Naruto High School Gakuen Den 9
Diel: 9
Kapitola: Priatelia (eng.: Friends)
_________________________________________________________________________
Replay:
Chvíľu nastalo ticho a všetky pohľady viseli iba na jeho zdrtenom pohľade.
"Č-čoo?!" Zahulákal Naruto so slzami na krajíčku.
Vypol mobil ale jeho pohľad už neudával smer.
"Sakra čo sa stalo Naruto?" Zhysterčila Sakura...
Continue:
Mobil mu padol z ruky, spadol na zem a prikrčil sa k zemi. Tvár sklonil k zemi, ale slzy neskryl. Padali mu dole na podlahu ako bolestivý dážď.
"Otec mal nehodu" Napokon zo seba vydal stručnú odpoveď. Po celej izbe sa rozlialo ticho.
"N-Naruto-kun, to bude v poriadku" Hlesla Hinata a privinula si ho k sebe.
"TO NIEJE V PORIADKU!!" Zareval na ňu Naruto ale v tom sklpoil oči, keď uvidel Hinatin výraz "Prepáč...Naruto-kun"
"Ty mi odpusti...prosím nehnevaj sa na mňa...j-ja...neviem čo zo sebou"
"To je v pohode ..Naruto"- chlácholivo sa usmiala a ešte tuhšie ho objala "v poho"
"čo tak keby si zašiel do nemocnice" ozval sa zúsalý Sasuke "Vieš v ktorej leží?"
"Hej.." zafňukal "Ale je to 2míle odtiaľto"
"Viete čo?-" Prehlásil sebeistým hlasom Shikamaru. Všetci stíchli a počúvali Shikiho návrh.
Keď rozprával svoju predlohu, na Narutovej tvári sa objavil jasnejší a istejší výraz.
"Tak počúvajte. Dva bloky odtiaľto mám odstavené auto. Zaviezol by som Naruta do nemocnice, vy by ste to tu trocha poupratovali. Ak by sa niečo udialo, dáme vám vedieť. A vy ostatní by ste zatiaľ poupratovali. Čo vy na to?"
Naruto s ostatnými prikývol, a utrel si prebytočné slzy. Spokojne vstal a prehovoril.
"Ďakujem za to čo pre mňa robíte, kamoši" usmial sa "bez vás by som bol stratený"
Všetci sa zasmiali, na Narutovú konečne jasnú tvár
"Čo keby Hinata šla s tebou?" navrhla Sakura a mrkla an ňu
"N-No...j-ja nenamietom..ale bude to nespravodlivé kebyže vy máte upratovať a ja nie"
"O to sa neboj...hádam to zvládneme" povzdychla si Temari a pobozkala na rozlúčku Shikamara
"Láska si jednička" povedala Shikamarovi "ale ja som väčšia"
Shikamaru sa zasmial, chytil ju za zadok a pobozkal.
"No tak makáme" začal Sasuke rozhadzovať ruky a zdvihol Sakuru.
Shikamaru, Hinata a NAruto si obliekli bundy a vyšli na chodbu.
"A aby som nezabudol" šmátral Naruto vo vreckách "nezabudnite zamknúť. Dík lidičky" mrkol na Sasukeho ktorý kľúče zachytil vo vzduchu.
Trojka sa rozlúčila a zmizla vo výťahu.
Všetci zapojili svoje sily, okrem Chojiho, ktorý musel ísť domov kvôli boleniu brucha.
Temari si dala na starosť kuchyňu, Sasuke a Sakura obývačku a ostatní vysávali a utierali rozliate malinovky.
Medzitým v aute...
"Do šľaka.." zavrčal Shikamaru "Musím ísť doplniť benzín.Včera som bol s Temari v Tokyu"
Zapol smerovku a odbočil na pumpu neďaleko cesty.
"Naruto, za chvíľku som späť. Idem dačo kúpiť do obchodu"
Pobozkala Naruta a vybrala sa von za auta. Nervózny Naruto v ruke stískal mobil a čakal na neznámy hovor z nemocnice. No nič sa neozývalo. Zahľadel sa do okna, na ktoré padali kvapky dažďa. Až teraz si všimol aká je obloha tmavá.
Shikamaru doplnil benzín, odkvapkal hadicu a nasadil ju späť na automat.
"Kam šla Hinata?" zapínal si Shikamaru bezpečtnostný pás a rýchlo zavrel dvere, aby mu nezmokla sedačka.
"Do obchodu" odpovedal, no nezpúšťal oči z okna auta.
O chvíľu pribehla dovnútra aj zmoknutá Hinata.
"P-Prepáčte mi za zdržanie. Môžeme ísť" Sadla si a Naruta si privinula k sebe.
Pobozkala mu temeno hlavy a hladila mu tvár."To bude dobré uvidíš"
"Uhm" hlesol Naruto, keď ich nezúčastnený rozhovor prerušil hukot motora
"Ďakujem" pozrel sa na Hinatu "si mi veľkou oporou"
To be continued...
No budúca časť minimálne vo štvrtok. Možno že sa to pretiahne na dlhšie, ale veď uvidíme bye
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Chcela som sa ťa opýtať, či si z BA ( ten charakteristický spôsob vyjadrovania sa dá ľahko spoznať) ale už ma predbehli. Čo sa týka diela, mám tu pre teba pár rád,na ktoré nemusíš brať ohľad ak nechceš:
1.V FF sa zvyčajne nepíšu smajlíky, vypadá to trocha divne...
2. Byť tebou dám si pozor na nadávky, sú slušnejšie ako "Sakra.Do čerta /kelu/frasa"
3. Za ukončením priamej reči sa nedáva pomlčka.
Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.
zlatí, ja sa už inak vyjadrujem. Neber do úvahy staré diely
A btw: viem ako písať o to si starosti robiť nemusíš
vyborne velkmy pekne chudak naruto ako sa musi citit uz sa tesim na dalsi diel len tak dalej:D
Ďakujem aj ja sa teším tomu ver