manga_preview
Boruto TBV 09

Láska na druhý pohľad 2.časť by Wawusha & Natsubi

Na druhý deň sa mala konať slávnosť. Tsunade chcela slávnoste privítať nových ninjov. Čiže aj Yumi a Renjiho. Všetci boli napätí. Dokonca prišiel aj Gaara. Tsunade sa postavila na mostík a spustila.
,,Mílí hostia! Chcela by som vám predstaviť nových ninjov." Všetci začali tlieskať.
,,Našimi novými ninjami sa oficiálne stávajú Renji a Yumi Chuovci. Ďalej Chigi Guodon a Yin Tsutato," predstavila nových ninjov Tsunade. Yumi sa červenala ako paprika. Renji začal kývať všetkým dievčatám.
,,Renji milujem ťa!"kričala jedna.
,,Tu je moje čislo!Zawolaj!" ukazovala Renjimu dlaň druhá.
,,Myslím, že sa stávaš čo raz populárnejší," zhodnotil situáciu Naruto.
,,Ale nepovedz Naruto-chan. Čo žiarliš?" zablikal milo očami Renji.
,,Tak za prvé: nežiarlim, svoju lásku už mám vyhľiadnutú (do neba sa zasnil) a za druhé: -chan? Ty si sa hádam úplne zbláznil. Idiot!" dokončil (pre Naru namáhavý) monológ a radšej sa s tým už nezaobchádzal. Nakoniec všetci vyšli na pódium. Každý z nich sa predstavil a mohla sa začať oslava. Všetci popíjali saké, veď čo, bolo zadarmo, hradila ho Tsunade.
,,Uhm...Ja som ten chalan, ktorého si stretla včera," oslovil Yumi neznámy hlas.
,,Spomínam si!" usmiala sa Yumi.
,,Som rád. Inak som Gaara, teší ma" predstavil sa.
,,Moje meno asi vieš, ale volám sa Yumi. Aj mňa teší. A ja si na teba veľmi dobre spomínam, veď si Kazekage." usmiala sa Yumi. Neviem čím to bolo ,či tým alkoholom alebo tých že je fešný, ma ohúril.
,,Ty v**e, ma bolí hlava. Ešte som v živote takto nepila veľa. Pojdem ako blinkať." posťažovala si Yumi a rýchlosťou tresku bežala na záchod. Keď vyšla von už bola na tom lepšie.
,,Si v pohode?" ozval sa jej za chrbtom Gaara a radšej ju podoprel aby nepadla.
,,Mno už sa to dá. Dík." pokúsila sa o úsmev Yumi.
,,Neni zač! Aj na budúce!" usmial sa Gaara. Yumi mala s neho divný pocit. Ako keby ju balil. Nebuď sprostá! On ťa nebalí, len sa chce skamarátiť!, zamýšlala sa Yumi.
,,Čo sa deje? Zase je ti zle?" mal obavy Gaara.
,,Nie len rozmýšľam. Díky za opýtanie."
,,Poď, zaveď ma za bratom, ja už vážne potrebujem ísť domov."
,,Rozkaz" pousmila sa Gaara a išli hľadať Renjiho. Mno ako inak. Našli sme ho obklopenými babami. Okamžite ako Renji videl svoju ségru. Preril sa cez ten dav a
,,Daj tie pracky od nej preč. Yumi pôjdeme domov ok?" Ľútoste sa na ňu pozrel. Podoprel ju, doviedol k auto a išiel domov. Gaara tam len sám ostal a v duchu si premietal všetko čo sa teraz stalo. Konečne sa s ňou zoznámi a on ani v tej rýchlosti nedokázal povedať ahoj! Vzdychol si a aj on sa pobral pomaly domov. Po ceste stretol pár zaľubených párikov. Napriklad Neji a Ten Ten ako sa mazlia. Gaarovi prišlo veľmi ľúto.
"Škoda, že ja nemám babu." pomyslel si. Keď prišiel domov ľahol si na posteľ a zaspal. Zo spánku ho zobudila Temari asi o pol ôsmej ráno.
,,Mamíí nechaj ma spať ešte neni deväť!!!" protestoval.
,,Ideme do lunaparku. Nejdeš s nami?" spýtala sa Temari.
,,Čo? Lunapark? Kde? Idem samozrejme!" vykoktával zo seba Gaara.
,,Juchúúúú... lunapark, v tom som už nebol ani nepamätám," pre seba sa tešil Gaara. Okamžite vybehol z postele, vyhodil ségru z izby a išiel sa osprchovať. Potom si obliekol na seba nohavice a tričko, kukol sa na seba do zrkadla(narcista xD) a už bol nastúpený pre domom. Temari sa len pre seba usmiala, schmatla Shikamara za ruku a už si to trádovali do lunaparku. Gaara sa nevedel dočkať. Prvé čo chcel vyskúšať bola húsenková dráha. Sadol si a čo nevidel. Pred ním sedela Yumi aj s jej bratom. Keď dojazdil na húsenkovej dráhe, tak plánoval ísť za Yumi. Uvidel ju samú pri triafaní krúžkov na plechovky.
,,Ukáž. Ja to skúsim. Hodil všetky tri krúžky na plechovku. Gaara pre ňu vyhral veľké plyšové srdce. Yumi žiarila. Gaara sa jej zo začiatku nepozdával, ale teraz...
,,Brácha príchádza!" vykríkla Yumi.
,,Poď za mnou! Nech nás nevidí!" dodala s usmiatou tváričkou. Yumi ho schytila za ruku a už boli za jedným stánkom s tureckým medom.
,,No, tak čo keby si mi niečo o sebe povedal. Veľa o tebe neviem."priznala sa Yumi.
,,Ehm...určite to chceš počuť?" neisto sa pýtal červenovlasí chlapec s úprimnými očami.
,,Určite chcem!"priznala sa Yumi.
,,Tak, keď som bol malý bol som zlé dieťa. Naruto ma naučil dívať sa a milovať. Som rád, že som taký, aký som! No a tak mám dvoch súrodencov. Sestru a brata. Majú mená Kankuro a Temari. Temari je najstaršia. Taká dračica!" usmial sa na záver. Yumi bola v šoku.
,,Malý a zlé dieťa? Prečo o sebe takto hovoríš?" nechapala stále.
,, No ja som bez príčiny zabíjal ľudí! Hambím sa za to, ale čo už život ide ďalej!" vysvetlil jej to dosť pokojne. Yumi konečne pochopila.
,,Ja už musím isť. Renji ma určite hľadá. Tu je moje číslo." dopovedala a podala Gaarovi lístoček s jej číslom. Gaara skoro prestal dýchať. Taký zamyslený tam stál asi 15 minút, kým sa konečne ,,zobudil" a zapísal si jej číslo do mobilu.
,,Počkať, ale to jej akože bude budem musieť volať ja, keď ona moje nemá. Sakra veď to nezvládnem. Ja spanikarím. Už vidím tu katastrofu." strachoval sa pre seba. Pomaly sa zodvihol , kúpil si jedno lízatko a už si to hnal za sestrou. Mno tá, ako to vypadá, nebola moc nadšená, že jej takto zdrhol preč.
,,Mohol si mi aspoň povedať, že ideš preč. Vieš ako som sa o teba bála?" Skríkla temari a v duchu sa upokojovala, že to asi trošku prehnala. Gaara prišiel domov. ľahol si do postielky a zaspinkal. Ráno keď sa zobudil si pomyslel, že by rád videl Yumi. S rozstrasenými rukmi zobral telefonór a naťukal jej číslo.Zdvihol to akýsi mužský hlas, tak to radšej položil. O chvíľku mu zvoní mobil. Pozrel sa naň a čo nevidí? Volá mu Yumi. Zdvihol to.
,,Ahoj!" potichúčky pozdravil Gaara.
,,ČusiQ, ako sa žije? Inak sry, pred tým mi to zdvihol môj otravný brat. Čo si chcel?" milo sa ho opýtala.
,,Mno ... mám sa good, a ehm... mno... chcel som sa ťa opýtať, či.... ehm... by si so mno nechcela ísť dnes von.
,,Hej jasné, z radosťou. Pred Narutovým domom o tretej ok?"
,,Prečo zrovna pri Naruvom dome?"
,,Lebo je to zatiaľ jediné miesto ktoré poznám a trafím tam aj sama aby som nezablúdila, " akosi ťažko mu to vysvetlila Yumi. Gaara vydedukoval len to, že to tu skoro vôbec nepozná a
,,ehm... tak ak chceš ja ti môžem Konohu poukazovať, čo ty na to?"
,,Jasné, už sa teším" vykríkla šťastne Yumi.
,,Tak pá o tretej."
,,Pá!" Uf... mám to za sebou. Vydýchli si obaja.
,,Nebolo to až tak tažké a potom som sa rozhovoril aj sám." bol na seba hrdý Gaara.

4.6
Průměr: 4.6 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lowasik-Icha
Vložil Lowasik-Icha, Čt, 2009-06-11 19:01 | Ninja už: 5485 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

Wáá fantazia..som na teba hrdá idem na ten 3diel..xDD

Nikoho nechcem uráážat ae Dei-chan je zadaný ..x) takše si nerobtéé náároky..dakujééém!

Lúúbim Natsubi-mojúú Anime maminku...nho co wáám powím...

Dajméé tomu še počúúwam Emo (Emo music is my life!)Tjeto skupiny- Kill Hannah, Green Day, Linkin Park, Escape the Fate, Seconhand Serenade...

Milujéééééééééém Naruto a díík še existujéé a pls kuknitéé mojé FF-ky díík (nenúútim nikoho..Laughing out loud)