manga_preview
Boruto TBV 09

Narutův boj 03: Vzpomínky

„Ehm?...“ Divil se Naruto. A koukal se na obraz před sebou. Byl na něm malý chlapec s blonďatými vlasy v oranžové teplákové soupravě. Vypadal unaveně a zničeně, ale i přesto měl vítězoslavný úsměv na tváři.
„To jsem přeci já.“ Pronesl Naruto a tázavě se obrátil na zahalenou osobu, sedící vedle něho.
„Ano. Jsi to ty.“ Odpověděl jeho společník.
„A proč tam jsem?“ ptal se Naruto dál.
„Aby sis něco uvědomil.“ Znovu odpověděla tajemná osoba klidným hlasem. Pomalu mávla rukou, v tom se obraz začal měnit. Naruto se zadíval se zájmem na pohybující se obraz.

„Naruto, pojď sem… Je tu něco, co bych ti chtěl dát.“ Řekl Iruka-sensei.
Naruto se zmohl jen na stručné: „Eh?“ a jeho výraz se z vítězoslavného změnil na nechápavý.
Tomu se musel mistr Iruka pousmát.
„Teď, prosím tě, zavři oči.“ Pokračoval Iruka. Když je Naruto zavřel, sundal si čelenku a nasadil ji Narutovi.
„Už je můžeš otevřít.“ Řekl Iruka. Naturo otevřel oči a koukal se na usmívající ho se senseie.
„Blahopřeju k odmaturování… Naruto.“ A ještě víc se na Naruta usmál.
Víc překvapený už Naruto ani být nemohl. Iruka s úsměvem zvedl bradu a slavnostním tónem pronesl: „ Pojďme slavit!! Koupím ti mísu ramenu.“ Chvíli s úsměvem sledoval Narutovu reakci, ale pak se mu Naruto vrhnul kolem krku a porazil jej na zem.

„Vzpomínám si. To je den, kdy jsem byl opravdu šťastný. Ten den sem odmaturoval a Sensei Iruka mě uznal jako sobě rovného, ale… proč mi to ukazuješ?“ Ptal se.
„Na něco jsi zapoměl a nyní si to musíš připomenout, abys mohl splnit jeden svůj slib.“ Odpověděla prostě postava a tím samým gestem jak rozhýbala obrázek ho nechala také zmizet. Znovu se ocitli pouze v bílém nic. Po chvíli postava opět mávla rukou a nechala ojevit další obrázek.
„To je další má vzpomínka?" Ptal se Naruto, který tím byl vyrušen ze svého přemýšlení nad tím, co viděl před chvílí.
„Ano. Ukazuji ti tvé vzpomínky.“ Odvětila prostě postava.
„Sóka. Nejspíš to souvisí s tím, na co si musím vzpomenout, že?" Spíše konstatoval, nežli se ptal.
Postava odpověděla pouze úsměvem. Znovu mávla rukou a Naruto se ponořil do sledování další vzpomínky.

U Sakury
"Proč? Proč? Proč?..."
Je slyšet pouze vzlykání.
„Proč to muselo takhle dopadnout? Sasuke odešel, Naruto bojuje o život, vesnice je zničená. Proč?!"
Znovu se rozplakala a ponořila se do vzpomínek, které pomalu, ale jistě dusily její vůli bojovat.
Její vnitřní JÁ :„Koukej se sebrat! To tu chceš jen ležet a brečet jako nějaká hloupá nána?! Nemáš jenom špatné vzpomínky, máš i dobré. Třeba... Utvoření týmu sedm… ano, sice tam byl i Naruto, ale hlavně tam byl i Sasuke. Zažili jsme i spoustu legrace díky Narutovi a jeho kouskům. Jen si vzpomeň, pokaždé když tě vytáčel, jak jsi ho odpálkovala někam na oběžnou dráhu Jupitera."
Sakura se pousmála.
"Nebo když soupeřili se Sasukem o to, kdo je lepší…. Pořád na sebe nasazovali a předháněli se. Nebo Kakashi a ty jeho oplzlý knížky. Vstaň a znovu se dej do práce, a že jí máš spoustu. Nezapomeň na Babičku Chio. Věřila ti, že dokážeš překonat Tsunande. Nechala ti tu úkol, který musíš dokončit. Musíš překonat svou učitelku."

Proč bych se o to měla snažit? Je to k ničemu… ničemu to, co jsem se naučila nezabránilo, nezabránilo to tomu, aby se tohle přihodilo." Naříkala Sakura.
"Babička Chio věřila, že moc, která může změnit svět shinobi, je v naší generaci. Je v každém z nás. Naruto věřil, že dokáže změnit svět shinobi a taky za to bojoval. Nevzdal se."
"Nevzdávej se ani ty. Udělej to pro něj. Udělej to pro všechny, na kterých ti záleží, pro všechny, které můžeš zachránit."

Vnitřní hlas Sakury to pronesl s bolestným pochopením, který Sakuru naprosto probral. S těmito slovy utichl.
„Máš pravdu, udělám to pro ně. Pro Naruta a pro to, v co věří.“ Vzlykla pro sebe Sakura a zapřísahala se, že se již nikdy takto nevzdá.

„Sakuro. Jsi v pořádku?“
Pouze kývla. Tsunande pochopila. Výraz jejich očí mluvil za vše. „Postarej se o ty, co to potřebují nejvíc.“
Kývla a odešla plnit to, co slíbila.

U Gaie.
Nohy? Čí nohy?
S touto myšlenkou přicházel k vědomí. Cítil se zesláblý, zmatený a otřesený. „Kde… Kde to jsem?
„Jsi v písečné v nemocnici.“ Odpověděl mu Gaara.
„Kazekage? Proč mi přijde, že jsem mu měl něco doručit?" Přemýšlel Gai.
„Ááááááá... Za tohle oběhnu tisíckrát Konohu. Kazekage-sama! Mám důležitou zprávu od Hokage-sama!“ Začal zprudka Gai.
Gaara nadzvihl obočí a pokynul, aby pokračoval.
„Hokage posílá důležitý dopis. Je v něm vysvětleno jen to nejdůležitější. Prosím, přečtěte si ho.“ S těmito slovy předával dopis Kazekagemu.
Ten jej otevřel a přečetl rychle pár řádků, které v něm byly. Vytřeštil oči. „Na-ru-to? To snad ne! Ale jestli je to pravda, tak musel skončit v písečné bouři!“ Uvažoval Gaara. Z ničeho nic se vyřítil z místnosti. Příslušník ANBU, čekající u dveří, se na něj obrátil.
„Ihned mi do kanceláře zavolej Temari a Kankura!“
ANBU s kývnutím zmizel. Gaara se mezitím přemístil do pracovny a nechal Gaie s jeho výčitkami svědomí samotného v jeho pokoji.
Asi za minutu se v jeho kanceláři objevila Temari a následně po ní Kankurou.
„Tak o co de, že tu musíme být tak fofrem?" Ptala se Temari bratra.
„Akatskuki zaútočila na Listovou. Respektive pouze Pein. Naruto ho porazil, a…."
"Cože!? Zaútočili?! Naruto porazil Peina?!" Vykřikli současně sourozenci. "Přestaňte mě přerušovat!“ Zařval na ně Gaara, protože ho sžíral strach o Naruta.
„A-ano.“ odpověděli jednohlasně zaskočení a zároveň překvapení sourozenci.
„…ale Naruto byl vážně zraněn během souboje a Konoha byla prakticky srovnána se zemí. Víc podrobností nevím, ale Hokage ještě psala, že jej sem posílá se skupinou mediků protože jejich nemocnice je zničená, a žádá o veškerou možnou podporu.“
„Vy teď běžte a najděte Naruta v písečné bouři, jeho skupina se tam určitě ztratila, protože to tu neznají. Jde o každou minutu, takže máte deset minut na sestavení pátracího týmu. Pak se rovnou vydáte hledat jasné?“
Rozdal ve spěchu poslední rozkazy Gaara a sledoval je pohledem, který nepřipouštěl jakékoli otázky. Oba kývli a zmizeli.
„Vydrž, Naruto, pomoc už je na cestě.“ Pronesl v duchu Gara a díval se z okna pohledem plným obav.

U Naruta
„TAK TO UŽ BY STAČILÓÓÓ!!!“ zařval hlas, Narutovi dobře známý.

4.682925
Průměr: 4.7 (41 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele PCoky
Vložil PCoky, Ne, 2012-09-16 22:35 | Ninja už: 4317 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

docela pěkný. jen by mě zajímalo, jestli bude nějaký další díl. Snad v budoucnu.

Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, Út, 2011-08-16 09:37 | Ninja už: 4683 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

taká otázočka... odedy má Gaara obočie? Laughing out loud

Obrázek uživatele Aeon Xemikaze
Vložil Aeon Xemikaze, So, 2010-05-29 15:39 | Ninja už: 5383 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

rychlo dalse Laughing out loud

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Čt, 2009-07-30 23:18 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

prosím prosím ať už je další.

Obrázek uživatele Lord_Draco
Vložil Lord_Draco, St, 2009-07-01 16:42 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

všem se omlouvám ale sme na brigádě a nemám čas sem vložit další díl... tak mějte prosím vás ztrpení.

Obrázek uživatele Uchiha Joanne Jane
Vložil Uchiha Joanne Jane, Ne, 2009-06-07 13:57 | Ninja už: 5561 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

houuu to je mazééc Laughing out loud Kakashi YES dalšíííí! Smiling

Kakashi YES NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!! Kakashi YES

Obrázek uživatele Lord_Draco
Vložil Lord_Draco, St, 2009-06-03 20:54 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Lidi takže až vystřítlivím tak se vám vrhnu na novej díl Laughing out loud

Obrázek uživatele pajcas
Vložil pajcas, Ne, 2009-06-07 13:03 | Ninja už: 5475 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

Už aby to bylo Smiling
Jinak gratuluji. Vypadáto že si "zkoušku dospělosti" dal. (upřímně nevím proč se tomu tak říká - Asi kvůli stresu)

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, St, 2009-06-03 19:23 | Ninja už: 5491 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

je to prostě skvělý.

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, St, 2009-06-03 18:21 | Ninja už: 6049 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Hochu, se máš, že máš ještě staré maturity a ne ty idiotské státní, které mě čekají.
Jinak zatím super tři díly, určitě si počkám na nějaké to pokračování Eye-wink

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, St, 2009-06-03 14:56 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

skvělý díl jen tak dál a mimochodem kdy bude další?

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, St, 2009-06-03 14:24 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Tak to přeju hodně štěstí k maturitě Smiling Pěkný díl, jen tak dál Eye-wink

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Lord_Draco
Vložil Lord_Draco, Út, 2009-06-02 21:47 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

lidi zítra maturuju... takže to dost ovlivní čas vidání dalšího dílu...a za takovou velkou odmlku se velice omlouvám.

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Út, 2009-06-02 21:44 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

pěkný :)doufám že další bude maximalne za 10 dní Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele pajcas
Vložil pajcas, Út, 2009-06-02 21:23 | Ninja už: 5475 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

doufám že pokračování nenechá na sebe dlouho čekat. Už se těším.

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Út, 2009-06-02 19:40 | Ninja už: 5561 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.