manga_preview
Boruto TBV 07

*Konečný boj* mudrc na navšteve 2. kapitola

Pred bránou Konohy stoji Rikudo Senin. Aký príkaz dá Tsunade?
„A o čom sa chcete porozprávať?“ Spýta sa Tsunade.
„O smrti môjho pra-pra vnuka.“ Žalostne jej odpovie Senin.
„Tvoj vnuk bol Pain?“ Nervózne sa spýtala Tsunade.
„Nie, jeho pravé meno bolo Nagato. A to ma ani nepozvete ďalej?“ kľudne zmenil tému.
Tsunade na chvíľku zaváhala, nevedela či mu ma veriť, ale na koniec sa rozhodla.
„Tak poďte za mnou, mohol by to byť zaujímaví rozhovor.“ Povie tsunade
Tsunade nakázala všetkým aby sa vrátili naspäť k svojej robote, a potom namierili smerom ku kancelárii.
„ Môžem sa vás niečo opitat?“ Váhavo položila otázku.
„Kľudne“. Pokojne jej odpovie Senin.
„Ta chakra okolo vás krúži stále?“ Opatrne sa opýtala.
„Nie, len keď ju už nemám kam dať.“ Zo zamyslením odpovie mudrc .
„Aha tak poďme do mojej kancelárie.“ Dala návrh.
Keď už prišli do kancelárie tak sa Tsunade musela ospravedlňovať za neporiadok.
„ Prepáč za neporiadok, ale mam veľa prace.“
„To nevadí, teraz k veci čo sa stalo? Cestou sem som si všimol že tu boli známky po boji.“ Trochu prekvapene sa spýtal Senin.
„ Áno to je pravda, všetko to ma na svedomí Madara Uchiha!!!“ Nenávistne zvyšujúcim sa Tónom mu hovorí Tsunade.
„Nechápem, podľa mojich informácii to nagato zaútočil na vašu dedinu.“ Nechapavo sa spýtal Senin.
„Áno to je pravda ale všetko to mal na svedomí Madara Uchiha. Madara založil takzvanú organizáciu Akatsuki. V ktorej bol pravé aj Nagato. Madara používal Nagata ako vodcu aby sa zamaskoval. A Nagato používal mŕtve tela ako bojovníkov, ale len jedno telo používal ako vodcu a to bol Yahiko jeho najlepší priateľ ktorý prišiel o život za doby veľkej ninja vojny.
„Vravíte Madara Uchiha???“ Zo zamyslením polozil otázku .
„Vy ho poznáte?“ Opýtala sa Tsunade.
„Osobne nie, ale počul som že jeho oči sú skoro tak mocne ako moje .“ Presvedčivo povedal Senin.
Vtedy sa Tsunade nezmohla ani na jedno slovo. Ale pravé v tom ju napadla jedna otázka.
„ Aký je pravý dôvod vašej návštevy?“ Rýchlo sa spýtala Tsunade.
„Chcem zabiť Madara Uchihu, a po vás chcem aby ste zabili Naruta Uzumakiho!!!“ Stručne odpovedal Senin.
Nastalo dlhé ticho ktoré prerušilo až zaklepanie a do kancelárie vstúpil Kakashi s Narutom Uzumaki.

Poznámky: 

prepčte ja viem že je to málo ale v tretej časti toho bude viac.
A chcel by som vas poprosiť okomentujte mi to aby som vedel čomu sa mam nabudúce vyhýbať dakujem

4.846155
Průměr: 4.8 (26 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele suzzana17
Vložil suzzana17, Po, 2012-08-13 16:33 | Ninja už: 4424 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

dost dobry napad hlavne ten necakany moment: zabit naruta Kakashi YES

KAŽDÝ, KTO JE ZA HOKAGE SASUKEHO (ČI UŽ Z RECESIE, ALEBO ÚPRIMNE), NECH SI OKOPÍRUJE DO PODPISU BEZ TÝCH HVIEZDIČIEK: [img*]http://th09.deviantart.net/fs71/150/f/2013/143/f/9/new_canvas_by_annria2002-d66ca3y.jpg[*/img]

Obrázek uživatele Hospi
Vložil Hospi, Po, 2009-08-31 13:11 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

Vypadá to na zaujímý príbeh rozhodne idem čítať ďalej ..originálna myšlienka

Hospi's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-PlanetAnime-Planet.com - anime | manga | reviews

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2009-07-20 18:18 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.