manga_preview
Boruto TBV 09

Legendárny Sennin 04 - Prebudenie.

Ubehli už dva dni a ja som ešte stále nemohol uveriť, že je jinchuriky. Premýšľal som nad tým ako sa to mohlo stať. Veď už ostavame len ja a ešte osem chvostý jinchuriky. A ona jednoznačne nebola chlap.
Čím viac som nad tým prozmýšľal tým som bol zmetenejší, tak som to nechal tak a čakal kým sa prebudí a všetko my vysvetlí. Svoj čas som si skrátil prehliadkou jej batohu. Nenašiel som tam nič zaujímave, ani nič čo by mi aspoň niečo napovedalo. Našielsom iba instantný ramen. Mala ho tam teda dosť. Viac ako ja. Tak som si zobral jeden balíček. Bol to bravčový ramen. Môj obľúbený. Už som ho dlho nemal. Ona ich tam mala ešte dosť, ale moje zásoby sa stenčovali. Nečakal som také zdržanie na jednom mieste. Ale snáď jej to nebude vadiť. A keď áno, tak som jej predsa zachránil život.
Musel som sa pousmiať nad tým ako som sa vynašiel. Rozdúchal som oheň a dal variť rámen. Bol som bezstarostný, moje klony predsa strážily. Kým sa rámen varil sledoval som jej tvár. Bola nádherná. Nemohol som od nej odtrhnúť oči. Bol som zmetený. Prečo sa mi vždy rozbúcha srdce keď sa čo i len trošku pohne. Prečo mám taký zvláštny šteklivý pocit v podbrušku vždy keď sa na ňu pozriem? Som snáď...nie to určite nie. Snažil som sa presvedčiť sám seby, že nie.
Rámen začal vrieť. Všade naokolo sa šírila nádherna vôňa skvelého rámenu. Prístupil som k ohňu a nalial si rámen do misky. Rýchlo som sa do neho pustil. Už bolo načase. Bol som dosť hladný.
Zjedol som už polovicu keď somz ačul za sebou pohyb.Rýchlo som sa otočil. Priložil som kunai neznámej osobe na krk.
Bola to ona. Preglgol som a zacítil som na krku tlak. Pozrel som dole na krk. Mal som na ňom priložený kunai. Šikovná. Mal som jej zobrať zbrane.
Začul som ten nádherny smiech. Pozrel som na ňu smiala sa. Zrejme ju niečo veľmi rozveselilo.
„Prečo sa smeješ?“ spýtal som sa jej. Zasa a zasmiala a iba kývla očami dole na jej krk. Pozrel som tam. Sakra. To čo som držal v ruke nebol kunai ale lyžička s ktorou som jedol rámen. Dôvod jej smiechu bol odhalený. Aj cez hroziace podrezanie som sa musel zasmiať.
„Maš zmysel pre humor, takže to s tebou nieje až také zlé.“ ozvala sa. Skoro som zabudol aký ma nádherny hlas.
„Keby som bola nepriateľský ninja už by si bol mŕtvy.“ pokračovala samoľúbo. „Nechápem ako si mohol doteraz prežiť. Za chrbtom ti leží neznámy ninja, nemáš stráž a ty sa kľudne láduješ ramenom.“ zasa sa rozosmiala. Vtom sa zasekla. Zhlboka sa nadýchla. Zarazene na mňa pozrela.
„To je môj rámen?“ spýtala sa ma hrozivo. Spomenul som si na Sakuru. Potešilo ma to aj zabolelo.
„Mohol by to byť kľudne môj rámen.“ vyzývavo som na ňu pozrel.
„Kde sú moje veci?“ zatlačila mi kunai na krk. Uvedomil som si vážnosť situácie. Kývol som hlavou za jej chrbát.
Neobzrela sa. Neurobila tu chybu. Bolo naivné čakať, že na to naletí.
„Čo teraz. Zabiješ ma?“ zopakoval som jej slova vyzývavo. Podozrievalo ma sledovala. Videl som, že premýšla. Potom potriasla hlavou a dala mi kunai z krku. Aj ja som zložil svoju zbraň z jej krku. Presnejšie lyžičku z jej krku. Zasa sa pousmiala. Opetoval som jej úsmev.
Otočila sa a šla k svojmu batohu. Chvíľu sa tam prehrabovala. Ja som zatiaľ dalej jedol. Po tej chvíli sa otočila a hrozivo na mňa pozrela.
„Kde je môj posledný bravčový rámen?“ spýtala sa ma.
Iba som preglgol a zahanbene sklopil hlavu. Nevedel som, že je to jej posledné balenie. Priblížila sa ku mne.
„Keby si mi nezachránil život, bol by si v poriadnom maléri.“ pokračovala a ja som si uľavene. Dosť som sa nelietal od Sakuriných pestí.
„Prepáč nevšimol som si, že je to posledné balenie a je to aj môj obľúbený ramen.“ ospravedlňujúco som sa na ňu usmial.
Aj ona sa usmiala a vybrala si z batoha další rámen a uvarila si ho.
Ako sme tam sedeli a jedli mal som pocit pohody, aký som mával len v Konohe. Po chvíli sme dojedli a ona sa mi pozrela do oči. Urobil som to aj ja. Jej nádherne zelené oči ma sledovali.
„Prečo si ma zachránil?“ spýtala sa.
„Mal som ťa radšj nechať tak?“
„Nie to nie...ale prečo?“
„Vlastne ani neviem.“ uškrnul som sa.
„Si divný.“ povedala. Hneď som sa prestal usmievať. Ale zasa sa usmiala ona.
„Prečo si ma nezabila?“ spýtal som sa tentoraz ja.
„Veď si mi zachránil život.“ vďačne na mňa pozrela.
„Verím, že by si ich dala aj sama.“ pousmial som sa. Po chvíli premýšľania odpovedala.
„Normálne áno, ale v tom stave v akom som bola nie.“
„Povieš my prečo ťa prenasledovali?“
„No...asi máš na to právo. Ale už by si to mal vedieť. Shichibi hovorí, že máš v sebe Kyuubiho.“ hmmm...asi som mal čakať, že na to príde, keď na to prišiel aj Kyuubi.
„Áno maš pravdu. Som jinchuriky, ako ty. Ale ako to, že si nažive. Veď Akatsuki dostali takmer všetkých bijuu. Samozrejme okrem Kyuubiho a Yamata no Orochi.“ tázavo som na ňu pozrel.
„Dostali aj Schichibiho jinchurikiho, ale nezapečatili ho do tej sochy, ale do mňa. Neurobili too naschvál. Nejak ich prekabátil Itachi.“ videla, že sa jej chcem niečo spýtať a skočila mi do reči: „Neviem ako a ani prečo. Len viem, že Itachi nebol zlý a vždy sa snážil ochrániť Konohu pred Akatsuki. Viac o tom neviem takže sa budeš zbytočne pýtať. A o svojej minulosti ti nepoviem nič. Prepač ale nieje to zaujímave.“ videl som, že posmutnela. Pocítil som nutkanie prísť k nej. Objať ju. Utešiť ju. Pomôcť jej v jej trápeni. Ale neurobil som to. Bál som sa čo by na to povedala.
„A ako to bolo s tými ninjami?“ spýtal som sa jej a videl som, že jej odľahlo, že sa jej nepýtam na jej minulosť.
„Bolo ich desať. Zaútočili na mňa pri tom ako som trénovala. Bola som prekvapená a vyčerpaná, takmer bez chakry a tak ma dokázali zraniť. Skôr ako som sa dala na útek som s poslednou chakrou zneškodnila šiestich. Ty zvyšní štyria ma prenasledovali, a boli by ma dostali nebyť teba.“ vďačne na mňa pozrela. Potom akoby sa spametala a pokračovala: „No vlastne by som dala aj tých štyroch ale ty si mi tam zavadzal.“ povedala namyslene.
„Čo? Veď si ledva stála na nohách. A potom si omdlela na dva dni.“ ta je teda namyslená.
„To bola iba pretvárka, aby so oklamala nepriateľa.“
„A pretvárka bola aj to, že si spala dva dni?“
„To bolo od tvojho nešetrného zaobchádzania.“
„Áno nabudúce si dám pozor keď ti budem zachranovať živtot.“ povedal som tentoraz namylsene ja.
„To áno, ale nezabudni si zobrať namiesto lyžičky kunai.“ podpichla ma.
Skôr ako som stihol čokoľvek povedať dostal som od klona informáciu, že naším smerom idú ninjovia a zásoby, ktoré Gaara pravidelne posielal na pomoc Konohe.
„Ha už maš dosť?“ povedala.
Usmial som sa a odpovedal: „Musíme sa presunúť. O chvíľu tade prejdú ninjovia z piesočnej.“
Zrušil som klony a upratal všetky stopy po tom, že sme tu boli. Prebehli sme asi päť kilometrov a zastavili. Celú cestu som ju sledoval. Nevyzerala vyčerpane a už vôbec nie, že bola zranená. Očividne sa rýchlo hojila vďaka démonovi v jej vnútri.
„Ako dlho už maš Schi...schichi, no toho démona čo máš v sebe.“ spýtal som sa jej keď sme zastavili.
„Je to Schichibi no Kaku, a mám ho asi jeden rok.“ povedala tónom senseia, ktorý niečo vysvetľuje nechápavemu žiakovi. Trošku som sa nahneval, ale potom sa usmiala a hnev bol ta-tam.
„Aha...a ako s ním vychádzaš?“ bol som zvedavý. Bola druhý jinchuriky, ktorého som stretol.
„No nijak zvlášť dobre. Ale uzavreli sme dohodu. Dáva mi silu keď ju potrebujem a nesnaži sa ma ovládnuť. Zjavne si myslí, že ma väčšiu šancu keď je vo mne. Je prefíkany. A nechce byť uveznený v nejakej soche. A čo tvoj?“ teraz bola zvedavá ona.
„My žiadnu dohodu nemáme. Stále sa ma snaží ovládnuť. Napadá mojich priateľov. Pred mesiacom sa skoro dostal na slobodu.“ povedal som smutne. Spomenul som si, že ani neviem jej meno. Potom sa sa usmial a povedal: „Mimochodom ja sa volám...“
„Viem...voláš sa Uzumaki Naruto. Ten Uzumaki Naruto. Si Kyuubiho jinchuriky. Si ešte veľmi mladý, podľa vzhľadu odhadujem tak na 16-17 rokov. Podľa mentálnych schopností tak 10-11.“ usmiala sa a pokračovala: „Hoci si celkom mladý dokázal si poraziť a zabiť Paina...“
Prerušil som ju: „Ja som iba zničil tých šesť tiel, ktoré ovládal. Zabil ho Madara Uchiha...a volal sa Nagato.“ prestal som rozprávať.
„Mimochodom ako sa voláš ty?„ spýtal som sa s očakávanim.
„Volám sa

.“ povedala s úsmevom.

Poznámky: 

S oneskorením ale predsa je tu další diel Laughing out loud...prepačte mi tie somariny okolo rámenu Laughing out loud...nieje nijak napínavy.
Chcel by som poďakovať Kaii-chan za jej kritiku Laughing out loud (ona vie o com hovorim) Laughing out loud
a taktiez vám všetkým za komentáre a ze citate tuto seriu Laughing out loud
A teraz k tomu menu Laughing out loud...mam taku mensiu dilemu...neviem sa rozhodnut...mam tri mena na vyber...a tak som si pomyslel ci by ste nemohli rozhodnut vy, citatelia Laughing out loud...
mikio....tri stromy dohromady(muzske meno Laughing out loud)
manami...krasne dieťa
leiko...arogantna

vsetky tri sa mi pacia...ale skuste rozhodnut vy Laughing out loud

4.97015
Průměr: 5 (67 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Út, 2009-12-15 19:07 | Ninja už: 5502 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Hmm... dozvedám sa tu zopár zaujímavých vecí Laughing out loud dohovie jaké meno si jej vybral Smiling začínajú z tých dvoch byť priatelia... a to s tou lyžičkou to bolo haluzné! Laughing out loud

Obrázek uživatele Sawoi-sama
Vložil Sawoi-sama, Ne, 2009-08-16 08:22 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

noo tak mne sa z toho najviac páči Manami Laughing out loud

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away

"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."

"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Ne, 2009-08-16 21:09 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Správna trefa Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, So, 2009-07-25 11:19 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

manami je celkom pekné a podla mna sa k nej aj hodí....inak fakt super diel.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Ne, 2009-07-26 16:49 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Dobra trefa s tým menom Laughing out loud a díki Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Út, 2009-06-23 15:37 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Leiko k ní dost sedí... jinak je to moc krásný díl

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2009-06-23 16:54 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Zasa ti dakujem Laughing out loud...tvoje komenty ma tešia Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Út, 2009-06-23 20:04 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Nemáš zač. Zasloužíš si chválu, protože seš fakt dobrej

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), Čt, 2009-06-11 20:57 | Ninja už: 19860 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Super časť, zasmiala som sa na tom, teším na pokráčko Laughing out loud A hlasovala by som pre Leiko, lebo u to perfektne vystihuje, ale keď nie.. tak Manami xD

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Čt, 2009-06-11 18:10 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

supr díl...viděl bych to na manami Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-06-11 18:15 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Som rad, ze sa ti pacil Laughing out loud...hmmm Leiko som videl vo viacerych ff a manami zatial iba v jednej a o mikio este nikto nerozmyslal Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-06-11 15:09 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Musím vás s ľutosťou oznámiť dve správy...jedna je, že LS bude pozastavený...a to z dovodu (to je ta druha sprava) ze som zacal pisat novu seriu Laughing out loud...ked sa podari tak tu este dnes vlozim prvy diel Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2009-06-10 16:07 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem vám všetkým za komentáre Laughing out loud...a ako kukam väčšina je pre Leiko...ale ako som sa dozvedel už bola v nejakej ff...nemyslite ze by mohla byt Manami?...a co Mikio? Laughing out loud...este nechcam chvilu hlasovat Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-06-11 14:07 | Ninja už: 5552 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

ak nie leiko tak urcite manami

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, St, 2009-06-10 15:30 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Však víš, už jsem četla první verzi, ale to neubírá na kvalitě! A hlasuju pro Manami, protože Leiko už tu byla Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele lanthara
Vložil lanthara, St, 2009-06-10 07:32 | Ninja už: 5488 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

moc hezke a hlasujem pro Manami

Obrázek uživatele YondaimeTheFourth
Vložil YondaimeTheFourth, Út, 2009-06-09 23:30 | Ninja už: 6083 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

Manami. Leiko už bolo použité vo viacerých ff a pripomína mi to kosatku zo zachráňte Viliho (Keiko). Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Út, 2009-06-09 22:14 | Ninja už: 5552 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

je to super dielik moc sa mi paci a uz sa nemozem dockat dalsieho

hlasujem za leiko

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Út, 2009-06-09 22:05 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

skvělé a zajímavé.
leiko.

Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, Út, 2009-06-09 21:56 | Ninja už: 5614 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

vynikající díl,
-Leiko-

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Út, 2009-06-09 21:23 | Ninja už: 5670 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Zaprvé bych chtěl pochválit za moc pěkný dílek Smiling a za druhé hlasuju pro Leiko Laughing out loud to se na ní docela hodí Smiling

Obrázek uživatele georgen
Vložil georgen, Út, 2009-06-09 21:51 | Ninja už: 5723 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

to s tebou s tím jménem musím souhlasit

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Út, 2009-06-09 21:22 | Ninja už: 5556 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádhera Smiling
manami

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.