manga_preview
Boruto TBV 15

Until the day I die

K povídce: Povídka, která mě napadla asi před dvěma hodinama...ehm xD Víceméně taková...velmi podivná xD Někteří můžou soudit z názvu, jak asi dopadne...já jen prozradím, že je o Yondaimem T_T
Kurzívou jsou značeny myšlenky. Modrou minulost.


.
Stál na zemi a hleděl vzhůru. V modrých očích se mu odrážel jas plamenů šířících se po okolních stromech. Ty plameny rozjasňovali hlubokou noc, mohlo to i vypadat, jakoby rozjasňovaly obzor. To však byl jen ozářený kouř z lesa, jehož vypálená část se rychlým tempem rozšiřovala.
Konožští ninjové nebojovali se nepřáteli. To jim rozkázal. Měli zabránit ohni dostat se do vesnice, i když ani to se nepodařilo.
Doufal. Marně doufal, že tohle nebude muset udělat. Kdysi dávno to slíbil. Že bude ochraňovat vesnici a všechny její obyvatele...všechny přátele a lidi mu drahé, tak dlouho, jak jen bude moct. Ale teď...
Vítr zprudka zavlál. Odtrhl oči od nebe, na kterém nezářily hvězdy.
Ale teď...
.
„Minato!“
Ohlédl se, k němu vesele doběhla rusovlasá dívka s poněkud objemnějším bříškem.
„Kushino, víš, že bys neměla -“
„Za týden! Doktor říkal, že se nám narodí za týden!“ šťastnila dál a dokonale ignorovala jeho starostlivý výraz. Ten se taky ihned změnil na podobně veselý, když ji šťastně objal a políbil na tvář.
„Ten týden na sebe koukej dávat pozor,“ pohladil ji po hlavě. Kushina zvolna přikývla a zase se rozběhla pryč.
Ach...já řeknu, aby na sebe dávala pozor, a ona místo toho běhá ještě víc...vesele potřásl hlavou a odehnal ty myšlenky.
Naruto...už brzo budeš tím, koho budu nejvíc chránit. Až do smrti, usmál se v duchu, než se podíval k nebi. Bylo teplo, ale přesto náhle zavál chladný poryv větru, nesoucí s sebou i pár podivných pachů.
To je...kouř? Ale co...nějaký kuchař asi zase připálil rybu, povzdychl si a otočil se, zpátky k budově Hokage.

.
Slíbil jsem to, ale... opatrně pohlédl na dítě v jeho náručí. Dívalo se na něj jasnýma, modrýma očima. I když mělo oči po něm, poznával ten pohled. Kushinin pohled. Kushinin úsměv. Ano, to dítě se opravdu usmívalo, i když okolo byly plameny.
Naruto...jsi odvážnější než já. Ani teď, dokonce ani teď nevím. Yondaime si tiše povzdychl a naposledy k sobě malé dítě přivinul.
Ochránit všechny je nemožné. Neodpustím si, že musím volit mezi mým synem a celou vesnicí. Že tu nebude nikdo, koho by nazval rodiči, kvůli mně. Jen kvůli mně.
Zářě plamenů zesílila. Už to nebyly jen plameny. Plameny se nedokázaly naformovat do běsnící, obří siluety lišky s devíti ocasy.
„Kyuubi...“
Přiložil palec levé ruky k ústům. Stekl mu po něm drobný pramínek krve. V příští chvíli rukou prudce narazil do země.

Do noci se vyvalil další příval kouře, místo ale očekávaného zaplanutí plamenů se objevila Konožským ninjům v dáli záda obrovské žáby.
„Kams mě to zase zavolal? To...to...to je...to je Kyuubi no Youkou?!“
„Gamabunto...budu potřebovat trochu tvé chakry. Vlastně dost,“ řekl Minato místo odpovědi. Gamabunta se na něj snažil podívat, ale stál příliš moc vzadu na jeho hlavě, aby ho mohl zahlédnout.
„Co plánuješ?“
Minato odevzdaně zavřel oči.
„Pečetící kinjutsu.“
„Ty myslíš...zbláznil ses?!“
„Nemám jinou možnost. Pokud to neudělám, Kyuubi zničí Konohu.“
Sklonil se a nesmírně opatrně položil malého chlapce na Gamabuntova záda.
„Kdo je to?“
„Jmenuje se Naruto...je to můj syn.“
„Ty chceš zapečetit -“
„Gamabunto, děláš mi to akorát horší!“
Obrovská žába vztekle popotáhla z dýmky, až Yondaimeho na chvíli úplně zahalil kouř.
„Dělej jak myslíš.“ S tím začal Gamabunta přesměrovávat svou chakru do Yondaimeho těla. Yondaime, jakmile si to uvědomil, pustil Naruta a zase se postavil. Pak začal se složitým tvořením pečetí. Když se zastavil na poslední, dlouze se nadechl.

Zezdola, spíš z Konohy, či z pohledu Kyuubiho, který se právě chystal vyrazit proti obrovské žábě, to vypadalo, jakoby se nocí rozšířilo měsíční světlo. Bylo bílé, uklidňovalo od žáru plamenů. To světlo se v pár vteřinách rozlilo po celém jejich hořícím bojišti.
Vznášel se ve světle. Cítil přítomnost něčeho za sebou, ale neohlížel se. Věděl, co je za ním. Bůh smrti. A před ním hořel jen malý ohníček, sevřený silou pečetící techniky. Věděl, že něco takového je možné jen díky množství chakry od Gamabunty, přesto ho to překvapovalo. O okamžik později ho překvapilo ještě víc, když ucítil, jak jeho hrudí pronikla nehmotná paže, která se prodloužila a popadla ohníček, sevřela ho v dlani. Vzápětí se vydala zpět.
„Dost. Ne do mě,“ zarazil ho Yondaime, když už bůh smrti málem projel rukou skrz Yondaimeho podruhé. „Jinak by to bylo zbytečné.“
Zohl se a klekl si před Naruta. Vlastně mu ten pohled působil muka. To, jak Shinigamiho ruka projela tělem jeho syna a uzamkla v něm ten spalující oheň. Vzápětí projela Minatem zpět. Ucítil ostrou bolest, když jejich spojení zmizelo. Jakoby z něj Shinigami něco vyrval.
Světlo pohaslo, už zase klečel na Gamabuntových zádech. Naruto před ním ležel a plakal. Shinigami zmizel.
„Yondaime! Tak Yondaime!“
Minato mu neodpověděl. Místo toho vzal svého syna znovu do náručí.
„Odpusť mi, Naruto. Slíbil jsem, že tě budu chránit. Až do mé smrti. A i za tak krátkou dobu, jakou jsem na to měl, jsem ti stihl jen ublížit...stvořil jsem pro tebe život plný bolesti...ale vím, že se nikdy nevzdáš. Máš to v očích.“ Přerývavě dýchl, ale usmál se. Díky tomu na něj dítko pohlédlo očima plnýma slz, ale nebrečelo. Na chvíli. Dokud ho nepoložil zpátky na Gamabuntovy záda. Teprve tam se znovu rozkřičelo.
„Yondaime!“
„Dones Naruta do Konohy...prosím.“ Yondaimemu se začal pomalu stmívat před očíma, ještě předtím ale stihl seskočit na zem, jen aby mohl pohlédnout Gamabuntovy do očí.
„Běž. Starat se o mě, teď, je už stejně zbytečné.“
Viděl v žabákových očích nesouhlas. Cítil, že ho opouštějí síly a netušil, jak dlouho ještě vydrží stát.
„Proč, proč nechceš, abych tě tam odnesl, Minato? Zachránil jsi vesnici! Obětovl jsi se a teď tu -“
„Ne. Obětoval jsem Naruta. Jen, ať mě tu najdou, ležícího v prachu. Já nejsem hrdina.“
Gamabunta ho ještě jednou zaplavil dýmem ze své dýmky.
„Minato...bylo mi ctí.“ S tím se otočil tak rychle, že tím Čtvrtého úplně vyvedl z míry. Chápal, jak se teď Gamabunta cítil. I přesto, že se spolu často hádali, byli přátelé. Opustit někoho těsně před smrtí, i když je to jeho přáním, je těžké.
Zvedl hlavu k nebi. Na tvář mu dopadly první kapky. Rozpršelo se. Nebe plakalo.
Ozvala se tupá rána, když tělo Yondaimeho dopadlo na zem. Dlouhý bílý pláť s karmínovými konci se snesl okolo něj. Jasné, modré oči, sledující oblohu a uhasínající plameny, ztrácely své světlo. Pomalu je zavřel.
Naruto. Budeš mě nenávidět? I kdyby ano...ani to mi nezabrání tě chránit. Ani smrt mi v tom nezabrání. Ani -

Poznámky: 

Taakže! xD Snad se jednorázovka líbila xD Ale což...
Dneska jsem se rozhodla napsat jednorázovku xD Páč jsem chtěla prostě dneska něco přidat, ale ne a ne se dokopat k dopsání kapitoly k Jinchuuriky xD Takže jsem po dlouhý době napsala jednorázovku xD
Začalo to před dvěma hodinama, námět na ni mě napadlo při koukání na tenhle obrázek, který jsem později použila na výrobu obrázku k povídce (jo, to jsme zmatkovala, páč jsem měla napsanou teprve půlku povídky, neměla jsem obrázek a bylo skoro sedm xD), a jehož název mi přišel k povídce...mno, vhodnej xD
Jen, abyse neřeklo, že kradu názvy z obrázků xD

4.857145
Průměr: 4.9 (21 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yumi_zrůda
Vložil Yumi_zrůda, So, 2009-12-12 17:47 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

Nádherná povídka. Xiji, ty máš vážně velký talent na psaní. Smiling

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2009-10-08 19:24 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

jedním slovem skvělé četla jsem už podobné jednorázovky na tohle téma a takhle petří "ktym" lepším jentak dál Laughing out loud

Obrázek uživatele Asasire Toyotomi
Vložil Asasire Toyotomi, Pá, 2009-08-14 00:52 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 384 | Autor je: Prostý občan

Pěkně napsáno...Poslední dnové Yondaimeho. Dost smutné, ale jak říkám dost dobré Smiling

Obrázek uživatele Haruko-zrůda
Vložil Haruko-zrůda, St, 2009-07-15 09:46 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

no ty zruudo zruuudná! to je mooc pěkný Smiling hezky popsaný, prostě sugoi... Kakashi YES nu co říct.. raději už nic, ale musím tě pochválit, že to nemá 8 stran xD jak je tvým zvykem Laughing out loud pochvala od lídr-sama

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2009-07-12 22:00 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

Xinji,ty zrůdičko,teď jsi mě fakt rozbrečela,fňukýýýýý!!! to bylo moc hezké Kakashi YES

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, So, 2009-07-11 18:37 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Ananas: Díky xD
jeany4ever: Arigato ^^
lanthara: V tom případě ti odpovídám YAY! xD
Kikul: Díky Smiling I když, mě osobně se o tom fakt nepsalo zrovna nejlíp. Respektive, všechno s Minatem a podobnýma andílkama se mi píše strašně špatně xD
Srandistka: Mám dojem, že na tebe Londýn má špatný účinek...vždyť TEBE by ani nemělo napadnout brečet! xDD
BTW - můj styl psaní? Mno, myslím, že na tohle téma na icq dneska pokecáme...když já totiž vůbec nevidím v mým a něčím jiným rozdíl xD

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, So, 2009-07-11 11:37 | Ninja už: 5973 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Ach, Minato a jeho poslední okamžiky jsou tak vděčné téma, sice stokrát opakované, ale stále smutné... A ty ses toho ujala vážně moc pěkně, svým stylem - krásným stylem Laughing out loud - psaní Smiling Vážně, jinak než za pět stars to nejde, i když já nebrečela, ale Londýn mě ještě natolik nezměkčil xDD Kakashi YES


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), So, 2009-07-04 18:52 | Ninja už: 20057 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

O tomto sa dobre píše.. Viem to z vlastných skúseností Smiling
A ty si dokázala, že je to pravda. A tak krásne, že ma to skoro rozplakalo.. Fňuk..
Nádherná poviedka.. Fakt krásna Smiling

Obrázek uživatele lanthara
Vložil lanthara, Pá, 2009-07-03 18:45 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

chtela bych to vyjadrit nejak lip ale myslim ze to nejde jedine co to podle me dostatecne vystihuje je:
WOW

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, Pá, 2009-07-03 16:10 | Ninja už: 5643 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

naozaj uzasna poviedka

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele Hisshi
Vložil Hisshi, Čt, 2009-07-02 21:36 | Ninja už: 5669 dní, Příspěvků: 91 | Autor je: Prostý občan

Úžasná povídka. Je opravdu skvěle napsaná, souhlasím s Tiron, fakt mi to přijde profesionální. Piš dál... už se těším až si počtu xD

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Čt, 2009-07-02 21:25 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Tiron: Jůů, slovo profesionální ještě nikdy nikdo neřek *odteď se má čím chlubit* YAY xD
Já se původně snažila to psát...hm...trochu jako zamyšlení, ono to nemělo být smutný...sakryš xD Ale děkuju moc, taková pochvala potěší ^^
LiLuri-san: Děkuju. Btw, na to video jsem koukala...ta písnička je pěkná *popravdě řečeno si ji našla na netu a stáhla* Ani by mě to nenapadlo, a textem je celkem...hm...podobná? Teda, myslím v konečném významu xD

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, Čt, 2009-07-02 20:27 | Ninja už: 6011 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkná FF. Moc se mi líbí jak si to napsala Smiling
P.S. Until the day I die.. tak se jmenuje i super písnička od Story of the year... http://www.youtube.com/watch?v=_AiHHIshM2w&feature=related

Obrázek uživatele Tiron
Vložil Tiron, Čt, 2009-07-02 20:27 | Ninja už: 5786 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

fakt nádherný Smiling
i když takovejhle dvouslovnej koment by mohl napsat každej, takže já se trochu rozepíšu Sticking out tongue
ne, myslim to vážně, fakt profesionální dílo. Nejsem žádná měkota, takže jen málo povídek mě dokáže rozbrečet, ale tahle...no bulela jsem jako želva xD tak ještě jednou: Bylo to prostě úžasný Laughing out loud