manga_preview
Boruto TBV 09

Nová doba - část čtvrtá: První mise a první nebezpečí

Druhého dne - Konoha - radnice

"Sakra, kde je ten sensei? Včera jsem přišel pozdě a dnes on... Co to ja..." láteří Keiko ale vtom přestane protože na sloupu o který se opírá se objeví postava jejich senseie.
"No hurá! Máme první misi a vy se takhle flákáte!" řekne Keiko a zazubí se.
Naruto jen mávne na pozdrav a řekne "Měl sem ještě nějakou práci a chtěl sem se stavit za svým senseiem, mimochodem, poznáte ho za chvíli, máme málo týmu, začneme misí C rank, můj sensei bude jako doprovod než odrazíme na místo určení, pak nás opustí a vydá se na svou misi," a pak už míří nahoru po schodech k Tsunade.

Radnice - Kancelář hokage

"Tsunade - baachan! Jsme tu!" houkne Naruto který se objeví ve dveřích kanceláře a za ním vpochodují Keiko, Yagi a Hoshi.
V tu samou chvíli se objeví za oknem postava a otevře ho.
"Že bych někam přišel poprvé včas?" řekne a vejde do kanceláře.
"Co!! Ale vždyť to je Hatake Kakashi, nebo také Sharingan Kakashi! To on je váš sensei?" řekne Keiko který překvapením nadskočí, o Kakashim toho slyšel víc než dost na to aby pro něj byl velký vzor.
Kakashi se pod maskou usměje a řekne "Ano, jsem Kakashi, a ty musíš být Keiko... Měl jsi pravdu, Naruto, je úplně jako ty," řekne Kakashi a usměje se směrem k Narutovi a ten mu úsměv opětuje.
Keiko se jen zmateně dívá chvíli na Naruta, pak na Kakasiho.
Hoshi se jen usmívá a Yagi má znovu svůj vážný výraz.
"Tak klid už!" zavelí Tsunade a všichni se na ni otočí.
"Takže, Tým 7 má misi doprovodit vyslance ze Suny který sem dorazil kvůli jedné věci ohledně naší spolupráce, to ale není podstatné. Máte mu zaručit bezpečný doprovod až do Suny, neměly by se vyskytnout potíže, proto, ikdyž jste genini, vám dávám tuto misi, nějaké dotazy?" řekne Tsuande a poslední slova znamenala že mají vypadnout.

Před radnicí

"Tak jste připraveni vyrazit? Vyslanec nás má čekat u brány," řekne Naruto a už vykračuje k bráně.
Keiko stále sleduje Kakashiho kterého má za svůj vzor, to co o něm slyšel, jeho síla a pověst ho uchvátili.
Hoshi se jen usmívá když ho tak pozoruje a Yagi jde kousek za Narutem a mlčky pochoduje.
Hoshi dojde ke Keikovi který nevnímá okolí a chytne ho za rameno.
"Co tak hloupě koukáš, Keiko," řekne s úsměvem a podívá se mu od očí.
Toho to překvapí tak že neví co říct, až po chvíli se vzpamatuje a řekne "No, já... Já jsem ani nedoufal že bych mohl Sharingan Kakashiho někdy vidět, natož abych s ním šel na misi! On je živoucí legenda!"
"Tak proč si s ním nepromluvíš? Když je pro tebe takový vzor tak bys neměl tuhle šanci promarnit," řekne Hoshi a usměje se.
"No... Já..." zakoktá se Keiko a radši se podívá jinam, pak se otočí a pokračuje v cestě.
Keiko ty se někdy chováš jako dítě a jindy zas až moc dospěle... pomyslí si Hoshi a vyběhne za ostatními.

Brána Konohy

Pomalu se tam všichni dostanou a rozhlíží se, nikde nikdo, jen Kotetsu hlídá bránu a ani jeho společník Izumo tu není, teď si povídá s nějakou mladou dívkou s žlutými vlasy které ji sahají po lopatky, na sobě má běžově zbarvené kimono a u pasu dva svitky a malou katanu (Spíš wakizashi).
Hned jak si Kotetsu všimne Naruta tak mu mávne a dívka se otočí k týmu také a podívá se na ně černýma očima.
Když se teď otočila a všichni jí viděli od obličeje uvědomili si že jí nemůže být více jak třináct let.
Keiko stojí jako opařený, viděl už hodně dívek ale ještě nikdy se mu žádná takhle nelíbila, dívál se na ní s otevřenou pusou a nebyl schopen slova.
Dokonce i Yagi zbystřil a Naruto se jen usmál protože tuto osobu zná.
"Už je to pár let co jsem tě viděl, Temari, jak to u vás jde?" řekne a zazubí se, Temari se jen usměje a vydá se k nim.
"Dobře, Naruto - senpai, když jsem se sem dostala tak jsem toho využila a stavila se za otcem, vidím je teď oba dost málo, pořád mají nějakou práci," řekne Temari a usměje se.
"Co kdybys nás představil, Naruto?" řekne Kakashi a popojde blíž k Temari aby si ji prohlédl, podoba s Temari se nedá odepřít, ovšem kdyby je někdo srovnával tak Temariina dcera je o něco vyšší a vypadá trénovaněji.
"Jistě! Temari, tohle je Hatake Kakashi, můj sensei. A tohle je můj tým Goruden Hoshi, Ushitake Yagi a Nagami Keiko," řekne Naruto a na všechny ukáže.
"Ahoj, těší mě," řekne Hoshi a usměje se.
"Zdravím" řekne Yagi ale jeho výraz už se vrátil k tomu kamennému.
"Tě... Těší mě, Temari - chan," řekne stále zaražený Keiko a to si toho všimne i Naruto a ušklíbne se.
"Měli bychom tedy vyrazit!" řekne Naruto a kývne na Temari.
"Počkat, počkat, kde je ten vyslanec??" řekne Keiko a podívá se na něj.
Temari se usměje a řekne "Já jsem vyslankyně Suny"
Keiko se zarazí a podívá se na ni, neví co teď říct.
"Jo, to jsem vám vlastně neřekl, Temari je už pár měsíců Jounin, máte konkurenci Kakashi - senseii, je jí nedávno třináct a už je také jounin," řekne Naruto a usměje se, to se zarazí i Kakashi.
"Páni, to musíš být dobrá," řekne Hoshi.
"Byla to dřina ale není to tak těžké, pár těžkých misí, nějaké to Sko mám taky za sebou, ale u toho jsem byla s týmem, jinak už mise většinou plním sama, nebo s jedním či dvěma ANBU nebo chuniny," řekne na to Temari a usměje se.
Keiko jen kulí oči.
Jounin?!? TO snad! Vždyť je sotva o rok starší než já a už je úrovní Jouninka... Páni, pomyslí si Keiko.
"Tak už vyrážíme týme! Povídat si můžete cestou, Kakashi, sensei, já půjdu vpředu, vy vzadu, Temari, ty půjdeš ve středu a vy tři půjdete s ní, dávejte pozor ikdyž nic by nemělo hrozit," řekne naruto a pak už pravdu vyrazí.

K večeru téhož dne - Cesta do Suny

"Zatím to jde vklidu, co?" řekne Hoshi ke Keikovi a Temari.
"Jo, a to mě štve, chci něco zažít, doufám že se nějací nepřátelé objeví!" zvolá Keiko.
Temari se zasměje a upře na něj svůj pohled "Ty jsi vážně podobný Narutovi - senpai, jste oba tak hrozně hyperaktivní," řekne se smíchem a Keiko zrudne.
"Ale notak," řekne pobaveně Temari a podívá se mu zpříma do očí a Keiko se trochu uklidní ale pořád se trochu červená.
"Já... No, chci ukázat co ve mě je, musím se stát co nejdřív dobrým ninjou abych mohl uskutečnit svůj sen! Sjednocení všech pěti ninja vesnic a všech ostatních v jeden velký celek kde nebudou žádné spory," řekne Keiko a podívá se na ní a Temari se na něj usměje a odpoví "To je dobrý cíl, snaž se a určitě se ti to povede, Naruto - senpai chce být nejlepším hokagem, ty jsi mu podobný, když půjdeš za svým cílem pevně tak se ti to určitě podaří,"
Keiko se přestane červenat a její pohled teď snáší bez problémů a sám se na ní mile usměje a teď se místo něj začervená Temari.
To celé pozoruje Hoshi s tichým smíchem a říká si Vypadá to že se Keikovi líbí, hodně líbí, a možná i on jí, měla bych mu to přát, ať taky pozná nějaké štěstí když je pořád tak sám...
"Stát, už se připozdívá, utáboříme se," zavelí Naruto a opravdu už se začíná dost stmívat.

O něco později...

"Teď ještě kdybych tak měl po ruce něco na podpal..." postěžuje si Naruto.
"S tím pomůžu já," řekne Kakashi a udělá pár pečetí a vypustí malou ohnivou kouli na narovnaná dřívká v ohništi a ty vzplanou, Naruto toho ihned využil aby se podíval co vlastně má pod maskou ale ten pohyb byl tak rychlí že ho ani nezaznamenal.
Ach jo, já se to nikdy nedozvím! řekne si Naruto.
"Tak jo týme, kde se zas flákáte!" zavolá Naruto a pak se objeví Yagi a Hoshi.
"Ti dva někam zmizeli prý se vrátí o něco později," řekne s úsměvem Hoshi a Naruto se taky jen usměje a posadí se k ohni.

Nedaleko

"Takže ty jsi vlastně dosáhla Jounin ranku pomocí svých S misí? Páni, jsi opravdu dobrá Temari - chan!" řekne Keiko který sedí kousek od Temari na břehu malého jezírka a sleduje hladinu na které se pomalu objevují odrazy hvězd a měsíce.
"Ano, ale bylo to dost náročné, nakonec jsem ale nezvládla předčít Hatake Kakashiho, ten se stala Jouninem o čtyři měsíce dříve než já," řekne Temari která se dívá naopak na oblohu.
"To by se mi nemohlo povést nikdy, možná mám velké řeči ale takhle bych se nedovedl jiným ninjům moc bránit," povzdechne si Keiko.
"Ale, nech toho, vždyť jsi určitě dobrý ninja, jinak by váš tým nemohli na misi jako je tahle poslat," řekne Temari zcela upřímně.
Keiko se trochu zarazí a podívá se na ni, v tu samou chvíli se ona podívá na něj a jejich pohledy se opět setkají.
"No, děkuji, Temari - chan," řekne Keiko a usměje se.
V noční tmě není vidět že se Temari opět trochu začervenala a pak se taky usměje.
"Neměli bychom se už vrátit?" řekne Temari a podívá se směrem k táboru.
"Já ani nijak nespěchám ale jak chceš," řekne Keiko a vstane, dojde k ní a podá jí ruku aby jí pomohl na nohy.
Temari se usměje a vezme ho za ruku a vstane.
Teď se pro změnu začervená Keiko.
Temari si ale v slabém světle hvězd všimne že se červená a usměje se na něj.
"Ty se pořád červenáš," řekne s tichým smíchem.
Keiko se na ni rozpačitě podívá a prohrábne si vlasy.
"No já... Já jen... Že..." nemůže ze sebe dostat pořádnou větu Keiko a stále ji upřeně sleduje.
"Nic neříkej, když tě nic nenapadá," řekne tiše Temari.
Keiko teď už znovu zrudne podobně jako prve a podívá se na ni hodně v rozpacích.
"Já jen, že... Že jsi... Jsi nejhezčí dívka co jsem kdy viděl..." řekne konečně Keiko a pohledem uhne a dívá se do země.
Já jsem idiot! Proboha, já to řekl! Co si teď o mě bude myslet! vynadá si Keiko v duchu a nejistě se na ni podívá.
Temari se jen usmívá a stále ho drží za ruku.
"A ty jsi první který mi tohle řekl," řekne a nakloní se k němu, Keiko doslova přimrzne na místě, nemůže udělat jediný pohyb a jen sleduje jak se k němu pomalu přibližuje.
Proboha, co, ona, ona ani nezačala vyvádět, nic, dokonce ji to i potěšilo? No, koho by nepotěšilo říct že je nejhezčí, ale vždyť je mezi námi takový rozdíl, tedy, ne věkem ale, ona je už Jounin, už toho tolik zná... A vadí to vůbec něčemu?? řekne si Keiko ale stále se neodváží hnout.
Temari už je skoro u něj a rty už má málem na jeho.
Pak se ozve hlasité šplouchnutí.
"Hej!" řekne Keiko který je až po pás ve vodě a jeho vlasy jsou celé mokré.
Dívá se na ni a ta se dá do smíchu, tichého ale přesto, není to zlomyslný ani jinak popichující smích.
"Proč jsi to udělala?" zeptá se Keiko a chce se zvednout, Temari si k němu přičupne a podívá se na něj.
"Jen tak," řekne s úsměvem a teď ho doopravdy políbí.
Keiko tam sedí jak přimražený.
"T... Temari... Chan..." vykoktá ze sebe.
Ona ho vezme za ruku a vytáhne z vody, pak se vedle něj posadí a podívá se na něj a mile se usměje.
"To... Já..." nemůže ze sebe opět nic dostat Keiko který je zaražený víc než kdy dříve.
Ona, ona mě... Políbila? To je... To je... říká si Keiko který ani v myšlenkách nemůže nic kloudného vymyslet.
Temari se k němu opět nakloní a vlasy jí přepadnou přez ramena a lehce zašimrají Keika na tvářích když ho Temari znovu políbí.
"Víš, ty jsi první který mi někdy řekl že jsem nejhezčí co viděl, jsi moc hodný... A i ty se mi líbíš... Tedy, "i" pokud se ti já opravdu líbím," řekne Temari a teď se na něj tázavě podívá.
"Já, já... Temari - chan, ty se mi opravdu líbíš... Ale, vždyť je mezi námi obrovský rozdíl, vždyť jsi jounin, já jsem genin co umí dělat jen hlouposti," řekne Keiko.
"A čemu vadí že jsi genin a já jounin, a věř mi, hlouposti umím taky dělat, a někdy hodně velké," řekne Temari a vezme ho okolo ramen, on ji pomalu také a přijde třetí polibek.

Později - Jezírko

Temari leží v obětí vedle Keika který stále ještě trochu neví co dělat, stále ho to co se před chvílí stalo překvapuje.
"Měli bychom se vrátit, ať o nás nemají strach," řekne Temari a pustí jeho ruku, druhou má stále pod jeho hlavou a pomalu ho hladí po ještě stále mokrých vlasech.
"To asi ano," řekne Keiko a podívá se na ni.
Pak se oba usmějí a vstanou, pak se vydají k tábořišti.

Tábořiště

"NO to je dost! Už sem pro vás chtěl jít" houkne Naruto když ty dva vidí jak se blíží klidným krokem, stále se drží za ruce nad čímž se Naruto usměje.
"To jste udělal dobře že jste nešel, musel bych vás odfouknout svou technikou!" řekne s úsměvem Keiko a podívá se na Temari a ta na něj.
"Tak na kutě vy dva! Ráno za rozbřesku pokračujeme!" řekne Naruto a sám zaleze do stanu kde je ají Kakashi a v dalším je Yagi a ve třetím Hoshi a ti tři už spí, Kakashi se ale probudí a začne si s Narutem povídat.
Před stanem se objeví Pakkun a Gamakichi který je teď už z poloviny tak velký jako Gamabunta ale pomocí jeho upravovací techniky se zmenšil na velikost jako měl před asi čtrnácti lety(Okolo Shippuudenu).
"Tak, dobrou noc, Temari-chan," řekne Keiko a když vidí že se oba summoni dívají jinam ji políbí a zmizí do stanu kde je Yagi a Tmeari vejde do stanu za Hoshi která vlastně ani nespí a jen se usměje na Temari, ta jí úsměv opětuje a podívá se doleva kde právě ulehává Keiko.
Pak si sama lehne a brzy usne.

Mezitím - Mlžná

"Dobrá tedy, pošli tam dva naše ninji aby ji zajali a my mohli pokračovat v plánu, pak se podíváme na zuby Devítiocasé a jeho Jinchiruriki," řekne Madara svému společníkovi.
"Jistě, Madara - senpai," řekne tajemný muž a zmizí...

Druhého dne - Krátce po odpoledni - Hranice Ohnivé země

"Tak jsme tu, tady se rozloučíme," řekne Kakashi a podívá se na všechny přítomné.
"Tak zatím, Kakashi - sensei," řekne Naruto.
"Sbohem, Kakashi - san" řekne Temari a Keiko zároveň a oba se na sebe usmějí.
Yagi jen kývne a Hoshi se rozloučí úsměvem.
Kakashi udělá tři kroky a vtom letí do výšky a nohu mu drží provaz s očkem - past.
"Sensei?" podívá se na něj Naruto ale vtom zbledne.
"Všichni se připravte, past, čili tu musí být nepřítel!" zavelí a rozhlédne se.
Kakashi stále visí, Keiko a Temari si stoupnou zády k sobě a to samé udělá Hoshi a Yagi a nakonec se přitisknou k sobě tak že se každý dívá jedním směrem.
"No tak se ukažte..." řekne Keiko a v ruce drží kunay.
"Sakra, tohle není dobré..." špitne Hoshi.
"Živel voda: Technika vodních shurikenů!" zavelí čísi hlas a na skupinku čtyř ninjů se vyřítí vodní shurikeny, to ovšem zaregistruje Hoshi.
"Technika padající hvězdy!" řekne a vypálí světelnou ránu a tak srazí všechny shurikeny k zemi.
Pak se těsně vedle Yagiho objeví nějaký ninja s přeškrtlou páskou která patřila Kamenné.
Temari udělá lehký pohyb a řekne "Živel vítr: Technika větrnné bouře!" a ninja odletí o kus dozadu.
To ale zmizí v malé kaluži vody.
Kakashi kamsi zmizel a Naruto se ani nehne.
"Kruci, sensei je v genjutsu!" vykřikne Keiko a chce ho rychle uvolnit ale to vidí jak se blíží dva ninjové.
"Stínová klonovací technika!" křikne a objeví se pět klonů a ty se hned vrhnou na ninji ale ti je ihned zničí.
"Technika černého ohně!" křikne Yagi a nohavici jednoho ninji zachvátí černé plameny a pak rychle vzplane i zbytek oblečení a i jeho tělo.
Ninja zařve bolestí a zmizí v obláčku dýmu.
Druhý ale pokračuje a míří katanou přímo na Temari a zvedne ji do výšky.
Pak sekne...

Poznámky: 

Tak jsem tu jak jsem slíbil se čtvrtým dílem, není podle mě nic moc ale snad se někomu bude líbit

Jinak prosím znovu o komenty a co vylepšovat protože toho určitě bude hodně

4.894735
Průměr: 4.9 (19 hlasů)