manga_preview
Boruto TBV 09

Tajomstvá sveta-28. kapitola

28. kapitola: Posledný boj. Mocné techniky

„Azazel Tsui vs. Hanabi Hyuuga.“ zaznel hlas oznamujúci posledných bojujúcich.
Hanabi už čakala dole, ale Azazel si dával načas- dôkladne si obzrel každý schod, na ktorý stúpil.
„No tak pohni si už.“ povedala mrzuto, no Azazel ju odignoroval a na miesto sa dostavil až o hodnú chvíľu.
„Ste posledný, takže ste to počuli už nespočetne veľa krát, tak začnite.“ povedal rozhodca a zmizol preč.
„Takže ty si Ten Azazel o ktorom mi Neji vravel? Teší ma, že ťa stretávam a taktiež, že ťa dnes porazím.“ povedala pohŕdavo a zaujala typický postoj svojho klanu.
„A čo ti o mne Neji povedal?“ spýtal sa Azazel s rukami vo vreckách.
„Len to, že sa boju s tebou mám vyhnúť, no ja mám rada výzvy.“ povedala s úškrnom a dodala, „Keďže som tretia najsilnejšia členka nášho klanu po tatkovi a Nejim, tak ty nebudeš žiaden problém.“
„No, ja problémy nevyhľadávam, ony si dáko vždy nájdu mňa. Takže ti v podstate o mne nič nepovedal, všakže.“ povedal nezaujato Azazel.
„Dosť bolo kecov, pustime sa už do boja.“ a ako to povedala, rozbehla sa a začala do neho zúrivo udierať.
Azazela to tlačilo stále dozadu a všetci naokolo sa na to s úžasom pozerali, ako dokáže Hanabi rýchlo zasiahnuť protivníka, no jedno si nevšimli; Azazel mal stále ruky vo vreckách a vôbec sa neuhýnal a ani nebránil. Bol už len pár centimetrov od steny, keď Hanabi sústredila väčšie množstvo čakry do dlane a zvolala: „Juuken“ a zasiahla Azazela priamo do hrude a ten narazil do steny a vytvoril menšiu preliačinu.
„Tak čo, chceš ešte pokračovať?“ spýtala sa Hanabi Azazela, ktorý sa zhlboka nadýchol.
„Prečo nie?“ povedal a oprášil sa.
Hanabi len pozerala a neverila vlastným očiam, že vydržal toľko úderov a ešte chodí.
„Hakke Rokujuuyonshou“ (hmat 64 úderov) vykríkla a začala zasahovať Azazelove čakrové body a na posledných úderoch si dala záležať nielen na množstve použitej čakry, ale aj na sile, čiže to Azazela hodilo až do stredu a ostal ležať na zemi.
„Tak, myslím, že je koniec.“ povedala hlboko dýchajúc Hanabi a rozhodca to chcel už odklepnúť, no v tom sa Azazel začal zdvíhať zo zeme.
„Takže toto mi malo uzatvoriť pravdepodobne všetky moje čakrové body, hm? Škoda, niekoho iného by to položilo ale nie mňa.“ povedal a Hanabi len svojim byakuganom pozerala, ako sa v jeho tele rozlieva čakra.
„Prečo sa ešte hýbe? Čím to je, že mu nijak nedokážem ublížiť? Počkať, on sa predsa ešte nebránil!“ hovorila si sama sebe a nahlas dodala, „Prečo si sa nebránil?“
„Mám na to zopár dôvodov. Prvý je ten, že si z Konohy a nechcem aby si nemohla plniť misie.“ povedal a Hanabi mu do toho skočila, „To si nejako fandíš, nie?“
„Ďalší dôvod je ten, že si dievča a dievčaťu nechcem ublížiť.“ načo na neho zakričala, „No, typický chlap, myslí si, že sa nedokážem brániť.
„A posledný dôvod je ten, že som až taký silný, že by po tebe nič nezostalo.“ dopovedal a všetci sa jemne pousmiali až na Naruta a Soru, pretože im stačilo, keď videli čo spravil v lese.
„Tak to si nemyslím, ale keď tak chceš, nemusíš bojovať tak silno.“ povedala s posmechom.
„Ako chceš.“ odpovedal a vytiahol ľavú ruku z vrecka.
Pomaly sa rozbehol a začal jemne útočiť. Hanabi sa dobre zasmiala a každú jeho ranu zablokovala a dala mu dve ďalšie.
„Vidím, že si dosť rýchla. Ale skutočnú rýchlosť si ešte nepoznala.“ povedal jej Azazel.
„A ty hádam áno?“ spýtala sa.
„Samozrejme, chceš to vidieť?“ opýtal sa.
„No ukáž sa chlape.“ povedala a znova zaujala postoj.
Jemne sa uškrnul a zmizol z miesta. Hanabi neverila vlastným očiam, lebo ani so svojim byakuganom nič nevidela, keď tu zrazu sa ozval hlas: „Tak čo hovoríš na skutočnú rýchlosť?“
Hanabi sa začala obzerať, no nikoho nevidela a ani nik na balkónoch.
„Šetrila som si to síce na neskôr, no tento si o to fakt koleduje.“ povedala si a začala rýchlo skladať pečate. Ako dokončila, čo chcela, vykríkla: „Raiton: Shi(živel blesk: sieť)“ a elektrický výboj vyplnil celú miestnosť pričom bolo počuť blesky(?). Na okamih zostali všetci v úžase, lebo nevedeli presne čo sa stalo.
„Tak, z toho sa už nevyvlečieš, vyplnila som celú miestnosť a nemáš sa kde schovať.“ zakričala Hanabi do vzduchu.
„Myslíš?“ ozval sa Azazelov hlas.
Všetky blesky sa zrazu začali sústreďovať na jedno miesto, až vytvorili žiarivo modrú postavu, z ktorej sa následne vykľul Azazel.
„Pekná technika, vážne pekná. Máš moje uznanie a to sa dostane málokomu.“ povedal s úsmevom.
„Ako...kedy...prečo....“ koktala Hanabi až nakoniec sformulovala jednu súvislú vetu, „Ako si to prekonal?“
„No, väčšinu ninjov, ktorých techniky sú oproti blesku slabé by si porazila, ak nie zabila, no ja som výnimka. Mám totižto takú schopnosť, že dokážem svoje telo, ako by som to len sformuloval, jednoducho premeniť na prostredie alebo živel ktorý potrebujem, v tomto prípade, na blesk.“ povedal s úsmevom.
„Vieš čo, už ma vážne štveš.“ povedala, skoncentrovala obrovské množstvá čakry do nôh a do rúk a začala zbesilo udierať. Tentoraz to Azazelom hádzalo oveľa silnejšie, Hanabi sa snažila použiť všetky techniky svojho klanu až ho doudierala do stredu arény a s výkrikom :„Hakke Hasangeki(drvič hôr)“ ho zasiahla priamo do hrude a odlete do steny, pričom sa zvíril prach a nastal výbuch.
Všetci pozreli tým smerom a len čo prach usadol, naskytol sa im nevšedný pohľad: v stene bol kráter, v ktorého strede bol Azazel, ktorý nevyzeral práve najschopnejšie, tričko mal celé roztrhané a hrudník mal preliačený dnu.
Hanabi sa už potešila a pozrela na rozhodcu, no v tom spadol na zem kameň. Pozrela tým smerom a nemohla veriť vlastným očiam. Azazel sa práve vyťahoval z krátera, síce trochu nemotorne, a začal sa oprašovať.
„Tak, tomu hovorím úder.“ povedal a neprestal sa oprašovať.
„Keď ty si teda vytiahla niečo tak silné, mal by som asi ja. Vymyslel som množstvo techník, no máloktorú použijem dvakrát. Musím sa ti prezradiť, že nie som jeden z tých tuctových ninjov. Moje techniky sú mimo schopností obyčajných ľudí a dokonca som si vytvoril aj rebríček desiatich najsilnejších techník, ktoré som nazval Hadou(cesta zničenia). V tomto rebríčku sú tie najsilnejšie techniky, ktoré som ešte nepoužil, no sú teoreticky zvládnuté a ako náhle jednu použijem, jej miesto klesne, poprípade zmizne zo zoznamu. A aby som ti povedal, číslo desať je najslabšie a s každým menším číslo sa sila a množstvo čakry znásobuje neúmerne. Chceš to teda vidieť, alebo sa vzdáš rovno?“ spýtal sa s rukami spolu.
„Ani nápad, takéto rečičky poznám, kecy, kecy a skutek utek. No ukáž to sem!“ povedala Hanabi a pripravila sa na boj.
Azazel mykol teda plecami a začal obrovskou rýchlosťou skladať pečate, až tak, že piesok v okolí sa začal dvíhať.
„Hadou no Juu: Armagedon( cesta zničenia číslo desať: koniec sveta)“ vykríkol a udrel dlaňou o zem.
Tá sa pod tým tlakom prepadla a popraskala až po steny, ktoré taktiež popraskali a strecha sa zrútila a všetkým sa naskytol pohľad na oblohu zaliatu zapadajúcim slnkom.
Zrazu dakto upozornil na akýsi objekt, ktorý letel k nim a v tom momente, niekoľko ohnivých gulí dopadlo na okolie a jedna obrovská sa neustále blížila.
„Toto je číslo desať, spôsobí absolútnu deštrukciu a je jedno z mála, ktoré dokážem zmierniť, tak povedz, končíš?“ spýtal sa Azazel stále s rukou na zemi.
Hanabi hľadela na ten výraz so strachom a úžasom zároveň.
„Asi by som predsa len mala ustúpiť, mohol by zničiť celú Listovú.“ hovorila si a nakoniec prehovorila nahlas, „Vzdávam sa.“ a v tom momente padla na kolená.
Celá zem sa otriasla a všetko zahalila temnota. Hanabi stála na rovnakom mieste ako na začiatku, no zrazu odpadla, no Azazel ju stihol zachytiť. Všetci sa pozreli hore a zistili, že stop je v poriadku (až na pár oškvrčaných miest z predchádzajúcich bojov) a taktiež steny a zem boli rovnaké ako po poslednom súboji.
„Víťazom je Azazel Tsui“ povedal jachtavo rozhodca a medici už doniesli nosítka pre Hanabi.
„Číslo desať je stále v rebríčku, je to ilúzia čísla deväť.“ šepol jej Azazel ešte do ucha a potom už vážne omdlela.
„Tak, zápasy skončili, poprosím teda postupujúcich, aby zišli dolu a taktiež aby ostatní opustili budovu.“ zakričala Tsunade a počkala, kým sa všetci dostavia na svoje miesto.
„Takže, predkolo máte za sebou. Ukázali ste nám a aj všetkým ostatným, že vo vás niečo drieme. Ale hlavné kolá len teraz prídu. Dostanete mesiac na prípravu nových taktík, na vylepšenie svojich techník podľa toho, čo ste zistili počas dnešného dňa. Teraz vás poprosím, aby ste si vybrali čísla a následne vám oznámime mená súperov. Ešte predtým by som však chcela dodať, že v nasledujúcich kolách nie je nutné vyhrať. Po prvom kole prerokujeme kto si zaslúži titul chuuniín hneď a kto oň bude musieť ďalej bojovať. Tak, a teraz si vytiahnite svoje číslo a nadiktujte ho tuná Kibovi.“
Všetci tak poslušne spravili a po pár minútach písania im boli oznámení súperi.
Mimi Noriki vs. Naruto Uzumaki
Joshi Yamanaka vs. Yoni Malage
Azazel Tsui vs. Uryuu Sabi
Mohan Kini vs. Sora Sanonji
Konohamaru Sarutobi vs. Jahikimu Moki
Emi Musiragi vs. Sanab Hyuuga
„Takže máte mesiac a o ten mesiac buďte pripravení.“ povedala Tsunade a zaznelo zborové „Hai.“

Poznámky: 

tak, úprimne sa ospravedlňujem za moje lenivé ja, ktoré napísanie odkladalo čím ďalej a ďalej a taktiež za mňa, že sa mi nepodarilo dodržať sľub o tom, aký to mal byť diel
a okrem toho, je aj dosť krátky a teda dúfam, že budúci tu bude čoskoro

4.555555
Průměr: 4.6 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2009-07-04 14:10 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Ts, co se omlouváš, hlavně, že pokračování je Smiling Však jsem si říkala, že alespoň o prázdninách moji oblíbení autoři dají něco dohromady Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!