se do klubíčka a tiše plakala. Najednou ucítila, jak Narutův stisk povolil. Cítila, jak ji hladí po paži.
„Děje se něco?“zeptal se tiše a políbil ji do vlasů.
„Udělal jsem něco špatně?“
Deina k němu zvedla hlavu. Jeho nádherné modré oči byly plné strachu a obav. Usmála se, jak jen to šlo.
„Miluju tě,“řekla namísto odpovědi a políbila ho. Když se od něj oddálila, dala se do vysvětlování.
„Za dva týdny se budu muset vdát,“řekla tiše a pohlédla mu do očí.
„Cože?“zeptal se, když mu konečně došlo, co mu právě řekla.
„Musím, pro naši vesnici, pro naši zem.“
„Za koho?“zeptal se s hořkostí v hlase.
„Neznám ho, nikdy jsem ho neviděla, je to někdo z Konohy,“řekla Deina. Po jejích slovech se Naruto zvedl z postele a začal se oblékat.
„Kam jdeš?!“křikla Deina zoufale. Naruto se k ní místo odpovědi naklonil a políbil ji, dlouze a vášnivě.
„Vrátím se,“šeptl nakonec a vyskočil oknem.
Tentokrát, poprvé, Deina cítila, že se vrátí. S úsměvem na tváři se rozvalila na posteli a zavřela oči, aby dospala to, co v noci zanedbala.

Poznámky: 

Doufám, že se líbilo Laughing out loud Hlavně teda doufám, že byl súpokojený Kaiser, který mě k tomuhle dílu tak uháněl Laughing out loud

4.91892
Průměr: 4.9 (37 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Po, 2009-09-28 20:53 | Ninja už: 5480 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

No teda. Kousek akce jo?? xD dobrá práce

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Čt, 2009-08-20 12:05 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

kdy bude další?

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Čt, 2009-08-20 12:28 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Až ho napíšu Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Čt, 2009-08-20 15:33 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

a to bude kdy? Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Čt, 2009-08-20 15:43 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

dneska?Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Čt, 2009-08-20 15:47 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

fakt? Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, Po, 2009-08-17 09:45 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Super moc pěkný a napínavý Smiling
Těšim se moc na další dílek Laughing out loud

Obrázek uživatele Sawoi-sama
Vložil Sawoi-sama, So, 2009-08-15 07:34 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

supeer aj ja už tuším za koho sa bude vydávať Laughing out loud

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away

"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."

"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, St, 2009-08-12 14:12 | Ninja už: 5578 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

jaj super ako vždy ...... stále sa opakujem ale inak sa to nedá...krásne!

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2009-08-12 07:04 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Konečne další dielik Laughing out loud ale ja by som sa asi nemal ozývať Laughing out loud ...nedočkavo čakám na ďalší a premýšlam nad osobou za ktorú sa ma vydať Deina....určite to bude niekto taký ktorý to poriadne....niekto koho aruto pozná alebo niekto významny Laughing out loud ale nebudom spoilerovať Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2009-08-11 19:47 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mě se to líbilo a moc a stejně ohledně jejího busoucího manžela mám tušení o koho by se tak mohlo jednat, ale radši se od tebe nechám ujistit, že má domněnka je správná a už se těším na další dílek Eye-wink jen tak dál

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Út, 2009-08-11 19:50 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Tušeníčko tušení, někomu to nedá spát, ale prosím, nech si své tušení pro sebe Eye-wink

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2009-08-11 19:52 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Neboj nechám Eye-wink přece to nevyzvoním, ne?? Jen ať taky přemýšlí Laughing out loud Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Ryo Krieger
Vložil Ryo Krieger, Út, 2009-08-11 22:19 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

Jsem s tebou určitě si myslím to samý xD ale to je jedno samozřejmně že to tu nevyvalím Laughing out loud

Obrázek uživatele Ryo Krieger
Vložil Ryo Krieger, Út, 2009-08-11 19:43 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

super ! Konečně tu hodím první koment ! Prostě skvělý za týden čekám dalsí díl xD

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Út, 2009-08-11 19:49 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Doufám, že tě nezklamu Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Ryo Krieger
Vložil Ryo Krieger, Út, 2009-08-11 22:21 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

Díky a je jasné že mě to potěší Laughing out loud těším se na další dílek Laughing out loud xD Ty a zklamat ? Nikdy !!! Smiling xD