manga_preview
Boruto TBV 08

Nezpřetrhatelná pouta 01

nezpřetrhatelná pouta.jpg

Krásný letní den. Ptáci zpívají, fouká příjemný vítr, slunce něžně hřeje a…
„Ty šmejde! Naval sem tu podprsenku nebo tě s ní uškrtím!“ Modrovlasá dívka běžela tempem geparda za nejmladším potomkem Uchiha klanu. Nikdo by to do něj ale neřekl, kdyby ho viděl zdrhat před dívkou stejného věku, ještě k tomu svírajíc přitom onu zmíněnou podprsenku.
„Můžeš si za to sama. Říkal jsem ti, že nesnáším smajlíky a ty si schválně pořídíš podprdu, se stejným vzorem. A já tě varoval, že všechno na čem uvidím smajla, spálím,“ křikl nazpět zatímco se snažil vyhnout smrtící hrozbě.
„Spálíš to, a já na tebe zavolám Karin! Jen si pak užij její flirtování!“ zařvala varovně a sundala si botu, která za pár vteřin měla za následek, že hodil držku.
„Mám tě!“ chytla ho pevně pod krkem a začala ho škrtit - tou podprsenkou, jak varovala.
„Co se to tu děje?!“ozval se rozzuřený hlas. Oba se od sebe okamžitě odtrhli a dívka mu konečně vytrhla ze spárů svou podprsenku.
„Začala mě škrtit - podprsenkou!“ žaloval ublíženě Sasuke, vzhlížejíc přitom na vysokého tmavovlasého muže s pohledem úchyla.
„Ale on mi ji ukradl jenom proto, že na ní jsou smajlíci!“ bránila se Hinata, poukazujíc na dotyčného jako před soudem. Ten si jen uraženě odfrkl.
,,Já se mu nedivím, nesnáším ty smajlíky stejně jako Sasuke,“ dodal za sebe Oroxicht a zkřížil si ruce na prsou. Hinatě nevěřícně sklouzla čelist až na podlahu.
„Ha, a máš to!“ vyplázl na ni Uchiha jazyk jako malej harant.
„Mít v kalhotách to, co ty, taky by mi ten slizoun nadržoval,“ nadávala si pro sebe, jelikož moc dobře věděla, co je příčinou Orochimarova ‚otcovského‘ postoje vůči mladému Uchihovi.
„Za tohle mi zaplatíte oba dva!“ vyprskla spontánně a ublíženě, sloními kroky se odpotácela do svého pokoje.
„Jak? Dáš nám pusu?“ stačil na ni ještě Sasan houknout. Hinata se znechuceně otočila a pohyby naznačující zvracení se před ním převedla.
„Áááááááno, přesně jsi vystihla mou reakci,“ uchechtl se výsměšně a jako páv si odkráčel z hlavní místnosti.
„Ty zatracený ženský!“ zavrčela si pro sebe Hin a práskla pokojovými dveřmi.

„Zase se do sebe pustili?“ zachechtal se Suigetsu rozvalený na gauči vedle Juuga začteného do knihy s červeným převazem s nápisem Kamasutra aneb Návod pro lásku, když do dveří vtrhl Orochimaru s výrazem maratonského běžce. Bez odpovědi se natáhl v protějším křesle a na nos si nasadil brýle, načež se začal sápat po nejnovějším vydání PlayGirl.
„Heh, co provedl tentokrát?“ ujistila jeho reakce Suigestua a se zájmem se k němu naklonil.
„Spálil jí podprsenku,“ zamumlal nepřítomně a fascinovaně si prohlížel titulní stranu s fotkou polonahého Arnolda Schwartzenegera.
„A jéje, kterou?“
„Tu se smajlama,“ obrátil na první stránku.
„Cože?!“ vystřelil Sui z gauče a do ruky uchopil meč.
„Co zas?“ odtrhl se Oroušek poprvé od měsíčního magazínu, ač nerad, a nechápavě na Suigetsua zamrkal.
„Tu jsem jí dal k Vánocům! Lítal jsem kvůli ní po celý zvučný! To si vypije, emař jeden!“ zavrčel nesmlouvavě a pomalu se připravoval k útoku.
„Hou, hou, hou, uklidni se, mladý muži,“ vystartoval z křesla slizoun hbitě a obtočil kolem Suigetsua ruce zezadu kolem hrudníku, načež Sui v obličeji zezelenal a našpulil tváře, jakoby chtěl zvracet.
„Jdi ode mě, ty slizká úchylná laciná napodobenino Michaela Jacksona!“ odstrčil ho silou tanku a vyděšeně se natiskl k Juugovi, jenž byl nucen odtrhnout se od veeeeeeelmi zajímavého studování literatury.
„Jaká laciná? Já jeho tělo poctivě ukořistil a k tomu ještě vylepšil,“ ohradil se Orouš uraženě a jako páv zapózoval.
Sui si znechuceně odplyvl. „To, že sis ještě zvětšil -,“ chtěl po něm vystartovat, ale pusu mu zacpal Juugo.
„To radši neříkej. Copak už jsi zapomněl, jak to dopadlo posledně?“ pohlédl na něj varovně a jeho oči nabraly dojem zděšení. Sui pracně strhl jeho ruku z obličeje.
„ – z tebe nedělá modela,“ dodal zničeně a rozvalil na podlaze. Hlavně co nejdál od něj!
„TO se ještě uvidí!“ pozvedl varovně ukazováček a nasupeně odkráčel ven, přičemž se začal vysvlékat jenom do trenek. Suigetsuovi upadla čelist až na zem.
„Óóó Kami, já jsem asi oslep!“ připlácl si dlaň na oči a začal zběsile pobíhat po pokoji. Juugo za ním nechápavě zíral.
„Klídek, šel se jen opalovat – jakoby mu to pomohlo. Ale v jednom měl pravdu,“ obrátil další list, čímž se dostal na novou kapitolu, nesoucí název ****** ******, „měl by ses uklidnit. Myslím, že oba dost dobře víme, jak se Hinatka umí vybarvit. Vrátí mu to za vás oba,“ mrkl na něj spiklenecky, což, zdá se, Sui upokojilo, jelikož se mu ‚zázrakem vrátil zrak‘ a k tomu odložil i svůj meč.
„Heh,“ opřel se spokojeně o křeslo, „tak tohle si užiju, má se hošánek na co těšit, jak Hin znám. Ale jen si nemysli, Juugo, to, že máme stejně prohnaný nápady ještě neznamená, že má Hin stejně vysoký IQ jako já,“ poklepával pravidelně botou a na rtech se mu rýsoval spokojený úsměv.
Juugo se znova nechtěně odtrhl od knížky a vážně se na něj zadíval. „Mohu jen souhlasit.“

Poznámky: 

Tenhle díl byl předělaný! Komentáře pod ním se nemusí vztahovat k aktuálnímu příběhu! Poslední komentář byl od Kami-chan, Pá, 2014-03-14 11:4

4.933335
Průměr: 4.9 (45 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2019-03-11 20:34 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Misia VH: Škandál, Sasan ukradol a spálil Hinate podprsenku so smajlíkmi, ktorú jej kúpil na Vianoce Suigecu Shocked Oro neznáša smajlov rovnako ako Sasuke, však sú to dvaja exoti na pohľadanie Laughing out loud Hin je riadne razantná v tomto hriešnom dúpäti. Oro s okuliarmi: „fascinovaně si prohlížel titulní stranu s fotkou polonahého Arnolda Schwartzenegera.“ Učiha mu asi nestačí hihihi Ooo Oro: „poctivě ukořistil a k tomu ještě vylepšil“ telo Michaela Jacksona Orochimaru ^.^ Júgo je tradične v klídku z nadrapovania sa nášho vodného muža. Vtipné situácie, uvidíme ako sa budú jeden druhému mstiť Jump!

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Pá, 2014-03-14 11:42 | Ninja už: 4228 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Nápad je to skvělý, přímo suprový Laughing out loud Furt jsem se řehtala jak blázen, je to povedená parodie a celkově Hin a Sasu u Orochimara je bezva Eye-wink
Sedmnáct dílků dám, takže proto jsem se do toho pustila a u konce čekej souhrn všech mých potencionálních emocí, dojmů a nesrozumitelných pojmů Sticking out tongue

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele HyugaHinata
Vložil HyugaHinata, Čt, 2014-03-13 13:30 | Ninja už: 3717 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ať mu to nandá je to dost dobrý Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Oficiálnš jsem Jashinistkou!!!
Říkali mi že žiju fantasií. Skoro jsem spadla ze svého jednorožce
Učitelé tomu říkají opisování. My týmová práce.
Škola není hospoda aby se v ní vysedávalo každý den.
Život je jako žebřík do kurníku. Krátkej a pos.anej.
Otázka: Co škola? Odpověď: Pořád stojí, sv.ně.
Jě těžké být deb.lem, konkurence je příliš veliká.
Kto mlčí, nemusí vždy souhlasit..
Možná jen někdy nemá chuť diskutovat s idiotama.

Obrázek uživatele Testey Neoras
Vložil Testey Neoras, Ne, 2011-03-27 20:13 | Ninja už: 4980 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

Len mu daj Hinata!! Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud a inak mne sa to celkom páčilo Laughing out loud síce sa povahy zmenili, ale keď si to predstavím s výzorom tých postáv nejde to nesmiať sa Laughing out loud

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, So, 2009-12-26 15:00 | Ninja už: 5474 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

LOL prvý diel je super Laughing out loud len škoda, že sa Hin nepodarilo uškrtiť Sasana tou podprsenkou... A Hin u Oroxichta?? Wau! Good idea Eye-wink bude to omnoho zaujímavejšie Smiling

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Pá, 2009-12-25 22:05 | Ninja už: 5320 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Éh zajímavé xD Škoda že ho neuškrtila

Jsem fanda:

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Ne, 2009-11-01 22:55 | Ninja už: 5565 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

JE TO HROZNE ... asi by som uz mal vytvorit ten spolok ONLY NARUHINA.org

Obrázek uživatele Anake
Vložil Anake, Pá, 2009-08-28 14:29 | Ninja už: 5371 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

suprový, bezvadný!!!!!fakt the best!

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, St, 2009-08-19 23:07 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

muhah... to je dobré... jen hinata se lehce povahově změnila :D


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2009-07-09 19:24 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Pá, 2009-07-10 09:30 | Ninja už: 5479 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

ah, jasně, gomen, furt si na to nemůžu zvyknout XD