manga_preview
Boruto TBV 09

SASUKEHO CHYBA časť 7 THE END

„ To je perfektné...“, usmievala sa Ino na Shikamara, keď jej oznámil, že jej najlepšia kamoška Sakura, porodila dve krásne a zdravé deti.
„ Hneď musím ísť za ňou“, zakričala ponad plece, keď trielila do obchodu po kyticu kvetov pre mladú mamičku. Shikamaru sa len bezmocne prizeral a hrešil sa, že jej nestihol predať aj druhú správu. Hľadal ju totiž jej priateľ Sai, aby sa s ňou rozlúčil. Odchádzal na dlhú misiu.

Keď Ino vošla do Sakurinej nemocničnej izby, na tvári sa jej rozlial srdečný úsmev.
Objala Sakuru a na stôl jej položila veľkú kyticu. Všimla si, že je tam ešte jedna, ktorú ráno uviazala, pre akéhosi zamaskovaného muža.
„ Sakura kto ti priniesol tie kvety?“, opýtala sa začudovane a zahľadela sa na Sakurinu tvár.
Sakura trochu zbledla a odkašľala si.
„ Naruto samozrejme.“
Keď Ino videla jej zaváhanie prehltla otázku ktorú mala na jazyku a radšej sa jej pýtala na podrobnosti pôrodu.
Dievčatá sa rozprávali a smiali a zdalo sa , že boli veľmi šťastné. Spomínali na svoje detské podpichovanie, ktoré sa pred pár rokmi úplne stratilo a ich priateľstvo nadobro zocelilo.

Ino prezradila Sakure, že zajtra ju pustia a že jej dievčatá z Konohy pripravili oslavu na počesť detičiek aj samotnej mamičky. Dohodli sa , že Ino jej zbalí veci, aby u nej mohla s detičkami prenocovať. Nestanovili si presný dátum oslavy, ale už teraz sa tešili ako malé deti.
Keď sa napokon rozlúčili, bolo už veľa hodín a Sakura upadla do hlbokého spánku.

Sníval sa jej hrozný sen. Videla seba ako drží Sasukeho v náručí a snaží sa ho zachrániť, pretože umiera. V tom sa objaví nahnevaný Naruto a Sakuru vezme domov.
Ani jej nedovolí Sasukeho vyliečiť... ona len plače a volá jeho meno, prosí Naruta aby sa vrátili, ale on ju nepočúva...
Prebrala sa na to, že je celá spotená a zadýchaná. Bol to hrozný sen a trvalo jej celú noc, kým ten obraz pustila z hlavy...

Na druhý deň ráno po ňu prišiel Naruto. Najprv jej domov odniesol veci a potom sa vrátil po Sakuru a deti. Sakura si domov niesla Ichira a hrdý otec malú Yuuki.
Doma Sakura deti uložila do postieľok. Pamätala si, že tam bola len jedna, ale keď sa vrátila domov v detskej izbe boli dve. Jedna ružová a druhá modrá.

„Naruto kedy si stihol priniesť druhú postieľku?“, opýtala sa začudovaná Sakura.
„ Tú druhú donieslo Sasuke.“ô odvetil zadumane Naruto a Sakura sa radšej nepýtala na podrobnosti. Aj tak sa už dlho chystala sa ho spýtať, kde teraz Sasuke je.
Ani sa neprišiel pozrieť na svoje deti. Bolo jej do plaču. Aj keď oficiálne boli deti Narutove, Sasuke nemohol poprieť, že je ich otcom.

Odrazu Naruto vzal Sakuru do náručia, na čo sa prekvapene zapýrila a z úst sa jej vydral prekvapený ston. Mieril s ňou do izby, kde ju jemne položil na posteľ.
Vedel, že Sakura teraz potrebuje oddychovať a preto ju len zľahka pobozkal na pery, usmial sa na ňu a odišiel do kuchyne.
Aj keď by sa na ňu najradšej vrhol, taká bola chutná, odolal a šiel jej pripraviť niečo na jedenie.
Najprv plánoval ramen, ale potom uznal, že Sakura potrebuje niečo výživné a preto radšej jedlo objednal.
O dve hodiny už obaja večerali a potichu sa zhovárali, aby nezobudili deti.

O sedem týždňov Ino uznala, že Sakura je schopná sa zúčastniť oslavy, ktorú jej plánovali a preto ráno, hneď ako sa zobudila zamierila k Tenten. Zaklopala na dvere a čakala kým jej niekto otvorí.
„ Ahoj Ino“, pozdravila jej s úsmevom na tvári Tenten, keď ju zbadala stáť vo dverách.
„Je čas“, povedala Ino a keďže Tenten vedela na čo, nepýtala sa na podrobnosti, schytila tašku a bežala za Ino ktorá si to namierila do sídla klanu Hyuuga.

Celé doobedie zháňali hostí a pripravovali veľkolepú oslavu u Ino doma. Dokonca prišla aj Temari, čo bolo zvláštne, lebo piesočná bola vzdialená tri dni cesty od Konohy.
Dievčatá samozrejme vedeli, čo tu Temari robila, ale zachovali diskrétnosť.
Keď bolo všetko pripravené a hostia usadení, Ino zabehla do domu kde bývala Sakura.
Vysvetlila jej, čo sa deje, rýchlo jej zbalila veci, zobrala deti a už celá natešená trielila na dohodnuté miesto.
Sakura bežala za ňou s úsmevom na tvári a trochu si vyčítala, že nepočkala na Naruta, aby mu vysvetlila kam ide.

Oslava prebiehala perfektne. Sakuru obdarovali super darčekmi, dievčatá vychválili deti a keď ich uložili spať, začali aj trošku popíjať a zabávať sa.
Sakura sa náramne bavila a všetkým ďakovala. Bola tam Ino, Tenten, Hinata, Temari, dokonca aj Tsunade a Shizune. Nechýbala Anko ani Kurenai.
Bolo to proste skvelé. No doma to až také skvelé nebolo.
Naruto prišiel domov z misie predčasne a aké bolo jeho prekvapenie, keď zistil, že doma nik nie je.
Bolo neskoro v noci, Sakura bola preč spolu s deťmi a preč bolo aj pár ich vecí a cestovná taška. Narutovi to stačilo. Vybehol z domu a v domnení, že ho opustila manželka a ušla so Sasukem, sa ich rozhodol nájsť.

Keď sa na druhý deň Sakura vrátila domov ostala stáť ako prikovaná. Narutove veci ležali porozhadzované na zemi, dvere do detskej izby boli otvorené a skriňa s detskými vecami prehľadaná. Rovnako to bolo aj so Sakurinou skriňou. Ino, ktorá stála rovno za Sakurou nevravela nič, len uložila obe deti do postieľok, kde ihneď zaspali.

„ Tak Sakura a teraz mi pekne krásne povieš, čo všetko sa tu stalo... a začni dňom, kedy si otehotnela.“, začala Ino hneď ako si sadli na pohovku v obývačke.
Sakura zbadala rozhodnosť v tvári svojej priateľky a bála sa jej to prezradiť, ale keď videla s akým pochopením na ňu hľadí s povzdychom začala.
Nevynechala nič, a prezradila jej dokonca aj to, že je zamilovaná do oboch. Keď skončila, čakala na súd, ale aké bolo jej prekvapenie keď ju Ino objala a spustila.

„Drahá Sakura. Myslela som si, že to všetko nemôže byť také jednoduché, lebo som si všimla, že s Narutom si sa dovtedy stretávala len na úrovni priateľstva a určite nie ako milenka...
A moje domienky sa potvrdili vtedy, keď som ťa prišla navštíviť do nemocnice. Totiž kvety, ktoré si mala na stole ti určite nedal Naruto, lebo sama som ich viazala mužovi v čiernom plášti s katanou na chrbte. Vieš Sakura, nevedela som, že je to Sasuke, ale cítila som z neho takú typicky jedinečnú a mocnú energiu, ktorá vyžaruje len z mála ľudí.
A k tej láske Sakura- nemusíš sa trápiť, že si perverzná, alebo skazená. Vieš čo mi raz povedal môj drahý Sai?“
„Žena je výnimočný tvor. Má len jedno srdce, ale jej jedinečnosť spočíva v tom, že svoje srdce dokáže podeliť medzi viacerých ľudí a pritom nikomu nedáva menej. Každého miluje inak a jedinečne, ale naplno a navždy.“
„Odvtedy Sakura, ho milujem ešte viac a som si istá, že do smrti.“

Sakura to už nevydržala a rozplakala sa. Srdce jej plesalo, že jej láska je úprimná, ale na druhej strane sa bála, kde je Naruto.
„Ino a kde je potom Naruto?“
„ Myslím si, že keď vošiel dnu a videl, že si preč ty, deti a veci, pomyslel si, že si odišla za Sasukem.“
„Och nie.“, vzdychla si Sakura. „Musím ísť za ním Ino, veď si ublížia.“
„ Dobre Sakura, ale dávaj si pozor. Ja sa postarám o deti.“

Sakura si zbalila svoju ninja výbavu, pobozkala deti, objala Ino a rozbehla sa hľadať dvoch ľudí, čo v jej srdci zaberali najväčšie miesto.

Naruto bežal lesom na miesto kde vedel, že sa Sasuke skrýva. Sám mu to prezradil a preto mu bolo naozaj divné, prečo by Sakura šla práve tam. Ale možno tam už dávno nie sú.
Zastal pred veľkou jaskyňou a vošiel do vnútra. Telo sa mu od zlosti celé triaslo a v srdci pociťoval nesmiernu zradu.
„ Sasukééééé. Hej Sasukééééé! Kde je? Počuješ? Kde je Sakura?“, vrieskal a nervózne sa obzeral okolo seba.

Keď sa nik neozval, pomaly strácal nádej, keď tu zrazu si všimol, že v jaskyni je na zemi plno krvi a viditeľné stopy po boji. Zašiel preto hlbšie a na zemi zbadal ležať dve postavy.
Boli to Sasukeho spojenci a boli mŕtvi. Zašiel ešte ďalej a našiel aj tretiu z ich skupiny. Asi sa volala Karin, alebo tak nejako.
Narutovi stiahlo hrdlo a tušil, čo nájde o kúsok ďalej. Veľmi dobre si spomínal, ako mu Sasuke vysvetľoval, že ho skôr či neskôr nájdu a zabijú, ale nechcel veriť, že ten čas už nadišiel. Sasuke nemôže byť mŕtvy.

Odrazu uprostred miestnosti zbadal Sasukeho katanu a o kúsok ďalej, vo veľkej posteli ležal zranený Sasuke a pozeral na neho čiernymi očami s takým pokojom, až mu prišlo zle.
Rozbehol sa k nemu a kľakol si na zem.
„ Sasuke, čo sa stalo?“
„ Naruto. Bolo ich veľa. Asi tridsať. Všetko by sme zvládli, ale jeden z Akatsuki, myslím, že Kisame Hoshigaki povedal, že ak sa nevzdáme zabije osobu, ktorá mi je najdrahšia.
Naruto, ja som vedel, že to môže byť pasca, ale na druhej strane som nemohol vylúčiť, že to nie je pravda. Bol som na ostrí noža a na oboch stranách horel oheň. Čepeľ sa zohrievala a pálila mi nohy a ja som odrazu pochopil, že ak sa nevzdám, nikdy neumriem v pokoji a stále budem myslieť na to, či vtedy Kisame len žartoval.

„Ticho Sasuke ja ťa chápem. Urobil by som to isté. Neboj sa. Sakura je v poriadku a máš krásne deti, ktoré sa postarajú o meno Uchiha.“, presviedčal ho hoci nevedel, kde sa Sakura nachádza.
„ Sasuke teraz ti musím ošetriť rany.“, povedal a hľadal nejaký obväz, ale zistil, že svoju ninja tašku po ceste niekde stratil.
„Sasuke, nemáš tu svoju ninja výbavu? Po ceste som stratil tašku s prvou pomocou“
„ Naruto. Ja umieram. Nerob si starosti.“, odvetil Sasuke a vykašľal trochu krvi.
„Sa-sasuke, prestaň! Ty neumrieš! Pošlem do Konohy žabu, aby priviedla pomoc.“, zúfalo odporoval a hlavu si zložil do dlaní. Ani teraz nedokázal Sasukeho priviesť späť. A teraz tu umiera a on je úplne bezmocný.
„ Naruto, chcel by som ti povedať, že aj napriek všetkému čo sa stalo, som ťa vždy považoval za svojho najlepšieho priateľa. Keď si ma prvý krát chcel priviesť späť, mali sme dvanásť rokov a ja som prvý krát mal chuť ťa zabiť. Nakoniec som to nedokázal. A som rád, že som to nespravil. Keď sme sa potom po troch rokoch opäť stretli a ja som sa vás úplne zriekol, aj vtedy som v hĺbke duše cítil, že to bola chyba, ale vtedy som chcel len moju pomstu.
Naruto, ty si ma vlastne domov priviedol, aj keď prostredníctvom mojich detí. Prosím, postaraj sa o ne a tiež o Sakuru. Vieš Naruto, ja ju naozaj milujem...“

„Naruto! Sasuke!“, ozvalo sa od vchodu do jaskyne a v Narutovi skrsla nádej.
„Sakura! Ona je tu!“, vyskočil a bežal jej naproti.
„Sakura, dobre že si prišla. Sasuke je zranený a potrebuje pomoc. Rýchlo Sakura on umiera.“
Sakura z hrôzou zistila, že sa jej ruky chvejú a nie je schopná slova. Sasuke a umiera? Nie to nie je možné.

Podišla k posteli a sadla si k Sasukemu. Začala ho liečiť a očami prezerala ďalšie miesta s hlbokými ranami.
Stratil mnoho krvi a keď prechádzala po jeho tele, po lícach jej stekali slzy. Cítila, že z neho uniká aj ten posledný život, ale nechcela si to pripustiť.
„Sasuke prosím teraz neumieraj.“, zaševelila tíško a potiahla nosom. Slzy jej padali na Sasukeho hruď a máčali mu už aj tak dosť mokrú košeľu.
„Sakura, to nemá zmysel.“, po chvíli prehovoril Sasuke a odtiahol jej ruky.
„ Umieram a ty mi už nemôžeš pomôcť.“, pokračoval, keď chytil obe Sakurine ruky do svojich.
Naruto pochopil, že chce s ňou chce byť sám a preto sa potichu vykradol z jaskyne. Slzy mu stekali po tvári a on sa prvý krát v živote cítil úplne bezmocný.

„Sakura, ľahni si ku mne prosím.“, prehovoril Sasuke a keď si ľahla, ešte stále jej pevne zvieral ruku.
„Sakura, chcel som ti povedať, že aj napriek všetkému, čo som ti spravil, ma nesmieš nenávidieť. Môj život nebol vôbec dobrý a moje činy neboli správne, skoro všetky ľutujem. Ale jednu vec nie. Neľutujem deň, kedy som vošiel do tvojej izby a zbadal ťa v tej veľkej posteli. Bola si nádherná, vieš to?
Vtedy som si vyčítal, čo sa chystám spraviť, ale keď som pred pár dňami videl moje deti , keď mi stisli prst svojimi malými rúčkami, Sakura myslel som, že od šťastia umriem.
Vtedy som bol naozaj pyšný na to, čo som urobil.“, na chvíľu prestal a vykašľal trochu krvi.

Sakura sa zodvihla na ruke a zahľadela sa mu do očí.
„Sasuke, nikdy som sa na teba nehnevala. V hĺbke duše som ťa vďaka tomu milovala ešte viac. Bol si mojou prvou láskou a navždy ostaneš v mojom srdci. Ja nikdy nezabudnem na nič čo sa medzi nami stalo... Sasuke ja...
„Sakura zavolaj Naruta prosím...“, zachrapčal a bolesťou sa mu skrivila tvár.
„Tu som Sasuke“, prehovoril , keď vošiel do jaskyne.
Sakura si medzi tým sadla a Sasukeho hlavu si položila do lona. Bolo to úplne rovnaké ako v jej strašnom sne. Až jej po chrbte prebehli zimomriavky...
„Naruto, prosím odpusť mi všetko, čo som spravil“
„Sasuke ja ti nemám čo...“
„Naruto! Prosím ťa o odpustenie...“
„Dobre Sasuke, odpúšťam ti“, odvetil Naruto a slonil hlavu, aby Sakura nevidela jeho slzy.
Čas jeho najlepšieho priateľa sa krátil. Odrazu Sasuke zavrel oči a oni si mysleli, že ich navždy opustil.
„Sasuke!!!“, ozvala sa prestrašená Sakura.
„Ešte som tu, drahá. Naruto postaraj sa o Sakuru a miluj ju aspoň tak ako ja. A ty Sakura ochraňuj moje deti prosím... Sakura, milujem ťa.“, zašeptal a navždy vydýchol.
„Sasuke!!! Saseke nie, prosím neopúšťaj ma, prosím Sasuke, vráť sa ku mne. Mysli na svoje deti. Sasuke!!!“? Sakura vzlykala a bozkávala na tvár a pery už mŕtve telo Sasukeho Uchihu.
Naruto vzlykal vedľa postele a mysľou sa mu preháňali všetky myšlienky na tým 7.

Po pár minútach odtiahol Sakuru zo Sasukeho tela a vyniesol ju z jaskyne. Položil ju na zem a vrátil sa dnu. Sasukeho telo prikryl plachtou a jeho spoločníkov uložil na zem, vedľa jeho postele. Privolal jednu zo svojich žiab a prikázal jej všetko poliať olejom a zapáliť.
Keď sa zo Sakurou prizerali, ako horí miesto posledného odpočinku ich priateľa sklopili hlavy a v tichu sa modlili za jeho dušu. Potom Sakure Naruto do rúk vložil Sasukeho katanu, aby ju odložila pre malého Ichira.

Otočili sa a navždy opustili slávneho a najväčšieho z Uchihou. Ich najlepšieho priateľa Sasukeho.

Epilóg:

O 5 rokov neskôr

„Naruto! Naruto!“, Sakura hľadala svojho manžela a na rukách jej mrnčalo malé dievčatko. Malá Tsunade mala jeden rok, ale už teraz bola typickou lámačkou mužských sŕdc. Opantala svojho otecka aj Kakashiho, ktorý hneď ako ju uvidel, podľahol jej žltým vláskom a modrým očiam. Okolo nôh sa jej tmolil trojročný Minato a ukazoval jej novú hračku, ktorú mu venoval otecko.
Yuuki bola celé dni s tetou Ino v kvetinárstve a s radosťou sa učila všetko o kvetoch. Bola oveľa šikovnejšia, ako jej mamička. A malý Ichiró? Ten už teraz vyťahoval katanu svojho prvého ocka Sasukeho a tešil sa, kedy konečne prebudí svoj sharingan.

Sakura mala dnes narodeniny a všetci priatelia sa zhromaždili u nich na dvore, na záhradnej slávnosti. Bolo tam plno detí. Štyri Sakurine, jedno Inine , Shikamarova dcérka a syn a Hinatin a Kibov kŕdlik...
Tenten a Neji očakávali prvé bábo a veľmi sa naň tešili.

Sakura vyšla do záhrady a hňeď pri nej stál jej manžel Naruto a objal ju okolo pása. Pobozkal ju a všetci sa zasmiali, keď sa Sakura zapýrila.
Teraz bola naozaj šťastná. Mala svojich priateľov a deti a milujúceho manžela, ktorý sa stal novým hokage.

Tsunade sa postu vzdala a teraz sa naplno oddávala hazardným hrám. Kakashi bol ešte stále slobodný, ale Lee tvrdil, že ho pár krát videl s Anko ,ako sa ... prechádzali... samozrejme to popierali...

„ Tak, keď sme tu teraz všetci“, začala Sakura, „ môžem vám povedať skvelú novinu. O sedem mesiacov, sa nám narodí bábätko.“
„ Čo?“, potešil sa Naruto a pobozkal vášnivo svoju ženu.
„ No Naruto mal by si sa krotiť, ak nechceš, aby tvoj dom zdemolovali malý Kakashiovia!“, ozval sa Kiba a všetci sa rozosmiali.
„ Tak to by si sa mal tiež krotiť“, len tak prehodila jeho žena Hinata a tým ho dokonale uzemnila... mali totiž tiež štyri deti.

Niekto pustil hudbu a všetci začali tancovať. Sakura sa nechala unášať v Narutovom náručí až sa odrazu ocitli na terase svojej spálne. Tam sa pobozkali a obaja naraz sa pozreli smerom tam, kde bolo miesto Sasukeho posledného odpočinku. Obom strašne chýbal a ľutovali, že tu teraz nie je aj on.
Konečne pochopili prečo je všetko tak, ako je...
Všetko zlé, čo sa muselo stať aby sa stalo aj to dobré zapríčinila jedna vec...
Sasukeho chyba...

Poznámky: 

Tak a je tu definitívny koniec mojej prvej FF. Dúfam,že sa Vám táto FF páčila a že sa vám budu páčiť aj ďalšie veci ktoré napíšem...viem, že možno niekto z vás čakal iný koniec, ale ja som to chcela a cítila takto.
príjemne čítanie... Laughing out loud

4.473685
Průměr: 4.5 (19 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele SoraMisaki
Vložil SoraMisaki, Ne, 2015-02-08 17:14 | Ninja už: 3370 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Naprosto úžasné FF Smiling

Smrt není konec je to šance napravit svůj nynější život

Obrázek uživatele Vířivá
Vložil Vířivá, Pá, 2013-08-09 12:39 | Ninja už: 3996 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

Nadhera Laughing out loud

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Út, 2011-07-26 13:50 | Ninja už: 4718 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Víte, co nepochopím? Proč ve všech příbězích podobného rázu musí Sasuke umřít... to ovšem neznamená, že se mi FFka nelíbila Smiling Líbila i přesto, že jsem ANTI-NaruSaku...
Jen tak mě napadlo, máte vůbec představu, jak by to asi vzala 16-letá Hinata? Ta by spáchala sebevraždu...

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Jokí
Vložil Jokí, Ne, 2012-09-02 16:19 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Taky mě to mrzí, že Sasukeho nechávají tak často umírat a jsem absolutně proti NaruSaku.. i přesto ale musím uznat, že se mi povídka moc líbila.. až na tu Sasukeho smrt no Tak teď ti nevím... Smiling

Obrázek uživatele neechan27
Vložil neechan27, So, 2011-07-30 17:06 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

Popravde, táto FF je veľmi stará, takže sa s nou už veľmi nestotožnujem Laughing out loud...asi som vtedy bola nešťastne zamilovaná , alebo tak Laughing out loud

Obrázek uživatele Kayki-dono
Vložil Kayki-dono, Ne, 2010-06-06 09:52 | Ninja už: 5108 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Pěstitel rýže

To bolo krásne som štasná že ste to napísali Smiling

Smrť je len začiatok. Ale až tej druhej kapitoly.

Obrázek uživatele neechan27
Vložil neechan27, Út, 2010-06-08 13:09 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

jej dakujem, pozitivne ohlasy su vzdy prijemne a motivujuce Smiling

Obrázek uživatele Kayki-dono
Vložil Kayki-dono, Po, 2010-09-13 19:31 | Ninja už: 5108 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Pěstitel rýže

nemaaaaaaaž zač Laughing out loud

Smrť je len začiatok. Ale až tej druhej kapitoly.

Obrázek uživatele neechan27
Vložil neechan27, Po, 2010-02-08 16:19 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

dakujem vam dakujeeeem som taka potesena, ze mam 100 chuti napisat nieco nove....len o kom???? Laughing out loud dajte napad ludia Smiling

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Čt, 2010-02-04 00:02 | Ninja už: 5491 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

kraaasa lepsi koniec snad ani nemohol byt ale tolko deti Laughing out loud Naruto by sa mal krotit Laughing out loud mas u mna giganticke + neechan Smiling

Obrázek uživatele yuuki.cross
Vložil yuuki.cross, Ne, 2009-08-02 00:04 | Ninja už: 5464 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

ja som uplne rpzcarovana.. nic lepsie som asi necitala..vazne i ked ja nie som fanynka SakuNaru.. a Sasuke.. och chudacik ja lubim jeho.. ale bolo to uzasneeee Smiling

Obrázek uživatele miss-sakura-chan
Vložil miss-sakura-chan, St, 2009-07-29 18:39 | Ninja už: 5394 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

BoLo tHo kRáSnE a KeD tEn sAsUkE uMiErAl Mi nOrMáLnE zE wYbEhLi sLzY Smiling PrOsTe kLoBúK dOlE Smiling aLe nEcHáPeM s NaRuToM mAlA kOlKo dEtÍ ?? a sO SaSuKeM ?? xD

Obrázek uživatele neechan27
Vložil neechan27, Út, 2009-08-04 19:48 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

so sasukem mala tie dvojickz , ale naruto ich prijal ya svoje...a ostatne mala s narutom... Laughing out loud a dakujem za komenty

Obrázek uživatele gyngerr
Vložil gyngerr, St, 2009-07-29 09:24 | Ninja už: 5517 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

taTo séRie se mi moC líbíí..Smiling..je to faKt super..Smiling

Obrázek uživatele neechan27
Vložil neechan27, St, 2009-07-29 11:49 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

dakujem.... vážim si to Smiling

Obrázek uživatele Kyrie
Vložil Kyrie (bez ověření), Út, 2009-06-23 17:23 | Ninja už: 19841 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Krásné Smiling Upřámně doufám, že brzo napíšeš něco dalšího Smiling

Obrázek uživatele pajulinka
Vložil pajulinka, Út, 2009-06-23 10:10 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

tak to bylo překrásné něco takového jse nečetla Smiling

Obrázek uživatele Uchiha.Shiori
Vložil Uchiha.Shiori, St, 2009-06-10 16:46 | Ninja už: 5539 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Prostý občan

Nevím, jak se k tomuto vyjádřit... Každopádně konec byl dost smutný, ale myslím si, že FFka byla pěkná...

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Út, 2009-06-09 21:54 | Ninja už: 5538 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkná Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.