manga_preview
Boruto TBV 07

*Konečný boj* konečne pravda 4. kapitola

„Takže Naruto počul si, nedovolíme aby sa ti niečo stalo. Aj keby to malo zabrániť zničeniu Madara Uchihu.“ Podporovala ho Tsunade.
„A prečo vlastne chcete zabiť Madaru??“ Spýtal sa Naruto.
„Prečo chcem zabiť Madaru??? Na túto jednoduchú otázku existuje aj veľmi jednoduchá odpoveď. Madara je až príliš mocný, a chce tu moc použiť na zničenie Konohy a celého sveta. A to nesmiem dopustiť. Madara ma plán ako všetko zničiť a v tom plané si zahrnutý aj ty, on chce získať Kyuubiho. Ak ho získa tak v jeho plané mu už nič nebude stať. Lebo mu chýba už len Kyuubi.“ Senin postupne všetko vysvetlil.
„Aha a preto ste ma chceli zabiť?! Len preto aby ma nepoužil on?! Naruto už kričal.
„Ja nechcem zabiť teba Uzumaki Naruto ja chcem zabiť Kyuubiho, ale ja sám by som ho s teba nedokázal vybrať .“ Znova vysvetľoval.
„Nechaj to už tak Naruto, už sme preca vyriešili ako s teba dostaneme Kyuubiho, už musíme len čakať na odpoveď od Kakashiho.“ Do konfliktu už zasiahla aj Tsunade.
„Je mi s toho nanič, iba tu stojím a čakám kým so mňa výberu tu zasranu líšku!!! Nič nemôžem urobiť!!“ Bol strašne naštvaný .
„Naruto ja viem že ty nie si ten typ čo by len stal a čakal, ale teraz ti nič iné nezostává. Musíme počkať na odpoveď od Kakashiho. Čím skôr ju tu budeme mať tým lepšie. Nebolo by lepšie si spríjemniť čakanie pri dobrej miske Rámenu Naruto??“ Tsunade dala navrch lebo chcela spríjemniť situáciu.
Pozrela aj na Senina ale nevedela ako mu to ma povedať, lebo celu tu dobu ako Kakakashi oznámil že odchádza tak iba nečine sedel a pozeral na Tsunade.
„Pozívam aj vás alebo tu chcete len tak sedieť a nič nerobiť???
„Nie pôjdem veľmi rád, počul som že ten Rámen je veľmi dobrý. Spokojne odpovedal Senin.
Pomaly sa pobrali s kancelárie a vybrali sa smerom k Ichiraku. Cestou sa rozprávali o rôznych veciach a Tsunade skoro zabudla na tom že je Hokage.
„čo Naruto, už si nemal dlho misiu že?? Asi sa musíš nudiť.“ Príjemným tónom začala rozhovor.
„No keď o tom tak premýšľam tak áno je to už nuda.“
„Počula som že sa ti páči Sakura, je to pravda??“ Tsunade položila Narutovi dosť chúlostivú otázku.
Naruto úplné sčervenal lebo mu ta otázka bola dosť trápna. Ale vedel že pokus o vymýšľanie bol na nič, tak radšej povedal pravdu.
„N-no hej páči sa mi, ale ona ma nemiluje. Ona je vždy ku mne taka tvrdá a naštvaná.“ Smutne jej odpovedal.
„Jaj Naruto keby si ty len vedel ako sa mýliš. Ona to robí preto aby si sa trochu zmenil, lebo v niektorých ohľadoch si stále len decko Naruto.“ Vysvetľovala Tsunade.
„Ale prečo?? nechápavo sa spýtal.
„Lebo ťa Sakura miluje, Naruto ona ťa miluje. Vravela mi to keď som s ňou trénovala. Chcela by byt s tebou ale nemá čas, ale teraz som tomu nijako pomohla, zavolala som ju na Rámen takže sa s ňou stretneš a pevec že ju más rad a chcel by si ju ochraňovať a hlavne si to nepokaz ty pako!!“ Radila mu Tsunade.
„Ale to je nemožné veď Sakura-chan miluje Sasukeho, mňa bere len ako kamaráta.“ Vravel neveriaci Naruto.
„To bolo keď tu bol ešte Sasuke. Sakura si uvedomila aké city mala k nemu a k tebe. Sasuke sa k nej vždy choval ako k niečomu čo by mu mohlo skaziť pláný k jeho pomste. A ty Naruto ty si s k nej choval vždy láskavo, milo, vždy si jej chcel pomôcť a Sasuke jej nikdy takéto city neprejavil. A preto si to uvedomila až teraz, lebo keď bola mladšia tak bola oslepená Sasukeho krásou, inteligenciou, dovednostiami, ale nikdy si neuvedomila že Sasuke k nej nikdy nič necítil, a ty si presne jeho opak chcel by si s ňou byt do konca. Presne ako Jiraiya so mnou, ale ja som milovala iného ale to už by stačilo, pochopil si ma?????“ Spytala sa Tsunade.
„A-ano.“ Prekvapene odpovedal.
„Tsunade-sama?? Deje sa niečo keď ste ma pozvali??“ Už sa tam zjavila aj Sakura.
„Nie, len Naruto sa chce s tebou porozprávať.“ Odpovedala jej Tsunade.

Poznámky: 

Tak ľudia ja vám ďakujem. Ja viem že je tam toho vždy malo ale toto je len moja štvrtá kapitola čo som napísal. Určíte to nie je dobre ako séria mocný shinobi, to je omnoho lepšia séria tak ale zatiaľ sa snažím. Tak by som bol veľmi rad keby ste moju snahu ocenili komentárom aby som vedel či sa vám to páči alebo nie ďakujem

4.94737
Průměr: 4.9 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele suzzana17
Vložil suzzana17, Po, 2012-08-13 16:44 | Ninja už: 4424 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

suuuper kapitola som velka faninka narusaku Kakashi YES

KAŽDÝ, KTO JE ZA HOKAGE SASUKEHO (ČI UŽ Z RECESIE, ALEBO ÚPRIMNE), NECH SI OKOPÍRUJE DO PODPISU BEZ TÝCH HVIEZDIČIEK: [img*]http://th09.deviantart.net/fs71/150/f/2013/143/f/9/new_canvas_by_annria2002-d66ca3y.jpg[*/img]

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, So, 2009-10-24 13:48 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

je to vinikajuce az na to narusaku z kotreho je mi zle proste I HATE IT! ale dufam ze sa to postupnostou deja zmeni

Obrázek uživatele kliste555
Vložil kliste555, St, 2009-08-05 15:57 | Ninja už: 5376 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Prostý občan

me se ta série hodně líbí, strašně dobře se to čte. jediná věc, kterou bych mohla vytknout je, že to zatím vypadá na NaruSaku, ale tak to je moje věc Laughing out loud 5 hvězdiček

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, St, 2009-08-05 19:13 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

no dobre dakujem velmi pekne a to sa zmeni to nebude len o Sakure to este trocha rozoberiem a potom to uz necham tak

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, St, 2009-08-05 13:48 | Ninja už: 5492 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

je to super a uz sa tesim na dalsi dielik